Legalność rozwiązania stosowanego przez Marcina H.

Data: 2009-08-23 14:13:20
Autor: mariuszmo
Legalność rozwiązania stosowanego przez Marcina H.

Użytkownik "smichu" <smie2003@interia.pl> napisał w wiadomości news:h6r0dd$f45$1news.interia.pl...
W wątku o zniszczonych oponach pojawiło się zdjęcxie kokpitu(?).
Przyznam szczerze, że też tak chciałem ale:
- czy takie rozwiąznie jest w Polsce legalne (zgodne z prawem)? W końcu rower ma posiadać z przodu SWIATŁO białe (a nie światła). Marcinie miałeś

używałem tak dwa Powerledy zmodowane na kierownicy, jest to o tyle dobre, że na terenach wiejskich na bocznych drogach z racji ułozenia i wysokości świateł jest się mylonym z ciagnikiem rolniczym przez co byłem omijany szerokim łukiem przez lokalnych nie do końca być może zawsze trzeźwych kierowców

Legalność rozwiązania stosowanego przez Marcina H.