Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt

Data: 2011-09-26 22:16:35
Autor: to
Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
Oto dowód:

http://tiny.pl/h1mgh

"Około godziny 9 cysterna przewożąca paliwo wywróciła się na 208 km autostrady A4 w kierunku Wrocławia. (...) Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się co tłumaczył kierowca cysterny. Podobno w czasie jazdy do kabiny wleciała osa. gdy kierowca próbował ja odgonić stracił panowanie nad kierownicą."

Data: 2011-09-27 09:15:28
Autor: masti
Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
Dnia pięknego Mon, 26 Sep 2011 22:16:35 +0000 osobnik zwany to wystukał:

kierownicÄ…."

a co inteligencja ma do odganiania osy?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-27 11:30:43
Autor: DoQ
W dniu 27-09-2011 11:15, masti pisze:

a co inteligencja ma do odganiania osy?

Bezmy¶lno¶æ i brak wyobra¼ni nie mo¿na zaliczyæ do inteligencji?

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-09-27 09:42:56
Autor: masti
Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 11:30:43 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

W dniu 27-09-2011 11:15, masti pisze:

a co inteligencja ma do odganiania osy?

Bezmyślność i brak wyobraźni nie można zaliczyć do inteligencji?

twierdzisz, że profesor z osą w jajach będzie się inteligentniej odganiał od gościa bez podstawówki?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-27 12:32:22
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-09-27 11:42, masti pisze:

Bezmyślność i brak wyobraźni nie można zaliczyć do inteligencji?
twierdzisz, że profesor z osą w jajach będzie się inteligentniej odganiał
od gościa bez podstawówki?

:) Gdzie jest przycisk do głosowania "za" ? :)

--
          Czas na odważne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-09-27 12:46:08
Autor: DoQ
W dniu 27-09-2011 11:42, masti pisze:

Bezmy¶lno¶æ i brak wyobra¼ni nie mo¿na zaliczyæ do inteligencji?
twierdzisz, ¿e profesor z os± w jajach bêdzie siê inteligentniej odgania³
od go¶cia bez podstawówki?

Profesor nie bêdzie kierowa³ cystern±.

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-09-27 12:12:49
Autor: masti
Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 12:46:08 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

W dniu 27-09-2011 11:42, masti pisze:

Bezmyślność i brak wyobraźni nie można zaliczyć do inteligencji?
twierdzisz, że profesor z osą w jajach będzie się inteligentniej
odganiał od gościa bez podstawówki?

Profesor nie będzie kierował cysterną.

a jak mu wpadnie w maluchu to coÅ› zmieni?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-27 13:28:08
Autor: to
Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
begin masti
[...]

Ty tak poważnie próbujesz usprawiedliwiać wypieprzenie cysterny na plecy z powodu osy, czy po prostu sobie pajacujesz?

Data: 2011-09-27 13:59:12
Autor: masti
Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 13:28:08 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

[...]

ty poważnie uważasz, żę do łapania osy potrzebna jest inteligencja?
Czy może wrzucisz kolejny filmik z fucktu?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-27 20:46:33
Autor: DoQ
Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
W dniu 27-09-2011 15:59, masti pisze:
Ty tak powa¿nie próbujesz usprawiedliwiaæ wypieprzenie cysterny na plecy
z powodu osy, czy po prostu sobie pajacujesz?
ty powa¿nie uwa¿asz, ¿ê do ³apania osy potrzebna jest inteligencja?

Widaæ nie bardzo, osa ubita ale cysterna rozjebana.

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-09-28 13:34:50
Autor: Gotfryd Smolik news
Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
On Tue, 27 Sep 2011, masti wrote:

Dnia piêknego Tue, 27 Sep 2011 13:28:08 +0000 osobnik zwany to wystuka³:

Ty tak powa¿nie próbujesz usprawiedliwiaæ wypieprzenie cysterny na plecy
z powodu osy, czy po prostu sobie pajacujesz?

ty powa¿nie uwa¿asz, ¿ê do ³apania osy potrzebna jest inteligencja?

  Odnoszê wra¿enie, ¿e usi³uje Ci delikatnie przekazaæ ¿e inteligencja
jest potrzebna do NIE ³apania tej osy :>

(oczywi¶cie mo¿na zrobiæ flejma nt. osób uczulonych itede,
ale równie¿ mo¿na ¿e osie najlepiej daæ spokój - je¶li nie
poczuje siê zagro¿ona, to nawet jak sobie na chwilê usi±dzie,
statystycznie NIE ¿±dli).

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-27 15:19:11
Autor: DoQ
W dniu 27-09-2011 14:12, masti pisze:

Profesor nie bêdzie kierowa³ cystern±.
a jak mu wpadnie w maluchu to co¶ zmieni?

Jak pu¶ci kierownicê i przez to przywali w cokolwiek, to te¿ bêdzie ma³o inteligentnym idiot±.

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-09-27 13:25:33
Autor: WOJO
Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
Profesor nie bêdzie kierowa³ cystern±.
Paru magistrów jednak siê znajdzie :)
WOJO

Data: 2011-09-27 13:59:23
Autor: masti
Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 13:26:15 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

ROTFL --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-27 23:22:11
Autor: J.F
Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
Użytkownik "to"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4e80f9c3$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jak tobie wpadnie to zobaczymy co bedziesz gadal.
Albo niedopalek papierosa na jaja ci spadnie, albo bedziesz smsa pisal :-)

Chcesz inteligencji
http://www.tvn24.pl/-1,1718653,0,1,kierowca-sie-znalazl-w-sztok-pijany,wiadomosc.html

Choc w sumie ... co tu nieinteligentnego ?

J.

Data: 2011-09-28 13:21:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt
to, 26 Sep 2011 22:16:35 GMT, pl.misc.samochody:
Oto dowód:

http://tiny.pl/h1mgh

"Oko³o godziny 9 cysterna przewo¿±ca paliwo wywróci³a siê na 208 km autostrady A4 w kierunku Wroc³awia. (...) Nieoficjalnie dowiedzieli¶my siê co t³umaczy³ kierowca cysterny. Podobno w czasie jazdy do kabiny wlecia³a osa. gdy kierowca próbowa³ ja odgoniæ straci³ panowanie nad kierownic±."

No, korek by³ fajny... Po raz pierwszy jecha³em autostrad± pod pr±d :-P

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Legendarna inteligencja kierowców tirów to jednak fakt