Lechia - Wisła

Data: 2011-05-08 16:55:18
Autor: RedLite
Lechia - Wisła
Maaskant chyba wyciągnął wnioski z meczów poprzednich, bo tym razem to nie Wisła była w przewadze posiadania piłki. Efekt, 3 gole na wyjeździe i czyste konto.
Gol Siwakowa z 50m malyna  :D

--

*RedLite*

Data: 2011-05-08 19:53:10
Autor: Fidelio
Lechia - Wisła
Użytkownik "RedLite" <escribir@Berdichev.ua> napisał w wiadomości news:iq6asd$dqj$1news.onet.pl...
Maaskant chyba wyciągnął wnioski z meczów poprzednich, bo tym razem to nie Wisła była w przewadze posiadania piłki. Efekt, 3 gole na wyjeździe i czyste konto.
Gol Siwakowa z 50m malyna  :D

Zgodnie z przewidywaniami, wrócił Genkow to i Wisła wróciła na mistrzowskie tor tory. Myślę, że jest pozamiatane chociaż terminarz dla Wisły niełatwy, ale obecna przewaga powinna wystarczyć.

Data: 2011-05-08 20:04:30
Autor: AJK
Lechia - Wisła
08-05-2011, 19:53, Fidelio napisał:

Maaskant chyba wyci±gn±ł wnioski z meczów poprzednich, bo tym razem to nie Wisła była w przewadze posiadania piłki. Efekt, 3 gole na wyjeĽdzie i czyste konto.
Gol Siwakowa z 50m malyna  :D

Zgodnie z przewidywaniami, wrócił Genkow to i Wisła wróciła na
mistrzowskie tor tory. My¶lę, że jest pozamiatane chociaż terminarz
dla Wisły niełatwy, ale obecna przewaga powinna wystarczyć.

"Powinna" - jakże trafne okre¶lenie ;-)

--
AJK (sytuuj±cy się gdzie¶ między sceptycyzmem a niewiar±)

Data: 2011-05-08 20:17:27
Autor: yamma
Lechia - Wisła
Fidelio wrote:

Zgodnie z przewidywaniami, wrócił Genkow to i Wisła wróciła na
mistrzowskie tor tory.

No to chyba nie do końca zasługa Genkowa. Wisła jednak w tym meczu wyszła inaczej ustawiona niż w Krakowie. Zresztą, zwracałem na to uwagę w poprzednim meczu, że wtedy zagrali zbyt ofensywnie.

Myślę, że jest pozamiatane chociaż terminarz
dla Wisły niełatwy, ale obecna przewaga powinna wystarczyć.

We wtorek powinno już się bardziej rozjaśnić. Ewentualne straty punktów Jagiellonii (z warszawską Polonią) i Legii (z Górnikiem) w praktyce już załatwią Wiśle MP. Ja oczywiście liczę, że przynajmniej Legia do końca będzie dyszeć w kark Wisły. :-)
Jeśli chodzi o środowy mecz z Lechem, to tutaj IMO faworyta nie ma. Przed finałem PP w ciemno postawiłbym na Wisłę ale w Bydgoszczy Lech zagrał świetnie pod względem taktycznym. Trójka Murawski, Injac i Djurdjevic skutecznie zneutralizowała pomoc Legii toteż podejrzewam, że zagrają podobnie i będą chcieli tak samo zneutralizować Meliksona. Problemem Lecha jest skandaliczna forma fizyczna Murawskiego i tutaj z kolei jest szansa dla Wisły w końcówce meczu.
yamma

Data: 2011-05-08 20:50:22
Autor: Fidelio
Lechia - Wisła
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:iq6mq6$gru$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:

Zgodnie z przewidywaniami, wrócił Genkow to i Wisła wróciła na
mistrzowskie tor tory.

No to chyba nie do końca zasługa Genkowa.

Polecam Twojej uwadze to jak padła pierwsza bramka:
Genkow odebrał piłkę lechiście, oddał do kolegi i po chwili zdobył bramkę.
Nie znaleźć w tym zasługi Genkova to hmm... ślepota albo jawna niesprawiedliwość.

Wisła jednak w tym meczu wyszła
inaczej ustawiona niż w Krakowie. Zresztą, zwracałem na to uwagę w poprzednim meczu, że wtedy zagrali zbyt ofensywnie.

To swojÄ… drogÄ….

[...]

Szykuje się niezły mecz, stawiam na remis.

Data: 2011-05-08 20:49:12
Autor: RedLite
Lechia - Wisła
W dniu 2011-05-08 19:53, Fidelio pisze:

Zgodnie z przewidywaniami, wrócił Genkow to i Wisła wróciła na
mistrzowskie tor tory. Myślę, że jest pozamiatane chociaż terminarz dla
Wisły niełatwy, ale obecna przewaga powinna wystarczyć.

