Lechia ukarana za 17.09.2009

Data: 2009-09-18 13:17:40
Autor: bodyn
Lechia ukarana za 17.09.2009
I wreszcie PZPN zaczal przestrzegac tego co sam uchwala.
I nei ma intepretacji, ze cos jest ok chociaz lamie prawo.Moze nauczka
z licencjami cos poskutkowala, ze nikt nie robi wyjatkow ktore potem potwuerdzaja regule

Data: 2009-09-18 13:52:00
Autor: Andy
Lechia ukarana za 17.09.2009
"bodyn" <bodun@wytnijto.o2.pl> wrote in message news:h8vq7f$s4l$2inews.gazeta.pl...
I wreszcie PZPN zaczal przestrzegac tego co sam uchwala.
I nei ma intepretacji, ze cos jest ok chociaz lamie prawo.Moze nauczka
z licencjami cos poskutkowala, ze nikt nie robi wyjatkow ktore potem potwuerdzaja regule

Niestety, czytanie ze zrozumieniem, podobnie zreszta jak pisanie, nie jest Twoja mocna strona. PZPN niczego nie przestrzega w kwestii przepisow o flagach.

Swoja droga jestem bardzo zadowolony, ze ukarano Lechie za ten transparent. Lepiej podlozyc sie chyba nie bylo mozna.

Data: 2009-09-18 13:25:15
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
Andy <adaw@teko.pl> napisał(a):
Swoja droga jestem bardzo zadowolony, ze ukarano Lechie za ten transparent. Lepiej podlozyc sie chyba nie bylo mozna.

podłożyć? A niby czemu? Jak mówi stara anegdota - jak wszyscy, to babcia też.
Mecz piłkarski nie jest miejscem na takie transparenty i kropka. Szczególnie,
jeśli wziąć pod uwagę, że te same ręce za chwilę wywieszą transparent
"j.....ać Arkę". Rzeczywiście - zaszczyt dla ofiar sowieckiego najazdu
niemożebny.............

Data: 2009-09-18 15:28:01
Autor: Andy
Lechia ukarana za 17.09.2009
"Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h901nr$2ar$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiscie mozesz sobie tak uwazac.

Data: 2009-09-18 13:46:16
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
Andy <adaw@teko.pl> napisał(a):
Oczywiscie mozesz sobie tak uwazac.

rozumiem, że Ty uważasz, iż jest zupełnie ok, że człowiek wieszający
transparenty o "j...niu" poprawia sobie potem samopoczucie transparentem do
rymu o "Powstaniu"?

Data: 2009-09-18 15:55:04
Autor: Andy
Lechia ukarana za 17.09.2009
"Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h902v7$7at$1inews.gazeta.pl...
Oczywiscie mozesz sobie tak uwazac.

rozumiem, że Ty uważasz, iż jest zupełnie ok, że człowiek wieszający
transparenty o "j...niu" poprawia sobie potem samopoczucie transparentem do
rymu o "Powstaniu"?

Uwazam, ze kibice powinni byc karani za wywieszanie transparentow lamiacych polskie prawo (czyli, zeby nie bylo watpliwosci - kodeks karny). Za wywieszanie jakichkolwiek transparentow nie lamiacych prawa zadnych kar byc nie powinno.
A co do kwestii odczuc estetycznych - kazdy czlowiek na nieco inne odczucia estetczyne i tworzenie jakichs specjalnych zakazow czy nakazow po to, zeby bron Boze ktos sie nie poczul zniesmaczony zakrawa na panstwo orwellowskie.

Data: 2009-09-18 14:01:48
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
Andy <adaw@teko.pl> napisał(a):
[...]

owszem, tyle tylko, że np ostatni przykład z transparentem z meczu żużlowego (
czyli tzw sprawa "pussy") dowodzi, że tego typu rzeczy są wielce "sprytnie"
obchodzone.
A co do kwestii odczuc estetycznych - kazdy czlowiek na nieco inne odczucia estetczyne

dokładnie, tylko dlaczego standardami mamy równać do chama?

