Leciał i płonął, na jego boku był ogień. A później usłyszałem huk i zapanowała Q1|AČŹÍ

Data: 2017-06-07 10:03:43
Autor: u2
Leciał i płonął, na jego boku był ogień. A później usłyszałem huk i zapanowała Q1|AČŹÍ
http://niezalezna.pl/100107-swiadek-katastrofy-smolenskiej-ujawnia-uslyszalem-lecacy-samolot-lecial-i-plonal-na-jego-boku

Jest kolejny, naoczny świadek katastrofy smoleńskiej - ustaliła ,,Gazeta Polska" oraz Telewizja Republika. 10 kwietnia 2010 r. znajdował się on w pobliżu lotniska, ale do tej pory rosyjscy śledczy nie zainteresowali się tym, co widział i słyszał. Relacja jest doprawdy wstrząsająca. ,,Leciał i płonął, na jego boku był ogień. A później usłyszałem huk i zapanowała cisza" - relacjonuje.

Jak już informowaliśmy, tygodnik ,,Gazeta Polska" i Telewizja Republika dysponują nagraniem rozmowy, która została przeprowadzona ze świadkiem katastrofy smoleńskiej. Nagranie wyemitowano w programie Doroty Kani ,,Koniec systemu" na antenie TV Republika.

  - Szedłem rano w stronę lotniska. Początkowo były bardzo gęsta mgła, ale zaczęła się przerzedzać i wtedy usłyszałem lecący samolot. Chwilę później go zobaczyłem; leciał i płonął, na jego boku był ogień. A później usłyszałem huk i zapanowała cisza - opowiada Rosjanin, który rano 10 kwietnia 2010 r. szedł w kierunku swojej posesji.
Słowa Rosjanina pokrywają się z tym, o czym mówił pilot Jaka-40 Artur Wosztyl, który 10 kwietnia 2010 roku lądował w Smoleńsku.
Więcej na ten temat w najnowszym numerze w tygodnika ,,Gazeta Polska"

Materiał dotyczący nowych faktów w sprawie katastrofy smoleńskiej ukazał się w programie ,,Koniec systemu", który jest emitowany w każdy wtorek o g. 21.30 na antenie Telewizji Republika - powtórki środa 11.20 oraz sobota 9.20. Archiwalne odcinki tego programu można obejrzeć na Facebooku na stronie Koniec Systemu.

https://youtu.be/vNiaz5mqGwU

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-07 10:16:31
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

http://niezalezna.pl/100107-swiadek-katastrofy-smolenskiej-ujawnia-uslyszalem-lecacy-samolot-lecial-i-plonal-na-jego-boku

Niezależni od rozumu uderzają znowu :DDDDDDDDDDDDDD

,,Leciał i płonął, na jego boku był ogień. A później usłyszałem huk i zapanowała cisza" - relacjonuje.

A huku bomby termobarycznej nie słyszał? :DDDDDDDDDDDDDDDD

Te Niemce to podłe są - śmieje się na Twitterze z Cezarego "Trotyl" Gmyza
Bartosz Wieliński. Gmyz dał się złapać na klasycznego fejka, zdjęcie
przerobione w Photoshopie, przedstawiające pozornie zwykłą tabliczkę
umieszczona przy placu zabaw.

Cezary Gmyz pisze o szaleństwie genderyzmu. Korespondent TVP w Niemczech oburza
się, oglądając tabliczkę informującą, że plac zabaw przeznaczony jest dla
dzieci i dzieci rodzaju żeńskiego. Otwarte od 7 do 20. Problem w tym, że to
zdjęcie to klasyczna "podpucha".

Jak już informowaliśmy, tygodnik ,,Gazeta Polska" i Telewizja Republika

"Telewizja Republika w ciągu roku straciła 25% widzów. Jest niezaprzeczalnym
liderem spadków" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-07 10:29:12
Autor: u2
W dniu 07.06.2017 o 10:16, prezydent San Escobar pisze:
"Telewizja Republika w ciągu roku straciła 25% widzów. Jest niezaprzeczalnym
liderem spadków"

oj piździak, typowe szadenfrojde niemieckiego pachołka robiącego w niemieckim burdeliku jako żygolaczek:)))))))))))

Data: 2017-06-07 11:18:55
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

oj piździak, typowe szadenfrojde niemieckiego pachołka robiącego w niemieckim burdeliku jako żygolaczek:)))))))))))

Pozdrów mamę :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Leciał i płonął, na jego boku był ogień. A później usłyszałem huk i zapanowała Q1|AČŹÍ