Legalni oszuści

Data: 2012-08-22 06:05:28
Autor: u2
Legalni oszuści
.... nowy termin ukuty przez Złotoustego :)

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/szewczak-oto-polski-dom-wariatow

Szewczak: Oto polski dom wariatów To popis cynizmu, bezkarności, bezsilności, powszechnego wszechogarniającego kłamstwa, układów - pisze Janusz Szewczak, główny ekonomista SKOK.

Na razie z całej afery Amber Gold aresztowany został jedynie samolot linii OLT Express i to na lotnisku im. L. Wałęsy w Gdańsku, gdzie nadal pracuje M. Tusk, który ciągle jest bardzo wkurzony za przelew od tej firmy. Choć wygląda na to, że Amber Gold więcej wydał na ZOO, niż na eksperta lotniczego - syna premiera.

Prokuratura Gdańska ma ponoć gigantyczny dylemat czy znalezione 57 kg złota w domu pana P., to złoto firmy Amber Gold czy też może klientów tego parabanku. Premier dużego państwa europejskiego mówi, że nic nie wiedział, a wicepremier, że wiedział o sprawie od kilku lat. Minister Sprawiedliwości, prawdziwy filozof, po zbadaniu sprawy zapewnia, że szef Amber Gold ma już na koncie tylko 4 wyroki, a państwo ustawia tylko znaki ostrzegawcze. Sędziowie zaś będą odpowiadać przed Bogiem i historią - bo zawiódł tylko człowiek.

Gorączka złota trwa w najlepsze. Poseł PO P. Olszewski pęka ze śmiechu na myśl o powołaniu komisji śledczej, PSL nie mówi tak, nie mówi nie. Poprzedni przewodniczący komisji śledczej z PO, M. Sekuła, który skutecznie przemawiał do pustych krzeseł, właśnie poszedł w ministry, wesprzeć J. V. Rostowskiego. Może ten wsparcia potrzebuje, skoro podległe mu służby skarbowe nie dostrzegły, że Amber Gold przez wiele lat nie płacił podatków i nie przedstawiał sprawozdań ani innych dokumentów.

Amber Gold na razie wyceniono na 80 mln zł. strat dla klientów, ale niektórzy mówią, że pralnia mogła obsłużyć 2 mld zł. W tym samym czasie tunel wzdłuż Wisły zwany przez Warszawiaków "przekrętem", zatopiony skutecznie przez budowniczych metra może kosztować Polaków nawet 1 mld zł. Prezydent Warszawy H. Gronkiewicz-Waltz sprowadza Warszawiaków na ziemię "nie panikujmy - nikt nie zginął". Amber Gold to mały pikuś przy kosztach i skali sparaliżowania stolicy. Dyrektor portu lotniczego w Gdańsku, choć podobno sam polecił młodego Tuska lotniczej odnodze Amber Gold, nie widzi konfliktu interesów i potrzeby podania się do dymisji. Sam zaś ekspert lotniczy M. Tusk samokrytycznie uznał się za debila.

To wszystko dzieje się w cieniu przywrócenia monarchii w Polsce z Bronisławem I Złotoustym na czele, którą proponuje inny wybitny poseł PO specjalista od odmowy sprzedaży prezerwatyw przez aptekarzy.

Rzecznik prasowy opozycji oświadcza publicznie, że jest w konfrontacji z kotem prezesa, a premier D. Tusk wyjaśnia nam, że najgroźniejsi są legalni oszuści, tworząc całkowicie nowy termin prawniczy. Minister Finansów chce,  by szatniarze i babcie klozetowe miały kasy fiskalne, choć służby skarbowe w Gdańsku w sprawie Amber Gold całkiem zaspały. Dziś dopiero dowiadujemy się do czego w Polsce służy samolot - jak sama nazwa wskazuje do przewożenia pieniędzy do Hamburga. Żeby było jeszcze śmieszniej, na czołowego eksperta w sprawie Amber Gold i parabanków wyrasta obok byłego członka Rady Nadzorczej FOZZ  i WGI D. Rosatiego, S. Sierakowski, redaktor z Lewackiej Krytyki Politycznej, ten sam, który gościł niemieckie lewackie bojówki, które miały nam Polakom "umilić" Święto Niepodległości. Wszystko zgodnie z hasłem prawda i wiarygodność całą dobę - tyle, że inaczej. Gazeta Polska właśnie poinformowała opinię publiczną, że dwaj bliscy współpracownicy Premiera, bankowcy z jego wielce profesjonalnej Rady Gospodarczej J. K. Bielecki i D. Filar  w tej czy innej formie znali lub nawet współpracowali swego czasu z jednym z dyrektorów Amber Gold.

