Legia - Belchatow

Data: 2010-08-27 20:59:17
Autor: Mark
Legia - Belchatow
No coz. Wydawalo mi sie to Wisla, po pozbyciu sie Marcelo i Glowackiego, ma
kiepska obrone. Ale Legia ma jednak gorsza.. Zewlak co wejdzie w nia to
punktuje.
Z przodu tez kiepscizna jak dotad

--
Mark

Data: 2010-08-27 20:33:59
Autor: smiglostopy
Legia - Belchatow
Mark <x@op.pl> napisał(a):
[...]

Najlepsza obrona w lidze to juz historia. Teraz kazda wrzutka w pole karne pachnie bramka. Bez Astiza (w formie) cienko to widze. W srodku bylo dobrze do 20tej minuty, a to tez tylko w rozgrywaniu pilki. Jak GKS szarpnal do przodu to juz bylo groznie. Pozniej nie dzialo sie nic pozytywnego. Manu sie troche staral. Iwanski tez tyle ze z gorszym skutkiem. Momentami gra wygladala ladnie dla oka, ale efekt z tego byl zaden. Sapela chyba ani razu nie musial sie specjalnie wysilic. Pierwsza bramke mozna jeszcze jakos wytlumaczyc. Zewlakow ladnie to zrobil. Precyzyjne podanie, wyprzedzil obronce i wpadlo. Bramkarz nie mial wiekszych szans... No ale druga to zalamka. 2 obroncow, czeka nie wiadomo na co, a bramkarz wpuszcza farfocla z 4 metrow. Slabiutki ten Antolovic jak na razie.

Z taka gra ciezko bedzie sie zalapac do pucharow. Z GKS i Polonia juz przegralismy. Wisla i Lech po tej kolejce prawdopodobnie uciekna jeszcze bardziej. --

Data: 2010-08-27 22:50:39
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i597fn$2mg$1inews.gazeta.pl...
Mark <x@op.pl> napisał(a):

[...]

Nigdy jej nie było.
To znaczy była, ale tylko w warszawskim matrixie.
A w realu to Mucha robił różnicę.

Data: 2010-08-27 22:56:51
Autor: ..Aldi..Romek..
Legia - Belchatow
A w realu to Mucha robił różnicę.

dopiero teraz widać TAK CHOLERNIE WYRAŹNIE ile ten Mucha znaczył!!!

Data: 2010-08-27 23:04:03
Autor: Kwik
Legia - Belchatow
Cavallino pisze:

Nigdy jej nie było.
To znaczy była, ale tylko w warszawskim matrixie.
A w realu to Mucha robił różnicę.

Wyjatkowo zgadzam sie z Toba w 100%. Nigdy nie rozumialem zachwytow nad obrona Legii, a juz szczegolnie nad klocowatym, wolnym i drewnianym Choto. Bylo conajmniej kilkanascie meczow, w ktorych to wlasnie Mucha ratowal Legii punkty.

Kwik

Data: 2010-08-27 23:06:23
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Użytkownik "Kwik" <kwik@nospaminteria.pl> napisał w wiadomości news:i598iv$8va$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Ano.
Jak przeczytałem, że tego brutala (to jedyne co do gry wnosi) chcą kupić Turcy i to za sumę z sześcioma zerami, to mnie przerażenie ogarnęło, że aż tak bardzo się nie znam, bo dla mnie to cienias jakich mało.

Data: 2010-08-28 11:11:13
Autor: UGI
Legia - Belchatow
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Glowackiego,

> Najlepsza obrona w lidze to juz historia.

Nigdy jej nie było.

Byla, tylko ze dawno temu. Choto-Outarra. Zaden pozniejszy mistrz nie stracil tak malo goli w sezonie.

Data: 2010-08-28 14:00:38
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

Byla, tylko ze dawno temu. Choto-Outarra. Zaden pozniejszy mistrz nie
stracil tak malo goli w sezonie.

Tak, z tym mogę się zgodzić.
Zwłaszcza że byli przydatni także w ofensywie.

Data: 2010-08-28 05:36:18
Autor: Klepa
Legia - Belchatow
On 28 Sie, 14:00, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "UGI " <u...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

> Byla, tylko ze dawno temu. Choto-Outarra. Zaden pozniejszy mistrz nie
> stracil tak malo goli w sezonie.

Tak, z tym mogę się zgodzić.
Zwłaszcza że byli przydatni także w ofensywie.

To co już nie ma warszawskiego matrixa?

Data: 2010-08-28 15:43:21
Autor: Cavallino
wrote:
> [...]

> stracil tak malo goli w sezonie.

Tak, z tym mogę się zgodzić.
Zwłaszcza że byli przydatni także w ofensywie.

Pewnie że nie ma.
Wiesz chociaż kiedy Ouattara grał w Legii?

Data: 2010-08-27 23:06:09
Autor: yamma
Legia - Belchatow
smiglostopy  wrote:

Pierwsza bramke mozna jeszcze jakos wytlumaczyc.

