Lefebryzm, integryzm i faszyzm

Data: 2010-01-26 02:21:29
Autor: Grzegorz Z.
Lefebryzm, integryzm i faszyzm
Bractwo lefebrystów ustami i piórami swojego aktywu demagogicznie broni
faszyzmu, wypraw krzyżowych  oraz inkwizycji, wręcz próbując przypisać tym
ustrojstwom jakieś pozytywne cechy lub znaczenie. Demagogicznie zwalcza
wszelki postęp naukowy, z zajadłością paranoicznych inkwizytorów zwalcza
wszelkie wyznania religijne inne niż ono samo, nawet Kościół katolicki od
którego odpadło z powodu ekskomuniki. Wybielanie faszyzmu i stosowanie
inkwizycyjnych metod oczerniania ludzi nauki oraz wszelkiego postępu
naukowego świadczy o tym, że lefebryści to grupa wszeteczna, która próbuje
zawrócić prąd zmian, reform i postępu cywilizacyjnego. W zasadzie mogliby
osiedlić się razem z amiszami w jakimś rezerwacie i tam sobie żyć bez
reszty cywilizacji i jej zdobyczy naukowych oraz technicznych, bez
ekumenizmu wiodącego do pojednania w duchu miłości bliźniego.

Bracto Piusa X to jaskinia zgniłego rasizmu i antysemityzmu, który zwalcza
nawet teorię Einsteina i jej modyfikacje dokonane przez chociażby Heima czy
Szypowa, bo teoria względności to się im kojarzy z relatywizmem moralnym, a
Einstein był oczywiście Żydem z pochodzenia. Lefebryści zwalczają ekologię
i ekologów, bo widać dążą nie tylko do zniszczenia cywilizacji i jej
zdobyczy, ale chcieliby wykorzystując technikę otruć tych, co nie
podzielają ich poglądów, a przed czym bronią ludzkość właśnie ekolodzy.
Demagogia lefebrystów jest przy tym żenująco żałosna w swej retoryce
gloryfikacji rasizmu, faszyzmu, nazizmu, antysemityzmu i wszelkich
klerofaszystowskich nacjonalizmów o chorobliwym wyglądzie. Na sam koniec
warto przypomnieć, że lefebryści z Bractwa Piusa X demagogicznie
krytykowali papieża Jana Pawła II, a pod koniec jego życia twierdzili, że
nie nadawał się do sprawowania urzędu. Domagali się ustąpienia papieża Jana
Pawła II za jego rzekome grzechy i odstępstwo od wiary katolickiej. I chyba
o tym powinno się w Ojczyźnie Jana Pawła II częściej przypominać, żeby się
chętni nabierający na łacińskie Msze nie nabierali przy okazji na lep
faszyzującej ideologii lefebrystów. --

Data: 2010-01-26 15:00:43
Autor: xcihy

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1qqjv7lc1mvg5$.1v56lkfbhyxkq$.dlg40tude.net...
[...]

Jeszcze wrzuć autora tego paszkwilu.
xc

Data: 2010-01-26 20:21:42
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 26 Jan 2010 15:00:43 +0100, xcihy napisał(a):

[...]

A jak nie wrzucę to co mi zrobisz, sekciarzu?

Data: 2010-01-27 13:36:55
Autor: xcihy

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1xwqtyuuyl5qv$.wvqcilgokkwz.dlg40tude.net...
[...]

Ja? Sam sobie robisz.
xc

Data: 2010-01-27 19:44:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 27 Jan 2010 13:36:55 +0100, xcihy napisał(a):

[...]

Znaczy bozia mnie ukaże jak nie odczepię się od sekty lefebrystów?

Data: 2010-01-29 00:20:34
Autor: zeusx

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1lqgntagp08zo$.z4t6pdxq7xl8$.dlg40tude.net...
[...]

Może chodzi o to ,że przestaniesz być traktowany poważnie?;-)
zx

Data: 2010-01-29 09:02:44
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 29 Jan 2010 00:20:34 +0100, zeusx napisał(a):

[...]

Jestem skłonny przyjąć to ryzyko i autora "tego paszkwilu" nie przytoczę.

