Leci Dreamliner

Data: 2012-11-16 16:04:11
Autor: Tomek
Leci Dreamliner

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:50a49139$1news.home.net.pl...
http://www.flightradar24.com/data/flights/lo9787
Lądowanie na Okęciu ~10:30 a może wcześniej

Tak trochę porównałem stałe parametry Dreamlinera z 767.
Trochę większe obciążenie ciągu 385,5 kg/kN do 362 kg/kN (ale znów większy stosunek przepływów w silnikach)
Większe wydłużenie( 11,07 do 9,44), mniejsze obciążenie powierzchni 664 kg/m2 do 715,3 kg/m2).
Zatem musi być sporo poprawiona aerodynamika, skoro płat o większym wydłużeniu i mniejszym obc. powierzchni daje większą prędkość przelotową.
Nie mam danych jak wygląda porównanie mechanizacji płatów obu maszyn.
I jak wygląda kwestia toru lotu po starcie, po oderwaniu i na wznoszeniu- bo tor (ścieżka podejścia) są określone przepisami dot. lądowania. Macie tu jakieś dane?
Tomek.

Leci Dreamliner