Lechu widzi problem... Komorowski.

Data: 2010-03-09 22:31:27
Autor: Lorn
Lechu widzi problem... Komorowski.
'Prezydent Lech Kaczyński uważa, że można ubiegać się o kandydowanie w wyborach prezydenckich, pełniąc różne funkcje. Przyznał jednocześnie, że jest "pewien problem" z marszałkiem Sejmu - bo to on wyznacza termin wyborów prezydenckich.'

http://tnij.org/wielki_maly_problem

Nie wiem skąd niepokój Pana Prezydenta. :> Wybory odbędą się w niedzielę. :>

Data: 2010-03-10 07:38:57
Autor: Artur Borubar
Lechu widzi problem... Komorowski.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

Nie wiem skąd niepokój Pana Prezydenta. :> Wybory odbędą się w niedzielę. :>

Chyba jesteś jedynym, który nie wie ;-))

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 287 dni kompromitowania RP!

Lechu widzi problem... Komorowski.