Data: 2009-09-18 16:08:13
Autor: Andy
Lechia ukarana za 17.09.2009
"Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h903sc$apm$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i co z tego? Lamie ten transparent prawo? Jesli tak - karac, jesli nie - zostawic w spokoju.

A co do kwestii odczuc estetycznych - kazdy czlowiek na nieco inne odczucia
estetczyne

dokładnie, tylko dlaczego standardami mamy równać do chama?

To ja pytam dlaczego standardami mamy rownac do Bialorusi i PRL-u?

Data: 2009-09-18 14:34:47
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
Andy <adaw@teko.pl> napisał(a):
No i co z tego? Lamie ten transparent prawo? Jesli tak - karac, jesli nie - zostawic w spokoju.

uwielbiam jak udajesz głupiego, robisz to w takim ładnym stylu :)

To ja pytam dlaczego standardami mamy rownac do Bialorusi i PRL-u?

:) ROTFL. Nie wiedziałem, że UEFA ma siedzibę w MIńsku :)

Data: 2009-09-18 18:45:51
Autor: Andy
Lechia ukarana za 17.09.2009
"Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h905q7$ih6$1inews.gazeta.pl...
No i co z tego? Lamie ten transparent prawo? Jesli tak - karac, jesli nie -
zostawic w spokoju.

uwielbiam jak udajesz głupiego, robisz to w takim ładnym stylu :)

Oho, skonczyly sie argumenty, to siegamy po przytyki osobiste. Tradycyjnie niemal.

Data: 2009-09-18 23:12:07
Autor: maciej
Lechia ukarana za 17.09.2009
Andy napisał:

Oho, skonczyly sie argumenty, to siegamy po przytyki osobiste. Tradycyjnie niemal.

Dlaczego "niemal"? W pełni.

Data: 2009-09-19 08:18:06
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
Andy <adaw@teko.pl> napisał(a):

> uwielbiam jak udajesz głupiego, robisz to w takim ładnym stylu :)

Oho, skonczyly sie argumenty,

o jejku.....no co, mam udawać, że tego nie rozumiesz i tłumaczyć Ci, że
"pussy" to może być kotek, a może być co  innego i w związku z tym transparent
może być jednocześnie i legalny, i nielegalny; czytaj - i obraźliwy i nie
obraźliwy? Szanujmy się....i swoją inteligencję.

Data: 2009-09-19 11:13:43
Autor: Andy
Lechia ukarana za 17.09.2009
"Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h9243u$f43$1inews.gazeta.pl...

> [...]

może być jednocześnie i legalny, i nielegalny; czytaj - i obraźliwy i nie
obraźliwy? Szanujmy się....i swoją inteligencję.

Na razie nie dajesz zbyt wielu powodow bysmy sie szanowali. Ja pisze zwiezle i jasno, a Ty albo robisz osobiste wycieczki (jak 2 posty temu), albo odpisujesz nie na temat (powyzszy post).
Sprawa tego zuzlowego transparentu jest niezwykle prosta - jesli on lamie prawo (czego nie masz stwierdzac ani Ty ani dziennikarze, bo nie macie ku temu zadnej mocy, ale sad), to sprawcy niech poniosa kare. Jesli nie, to jedyne co mozesz zrobic, to wyplakiwac sie, ze poziom kibicow, ktorzy wywiesili ten trans jest niezbyt wysoki.

Data: 2009-09-18 23:14:33
Autor: JC
Lechia ukarana za 17.09.2009

Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:h903k3$2ev$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To ja zapytam - a dlaczego w ogóle miałoby być przyzwolenie na wieszanie flag nie-klubowych na meczu? Ludzie nie biorą tego z sobą do kina, teatru, parku, restauracji, szkoły, itd., to czemu akurat mecz piłki nożnej ma być trybuną dla prezentacji poglądów politycznych, rasowych, czy pozdrowień dla więzienia?

