Lech w grupie A

Data: 2010-08-27 13:46:43
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
No to szczęście w losowaniach się skończyło.
Juve, Man City i Salzburg.
I szansa na maks1-3 punkty.

Data: 2010-08-27 14:03:38
Autor: Mane
Lech w grupie A
W dniu 2010-08-27 13:46, Cavallino pisze:
No to szczęście w losowaniach się skończyło.
Juve, Man City i Salzburg.
I szansa na maks1-3 punkty.

Jest już gdzieś jakiś terminarz?

Data: 2010-08-27 14:05:24
Autor: Włodziu
Lech w grupie A

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i588j2$5iv$1news.onet.pl...
No to szczęście w losowaniach się skończyło.
Juve, Man City i Salzburg.
I szansa na maks1-3 punkty.

Wróżka się kurwa znalazła.

O Dnipro też pisałeś że mają 5% szans a po kontuzji Wichniarka nawet mniej. I co? Odszczekałeś to? Nie zauważyłem.

Teraz znowu to samo. Co zrobisz jak zdobędą 4 punkty i wyjdą z grupy?

Co ci daje, że pochwalisz się na grupie swoimi poglądami, które i tak są guwno warte. Masz w tym jakiś cel? Lepiej się czujesz? Staje Ci po tym?

Myślisz, że kogoś tutaj interesują twoje "prognozy" nie mające nic wspólnego z rzeczywistością? a ciągle je powtarzasz i myślisz że jak raz uda Ci się mieć rację to zostaniesz GURU grupy??

Data: 2010-08-27 14:09:09
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Użytkownik "Włodziu" <zenek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1282910611.686846d1.icnet...

[...]

Tu magia nie jest potrzebna, wystarczy realna ocena rzeczywistości.
A z chamstwem to wyjazd do piaskownicy.

O Dnipro też pisałeś że mają 5% szans a po kontuzji Wichniarka nawet mniej.

I dokładnie tak było.
Wykorzystali te swoje 5% szans.
Prawie dokładnie w takim stylu jak przewidziałem.

Teraz znowu to samo. Co zrobisz jak zdobędą 4 punkty i wyjdą z grupy?

Z 4 punktami na 5 meczów wyjdą z grupy?

Co ci daje, że pochwalisz się na grupie swoimi poglądami, które i tak są guwno warte. Masz w tym jakiś cel? Lepiej się czujesz? Staje Ci po tym?

Widzę że Ciebie jełopie bardzo boli, jak czyjeś opinie okażą się trafne, stąd tak dziwne reakcje.
Ale zamiast się ciskać, pooglądaj trochę piłki, poducz się - to może też będziesz coś w stanie prawidłowo ocenić.

A czytać nie musisz - zwłaszcza że brak Twoich durnych postów tylko poprawi tą grupę.

Data: 2010-08-27 14:14:30
Autor: MaciejNT
Lech w grupie A
Z 4 punktami na 5 meczów wyjdą z grupy?

Meczów wg moich obliczeń powinno być 6
Ale ja już też mam powoli Cię dosyć....jako kibic Kolejorza powinienem Cię wspierać,
ale ostatnimi czasy jak czytam Twoje mało staranne wypociny to powoli się odechciewa wszystkiego.

Smuda się skończył to teraz do czego innego się musisz przywalać....dzizas weź już skończ

__
Maciej_NT

Data: 2010-08-27 14:23:29
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Użytkownik "MaciejNT" <maciej_nt@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i58a4s$jin$1inews.gazeta.pl...
Z 4 punktami na 5 meczów wyjdą z grupy?

Meczów wg moich obliczeń powinno być 6

I tyle miałem napisać, widać w klawisz nie trafiłem.

Ale ja już też mam powoli Cię dosyć....jako kibic Kolejorza powinienem Cię wspierać,
ale ostatnimi czasy jak czytam Twoje mało staranne wypociny to powoli się odechciewa wszystkiego.

Kolega hurraoptymista?
Bo mnie się wydawało, że te kilka punktów które prognozuję, to bardzo optymistyczne podejście.