Sorry ale pierwszej bramki w ogóle nie da się wytłumaczyć. Bełchatów wyprowadzał piłkę spod własnej bramki a Legia nie zdążyła wrócić! No kto tak gra? Juniorzy czy drużyna aspirująca do MP w obecnym sezonie? Ja odnoszę wrażenie, że Skorża nie ma zielonego pojęcia o czymś co się nazywa grą defensywną. Aż dziwne, że Wisła traciła tak mało bramek. Dobrze, że wraca Astiz bo to co wyprawia Wawrzyniak to woła o pomstę do nieba.
yamma

Data: 2010-08-27 23:08:12
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Ja odnoszę wrażenie, że Skorża nie ma zielonego pojęcia o czymś co się nazywa grą defensywną. Aż dziwne, że Wisła traciła tak mało bramek.

Traciła mało, bo miała dobrych, bardzo dobrych obrońców.
Głowacki i Marcelo są lata świetlne przed Choto czy Wawrzyniakiem, więc rezultaty widać.
A jemu się wydawało, ze wystarczy postawić na dużych i będzie dobrze, do tej pory mu się sprawdzało, więc teraz jest zaskoczony.

Data: 2010-08-28 00:20:27
Autor: smiglostopy
Legia - Belchatow
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Sorry ale pierwszej bramki w ogóle nie da się wytłumaczyć. Bełchatów wyprowadzał piłkę spod własnej bramki a Legia nie zdążyła wrócić! No kto
tak
gra?

Obroncow to tam troche bylo. Pilke powinni przejac pomocnicy i prawie sie udalo tylko troche zabraklo determinacji. Jakos tak wszystko na luzie wygladalo przy tej akcji. Jakby mysleli, ze nic nie moze sie stac, a jak sie stanie to nic nie szkodzi. Przy wrzutce zaspal odpowiedzialny za Zewlakowa. Oczywisty blad, ale zdarza sie. Druga bramka wpadla jak na podworku.

Dobrze, że wraca Astiz bo to co wyprawia Wawrzyniak to woła o pomstę do nieba.

Boje sie tylko ze bedzie potrzebowal kilku meczy zeby sie wstrzelic. Boki obrony tez nie imponuja. Wawrzyniak jest niepewny. Knezevic w obronie probuje grac do przodu. To dobrze, tylko ze jak na razie nie ma z tego korzysci, a z tylu zostaja luki. Do tego, nic specjalnego w defensywie nie pokazuje. Bramka jak na razie to jest dramat. Troche zapomnialem ze mozna sie martwic o ta pozycje...

Data: 2010-08-30 10:06:28
Autor: Mane
Legia - Belchatow
W dniu 2010-08-27 23:06, yamma pisze:

[...]

To wreszcie kto winny, SkorĹźa czy Wawrzyniak?

Data: 2010-08-30 11:01:59
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i5forv$t01$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wawrzyniak nie może być winny, przecież Leo w niego wierzył. ;-)

A tak naprawdę, to wiadomo że to ogórek nie piłkarz.

Data: 2010-08-30 11:17:32
Autor: yamma
Legia - Belchatow
Mane wrote:
[...]

Dziwne pytanie. Oczywiście, że obydwaj. To nie pierwsza sytuacja, w której Wawrzyniak jest głównym winowajcą straconej bramki a mimo to Skorża wciąż go wystawia na tak newralgicznej pozycji. Dla mnie kompletnie niezrozumiała jest sytuacja z Kumbevem, który za kadencji Skorży rozegrał zaledwie 45 minut w sparingu z (bodajże) ŁKSem. Ale wróble ćwierkają, że panowie nie darzą się sympatią już od czasów Groclinu.
yamma

Data: 2010-08-30 11:21:23
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
[...]

Tak, tak, to już słyszeliśmy.
Urban też go nie lubił i dlatego nie grał. ;-)

Data: 2010-08-27 21:56:52
Autor: Hades
Legia - Belchatow
Użytkownik "Mark"
[...]

Wyglada na to ze "wzmocniona" Legia z nasilniejszymi sobie nie pogra.
Przynajmniej w rundzie jesiennej.
AM

Data: 2010-08-27 22:03:12
Autor: yamma
Legia - Belchatow
Mark wrote:
No coz. Wydawalo mi sie to Wisla, po pozbyciu sie Marcelo i
Glowackiego, ma kiepska obrone. Ale Legia ma jednak gorsza.. Zewlak
co wejdzie w nia to punktuje.
Z przodu tez kiepscizna jak dotad

Wlasnie wrócilem kompletnie wyczerpany z prawie 12 godzinnej podrózy znad naszego kochanego morza (po drodze zaliczylem 3-godzinny spacer po zamczysku w Malborku) i sil i nerwów wystarczylo mi tylko do pierwszej bramki dla Belchatowa. Powiem tylko tyle: mozna odfajkowac kolejny z meczów jakie zostaly do konca kadencji Skorzy.
yamma

Data: 2010-08-27 22:49:27
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Uzytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisal w wiadomosci news:

Powiem tylko tyle: mozna odfajkowac kolejny z meczów jakie zostaly do konca kadencji Skorzy.