[...]

Odwrotnie. Właśnie dlatego, że ktoś różnie może odebrać jakieś symbole i hasła, to warto byłoby zadbać, żeby nie robić niepotrzebnego afrontu. Totenkopfy, swastyki, wilcze haki, kołomiry, niemieckie wrony, kaptury Ku Klux Klanu niech sobie każdy wiesza w zaciszach własnego domostwa, nalepi na piórnik czy pralkę, jeśli ma taką potrzebę wizualnej ekspresji.

Dla mnie obłędem jest to, że idąc na mecz piłki nożnej muszę słuchać i oglądać prezentację schizofrenicznego świata przeżyć jakichś niedocofów. OK, rozumiem, dla niektórych nie ma sprzeczności powiesić swastę obok flagi o powstaniu, albo "Bastion polskiej prawicy" obok Rudolfa Hessa. Amnestia Giertycha swoje zrobiła, ale niech to sobie wieszają na balkonie, w pralni osiedlowej, na działce, itd. Tu ani ich o takie pouczające i głębokie lekcje historii nie prosi, ani nie jest szczęśliwy z ich oglądania.

pzdr
JC

Data: 2009-09-18 23:38:27
Autor: Andy
Lechia ukarana za 17.09.2009
"JC" <xipetotec@gazeta.pl> wrote in message news:h90t7i$q6g$1atena.e-wro.net...
[...]

Odpowiedz jest prosta - bo zyjemy w wolnym kraju.

Data: 2009-09-18 23:55:25
Autor: JC
Lechia ukarana za 17.09.2009

Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:h90ul6$n6e$1mx1.internetia.pl...
To ja zapytam - a dlaczego w ogóle miałoby być przyzwolenie na wieszanie flag nie-klubowych na meczu?

Odpowiedz jest prosta - bo zyjemy w wolnym kraju.

Właśnie z tego powodu tych flag tam nie powinno byc. W ramach swojej wolności właściciel obiektu, czy organizator rozgrywek sobie takowych nie życzy.

pzdr
JC

Data: 2009-09-19 08:20:32
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
Andy <adaw@teko.pl> napisał(a):
Odpowiedz jest prosta - bo zyjemy w wolnym kraju.

wg Ciebie w wolnym kraju można wszystko wieszać wszędzie?

Data: 2009-09-19 11:05:14
Autor: Andy
Lechia ukarana za 17.09.2009
"Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h9248g$fi3$1inews.gazeta.pl...
Odpowiedz jest prosta - bo zyjemy w wolnym kraju.

wg Ciebie w wolnym kraju można wszystko wieszać wszędzie?

Nie.
Natomiast w wolnym kraju nie stosuje sie cenzury prewencyjnej.

Data: 2009-09-19 09:59:16
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
Andy <adaw@teko.pl> napisał(a):
Nie.
Natomiast w wolnym kraju nie stosuje sie cenzury prewencyjnej.

aha. Czyli wszystkie kraje, gdzie obowiązuje zakaz szerzenia propagandy
nazistowskiej, komunistycznej i totalitarnej - nie są krajami wolnymi. Rozumiem.

Data: 2009-09-19 12:27:38
Autor: Andy
Lechia ukarana za 17.09.2009
"Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h92a1k$4n4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zakaz szerzenia propagandy nazistowskiej nie ma zbyt wiele wspolnego z cenzura prewencyjna. Przy czym jest mi kompletnie obojetne, czy to rozumiesz czy nie :). Zasadniczo dopoki nie wniesiesz czegos nowego, to koniec dyskusji w tym temacie.

Data: 2009-09-19 10:31:22
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
Andy <adaw@teko.pl> napisał(a):

> [...]

Zakaz szerzenia propagandy nazistowskiej nie ma zbyt wiele wspolnego z cenzura prewencyjna.

czyżby? A możesz to uzasadnić?