Będziesz jednym z tych, co to wpadną histerię jak Lech przegra kilka meczów i będziesz się domagał natychmiastowego zwolnienia wuefisty?
Nie lepiej od razu realnie ocenić szanse?
I jeśli być zaskoczonym to tylko pozytywnie?

Smuda się skończył to teraz do czego innego się musisz przywalać....

Ja się przywalam do Lecha?
Dziwne, musisz czytać jakąś inną grupę, bo mnie się wydawało, że robię dokładnie odwrotnie.

No chyba że nie rozumiesz co czytasz, ale wtedy już nie do mnie pretensje.

Data: 2010-08-27 06:15:25
Autor: JC
Lech w grupie A
On 27 Sie, 14:23, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
> Meczów wg moich obliczeń powinno być 6

I tyle miałem napisać, widać w klawisz nie trafiłem.

IMO Lech mógłby spróbować ugrać 7-dwa razy pyknąć Salzburg i grać na
zero u siebie z tymi większymi. Swoją drogą, fajne losowanie.
Atrakcyjne wyjazdy dla kibiców, poza Austriakami naprawdę dobre ekipy,
z którymi nie wstyd przegrać, bilety na te dwa mecze pewnie zejdą w
godzinę...

pzdr
JC

Data: 2010-08-27 15:16:49
Autor: ..Aldi..Romek..
Lech w grupie A
IMO Lech mógłby spróbować ugrać 7-dwa razy pyknąć Salzburg i grać na

ależ chciałbym zobaczyć te dwa "pyknięcia"
OBY!!!!

Data: 2010-08-27 15:25:50
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i58ds6$a1d$1usenet.news.interia.pl...
IMO Lech mógłby spróbować ugrać 7-dwa razy pyknąć Salzburg i grać na

ależ chciałbym zobaczyć te dwa "pyknięcia"
OBY!!!!

Wiadomo.
Każdy by chciał.
Ale nie ma co się napalać - zobaczymy co się będzie działo w klubie.
Może uznają że to dobry moment na sypnięcie kasą?
Tak wiem - teraz to przeze mnie przemawia nieuzasadniony optymizm.

Data: 2010-08-27 15:24:54
Autor: Cavallino
wrote:
> Meczów wg moich obliczeń powinno być 6

I tyle miałem napisać, widać w klawisz nie trafiłem.

IMO Lech mógłby spróbować ugrać 7-dwa razy pyknąć Salzburg i grać na
zero u siebie z tymi większymi.

Zejdź na ziemię.
Próbować oczywiście pewnie będzie, ale trzeba być realistą.
Poczytaj trochę o Salzburgu zanim będziesz go tak łatwo pykał. ;-)

Data: 2010-08-27 06:38:27
Autor: JC
Lech w grupie A
On 27 Sie, 15:24, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Zejdź na ziemię.
Próbować oczywiście pewnie będzie, ale trzeba być realistą.

Ty...ty....Lechożerco! :)

pzdr
JC

Data: 2010-08-27 15:09:02
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Użytkownik "MaciejNT" <maciej_nt@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i58a4s$jin$1inews.gazeta.pl...
Z 4 punktami na 5 meczów wyjdą z grupy?

Meczów wg moich obliczeń powinno być 6

Są i pozytywy tego losowania.
Nie trzeba już zaganiać na Bułgarską smudowej kadry żeby się męczyła z jakimiś ogórami.
Będziemy mieli za darmo Juventus.
I PZPN nie zgarnie kasy za bilety, tylko Lech.
Finansowo to może być niewiele gorzej niż w LM przy losowaniu nieciekawych rywali, sportowo - znacznie lepiej, pewnie wiele grup LM jest słabszych od tej w której znalazł się Kolejorz w LE.

Data: 2010-08-27 09:30:18
Autor: PB
Lech w grupie A
On 27 Sie, 15:09, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Finansowo to może być niewiele gorzej niż w LM przy losowaniu nieciekawych
rywali,

:) jak pominiesz te róznice w kasie wręczanej na dzień dobry od UEFa,
to owszem :).

pewnie wiele grup LM jest słabszych od
tej w której znalazł się Kolejorz w LE.

np która?

