Leganza a przebieg....

Data: 2009-03-14 17:16:07
Autor: Bartlomiej
Leganza a przebieg....

Użytkownik "J.S" <reklamawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpgium$rb7$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy 300 000 km w automacie to dużo na silnik 2,0 ?  Sam mam taki w Nubirze /skrzynia ręczna/, przejechałem ponad 205 000 i wszystko Ok, oleju nie pali ale może ktoś ma inne doświadczenia? Sądzę że silnik z automatem mniej się zużywa ......
 Zalezy... jak kto dbal, co lal i jak jezdzil!

Data: 2009-03-14 17:24:20
Autor: Michal
Leganza a przebieg....
[...]

mniej sie zuzywa... mialem nissana primere 2.0 z 93 roku
przejechane mial 300 tys i nie bral grama oleju i sprawowal sie bez zarzutu...

Leganza a przebieg....