Legia - Hapoel

Data: 2011-09-29 22:11:09
Autor: yamma
Legia - Hapoel
Na konferencji przedmeczowej Skorża stwierdził: "Hapoel trzeba zepchnąć do obrony" i... na boisko desygnował 3 defensywnych pomocników. Skutkiem tego "genialnego" taktycznego posunięcia Legia w I połowie oddała tylko jeden celny strzał na bramkę. Tak, Zarzycki miał rację - Skorża, to prawdziwy taktyczny beton. No i oczywiście "asiewyebauem" musiał sobie raz przysnąć.
yamma

Data: 2011-09-29 14:37:56
Autor: brat_olin
Legia - Hapoel
On 29 Sep, 22:11, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:

Na konferencji przedmeczowej Skor a stwierdzi : "Hapoel trzeba zepchn do
obrony" i... na boisko desygnowa 3 defensywnych pomocnik w. Skutkiem tego
"genialnego" taktycznego posuni cia Legia w I po owie odda a tylko jeden
celny strza na bramk . Tak, Zarzycki mia racj - Skor a, to prawdziwy
taktyczny beton. No i oczywi cie "asiewyebauem" musia sobie raz przysn .

Zadecydowala 2 polowa - i Serbowie! :).  Swoja droga,
Legia przy Wisle to GENIUSZE!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-09-29 23:56:50
Autor: maciej
Legia - Hapoel
W dniu 2011-09-29 22:11, yamma pisze:
[...]

Po przerwie nic się w tej materii nie zmieniło i Legia strzeliła 3 bramki. Kombinuj dalej.

Data: 2011-09-30 00:38:22
Autor: yamma
Legia - Hapoel
maciej wrote:
[...]

O! A ten znowu mecz oglądał z kibla. W przerwie zszedł Ohayon a za niego wszedł Żyro, dzieki czemu Rado został przesunięty do środka "pod" Ljuboję.
yamma

Data: 2011-09-29 23:13:52
Autor: smiglostopy
Legia - Hapoel
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
maciej wrote:

> [...]

O! A ten znowu mecz oglądał z kibla. W przerwie zszedł Ohayon a za niego wszedł Żyro, dzieki czemu Rado został przesunięty do środka "pod" Ljuboję.

Nie ma co jechac po Skorzy. Od ostatniego Mistrzostwa Polski osiaga chyba najlepsze wyniki. Taktyka jak najbardziej sie sprawdza. Na oko wyglada super defensywnie. W rzeczywistosci, z przodu jest przynajmniej niezle. Ludojad dostaje pile i trzyma az nie zejda do srodka skrzydlowi. Wychodzi to ok. Nie wiem czy z 2 napastnikami wygladaloby to lepiej, czy gorzej. Fakt, mozna by sprobowac, ale jak eksperyment by nie wypalil to mielibysmy drugiego Bakero.

Problemem jest defensywa. Nie jest to jednak wina Skorzy. Bramki tracimy po indywidualnych farfoclach.

Data: 2011-09-30 01:32:40
Autor: Gil
Legia - Hapoel

"smiglostopy " <smiglostopy.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:j62u3f$c39$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak się gra jak przeciwnik pozwala.
W defensywie Tel Aviv był słaby.
Zobaczymy na co stac Legię z Rapidem. Tam trzeba będzię miec dobra defensyfę i atak.
A to przecież przeciętna europejska drużyna.
Na plus mozna powiedzieć, że chaotyczne ataki Legii sa mało przewidywalne.

Data: 2011-09-29 23:50:38
Autor: smiglostopy
Legia - Hapoel
Gil <gilboa@op.pl> napisał(a):
Tak się gra jak przeciwnik pozwala.

Raczej, przeciwnik gra tak jak mu sie na to pozwala. Sprawdza sie to szczegolnie w meczach druzyn ze zblizonym potencjalem. Najwyrazniej bylo to widac w rewanzu Wisly z Cyprem.

W defensywie Tel Aviv był słaby.

Cala druzyna byla taka sobie. Na takie zespoly trzeba wychodzic z ogniem piekielnym w butach, a nie na slomianych nogach. Niestety po kilku slabszych meczach w lidze, cos tam siedzialo w podswiadomosci.

Zobaczymy na co stac Legię z Rapidem. Tam trzeba będzię miec dobra
defensyfę
i atak.