Juventus to 7 drużyna Serie A, przypominam.........nazwa jest wielka,
ale kryzys też spory.

Data: 2010-08-27 19:44:29
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Użytkownik "PB" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

pewnie wiele grup LM jest słabszych od
tej w której znalazł się Kolejorz w LE.

np która?

 Arsenal Londyn, Szachtar Donieck, Sporting Braga, Partizan Belgrad

może i ta:

Olympique Lyon, Benfica Lizbona, Schalke Gelsenkirchen, Hapoel Tel-Aviv

Data: 2010-08-27 11:11:03
Autor: PB
Lech w grupie A
On 27 Sie, 19:44, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "PB" <bat_oc...@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

może i ta:

Olympique Lyon, Benfica Lizbona, Schalke Gelsenkirchen, Hapoel Tel-Aviv

dwie, z czego jedna wątpliwa, to jeszcze nie "wiele".

Data: 2010-08-27 20:59:34
Autor: Cavallino
wrote:
> [...]

Olympique Lyon, Benfica Lizbona, Schalke Gelsenkirchen, Hapoel Tel-Aviv

dwie, z czego jedna wątpliwa, to jeszcze nie "wiele".

LOL
Rozumiem że najważniejszym słowem w tym zdaniu do góry było "wiele" że się na nim skupiłeś?
Zawsze mnie dziwi ta skłonność do wyolbrzymianie jednego słowa - najczęściej takiego, które ma najmniejsze znaczenie w całej wypowiedzi.

Data: 2010-08-27 17:23:46
Autor: TheBest
Lech w grupie A
W dniu 2010-08-27 15:09, Cavallino pisze:

[...]
wez sie puknij w leb i popatrz ile kasy dostaje sie za awans do grupy LM a ile za awans do LE, ladne mi niewiele gorzej

Data: 2010-08-27 19:41:05
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:vt1lk7-6sk.ln1alfa.polanka.net.pl...
[...]

wez sie puknij w leb

Bez chamstwa się nie da nic napisać?

i popatrz ile kasy dostaje sie za awans do grupy LM a ile za awans do LE, ladne mi niewiele gorzej

Wiem ile się dostaje, wliczyłem za to przychody z biletów i ew. za punkty.
Ale w sumie z LM też by były, co najwyżej niższe.

Data: 2010-08-27 22:12:03
Autor: saw@nt
Lech w grupie A
Bez chamstwa się nie da nic napisać?

Wyzywanie innych od palantów to pewnie poznańska kurtuazja?

Finansowo to może być niewiele gorzej niż w LM przy losowaniu
nieciekawych rywali

NIEWIELE to ile dokładnie?

Data: 2010-08-27 22:48:10
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Użytkownik "saw@nt" <sawa@nt.com> napisał w wiadomości news:4c781c14$0$22801$65785112news.neostrada.pl...
Bez chamstwa się nie da nic napisać?

Wyzywanie innych od palantów to pewnie poznańska kurtuazja?

Nie - to stwierdzenie faktu, ktoś kto tak się zachowuje jest palantem.

Finansowo to może być niewiele gorzej niż w LM przy losowaniu
nieciekawych rywali

NIEWIELE to ile dokładnie?

Połowę?
W stosunku do tego na co wyglądało po Sparcie postęp ogromny.

Data: 2010-08-28 01:30:13
Autor: TheBest
Lech w grupie A
W dniu 2010-08-27 19:41, Cavallino pisze:
[...]

a gdzie tutaj widzisz chamstwo? trzezwa ocena faktow

[...]

sam wjazd do LM to min 7M Euro wobec 900k za LE, do tego zakladam bilety min 20% drozsze na LM (co i tak jest kwota smieszna liczac koszt organizacji wobec tych 7 baniek za friko), wiec ktos porownujac te kwoty i piszac "niewiele nizsze" powinien sie puknac w glowe

Data: 2010-08-28 04:49:01
Autor: Klepa
Lech w grupie A
On 28 Sie, 01:30, TheBest <colb...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

organizacji wobec tych 7 baniek za friko), wiec ktos porownujac te kwoty
i piszac "niewiele nizsze" powinien sie puknac w glowe

