Left 4 Dead 2 demo

Data: 2009-11-04 12:17:53
Autor: Robin
Left 4 Dead 2 demo
Witam :)

Uzytkownik "Uzytkownik" <jajeden@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:ad689b49-72c9-4b31-a56a-ef803ca60a1bj24g2000yqa.googlegroups.com...
Pojawilo sie na Live, lyknalem, chwile pogralem i...maja chlopaki z
Valve czelnosc sprzedawac kolejnego mission packa za pelna sumke. Za
rada z recenzji 1ke wypozyczylem i pekla w ~2,5 godz

W 2.5h nagrales sie w multi ze znajomymi? Ciekawostka.

Robin

Data: 2009-11-04 03:55:33
Autor: Uzytkownik
Left 4 Dead 2 demo
On 4 Lis, 12:17, "Robin" <ro...@mago.pl> wrote:

W 2.5h nagrales sie w multi ze znajomymi? Ciekawostka.

Ile mozna powtarzac te same levele z inaczej ustawionym miesem? Versus
natomiast zupelnie mnie nie wciagnal, a survival wolalem w COD WaW
(nazi zombies)
I nie zrozum mnie zle - gierka byla naprawde godna...tak dlugo jak
trwal scenariusz.

--
uzyt

Data: 2009-11-04 13:24:51
Autor: kamil
Left 4 Dead 2 demo

"Uzytkownik" <jajeden@googlemail.com> wrote in message news:c79d296f-1b4e-4d6d-af37-ba18d9d2a47ep8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Juz tak z rok co srode umawiamy sie ze znajomymi na kosza, zeby troche pobiegac po sleczeniu za biurkiem. Level generalnie sie nie zmienia, wsadow z rocket jumpem raczej nie opanujemy, a jakos nie znudzilo sie szybko. ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-04 16:14:20
Autor: kiszony
Left 4 Dead 2 demo
Dnia 2009-11-04 14:24, kamil napisał (a):

Juz tak z rok co srode umawiamy sie ze znajomymi na kosza, zeby troche pobiegac po sleczeniu za biurkiem.

Gdzie gracie? Z chęcią dołączę. :)

--
kiszony

Data: 2009-11-05 12:47:17
Autor: kamil
Left 4 Dead 2 demo

"kiszony" <kiszony@gmail.com> wrote in message news:hcs5pe$hnr$1news.onet.pl...
Dnia 2009-11-04 14:24, kamil napisał (a):

Juz tak z rok co srode umawiamy sie ze znajomymi na kosza, zeby troche pobiegac po sleczeniu za biurkiem.

Gdzie gracie? Z chęcią dołączę. :)

A miasto to samo? No i musze uprzedzic, ze mamy wylacznie tryb capture the flag. ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-05 14:44:25
Autor: kiszony
Left 4 Dead 2 demo
Dnia 2009-11-05 13:47, kamil napisał (a):

[...]

Jeśli Wrocław to tak;)

--
kiszony

Data: 2009-11-05 09:07:29
Autor: Robin
Left 4 Dead 2 demo
Witam :)

Uzytkownik "Uzytkownik" <jajeden@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:c79d296f-1b4e-4d6d-af37-ba18d9d2a47ep8g2000yqb.googlegroups.com...

Ile mozna powtarzac te same levele z inaczej ustawionym miesem?

Gra ewidentnie nie dla Ciebie. Domyslam sie, ze w grach typu PES grasz jeden mecz na kazdym boisku, a w scigalkach jeden wyscig na kazdej trasie? ;)

Robin

Left 4 Dead 2 demo