Legalny seks z 12-letnimi dziećmi?

Data: 2010-04-27 01:49:19
Autor: J-23
Legalny seks z 12-letnimi dziećmi?
No, i to jest prawdziwe panstwo katolickie, nie jakies tam
ateistyczne.
http://wiadomosci.onet.pl/2161354,11,legalny_seks_z_12-letnimi_dziecmi_w_watykanie,item.html

J-23 itede...

Data: 2010-04-27 11:42:42
Autor: mkarwan
Legalny seks z 12-letnimi dziecmi?

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:394d4044-11d8-41e8-9343-1b7e18ee10c611g2000yqr.googlegroups.com...
No, i to jest prawdziwe panstwo katolickie, nie jakies tam
ateistyczne.
http://wiadomosci.onet.pl/2161354,11,legalny_seks_z_12-letnimi_dziecmi_w_watykanie,item.html

A jak to jest u Zydów?

Data: 2010-04-27 08:05:27
Autor: J-23
On 27 Kwi, 11:42, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:394d4044-11d8-41e8-9343-1b7e18ee10c611g2000yqr.googlegroups.com...

> No, i to jest prawdziwe panstwo katolickie, nie jakies tam
> ateistyczne.
>http://wiadomosci.onet.pl/2161354,11,legalny_seks_z_12-letnimi_dziecm...

A jak to jest u Zydów?

to ich zapytaj, jesli nie wiesz

Data: 2010-04-27 12:46:05
Autor: cyc
Legalny seks z 12-letnimi dziecmi?

Uzytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hr6bif$o5b$1news.onet.pl...

[...]

Jak mkarwan juz cos powie , to powie !. Takie arguenty sa nie do odrzucenia .. W tej sytuacji rzeczywiscie nie ma sie co czepiac Watykanczykow . Ales nam otworzyl oczy !!.
Ze tez nikt wczesniej nie zauwazyl tak celnej riposty ? swiat calkiem inaczej patrzylby na pedofilstwo wogole a wsrod kleru  szcegolnie .
Po Twojej argumentacji maja moje rozgrzeszenie .

cyc

Data: 2010-04-27 12:51:02
Autor: sofu
> [...]

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
> No, i to jest prawdziwe panstwo katolickie, nie jakies tam

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A w Ameryce bija murzynów  prawda karwan?
Duzo przejales chwytów retorycznych od bolszewików.
Co nas obchodza w jakim wieku pierdola dzieci u zydów?
Co to ma wspólnego z watykanskimi zbokami, ktorzy seks z 12 letnimi dziecmi
uwazaja za cos normalnego usankcjonowanego prawnie?

sofu

Data: 2010-04-27 13:17:34
Autor: mkarwan
Legalny seks z 12-letnimi dziecmi?

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hr6gmi$a0j$1node2.news.atman.pl...
A jak to jest u Zydów?
Co nas obchodza w jakim wieku pierdola dzieci u zydów?

