Lee w Warriors

Data: 2010-07-09 13:58:15
Autor: Tomasz Radko
Lee w Warriors
80/6. Gulp. Ale uwaĹźam, Ĺźe to mniejsza wtopa od Boozera/Stoudemire'a.

Data: 2010-07-09 05:07:28
Autor: Leszczur
Lee w Warriors
On 9 Lip, 13:58, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
80/6. Gulp. Ale uważam, że to mniejsza wtopa od Boozera/Stoudemire'a.

W Wariors? Oszalales? Pewnie za rok beda chcieli sie go pozbyc, bo
Nelsonowi znowu ktos nadepnie na odcisk.
Najlepiej na tym trejdzie wyszedl Randolph - D'Antoni przynajmniej mu
nie zatruje zycia.
Ale jezeli Knicks zaciskali pasa przez dwa lata, zeby zbudowac
frontourt Amare-Randolph, to kibice puszcza MSG z dymem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-09 14:13:57
Autor: Tomasz Radko
Lee w Warriors
W dniu 2010-07-09 14:07, Leszczur pisze:
On 9 Lip, 13:58, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
80/6. Gulp. Ale uważam, że to mniejsza wtopa od Boozera/Stoudemire'a.

W Wariors? Oszalales?

Ja? Mimo najszczerszych chęci nie jestem ani GMem Warriors, ani agentem
Lee. Nie przyszło im też do głowy skonsultować się ze mną. To czemu ja?

Ale jezeli Knicks zaciskali pasa przez dwa lata, zeby zbudowac
frontourt Amare-Randolph, to kibice puszcza MSG z dymem.

Za rok przyjdzie Paul. McCartney, ma miejsce w loży.

Data: 2010-07-09 05:17:29
Autor: Leszczur
Lee w Warriors
On 9 Lip, 14:13, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> W Wariors? Oszalales?

Ja? Mimo najszczerszych chęci nie jestem ani GMem Warriors, ani agentem
Lee. Nie przyszło im też do głowy skonsultować się ze mną. To czemu ja?

Ale to Ty uwazasz, ze to mniejsza wtopa niz z Boozem i Amare. To pytam
sie jeszcze raz - oszalales?

> Ale jezeli Knicks zaciskali pasa przez dwa lata, zeby zbudowac
> frontourt Amare-Randolph, to kibice puszcza MSG z dymem.

Za rok przyjdzie Paul. McCartney, ma miejsce w loży.

Tak, tak. Ale podobno Paul juz w tym roku ma pojsc do Magic. To juz
sam nie wiem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-09 06:33:32
Autor: Leszczur
Lee w Warriors
On 9 Lip, 14:57, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Ale to Ty uwazasz, ze to mniejsza wtopa niz z Boozem i Amare. To pytam
> sie jeszcze raz - oszalales?

Odpowiadam: nie.

Ripostuje: watpie.

Data: 2010-07-09 15:58:27
Autor: Tomasz Radko
Lee w Warriors
W dniu 2010-07-09 15:33, Leszczur pisze:

[...]

Zgodnie z Twoim postuletem nie będę czepiał się wypowiedzi pierdoły.

Data: 2010-07-10 00:36:51
Autor: Leszczur
Lee w Warriors
On 9 Lip, 15:58, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Ripostuje: watpie.

Zgodnie z Twoim postuletem nie będę czepiał się wypowiedzi pierdoły.

No prosze. A potem sie dziwicie, ze nikt tam Was na Slasku nie lubi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-09 17:27:09
Autor: wiLQ
Lee w Warriors
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Najlepiej na tym trejdzie wyszedl Randolph - D'Antoni przynajmniej mu
nie zatruje zycia.

I drugi sezon z rzedu zostanie przeplacony jako sleeper w FB? ;-)

Ale jezeli Knicks zaciskali pasa przez dwa lata, zeby zbudowac
frontourt Amare-Randolph, to kibice puszcza MSG z dymem.

Wciaz maja kase do wydania, wiec to nie koniec klecenia skladu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-10 00:36:37
Autor: Leszczur
Lee w Warriors
On 9 Lip, 17:27, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> nie zatruje zycia.

I drugi sezon z rzedu zostanie przeplacony jako sleeper w FB? ;-)

To bedzie dobry zakup. Za to na Lee ktos umoczy.

> Ale jezeli Knicks zaciskali pasa przez dwa lata, zeby zbudowac
> frontourt Amare-Randolph, to kibice puszcza MSG z dymem.

Wciaz maja kase do wydania, wiec to nie koniec klecenia skladu.

Mysle ze caly Nowy Jork wrecz marzy o sciagnieciu zawodnikow kalibru
Feltona i Carneya ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-10 15:40:43
Autor: s
Lee w Warriors
To bedzie dobry zakup. Za to na Lee ktos umoczy.

Ooo, czyzbys bal sie, ze Washko skipuje, skoro juz teraz rozpoczynasz kampanie?:D

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-10 08:11:11
Autor: Leszczur
Lee w Warriors
On 10 Lip, 15:40, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> To bedzie dobry zakup. Za to na Lee ktos umoczy.

Ooo, czyzbys bal sie, ze Washko skipuje, skoro juz teraz rozpoczynasz
kampanie?:D

Za prawie 10M$? Niech kipuje - przynajmniej nie bedzie dylematow!
Ale jesli myslisz, ze teraz robie zaslony dymne, to popatrz co pisze o
GSW od kilku sezonow. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-10 08:22:03
Autor: Tomasz Waszczyński
Lee w Warriors
> [...]
> To bedzie dobry zakup. Za to na Lee ktos umoczy.

