Lefebrysto - to czy molestował, rostrzygnie sąd.

Data: 2009-04-15 21:19:22
Autor: Grzegorz Z.
Lefebrysto - to czy molestował, rostrzygnie sąd.
Tak więc tłuszczo z pochodniami - znaj swoje miejsce w demokratycznym
porządku.

Data: 2009-04-15 21:48:28
Autor: raff
Lefebrysto - to czy molestował, rostrzy gnie sąd.
Tak więc tłuszczo z pochodniami - znaj swoje miejsce w demokratycznym
porządku.

Komuchu- wobec podobnych zarzutów w stosunku do katolickich kapłanów
nie miewasz tego typu obiekcji.
J23

No i tematow watkow tez wtedy nie zmienia.

Taki to Grzesio.

R.

Data: 2009-04-15 21:49:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 15 Apr 2009 12:38:39 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com napisał(a):

On 15 Kwi, 21:19, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Tak więc tłuszczo z pochodniami - znaj swoje miejsce w demokratycznym
porządku.

Komuchu- wobec podobnych zarzutów w stosunku do katolickich kapłanów
nie miewasz tego typu obiekcji.

Ależ miewam. Gdy pastuję o aresztowaniu/procesie księdza
podejrzanego/oskarżonego o molestowanie nieletnich nigdy nie daję tytułu
"ksiądz molestował nieletnich".

W przeciwieństwie do większości z was wiem co to pomówienie i wiem co to
zasada domniemania niewinności.

I nie nazywaj mnie komuchem, arabska piąta kolumno.

Lefebrysto - to czy molestował, rostrzygnie sąd.