Data: 2010-01-26 23:53:49
Autor: sofu
[...]

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Masz w pełni racje! W Kosciele scieraja rózne prądy. Sa tacy, ktorzy
uważaja, ze nie da sie głosic tego co bylo kilka wieków temu wobec chociazby
zdobyczy nauki, ale tez i wobec innego postrzegania wiary przez ogół ludzi i
tacy którzy propnuja powrót do przeszłosci.  Z tym ze sami sobie wybieraja
okres tego cofniecia sie. Nie chodzi im o poczatki chrześcijanstwa, ktore
były chyba najbardziej nazwijmy to liberalne, tylko na okres glebokiego
zamordyzmu i potegi koscioła wobec ludu. Sa tacy ktorzy rozumieja, ze
kosciół musi isc z biegiem czasu, aby w ogole mogł przetrwać i tacy którzy
uwazaja, ze tylko powrót do okresu siły koscioła jest w stanie go wzmocnic i
uchronic przed upadkiem. Jedni i drudzy nie maja racji. Jest tylko kwestia
czasu gdy wszelkie wiary upadna (choc pewnie nie do końca?). Byc moze przy
okazji wielkiej wojny religijnej jaka czeka ludzkość? Osobiscie uważam, ze
jesli jesli w kosciele zwycieża zamordysci, to sie to bardzo zle skonczy dla
niego. Niewykluczone ze Polske czeka wojna domowa na tle religijnym o
charakterze i zasiegu, ktory trudno dziś przewidziec? Zanim potoczy sie o
wiele wieksza wojna swiatowa z Islamem.
Gadki ABC sa byc moze prowokacja, ale tez równie dobrze moga byc zwiastunem
opinii konserwatywnego odłamu Kosciola w Polsce? Dla czego tam myśle?
Bo znam pewne wypowiedzi i sprawy, o ktorych ogół ludzi nie ma pojecia. Ale
nie bede sie tutaj tym dzielił. Zobaczymy jak to bedzie?

sofu

Data: 2010-01-27 04:25:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Ale
nie bede sie tutaj tym dzielił. Zobaczymy jak to bedzie?

   jestes zalosnym i wyjatkowo glupim chujkiem.

   ar

Data: 2010-01-27 08:36:09
Autor: sofu
Lefebryzm, integryzm i faszyzm

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:aaad5$4b5fb259$54702a04$2956news.chello.at...

   jestes zalosnym i wyjatkowo glupim chujkiem.

   ar
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wróciles ze zmywaka spermochlipie?  A moze z jakiegos dworca gdzie robiles
laske starym zbokom?

sofu

Data: 2010-01-27 07:48:10
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Szczyt podłości / głupoty
[...]

faszyzującej ideologii lefebrystów. -- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Ten wpis to rekord w historii tej grupy (a może i świata).
Podobnego steku podłych kłamstw (głupot?) chyba nigdy nie widziałem.
Nie zasługuje to na jakikolwiek inny komentarz.
K.S.

Data: 2010-01-27 07:50:38
Autor: Grzegorz Z.
Szczyt podłości / głupoty
Ten wpis to rekord w historii tej grupy (a może i świata).
Podobnego steku podłych kłamstw (głupot?) chyba nigdy nie widziałem.
Nie zasługuje to na jakikolwiek inny komentarz.

Prawda w oczy kole?

Data: 2010-01-27 08:37:37
Autor: sofu
Szczyt podłości / głupoty

> [...]
> Podobnego steku podłych kłamstw (głupot?) chyba nigdy nie widziałem.
> Nie zasługuje to na jakikolwiek inny komentarz.

No masz! Takie kurwy jak trol zabotynski wrecz szaleja..........

sofu.

Data: 2010-01-27 08:45:19
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Szczyt podłości / głupoty

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Prawda w oczy kole?
>
> -- No masz! Takie kurwy jak trol zabotynski wrecz szaleja..........

sofu.

   Pierdolisz glupku!  ,Troll Zabotynski' ma wiekszosc tu piszacycych
   w glebokim powazaniu.  Interesuja go jedynie inteligentni ludkowie,
   a tych pisze tu coraz mniej, bo unikaja kretynkow i ich wydzielin.

