Lech swojej rodzinie na której mścił a się Ziobrotura! ;-)

Data: 2018-08-04 13:41:08
Autor: A. Filip
Lech swojej rodzinie na której mścił a się Ziobrotura! ;-)
https://news.google.com/story/dECaI16yzyRX9VM4EpQbgUBVCDhBM?hl=pl&ned=pl_pl

https://nczas.com/2018/08/04/straszyl-sad-dziadkiem-ale-ten-mu-nie-pomoze-walesa-o-wnukach-nabroili-to-musza-swoje-odsiedziec/
,,Nawet swoją żonę bym wsadził do więzienia, gdyby miała na sumieniu
jakiś występek. Nie może być tak, że ktoś coś przeskrobie i chodzi
wolny" - powiedział Lech Wałęsa, komentując doniesienia dotyczące
ewentualnej pomocy wnukom z wydostania się z więzienia.

To kolejna zmiana stanowiska byłego prezydenta względem tej
sprawy. Jeszcze nie dawno twierdził bowiem, że pomoże swoim wnukom.

,,PiSowska prokuratura mści się na mojej rodzinie" - mówił wówczas
Wałęsa. [...]
Na rozprawie miały paść słowa, że nawet jeśli zostaną skazani, to
dziadek ich wypuści.

--
A. Filip

Data: 2018-08-04 05:10:06
Autor: Zenek Kapelinder
Lech Wałęsa (dziadek) już nie pomoże swojej rodz inie na której mściła się Ziobrotura! ;-)
Ostatnio chcial wyzebrac u Kaczynskiego jakies porozumienie. Na bank chcial cos ugrac dla siebie, pewno zeby Ziobro jakies dyspozycje korzystne dla jego rodziny wydal bo Kaczynski poprosi. Przy okazji. Kto to jest Walesa?

Data: 2018-08-04 07:08:59
Autor: Zenek Kapelinder
Lech Wałęsa (dziadek) już nie pomoże swojej rodzinie na której mściła się Ziobrotura! ;-)
Za to ty pizdziak jestes godny wachac szwabskie dupy.

Data: 2018-08-05 07:25:39
Autor: Pajdak
kogut na dopalaczach
ciota "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Za to ty pizdziak jestes godny wachac szwabskie dupy.

Pero vostede é un Zenek e é digno de curar o meu único asno Swabian. Xunto
con u2 e lordzik gústanche facelo en grupos! Vostede é tías desobedientes!
Zenek é o máis estúpido, o próximo é o único, u2 é un tolo completamente.
;-)

cl

Data: 2018-08-04 15:38:51
Autor: Pajdak
ciota "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:b36f35d8-22aa-4b30-b714-1ac4cc2e187cgooglegroups.com...
[...]

Jasiu, Wałęsa to jest ktos komuś niegodnyś skarpetek wąchać.

http://natemat.pl/245027,wpadka-ryszarda-czarneckiego-europosel-zdjal-buty-i-to-byl-blad

CL'

Data: 2018-08-04 18:47:24
Autor: OloTr
Lech Wałęsa (dziadek)
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Ostatnio chcial wyzebrac u Kaczynskiego jakies porozumienie.
Przy okazji. Kto to jest Walesa?

Zenek
Co ty, w zenka lecisz ?
Przecież sam piszesz że "chciał wyzebrac u Kaczynskiego jakies
porozumienie."
czyli wiesz o kogo chodzi.

Data: 2018-08-04 10:41:46
Autor: Zenek Kapelinder
Lech Wałęsa (dziadek)
Nie wiem bo nie wiem albo nie chce wiedziec kto to jest Walesa.

Data: 2018-08-04 20:59:31
Autor: OloTr
Lech Wałęsa.

Nie wiem bo nie wiem albo nie chce wiedziec kto to jest Walesa.

zenek,
To po jakiego zenka pytasz : kto to jest Wałęsa ?

Data: 2018-08-04 15:44:21
Autor: Pajdak
Nie ma jak rodzina
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Eeeee, za mało narozrabiali! Adrian nie ułaskawia tak "cięzkich" przypadków.
Musieliby byc niewinni jeszcze zanim zostali winni.
Co innego Komenda, którego praktycznie zapuszkował na 25 lat braciszek
prezesa.

Ale ad rem

https://www.salon24.pl/newsroom/728095,nowoczesna-prezentuje-misiewiczow-ludzie-pis-w-panstwowych-spolkach

http://www.newsweek.pl/polska/-dobra-zmiana-w-grupie-pzu-zona-ryszarda-czarneckiego-i-tata-piotra-nisztora,artykuly,397693,1.html

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/pis-obsadza-rzadowe-agencje-rodzinami/mydkjeh

CL

Lech swojej rodzinie na której mścił a się Ziobrotura! ;-)