Legalizacja nekrofilii

Data: 2010-04-27 09:05:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Legalizacja nekrofilii

"Przewodas" <bazyliszktlWYTNIJTO@buziaczek.pl> schrieb im Newsbeitrag
Czy PiS kiedy wróci do władzy zalegalizuje związki nekrofilskie?
Czy każdy będzie mógł trzymać w szafie obiekt swoich westchnień?

Pozdrawiam
Przewodas

--

   Jestes rownie beznadziejny, jak twoje poczucie humoru?

   AR

Data: 2010-04-27 09:07:03
Autor: Przewodas
Legalizacja nekrofilii

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Przewodas

   Jestes rownie beznadziejny, jak twoje poczucie humoru?

Gdybyś miał szczyptę inteligencji już dawno wiedziałbyś kim jestem i jaki jestem.

Satyra otrzeźwia...
Pozdrawiam
Przewodas

--