Data: 2009-09-19 12:37:17
Autor: Andy
Lechia ukarana za 17.09.2009
"Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h92btq$b4p$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> Rozumiem.

Zakaz szerzenia propagandy nazistowskiej nie ma zbyt wiele wspolnego z

Oczywiscie, ale to juz naprawde ostatnia odpowiedz do Ciebie.
Cenzura prewencyjna polega na tym, ze istnieje jakas instytucja, ktora zatwierdza tresci, ktore maja byc wygloszone. Nie ma w Polsce zadnego organu, ktory cos takiego robi (to znaczy nie bylo, bo teraz powstal w PZPN-ie). Dopiero, gdy ktos wyglosi tresci np. nazistowskie, po fakcie jest scigany przez prokurature i policje. W przypadku flag natomiast ma byc zatwierdzanie przez jakis organ PZPN-u czy cos jest zgodne z ich wewnetrznymi przepisami czy tez nie. To jest czysty przypadek cenzury prewencyjnej.

Data: 2009-09-20 21:15:59
Autor: CGC
Lechia ukarana za 17.09.2009
Dnia Sat, 19 Sep 2009 12:37:17 +0200, Andy napisał(a):

[...]

Lekko offtopicznie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Witajcie_w_%C5%BCyciu

--
CGC

Data: 2009-09-19 20:04:15
Autor: Danpe
Lechia ukarana za 17.09.2009
On Fri, 18 Sep 2009 23:14:33 +0200, "JC" <xipetotec@gazeta.pl> wrote:

[...]

a jaka maja alternatywe dotarcia do wiekszego grona odbiorcow?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-19 20:22:12
Autor: Cavallino
Lechia ukarana za 17.09.2009
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A kogo to obchodzi?
Niech zorganizują rozgrywki w flagowaniu stadionu.
Zainteresowani przyjdą.
Zobaczymy ilu ich będzie.

Data: 2009-09-20 13:44:42
Autor: JC
Lechia ukarana za 17.09.2009

Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k77ab51gti0kurae0jajr089qejpdo21ec4ax.com...
a jaka maja alternatywe dotarcia do wiekszego grona odbiorcow?

To nie problem organizatora raczej, ale jeśli pytasz. odpowiadam:
demonctracje uliczne,, ekspozycje stałe w centrum miasta i centrach handlowych, zakup przestrzeni reklamowej na billboardach, mailing, linki sponsorowane, portale społecznościowe, publikacje i reklamy w prasie, radio....

pzdr
JC

Data: 2009-09-20 15:36:02
Autor: Danpe
Lechia ukarana za 17.09.2009
On Sun, 20 Sep 2009 13:44:42 +0200, "JC" <xipetotec@gazeta.pl> wrote:

[...]

W cenie biletu na mecz :D

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-20 19:36:46
Autor: JC
Lechia ukarana za 17.09.2009

Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ltbcb51ioq3s5omdv87cip9pu8d09ua2ru4ax.com...
On Sun, 20 Sep 2009 13:44:42 +0200, "JC" <xipetotec@gazeta.pl> wrote:

W cenie biletu na mecz :D

Nie o to pytałeś. Jak ktoś nie ma pieniędzy na legalną formę reklamy, to jest jego problem.

pzdr
JC

Data: 2009-09-20 20:20:45
Autor: Danpe
Lechia ukarana za 17.09.2009
On Sun, 20 Sep 2009 19:36:46 +0200, "JC" <xipetotec@gazeta.pl> wrote:

[...]

Tak wiec wybor padl na "reklame" na stadionie, jako, ze jest to
najtansza forma przekazu.
Sprawa zakonczona pomyslnie.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-20 21:52:40
Autor: JC
Lechia ukarana za 17.09.2009

Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:tiscb51hopsff8c4ft8e835fa922vjh8hs4ax.com...
Tak wiec wybor padl na "reklame" na stadionie, jako, ze jest to
najtansza forma przekazu.
Sprawa zakonczona pomyslnie.