To prawdziwy czeski film, ukazujący nam obywatelom jak polskie państwo zdaje egzamin w sprawie Amber Gold i nie tylko. To popis cynizmu, bezkarności, bezsilności, powszechnego wszechogarniającego kłamstwa, układów. Przed naszymi oczami jawi się obraz państwa absurdów i patologii. W tym szaleństwie jest metoda, zgodnie z zasadą: pójdź złoto do złota. Zawsze też może być gorzej. Pożar w domu wariatów może być jeszcze groźniejszy.

Janusz Szewczak, Główny Ekonomista SKOK

Data: 2012-08-22 15:59:11
Autor: pulsar
Legalni oszuści
W dniu 2012-08-22 15:05, u2 pisze:
... nowy termin ukuty przez Złotoustego :)

...  z takim pomyślunkiem, to niech on lepiej
'harata w gałę'... i nie obraża ludzi, bo zaczną
strzelać w samoobronie do platformy oszustów...

Data: 2012-08-22 17:10:25
Autor: Przemysław M.

http://wiadomosci.onet.pl/waszymzdaniem/35534,cuda_wedlug_kaczynskich_cz_2,drukuj.html

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-08-26 00:38:53
Autor: pluton_
Legalni oszuści
... pisze Janusz Szewczak, główny ekonomista SKOK.

niestety na twardym papierze. A powinien ma miekkim, w rolkach.

Nullification

Data: 2012-08-25 22:01:56
Autor: HaMMeR
Legalni oszuści
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 00:38:53 UTC+2 użytkownik pluton_ napisał:
> ... pisze Janusz Szewczak, g��wny ekonomista SKOK.

niestety na twardym papierze. A powinien ma miekkim, w rolkach.

Rozumiem, ze szukasz dla siebie sposobow percepcji i przyznaje,
ze metody doodbytniczej nie bylem sie w stanie nawet domyslec!
Doswiadczaj wiec lemingu, doswiadczaj, bowiem ten twoj odruch
jest jednym z nielicznych objawow twojej zniewolonej swiadomosci...

Data: 2012-08-26 11:19:16
Autor: pluton_
Legalni oszuści
[...]

Ktos przetlumaczy z wolskiego na polski ?

Nullification

Data: 2012-08-26 08:58:32
Autor: HaMMeR
Legalni oszuści
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 11:19:16 UTC+2 użytkownik pluton_ napisał:
> [...]

> jest jednym z nielicznych objawow twojej zniewolonej swiadomosci...

Ktos przetlumaczy z wolskiego na polski ?

Tak, wiem, ze dla ciebie matole, to trudne do zrozumienia,
ale wysil sie nieco i przed moim tekstem wstaw to swoje
jedno, niepelne zreszta zdanko, uwazaj cytuje!

'niestety na twardym papierze. A powinien ma miekkim, w rolkach'

No i co.. cos ci sie rozjasnia, cos kojarzysz? Jesli nadal nie, to ja ciebie bardzo przepraszam
za wszystko, ale naprawde nie mialem zamiaru znecac sie nad kaleka...

Data: 2012-08-26 19:18:07
Autor: pluton_
Legalni oszu?ci
> [...]

No i co.. cos ci sie rozjasnia, cos kojarzysz?
Jesli nadal nie, to ja ciebie bardzo przepraszam
za wszystko, ale naprawde nie mialem zamiaru

Czy ktos wie, o co gosciowi chodzi ?

Nullification

Data: 2012-08-28 12:09:10
Autor: HaMMeR
Legalni oszu?ci
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 19:18:07 UTC+2 użytkownik pluton_ napisał:

> [...]

No i co.. cos ci sie rozjasnia, cos kojarzysz?

Jesli nadal nie, to ja ciebie bardzo przepraszam

za wszystko, ale naprawde nie mialem zamiaru

Rozumiem, ze jest to twoja prosba do 'kogos' o pomoc...
'Ktos' wie napewno, natomiast ty nadal nie wiesz i sie juz nie staraj zrozumiec,
bo sobie krzywde jeszcze zrobisz...

Legalni oszuści