Lefebrystyczne beztalencia vs zdolny scjentolog

Data: 2010-12-05 06:16:30
Autor: heÂŽsk
Lefebrystyczne beztalencia vs zdolny scjentolog
On Sat, 4 Dec 2010 22:41:44 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

To będzie profanacja! - wieszczą katoliccy tradycjonaliści i protestują
przeciw jazzowemu koncertowi "wyznawcy scjentologii" w archikatedrze. Chick
Corea wystąpi po świętach. - Muzyka nie naruszy sacrum miejsca - zapewnia
Kuria

 [...]

 kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie w temacie. ty tez. --

Data: 2010-12-05 09:00:45
Autor: Azor jest pedałem

wrote:

[...]

Ale tylko w obronie kościoła. Przeciwne już nie. Nieprawda przydupasie ko

Data: 2010-12-05 15:29:00
Autor:
Lefebrystyczne beztalencia vs zdolny scjentolog
On Sun, 5 Dec 2010 09:00:45 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie w temacie. ty tez.

Ale tylko w obronie kościoła.

 ty chyba jestes kryptopisowcem ;o))

Przeciwne już nie.

 masz obsesje na punkcie rydzyka? ;o)))

Nieprawda przydupasie ko

 sraczka cie dopadla, ze nie dokonczyles zdania ? ;o))))))

Data: 2010-12-05 09:01:58
Autor: Azor jest pedałem
Lefebrystyczne beztalencia vs zdolny scjentolog

--

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

wrote:

[...]

Ale tylko w obronie ko

Data: 2010-12-05 15:29:01
Autor:
Lefebrystyczne beztalencia vs zdolny scjentolog
On Sun, 5 Dec 2010 09:01:58 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

-- Przemysław Warzywny

 co jest chlopie ? ;o)))

Data: 2010-12-05 09:04:16
Autor: Grzegorz Z.
Lefebrystyczne beztalencia vs zdolny scjentolog
heŽsk napisaů:

On Sat, 4 Dec 2010 22:41:44 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

To bćdzie profanacja! - wieszczŕ katoliccy tradycjonaliúci i protestujŕ
przeciw jazzowemu koncertowi "wyznawcy scjentologii" w archikatedrze. Chick
Corea wystŕpi po úwićtach. - Muzyka nie naruszy sacrum miejsca - zapewnia
Kuria

 [...]

 kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie w temacie. ty tez.

A jak cić któregoú dnia nazwŕ starym ubekiem co to wraz z Fiszbachem w 1990
sić "nawróciů" ? --
"Tylko nie woůajcie Miúka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-05 15:29:01
Autor:
Lefebrystyczne beztalencia vs zdolny scjentolog
On Sun, 5 Dec 2010 09:04:16 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  kazdy ma prawo wyrazic swoje zdanie w temacie. ty tez.

A jak cić któregoú dnia nazwŕ starym ubekiem

 tylko nie STARYM !!!  tylko nie STARYM!!! ;o)))

 to wraz z Fiszbachem w 1990 sić "nawróciů" ?

 sadzisz, ze fiszbach sie nawrocil? na co?

Lefebrystyczne beztalencia vs zdolny scjentolog