Tak więc właściciel tego najtańszego medium już jest poza tą listą, kibice muszą szukać nowego kanału komunikacji.

pzdr
JC

Data: 2009-09-18 15:39:50
Autor: bodyn
Lechia ukarana za 17.09.2009
Andy pisze:
[...]

Jak zwykle moc argumentow

Data: 2009-09-18 15:50:23
Autor: Robert Gosik
Lechia ukarana za 17.09.2009
podłożyć? A niby czemu? Jak mówi stara anegdota - jak wszyscy, to babcia też.
Mecz piłkarski nie jest miejscem na takie transparenty i kropka.

Oczywiscie mozesz sobie tak uwazac.

Na stadionie patriotyzm mozna wyrazac tylko w sposob oralny :) pod warunkiem ze fetuje sie jedynie kadre narodowa w meczach reprezentacji.
A to jest dosc szlachetne ze strony PZPN-u, bo mozna sobie wyobrazic przepis ktory bedzie jedynie zezwalal na doping Zwiazku ktory kadra reprezentuje.
Czy okrzyk "Warszawa, Warszawa CWKS Legia.." jest dozwolony? Nie dosc, ze wymieniany w nim jest klub ktorego nie ma na boisku, to do tego reklamowane miasto. Czy przepisy PZPN zezwalaja na tak daleo idaca dowolnosc?

Data: 2009-09-18 14:04:08
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
Robert Gosik <robroy69@opreszteusun.pl> napisał(a):

[...]

jak to ktoś kiedyś pwoiedział - więzienia są dla przestępców, a nie dla świń. Takie okrzyki na meczach kadry są tylko dowodem wiochy. Za to się nie karze.
Za to się "tylko" wygwizduje.

Data: 2009-09-18 16:12:22
Autor: Robert Gosik
Lechia ukarana za 17.09.2009
Takie okrzyki na meczach kadry są tylko dowodem wiochy. Za to się nie karze.
Za to się "tylko" wygwizduje.

Na meczach reprezentacji to takiego okrzyku nie slyszalem nigdy :)
Natomiast czesto go slysze na meczach KP Legia.
I wracajac do tematu czy jest on dozwolony na tych meczach?

Data: 2009-09-18 14:35:41
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
Robert Gosik <robroy69@opreszteusun.pl> napisał(a):
I wracajac do tematu

nie wracając, bo z Twojego tekstu wynika że piszesz o kadrze. Przeczytaj go
uważnie ew. i przeredaguj.

Data: 2009-09-18 16:59:20
Autor: Robert Gosik
Lechia ukarana za 17.09.2009
I wracajac do tematu

nie wracając, bo z Twojego tekstu wynika że piszesz o kadrze. Przeczytaj go
uważnie ew. i przeredaguj.

Jest kropka. Jest nowy akapit. Brakuje pustej linii?
Ok. W takim wypadku w kolejnym poscie uscislilem.

Legalna czy nie legalna piosenka?

Data: 2009-09-18 15:22:21
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
Robert Gosik <robroy69@opreszteusun.pl> napisał(a):
Legalna czy nie legalna piosenka?

legalna. To tak jakby na Wiśle śpiewać o GTS-ie :) :)

Data: 2009-09-18 23:24:30
Autor: JC
Lechia ukarana za 17.09.2009

Użytkownik "Robert Gosik" <robroy69@opreszteusun.pl> napisał w wiadomości news:h90371$stv$1news.onet.pl...
Na stadionie patriotyzm mozna wyrazac tylko w sposob oralny :) pod warunkiem ze fetuje sie jedynie kadre narodowa w meczach reprezentacji.