Wiesz jakby Lech nie awansował do LE to pewnie by oszczędził,
bo przecież mógł trafić na ogórków których nikt by nie chciał oglądać
i koszty organizacji
przekroczyłyby zyski :-)

Data: 2010-08-28 06:56:23
Autor: Budzik
Lech w grupie A
Osobnik posiadający mail colbyco@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

wez sie puknij w leb

Bez chamstwa się nie da nic napisać?

a gdzie tutaj widzisz chamstwo? trzezwa ocena faktow

zaczyna sie robic smutno, jak sie okazuje ze dyskusja i argumentacja w stylu "wez sie puknij w łeb" jest przykładem poważnego traktowania interlokutora...

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2010-08-28 11:32:00
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Bez chamstwa się nie da nic napisać?

a gdzie tutaj widzisz chamstwo?

"Puknij się w łeb" zamiast "moim zdaniem nie masz racji".

trzezwa ocena faktow

Może i tak, ale chodziło o styl.

do tego zakladam bilety min 20% drozsze na LM

Nie sądzę, żeby Lech zrobił droższe bilety na ogórasów w LM niż na takie firmy w LE.
Wręcz przeciwnie - po paru oklepach trzeba by zrobić tańsze, żeby ludziska zechcieli zapełnić stadion.

Data: 2010-08-28 20:00:25
Autor: maciej
Lech w grupie A
Cavallino napisał:

"Puknij się w łeb" zamiast "moim zdaniem nie masz racji".

Jeszcze wczoraj debilu wyzywałeś bez powodu innych od palantów.

Data: 2010-08-28 01:24:03
Autor: Paweł W.
Lech w grupie A

Będziemy mieli za darmo Juventus.

 Ile tam dla kibiców gości miejscówek macie? Juve ma sztamę z jedną taką drużyną ze stolicy i trochę ludzi do Pyrlandii może zjechać ;-)

p.

Data: 2010-08-28 13:35:45
Autor: Andy
Lech w grupie A
"Paweł W." <topauto.wytnij@onet.pl> wrote in message news:4c78491a$0$20994$65785112news.neostrada.pl...
Będziemy mieli za darmo Juventus.

Ile tam dla kibiców gości miejscówek macie? Juve ma sztamę z jedną taką drużyną ze stolicy i trochę ludzi do Pyrlandii może zjechać ;-)

5% z mniej wiecej 43 tys.

Data: 2010-08-27 14:13:42
Autor: Mark
Lech w grupie A
Dnia Fri, 27 Aug 2010 14:05:24 +0200, Włodziu napisał(a):

Teraz znowu to samo. Co zrobisz jak zdobędą 4 punkty i wyjdą z grupy?

Moge sie w ciemno zalozyc, ze bedzie sie cieszyl.

Co ci daje, że pochwalisz się na grupie swoimi poglądami, które i tak są guwno warte. Masz w tym jakiś cel? Lepiej się czujesz? Staje Ci po tym?

A co tobie daje, ze przylazisz tu, rzucasz sie jak wsza na lancuchu?

Myślisz, że kogoś tutaj interesują twoje "prognozy" nie mające nic wspólnego z rzeczywistością? a ciągle je powtarzasz i myślisz że jak raz uda Ci się mieć rację to zostaniesz GURU grupy??

Grupa dyskusyjna jest od tego, zeby przedstawiac swoje opinie i poglady.
Nawet jesli ich autor ci sie nie podoba.
Ja z Cavallino  czesto mamy zupelnie inne punkty widzenia. Ale to nie
oznacza ze mam tu wpadac jak do obory. i go wyzywac tylko dlatego ze z czyms
sie nie zgadzam.

--
Mark

Data: 2010-08-27 14:17:19
Autor: Mane
Lech w grupie A
Ktoś dzisiaj nie wziął leków :D

Data: 2010-08-27 15:15:25
Autor: ..Aldi..Romek..
Lech w grupie A
Juve, Man City i Salzburg.
I szansa na maks1-3 punkty.

no to przynajmniej 2 świetne zespoły sie pojawią... szkoda, że tym razem nie będzie raczej jak obejrzeć na żywo.. żeby nie było - byłem na Lechu kiedy grał z Udinese!

