Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))

Data: 2009-06-09 06:21:27
Autor:
Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))
On Tue, 9 Jun 2009 01:34:12 +0200, "Stefann" <tu@blisko.pl> wrote:

Wzial kase, a Libertas sie rozpadl, a Ganley wymiekl ;))

 wydymal i to jeszcze jak ;o).  jakos sfora oszczekujacych walese milczy.
 ich tez zrobil w bambuko.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 02:31:53
Autor: pistacjusz
On 9 Cze, 06:21, "<he®sk>" <same_euro bred...@interia.pl> wrote:
On Tue, 9 Jun 2009 01:34:12 +0200, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
> Wzial kase, a Libertas sie rozpadl, a Ganley wymiekl ;))

 wydymal i to jeszcze jak ;o).
 jakos sfora oszczekujacych walese milczy.
 ich tez zrobil w bambuko.

Słuchaj, nie chcę się nad Tob± znęcać ale nawet w PO Wałęsy poważnie
nie traktuj±.
W heroizm Wałęsy wierzy tylko, hmm, nazwijmy to delikatnie niezbyt
rozgarnięty elektorat PO.

Data: 2009-06-09 17:16:24
Autor:
On Tue, 9 Jun 2009 02:31:53 -0700 (PDT), pistacjusz@gmail.com wrote:

>  wydymal i to jeszcze jak ;o).
>  jakos sfora oszczekujacych walese milczy.
>  ich tez zrobil w bambuko.

Słuchaj, nie chcę się nad Tob± znęcać

 probowales ta sklonnosc jakos leczyc ?

ale nawet w PO Wałęsy poważnie nie traktuj±.

 nie jest czlonkiem PO wiec ma w nosie humory donalda.
 prawda jest, ze donald to jego wychowanego, ktoremu
 mam nadzieje nie odbije i wyprowadzi nasz kraj na prosta.

W heroizm Wałęsy wierzy tylko, hmm, nazwijmy to delikatnie niezbyt rozgarnięty elektorat PO.

 jasne. sama "ynteligencja" natomiast jest skupiona wokol prezesa.
 prezes to geniusz. w tydzien skonczyl kurs ekonomii. inni robia
 to latami. zaistne wielki to maz stanu. rozgarniety elektorat  wierzy w swego prezesa. nieliczny ale wierny. niebawem bedziecie
 go opluwac jak walese. przypomne sie ;o)))

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 17:36:40
Autor: awe
Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))

Użytkownik ""<heRsk>"" <same_euro?brednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ssss25hjeuh3kabhkh73rq7ka5smqekhkq4ax.com...
> [...]

 prawda jest, ze donald to jego wychowanego, ktoremu
 mam nadzieje nie odbije i wyprowadzi nasz kraj na prosta.

-- -- -- -- -- -- -
widze hesku ze masz wielkie nadzieje zwiazane z PO:-))) jest pewna grupa ludzi ktorzy dali sie oszukac socjalizmowi wiec czemu nie i liberalizmowi
awe

Data: 2009-06-09 07:54:04
Autor: Panslavista

[...]

E tam - to jest jasny sygnał, czego tknie waliza skazane jest na zagładę.
Taki "pocałunek ¶mierci" - jak jego preziowanie miało dla Polski...

Data: 2009-06-09 17:16:19
Autor:
Lechu wydymal Libertas i Ganleya ;)))
On Tue, 9 Jun 2009 07:54:04 +0200, "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
wrote:

E tam - to jest jasny sygnał, czego tknie waliza skazane jest na zagładę.
Taki "pocałunek ¶mierci" - jak jego preziowanie miało dla Polski...

 zapomianles jakos dziwnie o prl-u. wiem, wiem. wg ciebie prl
 obalila "zdrowa tkanka pzpr". tacy jak ty...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2