Lecha Kaczyńskiego strach obleciał.

Data: 2010-03-02 22:19:49
Autor: Artur Borubar
Lecha Kaczyńskiego strach obleciał.
Lech Kaczyński nadal zdaje się nie wiedzieć, czy będzie kandydować na stanowisko prezydenta. Zapytany we wtorek, kiedy ogłosi decyzję w sprawie startu w wyborach prezydenckich, odpowiedział, że w tej chwili nie ma poparcia "poważnych" sił politycznych.
Pytanie o kandydowanie padło na konferencji prasowej po posiedzeniu Narodowej Rady Rozwoju.
      W Polsce szansę mają ci, którzy nie wychodzą na środek ulicy i mówią, że będą kandydowali, tylko ci, którzy mają poparcie poważnych sił politycznych. Ja jeszcze w tej chwili takiego poparcia nie mam.
Lech Kaczyński, prezydent RP

- A czy ja będę kandydował? - odpowiedział prezydent.

Po czym dodał: - Proszę pamiętać, że w Polsce szansę mają ci, którzy nie wychodzą na środek ulicy i mówią, że będą kandydowali, tylko ci, którzy mają poparcie poważnych sił politycznych. Ja jeszcze w tej chwili takiego poparcia nie mam.

Prezydent Lech Kaczyński podkreślił ponadto, że nie zamierza "wchodzić" w toczące się w Platformie Obywatelskiej prawybory.

- Nie kryję, że był moment, który bardzo mi poprawił humor, w tym sensie, że zobaczyłem parę elementów komicznych (w toczących się prawyborach w PO - przyp. red.), natomiast nie zamierzam tutaj wchodzić w to, z kim wolałbym kandydować - odpowiedział Kaczyński dodając, że to, kogo wystawi PO, jest sprawą samej partii.

http://www.tvn24.pl/-1,1645815,0,1,prezydent-nie-mam-poparcia-powaznych-sil,wiadomosc.html

Przemek

Dzisiejsze oświadczenie Kaczyńskiego dobitnie pokazuje jak bardzo się boi ministra Sikorskiego. Jego asekuranctwo na wypadek gdyby Skorski został wybrany przez PO na kandydata na prezydenta , jest żenujące. Mamy marzec, a Kaczyński "nie wie" czy będzie kandydował i dopiero teraz zorientował się co do "poparcia poważnych sił politycznych". Tchórzostwo nie przeszkadza mu jednak drwic z prawyborów w PO. No bo cóz ma biedak zrobic jeśli partii jego brata na prawybory po prostu nie stac, wszak amordyzm wprowadzony przez Jarosława jest w pisie wszechobecny. Analogiczną reakcję Lecha Kaczyńskiego można było zobaczyc gdy Premier Tusk mówił po angielsku. zazdrośc to paskudna cecha.... Przy okazji można się było dowiedziec, iż pis, Rydzykowe media i "Solidarnośc" to niepoważne siły polityczne!

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 295 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-03 00:10:33
Autor: awe
Lecha Kaczyńskiego strach obleciał.
oczywiscie kawecki - tylko czemu drzycie, czemu tacy umeczeni jestescie? na rozwolnienie cos wezcie
awe

Data: 2010-03-03 00:12:53
Autor: u2
Lecha KaczyĂąskiego strach obleciaÂł.
W dniu 2010-03-03 00:10, awe pisze:
oczywiscie kawecki - tylko czemu drzycie, czemu tacy umeczeni jestescie? na rozwolnienie cos wezcie

Swoje fobie przy-pis-uje innym. Dupek.

Data: 2010-03-03 02:32:13
Autor: zbig
On 3 Mar, 00:12, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-03-03 00:10, awe pisze:

> oczywiscie kawecki - tylko czemu drzycie, czemu tacy umeczeni jestescie? na
> rozwolnienie cos wezcie

Swoje fobie przy-pis-uje innym. Dupek.

Coś kaczory kombinują. Może grają na  wariant z Jarkiem jako
kandydatem?

Data: 2010-03-03 23:05:27
Autor: awe
Lecha Kaczynskiego strach oblecia3.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8a4ffabf-d954-43d8-ac73-2359f9542cceo30g2000yqb.googlegroups.com...
On 3 Mar, 00:12, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> rozwolnienie cos wezcie

Swoje fobie przy-pis-uje innym. Dupek.

Coś kaczory kombinują. Może grają na  wariant z Jarkiem jako
-- -- -- -- -- -
nie badz zbig glabem, czy to wazne, wazne ze ta cala PO kupy sie nie trzyma, a tak przy okazji kiedy pijemy w GDA?
awe

Data: 2010-03-03 13:38:39
Autor: -heÂŽsk-
Lecha Kaczyńskiego strach obleciał.
On Tue, 2 Mar 2010 22:19:49 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

[...]

 najwyrazniej ktos powiedzial bratu,  ze tez maja na nich haki ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Lecha Kaczyńskiego strach obleciał.