Ooo, czyzbys bal sie, ze Washko skipuje, skoro juz teraz rozpoczynasz

Bez jaj - miałbym skipować za 9,6 mln gościa z kontraktem życia w
dodatku pod Nelsonem?? Nie rób sobie jaj :)

Pzdr. Washko

Data: 2010-07-10 22:41:36
Autor: s
Lee w Warriors
Bez jaj - miałbym skipować za 9,6 mln gościa z kontraktem życia w
dodatku pod Nelsonem?? Nie rób sobie jaj :)

Ze niby moge sobie wlaczyc Lee do maszynki?
Sami zaslaniacze dymni :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-10 23:06:23
Autor: wiLQ
Lee w Warriors

> I drugi sezon z rzedu zostanie przeplacony jako sleeper w FB? ;-)

To bedzie dobry zakup. Za to na Lee ktos umoczy.

Dlaczego ma byc dobry? Przeciez znow moze grzac lawe za Amare i Turiafem.
Knicks nie majac pickow nie bardzo moga ogrywac mlodziez.

> Wciaz maja kase do wydania, wiec to nie koniec klecenia skladu.

Mysle ze caly Nowy Jork wrecz marzy o sciagnieciu zawodnikow kalibru
Feltona i Carneya ;-)

Przeliczyli sie, ot co. Chyba za bardzo uwierzyli w moc NY.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-11 01:07:57
Autor: Leszczur
Lee w Warriors
On 10 Lip, 23:06, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> To bedzie dobry zakup. Za to na Lee ktos umoczy.

Dlaczego ma byc dobry?

Bo bedzie moj ;-)

Przeciez znow moze grzac lawe za Amare i Turiafem.
Knicks nie majac pickow nie bardzo moga ogrywac mlodziez.

A mi sie wydaje, ze powinno byc odwrotnie - Knicks nie majac pickow
musza ogrywac ta mlodziez, ktora jest.  Chodza sluchy, ze Walsh ma
odejsc, wiec mozliwe, iz cele klubu zmienia sie w najblizszych
tygodniach.

> Mysle ze caly Nowy Jork wrecz marzy o sciagnieciu zawodnikow kalibru
> Feltona i Carneya ;-)

Przeliczyli sie, ot co. Chyba za bardzo uwierzyli w moc NY.

Oraz nie wypalil eksperyment z TMacem. IMO sciagneli go m.in. po to,
zeby potem dac extension i uzyc jako wabika. A tu wielka siurpryza sie
stala, bo okazalo sie, ze TMac jest wrakiem. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-11 13:25:52
Autor: s
Lee w Warriors
Oraz nie wypalil eksperyment z TMacem. IMO sciagneli go m.in. po to,
zeby potem dac extension i uzyc jako wabika. A tu wielka siurpryza sie
stala, bo okazalo sie, ze TMac jest wrakiem. ;-)

Baaaardzo bym sie zdziwil, gdyby taki cel im przyswiecal.
IMO TMac byl do odstrzalu, wzglednie podpisania za minimum.

Wabikiem mialy byc kamery i jupitery w NYC.
Oraz D'Antoni - dla Amar'e.

Jakos od dawna nie mialem watpliwosci, ze akurat Amar'e wyladuje w Knicks. Kto chce, niech sprawdza archiwa :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-11 04:51:55
Autor: Leszczur
Lee w Warriors
On 11 Lip, 13:25, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

Baaaardzo bym sie zdziwil, gdyby taki cel im przyswiecal.
IMO TMac byl do odstrzalu, wzglednie podpisania za minimum.

Nie jako plan A, ale jeden z argumentow w chwili gdy Knicks majac
podpisanego topowego FA porzedstawialiby oferte LeBronowi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-11 14:09:11
Autor: wiLQ
Lee w Warriors
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Knicks nie majac pickow nie bardzo moga ogrywac mlodziez.

A mi sie wydaje, ze powinno byc odwrotnie - Knicks nie majac pickow
musza ogrywac ta mlodziez, ktora jest.

... i oddawac lepsza mlodziez via swoj oddany pick?

> [...]

zeby potem dac extension i uzyc jako wabika. A tu wielka siurpryza sie
stala, bo okazalo sie, ze TMac jest wrakiem. ;-)

Nie pomogli tez sobie w zeszlym drafcie... trejd z Rockets tez nie
wyglada dobrze zwazywszy na Hinrich do Wizards ergo ogolnie dali ciala i
zupelnie nie powinni marudzic na LeBrona, ze "bal sie Nowego Jorku" czy
inne bzdury.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-11 13:18:41
Autor: sooobi
Lee w Warriors
wiLQ pisze:
[...]

Ale chyba ceny 6baniek juz nie osiagnie...

Data: 2010-07-11 05:13:23
Autor: Leszczur
Lee w Warriors
On 11 Lip, 13:18, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> I drugi sezon z rzedu zostanie przeplacony jako sleeper w FB? ;-)

Ale chyba ceny 6baniek juz nie osiagnie...

Pewnie, ze nie. 6 baniek wydusimy za Walla.

Pozdro

L'e-szczur

Lee w Warriors