Legendarny przywódca Tatarów ma zakaz w jazdu na Krym

Data: 2014-04-23 15:30:42
Autor: Klin
Legendarny przywódca Tatarów ma zakaz w jazdu na Krym
W dniu 2014-04-23 12:06, jr pisze:
Tatarski polityk zapowiedział, że nie podporządkuje się tej decyzji
http://www.rp.pl/artykul/40,1103904-Legendarny-przywodca-Tatarow-ma-zakaz-wjazdu-na-Krym.html

Będzie krymski dżihad?

   Zaczyna siÄ™ szczucie na RosjÄ™ a to chiÅ„czykami, tatarami a to czeczeÅ„cami,
   fajnie wybierać żarzÄ…ce siÄ™ wÄ™gle cudzymi rÄ™kami.

Data: 2014-04-23 16:04:54
Autor: jr

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:5357c084$0$2366$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kto temu człowiekowi zabronił wstępu na Krym? Marsjanie?
Putin z Janukowyczem szczują na Rosję cały świat! Majdan zwyzywali od Żydów, teraz Żydzi na Ukrainie urządzają polowania na "Moskali".

Data: 2014-04-23 16:15:58
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:lj8hch$4nf$1node2.news.atman.pl...

[...]

A kto zorganizował Majdan, jak nie syjoniści z Polski i USA? To polscy syjoniści podżegacze rozpierdolili Ukrainę i dalej jątrzycie...., żeby rozpierdolić świat...

boukun

Data: 2014-04-23 17:41:44
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lj8itg$cra$1mx1.internetia.pl...
[...]

Rozumiesz słowo 'syjonista'? Jak nie rozumiesz, to bezmyślnie nie powtarzaj (towarzysz Gomułka przewraca się w grobie jak słyszy twój bełkot!).

Data: 2014-04-24 05:19:33
Autor: stevep
Legendarny przywódca Tatarów ma zakaz wjazdu na Krym
W dniu .04.2014 o 17:41 jr <bezadresu@jr.pl> pisze:

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:lj8itg$cra$1mx1.internetia.pl...
U¿ytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:lj8hch$4nf$1node2.news.atman.pl...

U¿ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa³ w wiadomo¶ci  news:5357c084$0$2366$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-04-23 12:06, jr pisze:
Tatarski polityk zapowiedzia³, ¿e nie podporz±dkuje siê tej decyzji
http://www.rp.pl/artykul/40,1103904-Legendarny-przywodca-Tatarow-ma-zakaz-wjazdu-na-Krym.html

Bêdzie krymski d¿ihad?

  Zaczyna siê szczucie na Rosjê a to chiñczykami, tatarami a to  czeczeñcami,

Kto temu cz³owiekowi zabroni³ wstêpu na Krym? Marsjanie?
Putin z Janukowyczem szczuj± na Rosjê ca³y ¶wiat! Majdan zwyzywali od  ¯ydów, teraz ¯ydzi na Ukrainie urz±dzaj± polowania na "Moskali".

A kto zorganizowa³ Majdan, jak nie syjoni¶ci z Polski i USA?

Rozumiesz s³owo 'syjonista'? Jak nie rozumiesz, to bezmy¶lnie nie  powtarzaj (towarzysz Gomu³ka przewraca siê w grobie jak s³yszy twój  be³kot!).

Eeee, bokun popiera has³o "syjoni¶ci do Syjamu".

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-23 18:20:02
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-23 16:15, boukun pisze:

A kto zorganizował Majdan, jak nie syjoniści z Polski i USA? To polscy
syjoniści podżegacze rozpierdolili Ukrainę i dalej jątrzycie...., żeby
rozpierdolić świat...

a to kto zrobił?

"W brutalne zabójstwo lokalnego ukraińskiego polityka, którego ciało znaleziono w opanowanym przez prorosyjskich separatystów Słowiańsku, zaangażowani są żołnierze rosyjskiego wywiadu wojskowego GRU - oświadczyła Służba Bezpieczeństwa Ukrainy (SBU).

Zabity to Wołodymyr Rybak, radny miejski z Gorłówki z ramienia partii Batkiwszczyna, porwany wcześniej przy próbie zdjęcia flagi samozwańczej Donieckiej Republiki Ludowej z siedziby władz swojego miasta. "

Nie twoi idole Rosjanie ?

Data: 2014-04-23 18:27:29
Autor: u2
Legendarny przywódca Tatarów ma zakaz w jazdu na Krym
W dniu 2014-04-23 18:20, xantiros pisze:
Nie twoi idole Rosjanie ?

idol bekona to tylko silniejszy. wg bekona silniejszy zawsze ma racje.

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/

Data: 2014-04-23 21:05:44
Autor: boukun
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomości news:lj8p7i$cpv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Hmm, a GRU powie, że to zrobiła SBU... i szukaj winnego...

boukun

Data: 2014-04-23 22:51:18
Autor: jr

[...]