No i słusznie. Kibolia już nieraz pokazała, że ten patriotyzm to z reguły ma dość osobliwe oblicza, zupełnie jakby w szkołach uczyli, że 1.IX.1939 napadli nas Szoszoni, a III Rzesza była bratnim krajem, z którym tylko sparowaliśmy dla zabicia czasu. Ja wiem, rozumiem, wolność słowa, RPO, ale niestety, na stadionach nikt czasu sprawdzać tego (flag) nie ma, a jak się pozwoli manifestować patriotyzm, to prędzej, czy później kończy się to epic failem, jak na ilustracji poglądowej: http://galeria.glos.com/pict/7/808.jpg
Stadionowym patriotom dziękujemy.

pzdr
JC

Data: 2009-09-19 23:56:59
Autor: Robert Gosik
Lechia ukarana za 17.09.2009
[...]

Ty to naprawde powaznie piszesz?

[...]

Zabawne zdjecie, Opiszesz cos wiecej na ten konkretny temat?
Czy ograniczysz sie do zabawnej manipulacji?

Data: 2009-09-20 13:55:50
Autor: JC
Lechia ukarana za 17.09.2009

Użytkownik "Robert Gosik" <robroy69@opreszteusun.pl> napisał w wiadomości news:h93k4e$2l9$1news.onet.pl...
Ty to naprawde powaznie piszesz?

Nie zaprzeczysz chyba, że na polskich stadionach dominującym nurtem, podszywającym się pod "patriotyzm" jest z reguły rasistowsko-faszystowska papka, a odniesienia bezpośrednie do kultu III Rzeszy nie należały do rzadkości. Mnie nie pytaj, co mają w głowach ci ludzie, którzy uważają że pan z kwadratowym wąsem jest ich idolem i na czym polega ta trudna "patriotyczna" miłość do systemu, który Polakami chciał palić w piecu. Może to jakaś odmiana syndromu sztokholmskiego, skłonności s/m, albo po prostu ta symbolika jest odbierana jako bardziej odpowiednia dla taf gajów niż standardowe głowy psów, logo firmy Hooligan, czy twarz-logo gry Hooligans. Nie mam pojęcia.

Zabawne zdjecie, Opiszesz cos wiecej na ten konkretny temat?
Czy ograniczysz sie do zabawnej manipulacji?

Nie bawi mnie to zdjęcie. Co mam więcej o nim napisać? Omówić kompozycję i środki wyrazu?

pzdr
JC

Data: 2009-09-21 15:10:07
Autor: WOJSAL
Lechia ukarana za 17.09.2009
JC pisze:

Nie zaprzeczysz chyba, że na polskich stadionach dominującym nurtem, podszywającym się pod "patriotyzm" jest z reguły rasistowsko-faszystowska papka, a odniesienia bezpośrednie do kultu III Rzeszy nie należały do

Na polskich stadionach dominujace jest to, co jest zakazane.
Jesli  PZPN (czy cokolwiek innego) nie zyczy sobie np.
hasel faszystowskich, to powinno sie wrecz nakazac kibolom
by na kazdym meczu byly hasla faszystowskie - gwarantuje,
ze kibolia nie dopusci by takie haslo sie pojawilo.
Ot, i cala ideologia kibolii.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-09-21 18:33:11
Autor: JC
Lechia ukarana za 17.09.2009

Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@NOSPAM-gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h97tvf$qsl$1news.task.gda.pl...
[...]

No nie do końca, bo sierpa i młota sobie na polskim stadionie nie wyobrażam. Niemniej wyobrażam sobie Grześka Lato w koszulce Blood&Honour, mówiącego że trzeba walczyć o czystość rasową polskiej piłki, oi! Bezcenne.

pzdr
JC

Data: 2009-09-22 08:28:32
Autor: WOJSAL
Lechia ukarana za 17.09.2009
JC pisze:

No nie do końca, bo sierpa i młota sobie na polskim stadionie nie wyobrażam.

Wystarczy wprowadzić zakaz używania sierpa i mlota (tzn. przepis ktory
mowi to lapatologicznie - tak by do kibola to dotarlo) i automatycznie
sierp i mlot robi sie "trendy"
;)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-09-25 13:00:32
Autor: Robert Gosik
Lechia ukarana za 17.09.2009
[...]

