Data: 2012-11-16 16:04:11 | |
Autor: Tomek | |
Leci Dreamliner | |
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:50a49139$1news.home.net.pl... http://www.flightradar24.com/data/flights/lo9787 Tak trochę porównałem stałe parametry Dreamlinera z 767. Trochę większe obciążenie ciągu 385,5 kg/kN do 362 kg/kN (ale znów większy stosunek przepływów w silnikach) Większe wydłużenie( 11,07 do 9,44), mniejsze obciążenie powierzchni 664 kg/m2 do 715,3 kg/m2). Zatem musi być sporo poprawiona aerodynamika, skoro płat o większym wydłużeniu i mniejszym obc. powierzchni daje większą prędkość przelotową. Nie mam danych jak wygląda porównanie mechanizacji płatów obu maszyn. I jak wygląda kwestia toru lotu po starcie, po oderwaniu i na wznoszeniu- bo tor (ścieżka podejścia) są określone przepisami dot. lądowania. Macie tu jakieś dane? Tomek. |
|