Talmud a pedofilia
Wg ks. Pike, który porusza temat w książce Israel: Our Duty, Our Dilemma (Izrael: Nasz Obowiązek, Nasz Dylemat), stadium pedofilii ma podstawę w Talmudzie. Obszerne urywki Talmudu sankcjonują pedofilię, mimo że Talmud charakteryzują zaciekłe rabiniczne dyskusje i rozdzielanie włosa w nieskończoność: nie ma nawet sugestii niezgody ws. przeważającej opinii (wyrażonej w wielu jasnych urywkach), że pedofilia jest nie tylko normalna lecz również zakonna! [.] Nawet tłumacze Talmudu wersji Sancino z 1936 r. nie śmieli opatrzyć tekstu sugestią najmniejszej krytyki, komentując jedynie: Oczywiście wtedy małżeństwa zawierano o wiele wcześniej niż obecnie (Sanhedrin 76a). Przypis 5 w Sanhedrin 60b odrzuca prawo rabina Zery (w Jebamot 60b s. 404) do niezgody: Jak mogliby [rabini], wbrew opartej na zakonie opinii Rabina Simeona ben Johaia, zabronić małżeństwa małej prozelitki.
Pike zauważył sprzeczność moralną: Jeśli Żydzi chcą czcić nadzmysłową mądrość i moralny kompas faryzeuszy i ich Talmudu, muszą też zaakceptować prawo swych największych starożytnych mędrców do gwałtu na dzieciach. Do dziś żaden synod judaizmu nie odrzucił ich ohydnej praktyki. To samo można powiedzieć o innych nieprawościach Talmudu.
Ww. rabin ben Johai, cieszący się większym autorytetem wśród wierzących Żydów niż Mojżesz, usankcjonował pedofilię, zezwalając na stosunki seksualne z dziewczynkami: Prozelitka [nowo nawrócona] w wieku poniżej 3 lat i 1 dnia ma pozwolenie wyjść za mąż za kapłana (Jebamot 60b s. 402). Następni rabini ustanowili to halachą (Jebamot 60b s. 403). Talmud zezwala rabinom poślubić dziewczynkę w wieku 3 lata i 1 dzień przez akt gwałtu. Wg Sanhedrin 55b, 69a-69b oraz notki 11 w Jebamot 60b, można ją poślubić spółkowaniem, a jeśli brat jej zmarłego męża spółkuje z nią, poślubił ją. Jebamot 57b mówi, że można ją zaręczyć spółkowaniem. Przykład kapłana Finehasa, który poślubił 3-letnią dziewicę, Talmud podaje jako dowód, że takie dzieci nadają się do współżycia (Jebamot 60b).
Talmud uczy odwrotnej logiki odnośnie chłopców: dojrzała kobieta może zgwałcić 8-latka, bo nie jest to akt seksualny, więc nie rzuca winy na kobietę, bo chłopiec nie jest mężczyzną. Definicja dojrzałości seksualnej chłopca po 9-tym roku życia (Sanhedrin 55a) zdejmuje moralną i prawną odpowiedzialność z gwałcicielki syna w wieku poniżej 8 lat; Sanhedrin 69b zezwala rabinowi poślubić ją: Wszyscy zgadzają się, że połączenie z chłopcem w wieku od 9 lat i 1 dnia jest prawdziwe, a połączenie z chłopcem poniżej 8 lat nie jest (Sanhedrin 69b). Przypis 1 do Ketubot 11b: stosunku małego chłopca nie uważa się za akt seksualny. Sanhedrin 55b dodaje: Chłopiec w wieku 9 lat i 1 dzień, który żyje z żoną swego zmarłego brata, nabywa ją (jako żonę). Talmud uczy, że kobieta może poślubić 9-letniego chłopca i mieć z nim seks.
Przypisy 3 i 5 w Sanhedrin 55a definiują wiek gotowości do małżeństwa chłopca 9 lat, a dziewczynki 3 lata. Faryzeusze znali traumę dziewczynek upokarzanych seksualnie. Żeby utrudnić zadośćuczynienie, ofiara musiała udowodnić oddanie judaizmowi i miała tylko godzinę na skargę, dokładnie w dniu osiągnięcia dorosłości, pisze Pike. Nawet godzina spóźnienia odbiera prawo do skargi (Ketubot 11a). Talmud broni tych surowych reguł jako konieczności, bo nieletnia małżonka mogłaby zbuntować się przeciw judaizmowi i wydać odszkodowanie już jako nie-Żydówka, a na takie bluźnierstwo rabini nie mogą pozwolić. Nawet gdyby jakiejś kobiecie udało się spełnić warunki skargi, nie miała szansy z rabinami; Kiedy dorosły mężczyzna ma stosunek z małą dziewczynką, to jest nic, bo jeśli ona ma mniej niż 3 lata i 1 dzień, to tak, jakby ktoś włożył palec do oka, tj. jak wyjaśnia przypis łzy napływają do oka raz po raz, tak samo dziewictwo powraca do małej dziewczynki w wieku poniżej 3 lat (Ketubot 11b).
Talmud deklaruje niewinność ofiar pedofilii obu płci, a apologeci przytaczają to jako dowód jego zadziwiającego moralnego zaawansowania, kontrastującego z prymitywnymi społeczeństwami, które ukamieniowałyby i dziecko i dorosłego sprawcę. Apologeci twierdzą, że akceptacja pedofilii ma w Talmudzie rytualną i duchową konotację i dziś nie praktykuje się zwyczajów rabinów sprzed 1800 lat. Pike neguje to: naprawdę rabini dla własnej ochrony chcieli koniecznie udowodnić niewinność obu stron pedofilii - dziecka a jeszcze bardziej pedofila. Odebrali chłopcu prawo "rzucenia winy" na napastnika, a od dziewczynki domagali się współudziału w seksie. Tym sposobem odmówiwszy dziecku znaczącego moralnego czy prawnego zadośćuczynienia, Talmud odsłania, po czyjej jest stronie: rabina-gwałciciela. Sanhedrin 76b błogosławi ojca, który żeni swe dzieci zanim osiągną pokwitanie, a wyklina tego, który czeka dłużej. Niewydanie zamąż córki zanim będzie miała 12 i pół roku jest tak potępione, jak zwrot rzeczy zgubionej przez nie-Żyda, za co Bóg nie oszczędzi winnego
