Lefebryści to prawdziwe diamenty w Kościele!

Data: 2009-04-17 13:11:49
Autor: Vic
Lefebryści to prawdziwe diamenty w Kościele!
Antenka wrote:
Lefebryści to diamenty  w Kościele, a msza łacińska jest cudna!

Msza w rycie tzw. trydenckim istotnie jest bardzo piekna, ale rozbieznosci miedzy lefebrystami a rzymskimi katolikami wykraczaja daleko daleko poza kwestie w jakim rycie odprawiac msze. Forma mszy jest tu najmniej istotna.

A tak na marginesie, Antenka, rozumiesz cos z mszy po lacinie? ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-22 07:59:02
Autor: Vic
Lefebryści to prawdziwe diamenty w Kościele!
Antenka wrote:
P.s. Rozumiem, że badasz mnie, czyli chcesz stwierdzić, czy jestem
przed czy posoborowa ha ha ha :DD

Niczego nie musze badac. Twoje dotychczasowe wypowiedzi swiadcza, ze jestes gleboko przedsoborowa :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-23 10:44:57
Autor: Antenka
Lefebryści to prawdziwe diamenty w Kościele!
Taaak? A to ciekawe. No ja też nie muszę cię badać, bo po twoich
wypowiedziach bardzo dobrzę cię rozgryzłam. Reprezentujesz tzw.
"kościół otwarty i postępowy" w czystej postaci, ty
progresisto! :PAntenkaP.s. Powiedz mi,  kto jest twoim "guru",  a
powiem ci kim jesteś. Nic nie mów, bo wiem wszystko :DD

Lefebryści to prawdziwe diamenty w Kościele!