Lefebryści zgrzytają zębami gdy pan papież odprawia nabożeństwo w zborze

Data: 2010-03-16 11:53:51
Autor: Grzegorz Z.
Lefebryści zgrzytają zębami gdy pan papież odprawia nabożeństwo w zborze
http://wiadomosci.onet.pl/2141323,12,1,1,,item.html

Data: 2010-03-16 12:10:50
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ujtkw7k00kvt.19cc1949scovi.dlg40tude.net...
http://wiadomosci.onet.pl/2141323,12,1,1,,item.html

Czemu używasz określenia "pan papież"?

Data: 2010-03-16 12:19:52
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 12:10:50 +0100, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ujtkw7k00kvt.19cc1949scovi.dlg40tude.net...
http://wiadomosci.onet.pl/2141323,12,1,1,,item.html

Czemu używasz określenia "pan papież"?

Bo tak. Choć zdaję sobie sprawę że poprawniej byłoby "pan Ratzinger"
ponieważ "pan papież" to trochę tak jak "masło maślane".

Data: 2010-03-16 13:05:17
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:tlbmoisw14c0.u4rcn7bbpq8u.dlg40tude.net...
http://wiadomosci.onet.pl/2141323,12,1,1,,item.html

Czemu używasz określenia "pan papież"?

Bo tak. Choć zdaję sobie sprawę że poprawniej byłoby "pan Ratzinger"
ponieważ "pan papież" to trochę tak jak "masło maślane".

Zachowujesz się jak głupiec.
Kogo i do czego chcesz przekonać okazywaniem braku szacunku dla papieża?

Data: 2010-03-16 13:16:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 13:05:17 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Oczywiście nie będę podobnie jak ty udawał że nie wiem o co ci chodzi.

Wiem doskonale o co ci chodzi, ale powiedz - czy gdybyś rozmawiał z
ambasadorem Koreańskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej to zwracałbyś się
do niego "towarzyszu ambasadorze" czy "panie ambasadorze" ? --

Data: 2010-03-16 13:35:46
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1vg8xz7fwzk5h.dgu5y05g8bgk$.dlg40tude.net...
[...]

Jeśli wymagałoby to okazania szacunku zwracałabym się w formie jaka byłaby bardziej odpowiednia.
Nie widzę potrzeby spotykania się z tym ambasadorem więc sprawa wyboru sposobu zwracania się do niego nie jest moim problemem.
Nie sądzę aby ktokolwiek zwracał się do papieża panie papieżu.
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie

Data: 2010-03-16 13:38:58
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 13:35:46 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Ja uważam że zwrot "per pan" jest jak najbardziej odpowiedni w obu
przypadkach.

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie

To że nie odpowiedziałem w sposób jakiego byś sobie życzył nie znaczy że
nie odpowiedziałem w ogóle.

Data: 2010-03-16 13:50:41
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
[...]

Ależ Pan ma zdrowie do tego idioty, pozazdrościc ;-))

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 281 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-16 18:37:57
Autor: mkarwan
Użytkownik "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hnnur2$ufi$1news.onet.pl...
To że nie odpowiedziałem w sposób jakiego byś sobie życzył nie znaczy że
nie odpowiedziałem w ogóle.

Ależ Pan ma zdrowie do tego idioty, pozazdrościc ;-))

O kim Pan pisze "idiota"?

Data: 2010-03-16 18:37:09
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:15uh9m9cmgffn.1mrv8td0h2x5l.dlg40tude.net...
[...]

Przecież napisałem ci "Nie sądzę aby ktokolwiek zwracał się do papieża panie papieżu."
Znowu nie dotarło?

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie
To że nie odpowiedziałem w sposób jakiego byś sobie życzył nie znaczy że
nie odpowiedziałem w ogóle.

Nie odpowiedziałeś w ogóle na moje pytanie.
Dotarło czy będę to musiał znowu powtórzyć?

Data: 2010-03-18 10:20:16
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 18:37:09 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

A ja słyszałem - Naczelny Rabin Polski kiedyś tak się zwracał do tego od
kremówek.

Uważasz się za mądrzejszego od Naczelnego Rabina Polski?

Bo ja nie.

[...]

Powtórz, ale oczywiście to na które nie odpowiedziałem.

Data: 2010-03-16 13:53:23
Autor: .heÂŽsk.
Lefebryści zgrzytają zębami gdy pan papież odp rawia nabożeństwo w zborze
On Tue, 16 Mar 2010 13:05:17 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]

Zachowujesz się jak głupiec.
Kogo i do czego chcesz przekonać okazywaniem braku szacunku dla papieża?

 to antyklerykalny maniak i pieniacz. co sie dziwisz.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-16 19:31:40
Autor: Klin
Grzesiu zgrzyta zębami, gdy ktoś z szacunkiem mówi o papieżu
Użytkownik mkarwan napisał:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości
http://wiadomosci.onet.pl/2141323,12,1,1,,item.html

Czemu używasz określenia "pan papież"?

   Spodobało mu się bo tego typu określenia użył Truman, Bush,
   używają go różni rabini przy okazji, kiedy chcą zademonstrować
   swoją niechęć do papiestwa no i w końcu Urban od którego
   czerpie głównie swe natchnienie do walki z KRK.

Data: 2010-03-16 12:15:01
Autor: .heÂŽsk.
Lefebryści zgrzytają zębami gdy pan papież odp rawia nabożeństwo w zborze

 WYNOCHA z tym na pl.soc.religia.

 TAM LECZ SWOJE FOBIE Z DZWONAMI !