Leczą homo elektrowstrząsami

Data: 2014-08-02 17:59:19
Autor: abc
Leczą homo elektrowstrząsami
Zdaniem jednego z chińskich doktorów, udaje mu się wyleczyć 70 proc.
pacjentów przychodzących do niego z problemem homoseksualizmu.

Dr Zhou Zhengyou przyjmuje w Miejskim Centrum Doradztwa Psychiatrycznego w
Nankinie. Koszt jednej sesji wynosi równowartość 120 USD.

Sam lekarz przyznaje, że terapia jest procesem długim, jednak jej
skuteczność szacuje na 70 proc.

Jego zdaniem, sprawdzoną metodą leczenia jest zastosowanie na mającej
homoseksualne myśli osobie terapii elektrowstrząsowej lub podanie
odpowiednio dobranych leków.

Gejowscy aktywiści złożyli w Pekińskim sądzie protest przeciwko działaniu
podobnych klinik. Uważają, że homoseksualiści są często zmuszani przez swoje
rodziny do skorzystania z ich usług i dlatego powinny one zostać zamknięte.

Homoseksualizm od 2001 roku nie jest w Chinach uznawany za chorobę
psychiczną, jednak dla osób chcących się go u siebie pozbyć są dostępne
odpowiednie kliniki w całym kraju.

http://www.prawy.pl/z-zagranicy2/6541-w-chinach-gejow-leczy-sie-elektrowstrzasami

Data: 2014-08-02 17:28:32
Autor: Budzik
Leczą homo elektrowstrząsami
Użytkownik abc abc@wp.pl ...

[...]

O, katolik pełną gębą!
Księży tez leczą?

Jego zdaniem, sprawdzoną metodą leczenia jest zastosowanie na mającej
homoseksualne myśli osobie terapii elektrowstrząsowej lub podanie
odpowiednio dobranych leków.

A próbowano odwrotnie?
Bo moze metoda jest tak skuteczna, ze z heteryków robi tez homo?

Data: 2014-08-02 18:12:19
Autor: A. Filip
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
[...]

odpowiednio dobranych lekĂłw.

[...]

Czy ciebie dałoby się "wyleczyć" z heteroseksualizmu odpowiednią ilością
bolesnych elektrowstrząsĂłw?  Jakoś mi się wydaje Ĺźe sporo z tych 70%
wyleczonych zostało bardzo skutecznie bo boleśnie wyleczonych z nieukrywania
homoseksualizmu.  MoĹźe rodzinom zaledwie tyle od biedy wystarcza? :-) --
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Gdzie głowy nie masz, rządu nie pytaj.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-08-02 18:44:07
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 2 sierpnia 2014 17:59:

[...]

Żeby tak tą samą metodą dało się wyleczyć z podglądactwa, wścibstwa i niezdrowego zainteresowania życiem intymnym innych dorosłych? :-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-08-03 04:50:07
Autor: stevep
W dniu .08.2014 o 17:59 abc <abc@wp.pl> pisze:

[...]

To się wstrząśnij idioto.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-03 02:34:31
Autor: Marek
Am Sonntag, 3. August 2014 04:50:07 UTC+2 schrieb stevep:
> [...]

> Homoseksualizm od 2001 roku nie jest w Chinach uznawany za chorobę

> psychiczną, jednak dla osób chcących się go u siebie pozbyć są dostępne

Nie napisali, gdzie trzeba te elektrody przyczepic...

Data: 2014-08-04 04:42:37
Autor: stevep
W dniu .08.2014 o 11:34 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

stevep

-- -- -

Nie napisali, gdzie trzeba te elektrody przyczepic...

Do tej części, którą chwali się Hofman.
--
stevep
-- -- -