Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))

Data: 2009-06-09 01:34:12
Autor: Stefann
Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))
Wzial kase, a Libertas sie rozpadl, a Ganley wymiekl ;))

Zennon

Data: 2009-06-08 17:23:04
Autor: pistacjusz
On 9 Cze, 01:34, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
Wzial kase, a Libertas sie rozpadl, a Ganley wymiekl ;))

Zennon

Spoko, Torysi zaraz przejma władzę z twoich marzeń na Adolfa Tuska i
IV Rzeszy nici.
Na razie możecie tylko bić aktorki.

Data: 2009-06-09 06:21:28
Autor:
On Mon, 8 Jun 2009 17:23:04 -0700 (PDT), pistacjusz@gmail.com wrote:

> [...]
> Zennon
Spoko, Torysi zaraz przejma władzę z twoich marzeń na Adolfa Tuska i

 a tobie to powrot zsrr sie marzy ? ;o))

Na razie możecie tylko bić aktorki.

 raczkami chlopaczkow z pisu ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 14:49:25
Autor: raff
[...]

To jest tylko teoryjka Heska. Ze skoro zostala pobita to musiala byc prowokacja PiSu, hehe.

R.

Data: 2009-06-09 17:16:15
Autor:
Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))
On Tue, 09 Jun 2009 14:49:25 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  raczkami chlopaczkow z pisu ;o)))
To jest tylko teoryjka Heska.

 dobra jak kazda inna. np. jak ta, ze akoreczce
 lomot spuscili chlopaki z PO. w tym przypadku  jakos nie protestowales. kali ukrasc - dobrze ?

Ze skoro zostala pobita to musiala byc prowokacja PiSu, hehe.

 tchorz i cienias jestes wiec wiele spraw nie rozumiesz.  jaki interes mialaby po w pobiciu aktoreczki ? ZADEN.
 a jaki PiS ? juz prezes biegnie z pomoca... MYSL.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 17:23:41
Autor: raff
[...]

A gdziezes to wyczytal ze to PiS ?

Skalimowski, ty rzeczywiscie nie jestes zbyt lotny.

R.

Data: 2009-06-09 17:51:06
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h0luq7$l9p$2news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Skalimowski powinen wiedziec ze owszem takie zdarzenie moglo sie przydac PiS ale znacznie wczesniej niz w okresie ciszy wyborczej.
Poza tym powinien wiedziec albo zauwazyc ze PO odwoluje sie do niskich i prostackich instynktow wyborcow. Namieszali w glowach jakiejs szczynerii a ta duzo nie myslac skopala kobietke...
awe

Data: 2009-06-09 19:49:45
Autor:
Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))
On Tue, 09 Jun 2009 17:23:41 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

> [...]
A gdziezes to wyczytal ze to PiS ?
Skalimowski, ty rzeczywiscie nie jestes zbyt lotny.

 TCHORZU, masz jakies nazwisko ? pochwal sie swoim.
 ja swego sie nie wstydze a ty jak TCHORZ zza plecow.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 19:57:06
Autor: raff
[...]

Spadaj, Przyglupie.

R.

Data: 2009-06-10 07:05:17
Autor:
Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))
On Tue, 09 Jun 2009 19:57:06 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  TCHORZU, masz jakies nazwisko ? pochwal sie swoim.
>  ja swego sie nie wstydze a ty jak TCHORZ zza plecow.

Spadaj, Przyglupie.

 brawo, brawo. tylko tyle potrafisz TCHORZU !?  cienias jestes. --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 15:06:19
Autor: HaMMeR
wrote:

[...]

Nie wstydzisz?? A kiedyz ty sam, z wlasnej woli go podales??
:)))

--

HeSk

Data: 2009-06-09 06:21:27
Autor:
On Tue, 9 Jun 2009 01:34:12 +0200, "Stefann" <tu@blisko.pl> wrote:

Wzial kase, a Libertas sie rozpadl, a Ganley wymiekl ;))

 wydymal i to jeszcze jak ;o).  jakos sfora oszczekujacych walese milczy.
 ich tez zrobil w bambuko.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 02:31:53
Autor: pistacjusz
On 9 Cze, 06:21, "<heÂŽsk>" <same_euro bred...@interia.pl> wrote:
On Tue, 9 Jun 2009 01:34:12 +0200, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
> Wzial kase, a Libertas sie rozpadl, a Ganley wymiekl ;))

 wydymal i to jeszcze jak ;o).
 jakos sfora oszczekujacych walese milczy.
 ich tez zrobil w bambuko.

Słuchaj, nie chcę się nad Tobą znęcać ale nawet w PO Wałęsy poważnie
nie traktują.
W heroizm Wałęsy wierzy tylko, hmm, nazwijmy to delikatnie niezbyt
rozgarnięty elektorat PO.

Data: 2009-06-09 17:16:24
Autor:
On Tue, 9 Jun 2009 02:31:53 -0700 (PDT), pistacjusz@gmail.com wrote:

>  wydymal i to jeszcze jak ;o).
>  jakos sfora oszczekujacych walese milczy.
>  ich tez zrobil w bambuko.