Data: 2010-08-27 22:15:10
Autor: Andy
Lech w grupie A
"..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> wrote in message news:i58dph$9ub$1usenet.news.interia.pl...
Juve, Man City i Salzburg.
I szansa na maks1-3 punkty.

no to przynajmniej 2 świetne zespoły sie pojawią...

Mialem inne typy, ale i tak uwazam losowanie za swietne. Jakos do tej pory w losowaniu dostawalismy zespoly nie topowe, co z jednej strony pozwalalo walczyc o awans dalej, ale z drugiej strony wole mecze z Juventusem niz z Udinese :). Dla klubu zarobek, dla kibicow duza frajda - o to chodzi w pucharach :).

I taka mala zlosliwosc - Legia na otwarcie stadionu grala towarzysko z Arsenalem, Lech zagra o punkty z Juventusem i Manchesterem City :). I tym juz chyba nikomu zaden mecz reprezentacji ze srednim rywalem nie jest juz potrzebny na uswietnienie otwarcia stadionu.

Data: 2010-08-27 22:48:45
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Byyyyyłoooo. ;-)

Data: 2010-08-27 15:30:02
Autor: Aman
Lech w grupie A

Juve, Man City i Salzburg.
I szansa na maks1-3 punkty.

BATE swego czasu remisowalo z Juve , wiec i Lech moze ;). Groclin 2 razy remisowal z MC wiec Lech tez moze ;). No i Austriacka druzyne tez mial juz na rozkladzie 2 lata temu. Jest wiec szansa nawet na wyjscie z 1 miejsca

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-08-27 06:39:21
Autor: JC
Lech w grupie A
On 27 Sie, 15:30, "Aman" <a...@maMailawWaster.pl> wrote:

BATE swego czasu remisowalo z Juve , wiec i Lech moze ;). Groclin 2 razy
remisowal z MC wiec Lech tez moze ;)

Trochę inny MC był to wtedy...:)

pzdr
JC

Data: 2010-08-27 15:34:58
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Terminarz chyba pozwoli grać wszystkie mecze przy otwartych 4 trybunach, szkoda tylko że zimno będzie.

"Lech Poznań uniknął meczu z którymś z mocnych rywali, których właśnie wylosował w Lidze Europejskiej, na swoim boisku w pierwszej kolejce.16 września bowiem, kiedy ta kolejka się odbywa, stadion będzie miał czynne tylko dwie trybuny. Lecz zaczyna od wyjazdu do Turynu

Po wyjeździe do Turynu na mecz z Juventusem, do Poznania przyjadą Austriacy z Salzburga (30 września). Następnie Lecha czeka kolejny ciężki wyjazd, do Manchesteru City (21 października). Rewanże - 4 listopada oraz w grudniu."

Data: 2010-08-28 11:20:34
Autor: UGI
Lech w grupie A
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
 Lecz zaczyna od wyjazdu do Turynu

Kurna, jak sie pospiesze to zdaze :-) Rozumiem ze jak bede probowal wejsc na sektor Lecha to dostane oklep?

Data: 2010-08-28 14:01:25
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Użytkownik "UGI " <ugi3@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5are2$jia$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

 Lecz zaczyna od wyjazdu do Turynu

Kurna, jak sie pospiesze to zdaze :-)

Rozumiem ze jak bede probowal wejsc na sektor Lecha to dostane oklep?

Nie, ale raczej nikt Cię nie wpuści.
Tzw. kibice dobrej piłki nie mają wstępu na sektor Lecha.
Możesz za to ubrać się na niebiesko i udawać lechitę.

Data: 2010-08-28 12:06:39
Autor: UGI
Lech w grupie A
> [...]

Nie, ale raczej nikt Cię nie wpuści.
Tzw. kibice dobrej piłki nie mają wstępu na sektor Lecha.

Ale przeciez w tym meczu bede kibicem Lecha :-)

Data: 2010-08-28 14:33:09
Autor: Andy

Data: 2010-08-27 16:21:16
Autor: Doomin
Lech w grupie A
W dniu 2010-08-27 13:46, Cavallino pisze:
No to szczęście w losowaniach się skończyło.
Juve, Man City i Salzburg.
I szansa na maks1-3 punkty.