Zaprzecze. Widzac to srodowisko z bardzo bliska dostrzega sie roznorodnosc, czasem wrecz zaskakujaca. "Rasistowsko-faszystowska papka z odniesieniami bezposrednio do kultu III Rzeszy" to jest "folklor" nawet wsrod bojowek kiboli. Natomiast dosc popularna jest "prawicowa" ideologia odwolujaca sie do przedwojennych tradycji, ktorych naturalnym "skrzywieniem" jest wieksza wrogosc do wschodu niz zachodu.

[...]

Mnie znowu zastanawi jaki to syndrom powoduje ze dostrzegasz wszystko tak banalnie jednostronnie?

Zabawne zdjecie, Opiszesz cos wiecej na ten konkretny temat?
Czy ograniczysz sie do zabawnej manipulacji?

Nie bawi mnie to zdjęcie. Co mam więcej o nim napisać? Omówić kompozycję i środki wyrazu?

A co o tym zdjeciu i zdarzeniu wiesz oprocz tego ze je wkleiles?

Data: 2009-09-25 23:33:47
Autor: brzezi
Lechia ukarana za 17.09.2009

Użytkownik "Robert Gosik" <robroy69@opreszteusun.pl> napisał w wiadomości news:h9i7sh$e1k$1news.onet.pl...
[...]

Bez jaj. Czy odbiora ma z tej szmaty wyczytywać jakieś drugie dno czy co ? Jeśli tak to oświeć mnie i reszte dyskutantów, bo mnie się wydaje że flaga ma dość jasny przekaz.

pozdrawiam

Data: 2009-09-28 18:45:24
Autor: Robert Gosik
Lechia ukarana za 17.09.2009
Bez jaj. Czy odbiora ma z tej szmaty wyczytywać jakieś drugie dno czy co ? Jeśli tak to oświeć mnie i reszte dyskutantów, bo mnie się wydaje że flaga ma dość jasny przekaz.

Jaki jasny przekaz?

Data: 2009-09-29 13:29:20
Autor: brzezi
Lechia ukarana za 17.09.2009

Użytkownik "Robert Gosik" <robroy69@opreszteusun.pl> napisał w wiadomości news:h9qp85$jes$1news.onet.pl...
Bez jaj. Czy odbiora ma z tej szmaty wyczytywać jakieś drugie dno czy co ? Jeśli tak to oświeć mnie i reszte dyskutantów, bo mnie się wydaje że flaga ma dość jasny przekaz.

Jaki jasny przekaz?

skoro pokazuje swastyke to ktoś kto ją wywiesił musiał się z nią identyfikowac.
Robert jestes inteligentym gosciem i dobrze wiesz o co chodzi.
Ja natomiast czekam aż opiszesz tą sytuacje jeśli źle interpretuje całe to zdarzenie.

pzdr

Data: 2009-09-18 23:02:16
Autor: JC
Lechia ukarana za 17.09.2009

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h901nr$2ar$1inews.gazeta.pl...
[...]

A tam transparent. W magazynie Lechii akurat są już płótna na takie okazje, doceń wysiłek stadionowych patriotów.  Wystarczy, że w ramach krzewienia patriotyzmu tę swoją znaną flagę z Rudolfem Hessem ( http://i44.tinypic.com/15riejn.jpg ) by wywiesili. Do smaku jeszcze to dzieło sztuki: http://i40.tinypic.com/oi8yz4.jpg i nie pozostaje nic, jak zaśpiewać lokalny przebój: "Guanta na mera, jesteśmy z miasta Hitlera" tudzież "Naszym idolem jest Rudolf Hess" (http://www.youtube.com/watch?v=gfAj9bLA9KI). Kibole z Lechii to specjaliści od stadionowych "patriotycznych" eventów.

pzdr
JC

Data: 2009-09-18 23:10:41
Autor: Cavek
Lechia ukarana za 17.09.2009
JC pisze:
[...]

