Legalett

Data: 2010-01-31 13:06:58
Autor: Marek
Legalett
Witam,

Dom postawiłem na fundamencie grzewczym firmy Legalett. Przymierzam się do
budowy kominka, który - w założeniach - ma być wyposażony w wymiennik ciepła
umożliwiający dogrzewanie fundanentu ciepłem z kominka. Stoję przed
dylematem, czy montować ten wymiennik, czy bezpowrotnie z tego zrezygnować.
W związku z różnymi informacjami na temat efektów akustycznych tego
wymiennika chciałbym prosić szanownych Grupowiczów, którzy mają
doświadczenia z tym urządzeniem, żeby podzielili się wrażeniami. Pytania,
zasadniczo, mam dwa:
1. Czy faktycznie to urządzenie tak bardzo hałasuje w czasie pracy?
2. Czy ten wymiennik w istotny sposób dogrzewa fundament?

Będę wdzięczny za Państwa opinie na ten temat.

Pozdrawiam
Marek

Legalett