Legia - Belchatow

Data: 2010-08-27 20:33:59
Autor: smiglostopy
Legia - Belchatow
Mark <x@op.pl> napisa(a):
No coz. Wydawalo mi sie to Wisla, po pozbyciu sie Marcelo i Glowackiego, ma
kiepska obrone. Ale Legia ma jednak gorsza.. Zewlak co wejdzie w nia to
punktuje.
Z przodu tez kiepscizna jak dotad

Najlepsza obrona w lidze to juz historia. Teraz kazda wrzutka w pole karne pachnie bramka. Bez Astiza (w formie) cienko to widze. W srodku bylo dobrze do 20tej minuty, a to tez tylko w rozgrywaniu pilki. Jak GKS szarpnal do przodu to juz bylo groznie. Pozniej nie dzialo sie nic pozytywnego. Manu sie troche staral. Iwanski tez tyle ze z gorszym skutkiem. Momentami gra wygladala ladnie dla oka, ale efekt z tego byl zaden. Sapela chyba ani razu nie musial sie specjalnie wysilic. Pierwsza bramke mozna jeszcze jakos wytlumaczyc. Zewlakow ladnie to zrobil. Precyzyjne podanie, wyprzedzil obronce i wpadlo. Bramkarz nie mial wiekszych szans... No ale druga to zalamka. 2 obroncow, czeka nie wiadomo na co, a bramkarz wpuszcza farfocla z 4 metrow. Slabiutki ten Antolovic jak na razie.

Z taka gra ciezko bedzie sie zalapac do pucharow. Z GKS i Polonia juz przegralismy. Wisla i Lech po tej kolejce prawdopodobnie uciekna jeszcze bardziej. --

Data: 2010-08-27 22:50:39
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Uytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:i597fn$2mg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nigdy jej nie byo.
To znaczy bya, ale tylko w warszawskim matrixie.
A w realu to Mucha robi rnic.

Data: 2010-08-27 22:56:51
Autor: ..Aldi..Romek..
Legia - Belchatow
A w realu to Mucha robi rnic.

dopiero teraz wida TAK CHOLERNIE WYRANIE ile ten Mucha znaczy!!!

Data: 2010-08-27 23:04:03
Autor: Kwik
Legia - Belchatow
Cavallino pisze:

Nigdy jej nie byo.
To znaczy bya, ale tylko w warszawskim matrixie.
A w realu to Mucha robi rnic.

Wyjatkowo zgadzam sie z Toba w 100%. Nigdy nie rozumialem zachwytow nad obrona Legii, a juz szczegolnie nad klocowatym, wolnym i drewnianym Choto. Bylo conajmniej kilkanascie meczow, w ktorych to wlasnie Mucha ratowal Legii punkty.

Kwik

Data: 2010-08-27 23:06:23
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Uytkownik "Kwik" <kwik@nospaminteria.pl> napisa w wiadomoci news:i598iv$8va$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Ano.
Jak przeczytaem, e tego brutala (to jedyne co do gry wnosi) chc kupi Turcy i to za sum z szecioma zerami, to mnie przeraenie ogarno, e a tak bardzo si nie znam, bo dla mnie to cienias jakich mao.

Data: 2010-08-28 11:11:13
Autor: UGI
Legia - Belchatow
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisa(a):
> [...]
> Mark <x@op.pl> napisa(a):

Glowackiego,

> Najlepsza obrona w lidze to juz historia.

Byla, tylko ze dawno temu. Choto-Outarra. Zaden pozniejszy mistrz nie stracil tak malo goli w sezonie.

Data: 2010-08-28 14:00:38
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Uytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:

Byla, tylko ze dawno temu. Choto-Outarra. Zaden pozniejszy mistrz nie
stracil tak malo goli w sezonie.

Tak, z tym mog si zgodzi.
Zwaszcza e byli przydatni take w ofensywie.

Data: 2010-08-28 05:36:18
Autor: Klepa
Legia - Belchatow
On 28 Sie, 14:00, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Uytkownik "UGI " <u...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:

> Byla, tylko ze dawno temu. Choto-Outarra. Zaden pozniejszy mistrz nie
> stracil tak malo goli w sezonie.

Tak, z tym mog si zgodzi.
Zwaszcza e byli przydatni take w ofensywie.

To co ju nie ma warszawskiego matrixa?

Data: 2010-08-28 15:43:21
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Uytkownik "Klepa" <wklepack@gmail.com> napisa w wiadomoci news:6fe672b0-cf6a-49da-8b0c-5ffb49566a47m1g2000yqo.googlegroups.com...
wrote:
> [...]

> stracil tak malo goli w sezonie.

Tak, z tym mog si zgodzi.
Zwaszcza e byli przydatni take w ofensywie.