Tradycja.
Legia swietna, pilkarze zajebisci, tylko trener zly.

Data: 2010-08-30 10:02:53
Autor: ..Aldi..Romek..
Legia - Belchatow
z artykulu
http://www.sports.pl/Pilka-nozna/Legia-Warszawa-- Czas-na-odwazne-decyzje-- bo-stadion-to-za-malo,artykul,85409,1,721.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+sports-pl+%28sports.pl+-+Najnowsze+informacje%29

"Bajki o napastniku.
Otwarcie nowego stadionu uspilo czujnosc na Lazienkowskiej. [...] Nikt nawet nie próbowal jednak pomyslec, ze to wlasnie stadion bedzie jedyna gwiazda Legii. [...] Trener Maciej Skorza na prezentacji druzyny zostal okrzykniety przez kibiców najwiekszym wzmocnieniem Legii. W Warszawie steskniono sie za sukcesami, a on takowe odnosil, dlatego zaproponowano mu prace. Dostal wszystko co chcial - swoich wspólpracowników, nowych zawodników, których prawie w komplecie mial od poczatku okresu przygotowawczego, klasowych rywali w meczach sparingowych. I przede wszystkim czas, bo juz na szesc tygodni przed koncem poprzednich rozgrywek wiedzial, ze bedzie pracowal na Lazienkowskiej. Ukladal nowa Legie po swojemu, obserwowal pilkarzy, akceptowal kazdy transfer, mial pelen komfort pracy, tylko pozazdroscic. Ale efektów brak. Szkoleniowiec narzeka, ze brakuje mu napastnika, a przeciez wybral Bruno Mezenge i podpisal sie pod jego transferem."

kurcze... jakie to symptomatyczne... i zachodze teraz w glowe, czy gdyby inny madry trener (chcialbym napisac, ze Ulatowski, ale póki co nie potwierdza tej tezy w Cracovii, ale moze Probierz?!) prowadzil Wisle zamiast Skorzy, to jej kibice nie musieliby znosic tych ciaglych hustawek formy i debilnych rozczarowan w ostatnich miesiacach/latach (typu Leviadia, Karabach)

moze to jest tak, ze Skorza mial na tyle mocny zespól, ze nie zdolal go zepsuc do konca?
chyba to nie od poczatku jest prawdziwe, bo kiedy przychodzil, to zespól byl w proszku i go posklejal... ale po pierwszym sezonie bywalo juz róznie...

Data: 2010-08-30 11:01:06
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Uzytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisal w wiadomosci news:

[...]

Inaczej buduje sie zespól z Polaków, inaczej z obcokrajowców którzy nigdy tu nie grali.
Ten drugi przypadek wymaga duzo wiecej czasu.
O ile w ogóle wypali.

Mówilem o tym od samego poczatku, na którym yamma raczyl nie wierzyc, ze Legia w zyciu nie bedzie zbudowana na puchary.

Pewnie czesc z nich sie nie sprawdzi, czesc nauczy sie grac w tej druzynie i wzmocnieniami beda, ale na pewno na ta chwile nie stanowia docelowej druzyny, ten proces jest dopiero na samym poczatku i trwa 4 tygodnie (okres przygotowawczy sie nie liczy), wiec spokojnie.

Data: 2010-08-30 11:13:01
Autor: yamma
Legia - Belchatow
...Aldi..Romek.. wrote:
[...]

To jest bardzo, bardzo radosna twórczosc pana Dawidziuka. Ja nie mam pojecia z jakimi kibicami kontaktuje sie pan Dawidziuk ale wsród moich znajomych i na legijnych portalach decyzja o zatrudnieniu Skorzy wywolala wiele watpliwosci spowodowanych glównie pojedynkiem z Levadia. Pan Dawidziuk prawdopodobnie wyciaga wnioski na podstawie postów niejakiego Tomaszka na oficjalnej.
yamma

Data: 2010-08-30 13:42:19
Autor: Robert Gosik
Legia - Belchatow
[...]

Zaczynasz pisac jak kibol :)

Data: 2010-08-30 16:03:41
Autor: yamma
Legia - Belchatow
Robert Gosik wrote:
[...]

Prawdziwy kibol nie zwraca uwagi na to kto jest trenerem i jak graja pilkarze. To sa generalnie malo znaczace dodatki. Zapytaj Andy'ego. :-)
yamma

Data: 2010-08-30 18:23:44
Autor: Fidelio
Legia - Belchatow
Uzytkownik "Robert Gosik" <robroy69@op.pl> napisal w wiadomosci news:i5g5ep$kga$1news.onet.pl...
[...]

Znaczy stoi tylem do monitora i skacze ;-)?

Legia - Belchatow