Znana bardziej z NW niz ze stadionów. Ostatnimi laty wiele sie w Gdańsku zmieniło.
Cavek

Data: 2009-09-18 23:33:52
Autor: JC
Lechia ukarana za 17.09.2009

Użytkownik "Cavek" <worph@wp.pl> napisał w wiadomości news:h90t04$olk$1inews.gazeta.pl...
/15riejn.jpg )
Znana bardziej z NW niz ze stadionów. Ostatnimi laty wiele sie w Gdańsku zmieniło.

Ale chyba Kornak sobie jej nie wymyślił? Zresztą, to jest wg mnie nieważne, co dokładnie na tych flagach było/jest obecnie. Rozumiem wieszanie tego, co związane z klubem i, powiedzmy, szeroko rozumianą rywalizacją sportową, ale polityka, religia? To są indywidualne sprawy i wg mnie to, że ktoś zapłacił za bilet to jeszcze nie jest powód, żeby mógł robić sobie z płotu Hyde Park i wieszać sobie pentagramy, logo SLD, portret Osamy Bin Ladena i pozdrowienia dla kumpla w więzieniu.

pzdr
JC

Data: 2009-09-18 23:08:21
Autor: Danpe
Lechia ukarana za 17.09.2009
On Fri, 18 Sep 2009 13:25:15 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński"
<bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Mecz piłkarski nie jest miejscem na takie transparenty i kropka. Szczególnie,

a co jest?
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-19 08:16:26
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
On Fri, 18 Sep 2009 13:25:15 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński"
<bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>Mecz piłkarski nie jest miejscem na takie transparenty i kropka. Szczególnie,

a co jest?

akademia ku czci.

Data: 2009-09-19 20:05:50
Autor: Danpe
Lechia ukarana za 17.09.2009
On Sat, 19 Sep 2009 08:16:26 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński"
> [...]

<bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>Mecz piłkarski nie jest miejscem na takie transparenty i kropka. Szczególnie,

aha, i na takie jakademii jest 10 000 widzow a kolejne
kilakdziesiat-kilkaset przed TV?
Mowmy o analogicznej alternatywie jesli chodzi o grono odbiorcow i
latwosc dotarcia.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-19 20:07:02
Autor: Przemek Budzyński
Lechia ukarana za 17.09.2009
[...]

aaa...to w takim razie proponuję ściepę na spota w TV albo przynajmniej baner
przy A4. --

Data: 2009-09-20 00:52:52
Autor: Danpe
Lechia ukarana za 17.09.2009
On Sat, 19 Sep 2009 20:07:02 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński"
[...]

Napisz tez na ich forum,  nie ja wywieszam takie flagi :)
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-09-18 14:28:24
Autor: bodyn
Lechia ukarana za 17.09.2009
Andy pisze:
[...]

Nie mierz kazdego swoja miara. Nie kazdy musi sie gubic przy czytaniu prostego tekstu(prostego dla innych oczywiscie).
Nie byl zwiazany z meczem wiec dostali kare

Data: 2009-09-18 14:30:47
Autor: Andy
Lechia ukarana za 17.09.2009
"bodyn" <bodun@wytnijto.o2.pl> wrote in message news:h8vuc2$gic$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciebie na pewno nie mierze swoja miara :).
Jeszcze raz, lopatologicznie specjalnie dla bodynia: To nie PZPN nalozyl kare na Lechie i to nie PZPN przestrzega przepisow odnosnie flag.

Data: 2009-09-18 15:41:09
Autor: Andy
Lechia ukarana za 17.09.2009
"bodyn" <bodun@wytnijto.o2.pl> wrote in message news:h902is$58h$2inews.gazeta.pl...
[...]

Och, a czemuz to wyciales reszte posta? :) Brak cywilnej odwagi, by napisac "pomylilem sie"?

Lechia ukarana za 17.09.2009