Pewnie e nie ma.
Wiesz chocia kiedy Ouattara gra w Legii?

Data: 2010-08-27 23:06:09
Autor: yamma
Legia - Belchatow
smiglostopy  wrote:

Pierwsza bramke mozna jeszcze jakos wytlumaczyc.

Sorry ale pierwszej bramki w ogle nie da si wytumaczy. Bechatw wyprowadza pik spod wasnej bramki a Legia nie zdya wrci! No kto tak gra? Juniorzy czy druyna aspirujca do MP w obecnym sezonie? Ja odnosz wraenie, e Skora nie ma zielonego pojcia o czym co si nazywa gr defensywn. A dziwne, e Wisa tracia tak mao bramek. Dobrze, e wraca Astiz bo to co wyprawia Wawrzyniak to woa o pomst do nieba.
yamma

Data: 2010-08-27 23:08:12
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Uytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisa w wiadomoci news:

Ja odnosz wraenie, e Skora nie ma zielonego pojcia o czym co si nazywa gr defensywn. A dziwne, e Wisa tracia tak mao bramek.

Tracia mao, bo miaa dobrych, bardzo dobrych obrocw.
Gowacki i Marcelo s lata wietlne przed Choto czy Wawrzyniakiem, wic rezultaty wida.
A jemu si wydawao, ze wystarczy postawi na duych i bdzie dobrze, do tej pory mu si sprawdzao, wic teraz jest zaskoczony.

Data: 2010-08-28 00:20:27
Autor: smiglostopy
Legia - Belchatow
yamma <yamma@wp.pl> napisa(a):
Sorry ale pierwszej bramki w ogle nie da si wytumaczy. Bechatw wyprowadza pik spod wasnej bramki a Legia nie zdya wrci! No kto
tak
gra?

Obroncow to tam troche bylo. Pilke powinni przejac pomocnicy i prawie sie udalo tylko troche zabraklo determinacji. Jakos tak wszystko na luzie wygladalo przy tej akcji. Jakby mysleli, ze nic nie moze sie stac, a jak sie stanie to nic nie szkodzi. Przy wrzutce zaspal odpowiedzialny za Zewlakowa. Oczywisty blad, ale zdarza sie. Druga bramka wpadla jak na podworku.

Dobrze, e wraca Astiz bo to co wyprawia Wawrzyniak to woa o pomst do nieba.

Boje sie tylko ze bedzie potrzebowal kilku meczy zeby sie wstrzelic. Boki obrony tez nie imponuja. Wawrzyniak jest niepewny. Knezevic w obronie probuje grac do przodu. To dobrze, tylko ze jak na razie nie ma z tego korzysci, a z tylu zostaja luki. Do tego, nic specjalnego w defensywie nie pokazuje. Bramka jak na razie to jest dramat. Troche zapomnialem ze mozna sie martwic o ta pozycje...

Data: 2010-08-30 10:06:28
Autor: Mane
Legia - Belchatow
W dniu 2010-08-27 23:06, yamma pisze:

Sorry ale pierwszej bramki w ogóle nie da się wytłumaczyć. Bełchatów
wyprowadzał piłkę spod własnej bramki a Legia nie zdążyła wrócić! No kto
tak gra? Juniorzy czy drużyna aspirująca do MP w obecnym sezonie? Ja
odnoszę wrażenie, że Skorża nie ma zielonego pojęcia o czymś co się
nazywa grą defensywną. Aż dziwne, że Wisła traciła tak mało bramek.
Dobrze, że wraca Astiz bo to co wyprawia Wawrzyniak to woła o pomstę do
nieba.

To wreszcie kto winny, Skorża czy Wawrzyniak?

Data: 2010-08-30 11:01:59
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:i5forv$t01$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wawrzyniak nie może być winny, przecież Leo w niego wierzył. ;-)

A tak naprawdę, to wiadomo że to ogórek nie piłkarz.

Data: 2010-08-30 11:17:32
Autor: yamma
Legia - Belchatow
Mane wrote:
[...]

Dziwne pytanie. Oczywiście, że obydwaj. To nie pierwsza sytuacja, w której Wawrzyniak jest głównym winowajcą straconej bramki a mimo to Skorża wciąż go wystawia na tak newralgicznej pozycji. Dla mnie kompletnie niezrozumiała jest sytuacja z Kumbevem, który za kadencji Skorży rozegrał zaledwie 45 minut w sparingu z (bodajże) ŁKSem. Ale wróble ćwierkają, że panowie nie darzą się sympatią już od czasów Groclinu.
yamma

Data: 2010-08-30 11:21:23
Autor: Cavallino
Legia - Belchatow
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Tak, tak, to już słyszeliśmy.
Urban też go nie lubił i dlatego nie grał. ;-)

Legia - Belchatow