Legacy - problem z odpalaniem

Data: 2009-11-05 20:23:03
Autor: Adam Szewczak
Legacy - problem z odpalaniem

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:hcu2im$2pf$1news.onet.pl...
Witam
Sprawa dotyczy co prawda T3, ale wyposazonego w subarynkowy EJ22 wraz z subarynkowa instalacja (dawca to legacy 2.2ltr., '95).
Problem jest nastepujacy:
Proba odpalenia silnika bez gazu polega na kilku detonacjach i koniec. Proba z wcisnietum nieco pedalem gazu powoduje detonacje do wydechu. Jak silnik juz zalapie to chodzi jak pszczolka.
Samo odpalanie stanowi klopot.

Pomysly mi sie skonczyly juz, sam nie wiem co sprawdzac dalej. :(

Moze ktos ma jakies pomysly?

-- Pozdrawiam
MarcinJM

    Cholera juz patrze na szybko i chcialem sie podlaczyc pod temat ze ktos ma podobny problem :P

PZDr
Adam

Legacy - problem z odpalaniem