Czego tu szukać? Tęsknił kagiebuczek za Zwiazkiem Sowieckim, to winien jest on i jego ludzie. Gdybym ja głosno żałował upadku III Rzeszy, a obok powiesili Żyda, to padłoby na mnie i poniekad słusznie, bo czerwonych gówien nie powinno się żałować w żadnej postaci.

Data: 2014-04-23 23:00:44
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:lj997o$tqs$3node2.news.atman.pl...

[...]

Tylko czym i kto zastąpi te czerwone gówna, jak w Polsce same czerwone gówna u władzy i innymi naród nie jest w stanie ich zastąpić...

boukun

Data: 2014-04-24 00:16:10
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:lj9blg$ig$2node2.news.atman.pl...

[...]

no wymyśl coś komuchu... pośmiejemy się.

Jeśli ja miałbym być komuchem, to oznacza, że cała Polska to komuchy i nie ma ratunku dla nas...

PS. Moi koledzy z blokowisk mogą was komuchy zastąpić...

boukun

Data: 2014-04-24 20:29:15
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lj9h1f$fmr$1mx1.internetia.pl...
[...]

W czym jesteś mądrzejszy od innych? Jeździsz do Niemców pracować, a w Polsce wychwalasz czerwony chlew. Gdyby cię z tego chlewa wypuscili na wolność, więcej byś do niego nie wrócił. Inni przynajmniej walczyli o ten kraj, chociażby o to, żebyś mógł tutaj klepać swoje teorie.

Data: 2014-04-24 21:24:07
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:ljbl8g$2dg$1node1.news.atman.pl...

[...]

Polska, to czerowny chlew, więc kto tu wychwala czerwony chlew?
Ci co walczyli, to nie o ten kraj, tylko o swoich panów i sami nie wiedzieli o co..., bo wywalczyli czerwony chlew...

boukun

Data: 2014-04-24 23:42:02
Autor: jr

[...]

Polska, to czerowny chlew

Twój chlew nie wróci komuchu. Bujaj się!

Data: 2014-04-24 23:46:52
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:ljc0hu$f3p$3node1.news.atman.pl...

[...]

On cały czas jest i nigdzie nie poszedł. Jest jeszcze gorszy, niż był za zbrodniarza Jaruzela...

boukun

Data: 2014-04-25 01:04:36
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljc1n7$nh1$1mx1.internetia.pl...
[...]

Bujaj się na gałęzi ze swymi pawianami!

Data: 2014-04-23 23:07:16
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-23 21:05, boukun pisze:
[...]

pierdu, pierdu kolejna ofiara ruskich

Data: 2014-04-23 19:42:36
Autor: Klin
W dniu 2014-04-23 16:04, jr pisze:

[...]

czeczeńcami,

Kto temu człowiekowi zabronił wstępu na Krym? Marsjanie?
Putin z Janukowyczem szczują na Rosję cały świat! Majdan zwyzywali od
Żydów, teraz Żydzi na Ukrainie urządzają polowania na "Moskali".

   A ilu ludziom AmerykaÅ„cy zablokowali konta ilu zabronili
   wjazdu do Stanów pod byle pretekstem?

Data: 2014-04-23 19:52:58
Autor: u2
W dniu 2014-04-23 19:42, Klin > pisze:
   A ilu ludziom AmerykaÅ„cy zablokowali konta ilu zabronili
   wjazdu do Stanów pod byle pretekstem?

a co ruscy nie moga zablokowac amerykancom ich kont w rosji i zakazac im wjazdu do rosji  ?

Data: 2014-04-23 21:59:09
Autor: jr

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:5357fb8d$0$2146$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co to ma do tematu? Krym jest ojczyzną krymskich Tatarów. Jeśli ludzie Putina zabraniają komuś wrócić do własnego domu, to prędzej czy później dostaną tam wpierdol. I nie pomogą im twoje skargi na Amerykanów i ich tajne więzienia w chlewkach, czy klewkach, bo na Krymie gówno to kogo obchodzi. Skończy się letni sezon, krymskie hotele zaczną liczyć straty, tudzież zniszczenia po putinowskim żołdactwie. I wtedy zatęsknią do ukraińskich czasów niezależnie od tego kto po jakiemu tam mówi.

Data: 2014-04-23 23:02:17
Autor: boukun
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:lj997n$tqs$1node2.news.atman.pl...

[...]

Tak samo ciebie to powinnio gówno obchodzić, co się na Krymie dzieje. Zajmij się lepiej polskimi klewkami... i tym naszym czerwonym gównem z POPiSu...

boukun

Data: 2014-04-23 23:29:29
Autor: jr

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lj9an6$qqi$1mx1.internetia.pl...
[...]

Poskarż się koniowi, może się uśmieje.

Legendarny przywódca Tatarów ma zakaz w jazdu na Krym