Legenda PMS sprzed dekady w telewizji :))))

Data: 2011-01-15 17:16:54
Autor: DoQ
Legenda PMS sprzed dekady w telewizji :))))
Witam,

http://www.tvnstyle.pl/program/1119/view
13sekunda , kto poznaje Zacieka? :)

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-01-15 19:03:00
Autor: jerzu
On Sat, 15 Jan 2011 17:16:54 +0100, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Witam,

http://www.tvnstyle.pl/program/1119/view
13sekunda , kto poznaje Zacieka? :)

Suchar ;P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-01-15 19:06:47
Autor: DoQ
W dniu 2011-01-15 19:03, jerzu pisze:
http://www.tvnstyle.pl/program/1119/view
13sekunda , kto poznaje Zacieka? :)
Suchar ;P

O żesz...nieczęsto oglądam TVN Style;>

Data: 2011-01-15 20:11:36
Autor: Gabriel 'wilk'
[...]

Az taki suchy to on nie jest Darku - mowa o Zacieku :-)

   Oskar Wilde

Data: 2011-01-16 10:34:21
Autor: Seba
Dnia Sat, 15 Jan 2011 17:16:54 +0100, DoQ napisał(a):

http://www.tvnstyle.pl/program/1119/view
13sekunda , kto poznaje Zacieka? :)

A tak BTW, to w TVN Turbo (i w bodajże papierowym Cars`ie) widziałem, że
kilka razy mignął Jakub Zawiła-Niedźwiedzki. Też "swego dawnego" czasu
dosyć mocno udzielał się tu na grupie.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-01-16 15:43:53
Autor: DoQ
W dniu 2011-01-16 10:34, Seba pisze:

A tak BTW, to w TVN Turbo (i w bodajże papierowym Cars`ie) widziałem, że
kilka razy mignął Jakub Zawiła-Niedźwiedzki. Też "swego dawnego" czasu
dosyć mocno udzielał się tu na grupie.

Wojtek Jakóbczyk i niejaki Juby też bywa.
Teraz wszyscy mają parcie na szkło ;-)))

Data: 2011-01-16 20:43:19
Autor: Robert Rędziak
Legenda PMS sprzed dekady w telewizji :))))
On Sun, 16 Jan 2011 15:43:53 +0100, DoQ <pawel.doq@gmail.com>
wrote:

Wojtek Jakóbczyk i niejaki Juby też bywa.
Teraz wszyscy mają parcie na szkło ;-)))

 Wojtulinek, jak raz, żyje ze skrobania do wspomnianego
 periodyku.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-01-17 04:30:02
Autor: Mateusz
Legenda PMS sprzed dekady w telewizji :))))
To ja jeszcze dodam, że ten odcinek w całości jest do obejrzenia na
http://vod.onet.pl/zawody,zawody-sprzedawcy-smochodow,2022,3,6182,odcinek.html

Nic nowego w sumie, potwierdzili to, co wszyscy wiemy, ale zabawnie
się słucha ;)

Legenda PMS sprzed dekady w telewizji :))))