A wlasnie, ze bardzo dobrze, bo tak czy siak trudno byloby o
awans, a przynajmniej przyjada znane ekipy i bedzie
kogo ogladac. Chcielismy LM - mamy grupe na jej miare :)
W dodatku terminarz taki, ze caly stadion
juz bedzie gotowy - zapowiada sie rewelacyjnie.

A jesli chodzi o wyniki to jeszcze
za szybko, zeby prorokowac.
W porywach wierze nawet w drugie miejsce, jesli
wszyscy beda w formie.

Jedynie Man C nas rozjedzie, tu sie boje naprawde
wysokich wynikow...

Data: 2010-08-27 19:39:54
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Użytkownik "Doomin" <niechcemailinaprv@org.pl> napisał w wiadomości news:

A wlasnie, ze bardzo dobrze, bo tak czy siak trudno byloby o
awans, a przynajmniej przyjada znane ekipy i bedzie
kogo ogladac. Chcielismy LM - mamy grupe na jej miare :)

I tak trzeba do tego podchodzić.
Brak awansu z tej grupy nie będzie niczym wstydliwym, a a nuż widelec uda się zrobić sensację w którymś meczu?

Data: 2010-08-27 11:12:23
Autor: PB
Lech w grupie A
On 27 Sie, 19:39, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Brak awansu z tej grupy nie będzie niczym wstydliwym,

oczywiście, tak naprawdę losowanie jest bardzo dobre. Pozwala
taknaprawdę grać bez żadnej wielkiej presji.

Data: 2010-08-27 21:00:17
Autor: Cavallino
wrote:
Brak awansu z tej grupy nie będzie niczym wstydliwym,

oczywiście, tak naprawdę losowanie jest bardzo dobre. Pozwala
taknaprawdę grać bez żadnej wielkiej presji.

Pod tym względem oczywiście tak.
Nikt nie będzie miał pretensji przynajmniej za 4 mecze.

Data: 2010-08-27 21:33:55
Autor: Fidelio
Lech w grupie A
[...]

No i proszę, jednak się Lech wykaraskał z kryzysu i jeszcze zagra z europejskimi tuzami przy pełnym stadionie. W dodatku grać będą bez presji, jak ugrają kilka punktów to dobrze, jak nie to przynajmniej zarobią trochę.

Przypuszczam jednak, że to europejskie tourne może sprawić, że resztka rodzynek zostanie z tego klubu wybrana, ze wskazaniem na Arboledę przede wszystkim.

Stylu gry Lechowi w meczu z Dnipro nie pogratuluję, ale trzeba przyznać, że przy tej lawinie absencji wywalczenie awansu jest sukcesem. Okazało się, że nie taka zła ławka w tym Lechu.

A z Rudnevsem na szpicy i Krivcem oraz Stilicem w jako takiej formie, solidnym i walecznym Kiełbem oraz niezmordowanym Peszką i bardzo pewnym Buricem w bramce Lech może sprawić niespodziankę grając w grupie LE. Nie wiem tylko czy Zieliński jest w stanie wykorzystać ten skromny potencjał na arenie międzynarodowej.

Data: 2010-08-27 22:47:09
Autor: Cavallino
Lech w grupie A
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i593v2$dqk$1news.onet.pl...
[...]

Przecież dokładnie tak pisałem, nie można było słuchać? ;-)

Ale jeszcze się nie wykaraskał, dopiero jest na dobrej drodze.
Niemniej przygotowanie fizyczne nadal leży i kwiczy.

Przypuszczam jednak, że to europejskie tourne może sprawić, że resztka rodzynek zostanie z tego klubu wybrana, ze wskazaniem na Arboledę przede wszystkim.

Warto by było ten kontrakt jednak podpisać przed, jeśli Menu chce rzecz jasna.

[...]

Tego się boję najbardziej, pretekst do murowania bramy w każdym meczu będzie jak znalazł - w końcu gramy z potężnymi klubami, które do tej pory Jacek oglądał tylko w tv.

Lech w grupie A