Left 4 Dead 2 demo

Data: 2009-11-03 16:47:50
Autor: Uzytkownik
Left 4 Dead 2 demo
Pojawilo sie na Live, lyknalem, chwile pogralem i...maja chlopaki z
Valve czelnosc sprzedawac kolejnego mission packa za pelna sumke. Za
rada z recenzji 1ke wypozyczylem i pekla w ~2,5 godz...Tu widze jakies
dodatkowe tryby etc. ale nie sadze, zeby zrekompensowaly swiezosc
modelu rozgrywki kiedy L4D wyszlo ok. rok temu. Graficznie wlasciwie
zenada kiedy patrzy sie na to co pokaze MW2 lub AC2. Wiadomo, ze
plynnosc jest tu na pierwszym miejscu, ale bez jaj...
Kto lyka ten tytul?

--
Uzytkownik

Data: 2009-11-04 08:28:38
Autor: Goomich
Left 4 Dead 2 demo
You have one message from: Uzytkownik <jajeden@googlemail.com>

rada z recenzji 1ke wypozyczylem i pekla w ~2,5 godz...

Jak to pękło?

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2009-11-04 03:59:47
Autor: Uzytkownik
Left 4 Dead 2 demo
On 4 Lis, 08:28, Goomich <krzysztof.ferenc.usu...@interia.eu> wrote:

Jak to pękło?

o ile pamiec mnie nie myli, mniej wiecej tyle czasu zajmowalo
ukonczenie 4 scenariuszy.

--
uzytkownik

Data: 2009-11-04 15:49:35
Autor: Goomich
Left 4 Dead 2 demo
You have one message from: Uzytkownik <jajeden@googlemail.com>

o ile pamiec mnie nie myli, mniej wiecej tyle czasu zajmowalo
ukonczenie 4 scenariuszy.

Ukończenie? Chłopie, to jest gra multiplayer. Masz godzinkę czasu, właczasz mordujesz 1000 zombiech, griefujesz kumpli jako zarażony. Tego się nie przechodzi.

Data: 2009-11-05 09:09:59
Autor: Robin
Left 4 Dead 2 demo
Witam ;)

Użytkownik "Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> napisał w wiadomo¶ci news:Xns9CB9A0FF3FEC3goomichskrzynkapl127.0.0.1...

Ukończenie? Chłopie, to jest gra multiplayer. Masz godzinkę czasu,
właczasz mordujesz 1000 zombiech, griefujesz kumpli jako zarażony.
Tego się nie przechodzi.

Swiete slowa ;) My z ekipa gralismy regularnie przez kilka miesiecy. Nie wiem, ile godzin, ale setke na pewno. Jeden z lepszych zakupow growych ostatniego roku w moim przypadku.

Robin

Data: 2009-11-04 12:17:53
Autor: Robin
Left 4 Dead 2 demo
Witam :)

Uzytkownik "Uzytkownik" <jajeden@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:ad689b49-72c9-4b31-a56a-ef803ca60a1bj24g2000yqa.googlegroups.com...
Pojawilo sie na Live, lyknalem, chwile pogralem i...maja chlopaki z
Valve czelnosc sprzedawac kolejnego mission packa za pelna sumke. Za
rada z recenzji 1ke wypozyczylem i pekla w ~2,5 godz

W 2.5h nagrales sie w multi ze znajomymi? Ciekawostka.

Robin

Data: 2009-11-04 03:55:33
Autor: Uzytkownik
Left 4 Dead 2 demo
On 4 Lis, 12:17, "Robin" <ro...@mago.pl> wrote:

W 2.5h nagrales sie w multi ze znajomymi? Ciekawostka.

Ile mozna powtarzac te same levele z inaczej ustawionym miesem? Versus
natomiast zupelnie mnie nie wciagnal, a survival wolalem w COD WaW
(nazi zombies)
I nie zrozum mnie zle - gierka byla naprawde godna...tak dlugo jak
trwal scenariusz.

--
uzyt

Data: 2009-11-04 13:24:51
Autor: kamil
Left 4 Dead 2 demo

"Uzytkownik" <jajeden@googlemail.com> wrote in message news:c79d296f-1b4e-4d6d-af37-ba18d9d2a47ep8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Juz tak z rok co srode umawiamy sie ze znajomymi na kosza, zeby troche pobiegac po sleczeniu za biurkiem. Level generalnie sie nie zmienia, wsadow z rocket jumpem raczej nie opanujemy, a jakos nie znudzilo sie szybko. ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-04 16:14:20
Autor: kiszony
Left 4 Dead 2 demo
Dnia 2009-11-04 14:24, kamil napisał (a):

Juz tak z rok co srode umawiamy sie ze znajomymi na kosza, zeby troche pobiegac po sleczeniu za biurkiem.

Gdzie gracie? Z chęcią dołączę. :)

--
kiszony

Data: 2009-11-05 12:47:17
Autor: kamil
Left 4 Dead 2 demo

"kiszony" <kiszony@gmail.com> wrote in message news:hcs5pe$hnr$1news.onet.pl...
Dnia 2009-11-04 14:24, kamil napisał (a):

Juz tak z rok co srode umawiamy sie ze znajomymi na kosza, zeby troche pobiegac po sleczeniu za biurkiem.

Gdzie gracie? Z chęcią dołączę. :)

A miasto to samo? No i musze uprzedzic, ze mamy wylacznie tryb capture the flag. ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-05 14:44:25
Autor: kiszony
Left 4 Dead 2 demo
Dnia 2009-11-05 13:47, kamil napisał (a):

[...]

Jeśli Wrocław to tak;)

--
kiszony

Data: 2009-11-05 09:07:29
Autor: Robin
Left 4 Dead 2 demo
Witam :)

Uzytkownik "Uzytkownik" <jajeden@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:c79d296f-1b4e-4d6d-af37-ba18d9d2a47ep8g2000yqb.googlegroups.com...

Ile mozna powtarzac te same levele z inaczej ustawionym miesem?

Gra ewidentnie nie dla Ciebie. Domyslam sie, ze w grach typu PES grasz jeden mecz na kazdym boisku, a w scigalkach jeden wyscig na kazdej trasie? ;)

Robin

Left 4 Dead 2 demo