Terminarz nie jest wcale taki zły. Nie ma w terminarzu Wisły drużyny której będzie zależało murowaniu bramki.

--

*RedLite*

Data: 2011-05-09 00:35:20
Autor: Gil
Lechia - Wisła
[...]

Wszystko fajnie tylko nieuznany gol dla Lechi na 1:1 to kuriozum.
Piłka jest taka, że przebieg meczu zalezy od goli. Ta decyzja wypaczyła wynik meczu.

Data: 2011-05-09 00:50:29
Autor: Mark
Lechia - Wisła
Dnia Mon, 09 May 2011 00:35:20 +0200, Gil napisał(a):

Wszystko fajnie tylko nieuznany gol dla Lechi na 1:1 to kuriozum.

Kuriozum, ale chyba twojego nieogarniania przepisow pilkarskich
200% spalony i nikt nie mial najmniejszych zastrzezen co do decyzju sedziego

--
Mark

Data: 2011-05-09 01:12:34
Autor: Gil
Lechia - Wisła
> [...]
Kuriozum, ale chyba twojego nieogarniania przepisow pilkarskich
200% spalony i nikt nie mial najmniejszych zastrzezen co do decyzju sedziego

"Zawodnik jest na pozycji spalonej, jeżeli znajduje się bliżej linii końcowej
boiska (połowy przeciwników) niż piłka i przedostatni zawodnik drużyny broni±cej,"

Zobacz gdzie był bramkarz w chwili podania. Przepis mówi o zawodniku i nie
rozróżnia bramkarz - gracz z pola.

Data: 2011-05-08 17:18:03
Autor: Marek W.
Lechia - Wisła
On 9 Maj, 01:12, "Gil" <gilboaWYTNI...@op.pl> wrote:
> [...]

Zobacz gdzie był bramkarz w chwili podania. Przepis mówi o zawodniku i nie

Przeczytaj jeszcze raz __ze zrozumieniem__ to co wkleiłe¶,
Zobacz to: http://ekstraklasa.tv/ekstraklasa/10,91847,9560047,25__kolejka__Lechia___Wisla_0_3__Skrot_meczu.html
- 43 sek. i nie wypisuj bzdur.

Data: 2011-05-09 09:14:35
Autor: Mane
Lechia - Wisła
W dniu 2011-05-09 01:12, Gil pisze:

[...]

Minimalny ale jednak spalony był.

Głosisz herezje, jak te które wczoraj słyszałem na trybunach, jedna z nich brzmiała mniej więcej, tak, że nie mogło być spalonego bo piłka została zagrana... do przodu :)

Data: 2011-05-09 10:06:22
Autor: Mark
Lechia - Wisła
Dnia Mon, 09 May 2011 01:12:34 +0200, Gil napisał(a):

Zobacz gdzie był bramkarz w chwili podania. Przepis mówi o zawodniku i nie
rozróżnia bramkarz - gracz z pola.

Widzialem, bo bylo to bardzo dokladnie analizowane.
Spalony byl bezdyskusyjny. Polecam na przyszlosc zainwestowac w C+ to
bedziesz mial jasnosc.

--
Mark

Data: 2011-05-09 10:25:46
Autor: Mane
Lechia - Wisła
W dniu 2011-05-09 10:06, Mark pisze:

Widzialem, bo bylo to bardzo dokladnie analizowane.
Spalony byl bezdyskusyjny. Polecam na przyszlosc zainwestowac w C+ to
bedziesz mial jasnosc.

Ja bym powiedział, że spalony był niewielki, kawałek nogi napastnika, co do bezdyskusyjno¶ci to nie takie spalone były nieraz puszczane.

Data: 2011-05-09 11:02:21
Autor: Mark
Lechia - Wisła
Dnia Mon, 09 May 2011 10:25:46 +0200, Mane napisał(a):

Ja bym powiedział, że spalony był niewielki, kawałek nogi napastnika, co do bezdyskusyjno¶ci to nie takie spalone były nieraz puszczane.

No ok, ja sie zgadzam ze niewielki, ba, w pierwszej chwili myslalem ze to
Chavez sam wepchnal pilke. I co do tego ze nie takie spalone byly puszczane
tez sie zgodze:)
Nie zmienia to faktu ze spalony byl,  co bardzo dobrze widac na powtorkach,
a bezdyskusyjny w sensie - nie mozna sie spierac o to czy wystawala reka czy
noga i czy na pewno:) Bo po prostu jest widoczny spalony.

