Legalni oszu¶ci

Data: 2012-08-26 00:38:53
Autor: pluton_
Legalni oszu¶ci
... pisze Janusz Szewczak, główny ekonomista SKOK.

niestety na twardym papierze. A powinien ma miekkim, w rolkach.

Nullification

Data: 2012-08-25 22:01:56
Autor: HaMMeR
Legalni oszu¶ci
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 00:38:53 UTC+2 użytkownik pluton_ napisał:
> ... pisze Janusz Szewczak, g��wny ekonomista SKOK.

niestety na twardym papierze. A powinien ma miekkim, w rolkach.

Rozumiem, ze szukasz dla siebie sposobow percepcji i przyznaje,
ze metody doodbytniczej nie bylem sie w stanie nawet domyslec!
Doswiadczaj wiec lemingu, doswiadczaj, bowiem ten twoj odruch
jest jednym z nielicznych objawow twojej zniewolonej swiadomosci...

Data: 2012-08-26 11:19:16
Autor: pluton_
Legalni oszu¶ci
[...]

Ktos przetlumaczy z wolskiego na polski ?

Nullification

Data: 2012-08-26 08:58:32
Autor: HaMMeR
Legalni oszu¶ci
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 11:19:16 UTC+2 użytkownik pluton_ napisał:
> [...]

> jest jednym z nielicznych objawow twojej zniewolonej swiadomosci...

Ktos przetlumaczy z wolskiego na polski ?

Tak, wiem, ze dla ciebie matole, to trudne do zrozumienia,
ale wysil sie nieco i przed moim tekstem wstaw to swoje
jedno, niepelne zreszta zdanko, uwazaj cytuje!

'niestety na twardym papierze. A powinien ma miekkim, w rolkach'

No i co.. cos ci sie rozjasnia, cos kojarzysz? Jesli nadal nie, to ja ciebie bardzo przepraszam
za wszystko, ale naprawde nie mialem zamiaru znecac sie nad kaleka...

Data: 2012-08-26 19:18:07
Autor: pluton_
Legalni oszu?ci
> [...]

No i co.. cos ci sie rozjasnia, cos kojarzysz?
Jesli nadal nie, to ja ciebie bardzo przepraszam
za wszystko, ale naprawde nie mialem zamiaru

Czy ktos wie, o co gosciowi chodzi ?

Nullification

Data: 2012-08-28 12:09:10
Autor: HaMMeR
Legalni oszu?ci
W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 19:18:07 UTC+2 użytkownik pluton_ napisał:

> [...]

No i co.. cos ci sie rozjasnia, cos kojarzysz?

Jesli nadal nie, to ja ciebie bardzo przepraszam

za wszystko, ale naprawde nie mialem zamiaru

Rozumiem, ze jest to twoja prosba do 'kogos' o pomoc...
'Ktos' wie napewno, natomiast ty nadal nie wiesz i sie juz nie staraj zrozumiec,
bo sobie krzywde jeszcze zrobisz...

Legalni oszu¶ci