Data: 2009-11-05 13:18:47 | |
Autor: Andrzej Kaźmierczak | |
Legacy - problem z odpalaniem | |
Witaj Marcin
pewnie już sprawdzałeś , ale moze standard 1)zapłon kąt wyprzedzenia 2)zasilanie obwodu zapłonu - napięcie w trakcie krecenia rozrusznikiem za niskie ? (mozna podać osobno na próbę ?) 3)zawory/rozrząd fajnie jeździ pewnie T3 z tym silnikiem ja z kolei mam inny dziwny problem - silnik Lombardini 12LD475 (wstawiony w TZ4k14)- nowe panewki , wał po szlifie ,na zimno pow 1,6 atm (wstawiłem dokładny zegar - wyskalowany do 1,5- i "zamyka budzik") po 15 minutach ciśnienie oleju 0,28 atm na wolnych :-(( (regulacja zaworu OK , filtr siatkowy wyczyszczony,..)i nie widać żadnych dziwnych zachowań,pompa wydawała się być znośna ,oleum zgodne z zalecanym Witam |
|
Data: 2009-11-05 16:24:46 | |
Autor: MarcinJM | |
Legacy - problem z odpalaniem | |
Andrzej Kaźmierczak pisze:
Witaj Marcin O widzisz, okazuje sie, ze zawory nie sa hydrauliki, wiec sprobuje je ustawic. fajnie jeździ pewnie T3 z tym silnikiem Ano fajnie :) Tym bardziej, ze automat. To auto grupowego kolegi Adama Szewczaka. ja z kolei mam inny dziwny problem - silnik Lombardini 12LD475 (wstawiony w TZ4k14)- nowe panewki , wał po szlifie ,na zimno pow 1,6 atm (wstawiłem dokładny zegar - wyskalowany do 1,5- i "zamyka budzik") po 15 minutach ciśnienie oleju 0,28 atm na wolnych :-(( Masz duzo za niskie cisnienie nawet za zimnym. Przewaznie powinno ono oscylowac 2-4 bara. U ciebie na zimno jest 1.6. Albo zawor przelewowy albo zle zrobiony szlif albo pompa. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2009-11-06 11:54:20 | |
Autor: Andrzej Kaźmierczak | |
Legacy - problem z odpalaniem | |
|
|