Lech zamroził premie

Data: 2009-10-03 13:57:39
Autor: Glazer
Lech zamroził premie

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:ha7ae1$mja$1news.onet.pl...
Do momentu aż drużyna nie będzie na miejscu gwarantującym udział w pucharach (czyli pierwsza trójka na koneic rundy jesiennej).

Wreszcie jakaś kara, która obejmie całą drużynę. Może uświadomi to zawodnikom że jednak trzeba zapier...ać.

Ciekawy ruch. Jednak w kontekście tego, że niektórzy zawodnicy liczyli na początku sezonu na podwyżki, a tymczasem mogą zarobić mniej niż dotychczas dosyć ryzykowny. Jestem bardzo ciekawy, czy to ich zmobilizuje. Chyba, że ta premia ma być faktycznie na tyle duża, żeby zeżreć trochę trawy sięgając po nią.

Glazer

Data: 2009-10-03 14:46:58
Autor: Cavallino
Lech zamroził premie
Użytkownik "Glazer" <glazerplANTYSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:ha7e7b$1djb$1opal.icpnet.pl...

[...]

Na to liczę, że te premie do dość duży kawałek ich zarobków.

Data: 2009-10-04 15:43:15
Autor: Koriat
Lech zamroził premie
[...]

Gdzieś przeczytałem, że jest to 140 tys.zł (na zespół jak rozumiem). Pewnie dla podstawowego zawodnika wychodzi +/- 10 tys. zł. Jeżeli przyjąć, że dobra drużyna - z tzw. aspiracjami na MP powinna wygrać około 20 meczów w sezonie to wychodzi około 200 tys. zł (raczej więcej niż mniej,, bo pewnie za remisy na wyjeździe też coś jest przewidziane w regulaminie). Myślę, że to jest trochę pieniędzy nawet dla czołowych pod względem kontraktu zawodników. Z drugiej strony nie tracą oni tyle, bo przegrywają. Na teraz Lech wygrał jakieś 4-5 meczów, czyli zamrożone jest około 40-50 tys. zł - zakładając, że nie wypłacili im jeszcze premii za wrzesień. A przy okazji, czy jest gdzieś jakieś w miarę wiarygodne info, jak kształtuje się wysokość rocznych kontraktów czołowych zawodników? Przy założeniu, że nie bierzemy pod uwagę premii, tylko bazę i tzw. wyjściówki (zakładamy, że wychodzi na mecze).
Pozdrawiam
Koriat

Lech zamroził premie