Jak w kazdym meczu. Rapid jest do objechania, ale mozna tez latwo dostac 3-
ucho. O ustawienie zespolu jestem spokojny. Skorza udowodnil, ze wie co robi. Zadecyduje "dyspozycja dnia". Jak wygramy z Wisla i nie bedzie stypy w szatni, szanse beda wieksze.

A to przecież przeciętna europejska drużyna.

Tak jak Legia. Mniej wiecej ten sam poziom.

Na plus mozna powiedzieć, że chaotyczne ataki Legii sa mało przewidywalne.

Co w nich jest chaotycznego?

Data: 2011-09-30 07:42:48
Autor: yamma
Legia - Hapoel
smiglostopy  wrote:

dostac 3- ucho. O ustawienie zespolu jestem spokojny. Skorza
udowodnil, ze wie co robi.

No ja bym polemizował z powyższą tezą. Ustawienie Ohayona jako podwieszonego napastnika było najzwyczajniej w świecie idiotycznym posunięciem. Nie śledziłem ligi izraelskiej ale po składzie Ashdod widać, ze Moshe miał zazwyczaj przed sobą 2 napastników i przez całą swoją karierę grał jako klasyczny pomocnik. To był po prostu głupi pomysł i na całe szczęście Skorża w przerwie się zreflektował. W ogóle, nie mam pojęcia, dlaczego on tak się upiera przy tych 3 defensywnych pomocnikach. Z całej czwórki jaką dysponuje Legia, jedynie Gol ma jakieś tam inklinacje do takiej gry ale z kolei jest to piłkarz dość słaby jakościowo.
yamma

Data: 2011-09-30 10:12:56
Autor: maciej
Legia - Hapoel
W dniu 2011-09-30 07:42, yamma pisze:

No ja bym polemizował z powyższą tezą. Ustawienie Ohayona jako
podwieszonego napastnika było najzwyczajniej w świecie idiotycznym
posunięciem.

[...]

 W ogóle,
nie mam pojęcia, dlaczego on tak się upiera przy tych 3 defensywnych
pomocnikach.

Ty jesteś głupszy niż to sobie wyobrażałem, a wyobraźnię mam bogatą...

Skład Legii:
Legia: 12. Dušan Kuciak - 2. Artur Jędrzejczyk, 6. Michał Żewłakow, 17. Marcin Komorowski, 14. Jakub Wawrzyniak - 32. Miroslav Radović, 21. Ivica Vrdoljak (46, 5. Janusz Gol), 16. Ariel Borysiuk, 34. Moshe Ohayon (46, 33. Michał Żyro), 31. Maciej Rybus (82, 27. Rafał Wolski) - 28. Danijel Ljuboja.

Zdecyduj się do kurwy nędzy czy Ohayon robił za defensywnego pomocnika, czy za podwieszonego napastnika, bo w jednym poście przeczysz sam sobie, a to nawet biorąc pod uwagę, że to ty, nad wyraz głupie.

Data: 2011-09-30 10:54:21
Autor: yamma
Legia - Hapoel
maciej wrote:

[...]

Ohayon, głupku, jest nominalnym defensywnym pomocnikiem. Całe lata kariery tak grał. Legia wczoraj de facto wyszła z 3 DMC i o tym pisałem.
yamma

Data: 2011-09-30 12:02:20
Autor: maciej
Legia - Hapoel
W dniu 2011-09-30 10:54, yamma pisze:
maciej wrote:

[...]

"Ustawienie Ohayona jako podwieszonego napastnika (!!! wykrzykniki moje) było najzwyczajniej w świecie idiotycznym posunięciem. Nie śledziłem ligi izraelskiej ale po składzie Ashdod widać, ze Moshe miał zazwyczaj przed sobą 2 napastników (!!! tu również) i przez całą swoją karierę grał jako klasyczny pomocnik."

No i dziwię się, że nikt poza Legią nie chciał defensywnego pomocnika, który w 34 meczach stela 17 bramek!

Przestań się ośmieszać człowieku, bo dawno przekroczyłeś granicę bycia żałosnym...

Data: 2011-09-30 12:33:26
Autor: yamma
Legia - Hapoel
maciej wrote:

Przestań się ośmieszać człowieku, bo dawno przekroczyłeś granicę bycia
żałosnym...