   AR

Data: 2010-01-27 09:15:50
Autor: sofu
Szczyt podłości / głupoty

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:3581d$4b5fef3c$54702a04$7418news.chello.at...

> [...]

   w glebokim powazaniu.  Interesuja go jedynie inteligentni ludkowie,
   a tych pisze tu coraz mniej, bo unikaja kretynkow i ich wydzielin.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ty i inteligencja? Nie rozsmieszaj publiki koltunie!
Jak na razie jedynym twoim grupowym autorytetem jest trol podobny do ciebie,
niejaki ABC.

sofu

Data: 2010-01-27 09:38:53
Autor: Roman Rumian
Szczyt podłości / głupoty
Panie K.S.,

W dniu 2010-01-27 07:48, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
(...)
Ten wpis to rekord w historii tej grupy (a może i świata).
Podobnego steku podłych kłamstw (głupot?) chyba nigdy nie widziałem.
Nie zasługuje to na jakikolwiek inny komentarz.
K.S.

jest takie powiedzenie, że jak Pan Bóg chce kogos pokarać to odbiera mu rozum. Kopie antykatolickich tekstów jakie zamieszczają tu histeryczni antyklerykałowie już dawno przekroczyły progi jakiegokolwiek rozsądku, i właściwie tylko psychiatra mógłby się zorientować w mechanizmach popychajacych tych nieszczęśników do wyznawania takich absurdów.

Jak słusznie zauważyła Pani ElaP, która nie tak dawno udzielała sie tutaj, to jest grupa TERAPEUTYCZNA, dlatego ich autorom trzeba współczuć i modlić się za nich, aby Bóg był dla nch miłosierny.

Roman Rumian

Data: 2010-01-27 09:48:57
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Szczyt podłości / głupoty

"Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

tutaj, to jest grupa TERAPEUTYCZNA, dlatego ich autorom trzeba współczuć
i modlić się za nich, aby Bóg był dla nch miłosierny.

  Panie Romanie,

  nie jestem pewien, czy pani Ela miala calkowita slusznosc.
  Wypisujacy tu rozne antykoscielne brednie nie tyle uprawiaja
  autoterapie, co usiluja wyprowadzic z rownowagi normalnych
  uzytkownikow odwracajac ponadto uwage czytelnikow od
  ,sukcesow' swoich politycznych idoli.  Krotko: to nie tyle biedni
  ludzie przelewajacy swe kompleksy na ekran, co kute na wszystkie
  cztery kanalie.

  Pozdrawiam
  CJG

Data: 2010-01-27 12:47:08
Autor: sofu
Szczyt podłości / głupoty

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:1bbf8$4b5ffe28$54702a04$8577news.chello.at...

> [...]

  ,sukcesow' swoich politycznych idoli.  Krotko: to nie tyle biedni
  ludzie przelewajacy swe kompleksy na ekran, co kute na wszystkie

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Z tym, że ty nie jestes normalnym uzytkownikiem tylko nedznym moherowym
kundlem.

sofu

Data: 2010-01-27 12:56:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
Dnia Wed, 27 Jan 2010 09:38:53 +0100, Roman Rumian napisał(a):

> [...]

   ,zydowski', przymule.

   ar

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

Data: 2010-01-27 19:47:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 27 Jan 2010 12:56:12 +0100, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

[...]

No jakby nie patrzeć całe sekcjiaństwo w tym też lefebryzm to odstępczy
odłam judaizmu.

Data: 2010-01-29 00:19:26
Autor: zeusx

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mll33qbwa416$.1o5kk32i8lh7v$.dlg40tude.net...
No jakby nie patrzeć całe sekcjiaństwo w tym też lefebryzm to odstępczy
odłam judaizmu.