--
Mark

Data: 2011-05-09 11:24:31
Autor: Mane
Lechia - Wisła
W dniu 2011-05-09 11:02, Mark pisze:

[...]

Oczywista, ocztywistosc. A winny byl Lukjanows, bo powinien to skonczyc sam.

Data: 2011-05-09 15:36:52
Autor: UGI
Lechia - Wisła
Mark <tajny@adres.w.pl> napisał(a):
No ok, ja sie zgadzam ze niewielki, ba, w pierwszej chwili myslalem ze to
Chavez sam wepchnal pilke.

Ciekawi mnie ocena sytuacji gdyby to wła¶nie Chavez wsun±ł piłkę do bramki. Co
mówi± przepisy w takim przypadku?

Data: 2011-05-09 17:47:24
Autor: Cavallino
Lechia - Wisła
Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iq91mk$t0o$1inews.gazeta.pl...
[...]

A co maj± mówić?
Chavez raczej na spalonym nie był.... ;-)

Data: 2011-05-09 15:56:30
Autor: UGI
Lechia - Wisła
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
A co maj± mówić?
Chavez raczej na spalonym nie był.... ;-)

No ale Lechia odniosłaby korzy¶ć z tego, że ich zawodnik był na spalonym, bo
gdyby nie Traore to Chavez nie musialby interweniować, a na pewno nie w taki
sposób. --

Data: 2011-05-09 18:06:14
Autor: Cavallino
Lechia - Wisła
Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iq92re$33j$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

A co maj± mówić?
Chavez raczej na spalonym nie był.... ;-)

No ale Lechia odniosłaby korzy¶ć z tego, że ich zawodnik był na spalonym,

A był?
Na pozycji - był, ale w takim przypadku to wszystko.

Data: 2011-05-09 16:24:06
Autor: UGI
Lechia - Wisła
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> No ale Lechia odniosłaby korzy¶ć z tego, że ich zawodnik był na spalonym,

A był?
Na pozycji - był, ale w takim przypadku to wszystko.

No nie wiem, ja pamietam, że gwizdano spalone typu strzał na bramkę i unik lub
(nieudana) próba zmiany kierunku piłki przez go¶cia, który znajdował się na
pozycji spalonej. Niby nie zdołał nic zrobić ale po¶rednio wpłyn±ł na
interwencje przeciwnika. Tu też Traore wpłyn±ł na decyzję Chaveza o w¶lizgu by
przeci±ć piłkę. No ale mówiłem, że nie wiem co mówi± przepisy. --

Data: 2011-05-09 18:32:48
Autor: Cavallino
Lechia - Wisła
Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iq94f6$880$1inews.gazeta.pl...
> [...]

interwencje przeciwnika. Tu też Traore wpłyn±ł na decyzję Chaveza o w¶lizgu by

Paniesławku tłumaczył to nie raz.
Wyznaczasz trójk±t między słupkami bramki i piłk± - je¶li ten na spalonym w nim jest można uznać że absorbuje.
Nie było chyba Traore w tym trójk±cie.

Data: 2011-05-09 20:25:39
Autor: Mark
Lechia - Wisła
Dnia Mon, 9 May 2011 15:36:52 +0000 (UTC), UGI napisał(a):

Ciekawi mnie ocena sytuacji gdyby to wła¶nie Chavez wsun±ł piłkę do bramki. Co
mówi± przepisy w takim przypadku?

Wtedy cala dyskusja przenioslaby sie na to, czy traore absorbowal uwage
Chaveza czy nie.
I ide o zaklad, ze jednoznacznej odpowiedzi bys nie dostal:)

--
Mark

Data: 2011-05-09 16:49:17
Autor: RedLite
Lechia - Wisła
W dniu 2011-05-09 10:25, Mane pisze:

Ja bym powiedział, że spalony był niewielki, kawałek nogi napastnika, co
do bezdyskusyjno¶ci to nie takie spalone były nieraz puszczane.

Kawałek nogi?
http://pokazywarka.pl/e04lx1-2/ :]

--

*RedLite*

Data: 2011-05-09 20:28:55
Autor: grzeda
[ot] Re: Lechia - Wisła
Jak to jest z gra w pucharach?
Przegrany finalista PP gra w LE pod warunkiem, ze zdobywca PP jest rownoczesnie MP, a jezeli zdobywca PP jest na miejscach 2-3, to wtedy w LE gra druzyna z czwartego miejsca w tabeli? Dobrze to zrozumialem?

pozdr
PG

Data: 2011-05-09 20:32:35
Autor: Cavallino
[...]

[...]