Leganza a przebieg....

Data: 2009-03-14 22:40:11
Autor: Moon
Leganza a przebieg....
J.S wrote:
Czy 300 000 km w automacie to dużo na silnik 2,0 ?  Sam mam taki w
Nubirze /skrzynia ręczna/, przejechałem ponad 205 000 i wszystko Ok,
oleju nie pali ale może ktoś ma inne doświadczenia? Sądzę że silnik z
automatem mniej się zużywa ......

to nie ma znaczenia.
silnik musi mieć przede wszystkim czysty olej i nie przekraczać obrotów jakie wskazuje producent.
należy również unikac przegrzewania i holowania ciężkich przyczep.
natomiast automatyczna skrzynia zużywa się szybciej od mechanicznej i trzeba dbać by również i w niej zmieniać olej.

moon

Data: 2009-03-15 08:59:52
Autor: J.S
Leganza a przebieg....

Użytkownik "Moon" <wytnijwszystko@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gph7c3$iu4$1news.interia.pl...
J.S wrote:
[...]

No i dlatego uważam że z automatem mniej..... raczej trudno jechać zbyt szybko na zbyt wolnych obrotach lub odwrotnie /co jest możliwe w manualnej/.

Bardziej byłem ciekawy doświadczeń użytkowników Leganzy z automatem, o Nubirze mogę sam dużo powiedzieć.....

Leganza a przebieg....