To chyba masz kikra.
"Ostatnio nasiliły się próby poszukiwania tak zwanych "korzeni" chrześcijaństwa w różnych innych religiach. Cztery lata temu Episkopat Polski zaprowadził nawet w kalendarzu nowe święto "Dzień Judaizmu", obchodzone 17 stycznia, nadając mu oficjalne "hasło" - "kto spotyka Jezusa Chrystusa spotyka judaizm ",co bez dokonania rożróżnienia między judaizmem rabinicznym (talmudycznym) a judaizmem biblijnym, jest fałszem. Sprawę owych "korzeni" chrześcijaństwa poruszył   ks. prof. Michał Poradowski w swojej książeczce "Talmud czy Biblia", pisząc między innymi  takie oto słowa :
 "Chrześcijaństwo jako religia jest absolutną i radykalną nowością, będąc daną ludzkości przez Boga-Ojca przez pośrednictwo Boga-Syna, Jezusa Chrystusa. Przychodzi więc z Chrystusem, jako uzupełnienie i pełnia Objawienia i nie tylko przez nauczanie Jezusa z Nazaretu, ale przede wszystkim przez samą osobę Chrystusa Pana jako Słowo Wcielone. To nie tylko nauka Jezusa Chrystusa jest pełnią Objawienia, ale przede wszystkim sam Chrystus Pan jest pełnią Objawienia jako Słowo Boże. Stąd też. Chrześcijaństwo jako religia nie ma i nie może mieć żadnych "korzeni", poza tym jednym, którym jest Najwyższy i Jedyny Kapłan Jezus Chrystus, Syn Boży. (...)

"Natomiast ks. prof. Waldemar Chrostowski tak podsumował różnice miedzy judaizmem biblijnym a judaizmem rabinicznym (talmudycznym):

" ... Judaizm rabiniczny, który wyznają, ukształtował się po 70 r. po Chrystusie w opozycji do chrześcijaństwa. Otóż, chrześcijaństwo nie wyłoniło się z judaizmu rabinicznego. Chrześcijaństwo stanowi przedłużenie, wyrosło, karmiło się judaizmem biblijnym. (Mozaizmem przyp. mój) Jezus Chrystus nie przynależał do judaizmu rabinicznego, bo tego jeszcze nie było. Aczkolwiek, w Jego czasach byli rabini i aczkolwiek Jezusa nazywano czasami Rabbim, to jednak nie był to ten judaizm, który ukształtował się po upadku Jerozolimy. Judaizm biblijny był diametralnie od tego, z jakim mamy do czynienia po roku 70. odmienny [...]wielopostaciowy, gdzie rozmaite warstwy, rozmaite kręgi i nurty - one istniały obok siebie, a więc: faryzeusze, saduceusze, esseńczycy, zeloci, chrześcijanie. [...] Natomiast po roku 70., kiedy wyłoniło się chrześcijaństwo,[..] rabini wywalili wszystkie inne nurty życia żydowskiego i przeorientowali, przebudowali swoją wiarę tylko na gruncie faryzejskim,"

zx

Data: 2010-01-29 09:03:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 29 Jan 2010 00:19:26 +0100, zeusx napisał(a):

[...]

Kim byli pierwsi tzw. uczniowie tzw. Jezusa Chrystusa?

Data: 2010-01-29 09:10:54
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

Kim byli pierwsi tzw. uczniowie tzw. Jezusa Chrystusa?

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

   Chrzescijanami.

   AR

Data: 2010-01-29 09:14:04
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Dnia Fri, 29 Jan 2010 09:10:54 +0100, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

> "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

>    Chrzescijanami.

Żydami.

Data: 2010-01-29 09:20:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 29 Jan 2010 09:14:04 +0100, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

[...]

Żydami! A dokładniej - żydami.

I naucz się już teraz wycinać wrotki i cudze sygnatury przy odpowiadaniu.

Google pomogą jakby co.

Data: 2010-01-29 09:23:41
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

Google pomogą jakby co.

-- "Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć wściekłe

  P.S. Nie proboj nawet MNIE pouczac kaleko umyslowy.

Data: 2010-01-29 09:28:14
Autor: Grzegorz Z.

napisał(a):

[...]

Od urodzenia?

  P.S. Nie proboj nawet MNIE pouczac kaleko umyslowy.

Ja nie wymyśliłem zasad obowiązujących w usenecie. A jak nie wiesz jak się
zachować, zachowuj się przyzwoicie.

Lefebryzm, integryzm i faszyzm