Ultraortodoksyjna społeczność haredyjczycy wzięła się za pedofilię, donosi żydowski Forward (2.10.2008): Po latach uciszania kwestii pedofilii wśród ultraotodoksyjnych Żydów, przywódcy tej społeczności wystąpili publicznie [.] poniżanie seksualne dzieci wypłynęło [.] w głośnych przypadkach Yehudy Kolko i Avrohoma Mondrowitza. Kolko oskarżono o kilka przypadków w l. 2006-2007, ale nie trafił do więzienia. Mondrowitza oskarżono o 5 przypadków pederastii i 6 poniżenia seksualnego w 1985 r., ale znalazł azyl w Izraelu. Przywódca zboru w Brooklynie, Dov Hikind dowodził w Forward, że społeczność ultraortodoksyjna stała się ostoją pedofilów. Ludzie nie skarżą, skoro Talmud, największe objawienie Boga przez faryzeuszy i ich sąd Sanhedryn nie potępiają pedofilii. Rabini odpowiednio radzą rodzicom i poszkodowanym, pisze Forward. Ujawnianie przypadków pedofilii jest u ultraortodoksów zbrodnią o wiele większą niż popełnianie jej; przywódcy zboru nie mogą oskarżać wbrew halasze. Hikind przyjął lawinę  ludzi ze skargami na pedofilów, chce działać: W sierpniu wyznaczono rabina Benziona Twerskiego, psychologa i szanowanego członka zboru, na przewodniczącego grupy działania, ale zrezygnował doznawszy przytłaczającej presji i zastraszania.
Po latach terapii i próbie samobójstwa, Szaija Brizel napisał książkę (Milczenie Ultraortodoksów) o zboczeniach swego ojca, Jakowa Icka Brizela, oddanego chasyda z miasta Bnei Brak, największego skupiska haredejczyków w Izraelu (Haaretz 1.2.2000). Brizelowie są potomkami założycieli tej sekty. Jakow wykorzystywał seksualnie chłopców, których uczył w jesziwie oraz miał stosunki z mężczyznami. Nieznajomi ultraortodoksyjni mężczyźni dotykali prywatnych części Szaija w synagodze i w jesziwie, widocznie zakładając, że chłopiec odziedziczył zboczenie. Gdy zaprotestował, sprawę wyciszono. Najwyżsi rabini nic nie zrobili. Miejscowy rabin Landau i mędrzec od halachy Hausner wiedzieli, a milczeli. Dyrektor jesziwy nie doniósł na policję, ale przyznał Szaiji rację przed publikacją książki: Z kilkoma rabinami [.] byliśmy zajęci wyciszaniem sprawy [.] żeby jej nie opublikowano. Rabin chasydzki w mieście Kirjat Gat przyjął Jakowa do grona swych zwolenników, choć wiedział o jego zboczeniach.
Z braku władzy odwoławczej u ultraortodoksów, niektórzy chłopcy skarżyli się swym ojcom w listach. Ukrywszy mikrofon, Szaija wypytywał hierarchów i rodzinę, dlaczego ukrywali przestępstwa ojca. Matka przyznała, że kiedy dowiadywała się o tych listach, chciała rozwodu, ale chmary rabinów zjawiały się, żeby czasem nie zepsuła dobrego imienia Brizelów. Mogli pogodzić się z gwałtami jednego ze swoich na nieletnich, ale rozwód był dla nich nie do przyjęcia. Szaija był gotów zrezygnować z publikacji, pod warunkiem, że rodzina poda go do sądu rabinicznego i sprawa wyjdzie na jaw tam. Nikt w rodzinie nie odważył się podjąć wyzwania. Szaija przeprowadził się do innego zboru chasydzkiego, ale po publikacji książki rabin zadeklarował go persona non grata. Ten rabin wylądował tam po eksmisjach z kilku innych zborów, za każdym razem podejrzany o pedofilię na uczniach. W dniu publikacji Szaija spotkał się z dyrektorem jesziwy, rabinem Awrahamem Waznerem: Powiedział mi, że publikacja książki jest milion razy gorsza od uczynków mego ojca.
Czcząc Talmud i Kabałę, haredyjczycy przyciągają Żydów, którzy obawiają się asymilacji. Ich siła w Knesecie rośnie, dominują nowy sąd międzynarodowy Izraela, Sanhedryn. Do 75% mieszkańców niektórych dzielnic Jerozolimy to haredyjczycy. Stanowią większość osadników i władz lokalnych na terenach okupowanych przez Izrael, kontynuując zabór ziemi, scierając się z Arabami, a nawet policją Izraela. Stosując coraz większą przemoc, bezustannie prześladują chrześcijan w środkowym Izraelu i na Zach. Brzegu. Popiera ich bogata sekta lubawiczerów z siedzibą w Nowym Jorku.
Piotr Bein
źródło http://grypa666.wordpress.com/2010/03/18/