Słuchaj, nie chcę się nad Tobą znęcać

 probowales ta sklonnosc jakos leczyc ?

ale nawet w PO Wałęsy poważnie nie traktują.

 nie jest czlonkiem PO wiec ma w nosie humory donalda.
 prawda jest, ze donald to jego wychowanego, ktoremu
 mam nadzieje nie odbije i wyprowadzi nasz kraj na prosta.

W heroizm Wałęsy wierzy tylko, hmm, nazwijmy to delikatnie niezbyt rozgarnięty elektorat PO.

 jasne. sama "ynteligencja" natomiast jest skupiona wokol prezesa.
 prezes to geniusz. w tydzien skonczyl kurs ekonomii. inni robia
 to latami. zaistne wielki to maz stanu. rozgarniety elektorat  wierzy w swego prezesa. nieliczny ale wierny. niebawem bedziecie
 go opluwac jak walese. przypomne sie ;o)))

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 17:36:40
Autor: awe

Użytkownik ""<heRsk>"" <same_euro?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ssss25hjeuh3kabhkh73rq7ka5smqekhkq4ax.com...
> [...]

 prawda jest, ze donald to jego wychowanego, ktoremu
 mam nadzieje nie odbije i wyprowadzi nasz kraj na prosta.

widze hesku ze masz wielkie nadzieje zwiazane z PO:-))) jest pewna grupa ludzi ktorzy dali sie oszukac socjalizmowi wiec czemu nie i liberalizmowi
awe

Data: 2009-06-09 07:54:04
Autor: Panslavista

[...]

E tam - to jest jasny sygnał, czego tknie waliza skazane jest na zagładę.
Taki "pocałunek śmierci" - jak jego preziowanie miało dla Polski...

Data: 2009-06-09 17:16:19
Autor:
Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))
On Tue, 9 Jun 2009 07:54:04 +0200, "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
wrote:

E tam - to jest jasny sygnał, czego tknie waliza skazane jest na zagładę.
Taki "pocałunek śmierci" - jak jego preziowanie miało dla Polski...

 zapomianles jakos dziwnie o prl-u. wiem, wiem. wg ciebie prl
 obalila "zdrowa tkanka pzpr". tacy jak ty...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 07:38:42
Autor: cytryna
Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))
Wzial kase, a Libertas sie rozpadl, a Ganley wymiekl ;))

Zennon

Następne dymanie oczywiście Adolfa Tuska i Wielkiej Rzeszy, rozpad Platformy
Oszustów i Grzegorzkie żale. --

Data: 2009-06-09 08:13:21
Autor: Piotr
Dnia Tue, 9 Jun 2009 01:34:12 +0200, Stefann napisał(a):

Wzial kase, a Libertas sie rozpadl, a Ganley wymiekl ;))

Czyli jak zwykle... Waliza bierze kasę, reszta "wymięka"...
Piotr

Data: 2009-06-09 12:48:24
Autor: awe
Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))
Tak to sobie tlumacz. Zakladam ze jak poszedl do urny to glosowal na Libertas. Moglby sie pochwalic ze przyczynil sie do zwyciestwa a tak....a tak za co sie zabral to spierdolil. Glupi ten Ganley - jeszcze mu za to zaplacil
awe

Data: 2009-06-10 14:37:10
Autor: HaMMeR
Stefann wrote:
Wzial kase, a Libertas sie rozpadl, a Ganley wymiekl ;))

Zennon

Ale odkrycie!!!
Nie takie 'rzeczy' lechu wydymal.., np. Polakow!
A ty tutaj o jakims irlandczyku...

Data: 2009-06-10 14:46:25
Autor: Stefann

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:4a2fa8f7$0$29981$f69f905mamut2.aster.pl...
Stefann wrote:
Wzial kase, a Libertas sie rozpadl, a Ganley wymiekl ;))

Zennon

Ale odkrycie!!!
Nie takie 'rzeczy' lechu wydymal.., np. Polakow!
A ty tutaj o jakims irlandczyku...

I czujesz sie wydymany? Opowiedz nam o tym. W ktore miejsce czujesz sie wydymany? Czy bardzo bolalo? Czy zostala Ci trauma? Czy podejmiesz proby leczenia?

Zennon

Data: 2009-06-10 15:04:23
Autor: HaMMeR
Stefann wrote:
[...]

Nie myl twoich doswiadczen z wydymaniem z doswiadczeniami Polakow, ktorych
wydymal Walesa!
A jesli chodzi ci o wymiane doznan bedacego wydymanym wedlug twojej pazdziezackiej sugestii, to wymien doswiadczenia z inkowskim, a zapewniam,
ze bedziecie mieli sobie duuuuuuuuuuuzo do powiedzenia!
I nie rob wiecej 'pedlingu' na grupie, bo nie tlumaczy cie twoje
prostackie wychowanie!
Ja zwracam uwage tylko raz! Potem 'leje w ryj i ciagne za osle uszy' az zaboli!
I nie probuj grac idioty... doprawdy, nie musisz!

Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))