Legalni oszuści

Data: 2012-08-22 17:10:25
Autor: Przemysław M.
Legalni oszuści
Dnia Wed, 22 Aug 2012 06:05:28 -0700 (PDT), u2 napisał(a):

... nowy termin ukuty przez Złotoustego :)

http://wiadomosci.onet.pl/waszymzdaniem/35534,cuda_wedlug_kaczynskich_cz_2,drukuj.html

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Legalni oszuści