Data: 2010-04-27 11:52:53
Autor: Bhastek
[...]

=

To i tak dobrze ze chronia...
Przeciez w katolicyzmie baba to diabel wcielony:)
--
Bhastek
Uzytkownik

Data: 2010-04-27 11:58:42
Autor: Bhastek

Użytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał w wiadomości news:hr6c5p$ri7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale to pewnie temu, że chodzi też o chłopców , w wieku 12 lat można juz przygotować młodzież męską pod przyszłe kapłaństwo.
--
Bhastek

Data: 2010-04-27 13:58:13
Autor: Andrzej Adam Filip
Legalny seks z 12-letnimi dziećmi? [ż eby tylko! patrz Arabia Saudyjska+Oman i Jemen+Angola]
J-23 <khanula@gazeta.pl> pisze:
[...]

No te popatrz jak to wygląda na świecie :-)
  http://en.wikipedia.org/wiki/File:Age_of_Consent.png
http://en.wikipedia.org/wiki/Age_of_consent

Według Wikipedii w Polsce to 15 lat a we Włoszech 14. Ma dowody na to że
korzystając z tej "zaszłości prawnej" w Watykanie "masowo bzykano 12
latki"? :-)

Jak się podniósł taki raban to pewnie Watykan "na odczepnego" podniesie
ten limit do 15-17 lat.

Historia nie potwierdza, że między wzrostem a umiejętnościami w polityce
jest jakaś zależność.
  -- Kaczyński, Lech (1949-)

Data: 2010-04-27 15:09:56
Autor: :heŽsk:
Legalny seks z 12-letnimi dziećmi? [żeby tylko! patrz Arabia Saudyjska+Oman i Jemen+Angola]
On Tue, 27 Apr 2010 13:58:13 +0200, Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl>
wrote:

 [...]

Jak się podniósł taki raban to pewnie Watykan "na odczepnego" podniesie
ten limit do 15-17 lat.

 albo do 66. w ramach pokuty.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-27 18:31:35
Autor: Ikselka
A ile jest dzieci w Watykanie?
Dnia Tue, 27 Apr 2010 18:20:34 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

Otóż to :-)

Liczba mieszkańców Watykanu to ok. 1000 osób, do tego dochodzi ok. 3000
obsługi z zewnątrz. To wszystko dorośli - Gwardia Szwajcarska, osoby
duchowne, obsługa świecka.

Legalny seks z 12-letnimi dziećmi?