Left 4 Dead

Data: 2009-07-07 07:16:16
Autor: Ziomall
Left 4 Dead
Jest moze w L4D mozliwosc zapisu? Podczas uruchamiania gra pytala mnie tylko o miejsce przechowywania profilu gracza. Moge wybrac tylko start od poczatku jednego z poziomow. Nie ma w tej grze zapisu w dowolnym miejscu? Przeoralem cale menu i nie znalazlem nic co moglo by odpowiadac save/load. Kiszka troche. Ale gra wymiata :)

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-07-07 10:05:36
Autor: Catalyst
Left 4 Dead

"Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> wrote in message news:h2uln1$phq$1inews.gazeta.pl...
[...]
\
NIe-e nie ma zapisu, trzeba przechodzić sesjami

Data: 2009-07-07 10:36:19
Autor: Ziomall
Left 4 Dead
NIe-e nie ma zapisu, trzeba przechodzić sesjami

Ok, dzieki.

Ziomall

Data: 2009-07-07 14:55:36
Autor: Goomich
Left 4 Dead
"Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> naskrobał/a w news:h2v1e5$a3e$1inews.gazeta.pl:

NIe-e nie ma zapisu, trzeba przechodzić sesjami
Ok, dzieki.

Po co ci wlasciwie zapis? Wpadasz na pół godzinki, rozwalasz z kumplami kilka setek zombiaków, potem starasz się załatwić zdrowych, uciekasz do helikoptera/APC/łodzi/samolotu, oglądasz statystyki i już.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2009-07-08 07:10:12
Autor: Ziomall
Left 4 Dead
> Po co ci wlasciwie zapis?
Wpadasz na pół godzinki, rozwalasz z kumplami kilka setek zombiaków,
potem starasz się załatwić zdrowych, uciekasz do
helikoptera/APC/łodzi/samolotu, oglądasz statystyki i już.

Nie gram przez Live. Poza tym lubie sie pokrecic i schodzi mi ok 30-40 min na poziom. Sek w tym, ze nie mam czasu i fajnie by bylo taki poziom zrobic sobie na raty. Tak to musze zarezerwowac ten czas tylko na gre.

Pozdr.
Ziomall

Left 4 Dead