Legalizacja nekrofilii

Data: 2010-04-27 08:42:50
Autor: Przewodas
Legalizacja nekrofilii
Czy PiS kiedy wróci do władzy zalegalizuje związki nekrofilskie?
Czy każdy będzie mógł trzymać w szafie obiekt swoich westchnień?

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-04-27 08:59:19
Autor: abc
Legalizacja nekrofilii
Skąd się biorą takie bydlaki?  Kto ich wyhodował?  Urban?

Data: 2010-04-27 03:33:49
Autor: Grzegorz Z.
Legalizacja nekrofilii
"Wolne" media i Holyłut.

I twoje mylne wyobrażenia o tym jaki to świat jest piękny, a ludzie
dobrzy jeśli tylko zostali przez pedofila pokropieni wodą święconą w
dzieciństwie.

Data: 2010-04-27 09:02:54
Autor: Przewodas
Legalizacja nekrofilii
Skąd się biorą takie bydlaki?  Kto ich wyhodował?  Urban?

Jesteśmy rezultatem sprzeciwu wobec tych co lubią się pieścić z trupami.

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-04-27 09:27:16
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Legalizacja nekrofilii

"Przewodas" <bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Skąd się biorą takie bydlaki? Kto ich wyhodował? Urban?

Jesteśmy rezultatem sprzeciwu wobec tych co lubią się pieścić z trupami.

> [...]

   Masz umyslowosc dresa.

   A. Rem

Data: 2010-04-27 10:58:17
Autor: boukun
Legalizacja nekrofilii

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2dec6$4bd691d7$54702a04$20712news.chello.at...

> [...]
> Skąd się biorą takie bydlaki? Kto ich wyhodował? Urban?

Jesteśmy rezultatem sprzeciwu wobec tych co lubią się pieścić z trupami.

Tobie się rem też zmienia w zależności od pogody...

boukun

Data: 2010-04-27 11:01:18
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Legalizacja nekrofilii

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
>

>   Masz umyslowosc dresa.
>
>   A. Rem

Tobie się rem też zmienia w zależności od pogody...

   Boukunek!  Nie spoufalaj sie ze mna zanadto.

   A. Rem

Data: 2010-04-27 09:24:23
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Legalizacja nekrofilii

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Skąd się biorą takie bydlaki?  Kto ich wyhodował?  Urban?

   Mozliwe, ze tak.

   A. Rem

Data: 2010-04-27 09:26:50
Autor: Przewodas
Legalizacja nekrofilii

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Skąd się biorą takie bydlaki?  Kto ich wyhodował?  Urban?

   Mozliwe, ze tak.

   A. Rem

W "Nie" też pisali o mnie źle. Gratuluję towarzystwa...

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-04-27 09:46:18
Autor: Neko
Legalizacja nekrofilii
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Skąd się biorą takie bydlaki?  Kto ich wyhodował?  Urban?

Urban, Michnik oraz Jaruzel.

Data: 2010-04-27 15:14:16
Autor: cirrus
Legalizacja nekrofilii
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bd68b4e$0$2604$65785112news.neostrada.pl...
Skąd się biorą takie bydlaki?  Kto ich wyhodował?  Urban?

Raczej Rydzyk.

--
stevep

Data: 2010-04-27 08:59:35
Autor: jadrys
Legalizacja nekrofilii
W dniu 2010-04-27 08:42, Przewodas pisze:
Czy PiS kiedy wróci do władzy zalegalizuje związki nekrofilskie?
Czy każdy będzie mógł trzymać w szafie obiekt swoich westchnień?

Pozdrawiam
Przewodas

Chciałbyś... ale nic z tego. - Nadal będziesz musiał się zakradać nocą na cmentarz.

Data: 2010-04-27 09:05:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Legalizacja nekrofilii

[...]

   Jestes rownie beznadziejny, jak twoje poczucie humoru?

   AR

Data: 2010-04-27 09:07:03
Autor: Przewodas
Legalizacja nekrofilii

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Przewodas

   Jestes rownie beznadziejny, jak twoje poczucie humoru?

Gdybyś miał szczyptę inteligencji już dawno wiedziałbyś kim jestem i jaki jestem.

Satyra otrzeźwia...
Pozdrawiam
Przewodas

--