Legia - Górnik

Data: 2010-11-01 01:33:43
Autor: kor_nick
Legia - Górnik
Oczywiście, nie muszę chyba dodawać, że jestem na 100% pewien, że za tydzień w meczu z Jagiellonią Iwański znowu wybiegnie od pierwszych minut.

i na to (między innymi Radovicami)) liczy Jagiellonia.

Data: 2010-11-01 09:21:44
Autor: yamma
Legia - Górnik
kor_nick wrote:
[...]

Coraz częściej zaczynam dochodzić do wniosku, że Levadia nie była wypadkiem przy pracy tylko logicznym następstwem niekompetencji Skorży.
yamma

Data: 2010-11-01 16:01:56
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Górnik
W dniu 2010-11-01 09:21, yamma pisze:
Coraz częściej zaczynam dochodzić do wniosku, że Levadia nie była
wypadkiem przy pracy tylko logicznym następstwem niekompetencji Skorży.

Tyle że Skorża z Wisły odszedł a chujnia nie...
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Legia - Górnik