Zapisz sobie w kajeciku głupolu, że Ohayon jest nominalnym defensywnym pomocnikiem i nie ma tutaj żadnego znaczenia ile strzelił bramek. Tak samo jak nie ma znaczenia, że nominalny defensywny pomocnik Kaźmierczak strzelił w ubiegłym sezonie tyle samo bramek co nominalny napastnik Diaz.
yamma

Data: 2011-09-30 13:17:58
Autor: maciej
Legia - Hapoel
W dniu 2011-09-30 12:33, yamma pisze:
maciej wrote:

[...]

To jest pierwszy piłkarz na świecie, który grał w jednym meczu w tym samym czasie na dwóch zupełnie innych pozycjach (do wyboru jak yammie aktualnie matrix się wyświetli był równocześnie i defensywnym pomocnikiem i podwieszonym napastnikiem).

Data: 2011-09-30 14:00:58
Autor: yamma
Legia - Hapoel
maciej wrote:

[...]

Boże, co za tłuk! Ty masz problemy z czytaniem czy z rozumieniem? A może z jednym i drugim? Przecież ci tłumaczę jak debilowi, że Moshe jest nominalnym DMC, który grał we wczorajszym meczu na pozycji podwieszonego napastnika. Grał chujowo, bo to nie jest jego nominalna pozycja, bo całą karierę grał za linią ofensywną. Czego ty tutaj jeszcze nie rozumiesz? Skorża od początku swojej kariery w Legii gra systemem 4-2-3-1, problem polega na tym, że ostatnio wpadł na głupi pomysł żeby do ofensywnej trójki desygnować któregoś z DMC (najczęściej Vrdoljaka, a wczoraj Ohayona), bo mu się wydaje, że Legia będzie się przez to lepiej bronić. A jak widać po liczbie straconych bramek, to jest gówno prawda.
yamma

Data: 2011-09-30 14:30:06
Autor: maciej
Legia - Hapoel
W dniu 2011-09-30 14:00, yamma pisze:
maciej wrote:

Moshe jest
nominalnym DMC

Musisz o tym poinformować władze Legii i trenera, bo oni kupowali jednak następcę Iwańskiego (jak powszechnie wiadomo to typowy DMC...):

http://www.eurosport.pl/pilka-nozna/ohayon-w-legii_sto2886501/story.shtml

"Trener Skorża szukał piłkarza do środka pola, bo po odejściu Macieja Iwańskiego z klasycznych rozgrywających pozostał jedynie 18-letni Rafał Wolski. - Na razie tę rolę pełni Miroslav Radović, ale problem pojawi się wtedy, kiedy Miro dozna kontuzji lub będzie w słabszej formie - stwierdził kilka dni temu szkoleniowiec."

http://legia.com/www/index.php?akt=24042

W materiale przedstawiany jako środkowy pomocnik.

Data: 2011-09-30 16:30:22
Autor: yamma
maciej wrote:

Moshe jest
nominalnym DMC

Musisz o tym poinformować władze Legii i trenera, bo oni kupowali
jednak następcę Iwańskiego (jak powszechnie wiadomo to typowy DMC...):

Brednie. Ohayon został zakontraktowany jako następca Borysiuka, który z kolei miał odejść do Udinese i jest wielce prawdopodobne, że zimą odejdzie (być może do innego klubu). Natomiast równolegle poszukiwano również "dziesiątki". Testowano Kahlona, który w końcu trafił do Craxy, prowadzono rozmowy z Buzaglo. Koniec końców nic z tego nie wyszło. Bywa. Przynajmniej Wolski ma szanse zaistnieć.
yamma

Data: 2011-09-30 23:41:21
Autor: smiglostopy
Legia - Hapoel
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Moshe jest nominalnym DMC, który grał we wczorajszym meczu na pozycji podwieszonego napastnika. Grał chujowo, bo to nie jest jego nominalna pozycja, bo całą karierę grał za linią ofensywną.

Innej pozycji na boisku dla niego nie bylo bo grali lepsi. Skorza go wystawil bo chlopakowi byloby przykro, ze nie zagral przeciw ziomalom. --

Data: 2011-10-01 08:59:18
Autor: yamma
Legia - Hapoel
smiglostopy  wrote:
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

[...]

Ten Skorża, to widzę, taki dobry wujek. Na Podbeskidzie wystawił Wawrzyniaka, bo ten go bardzo prosił a teraz Ohayon. IMO, gdyby zagrał zamiast Vrdoljaka, to byłby z niego większy pożytek.
yamma

Data: 2011-09-30 12:50:13
Autor: yamma
Legia - Hapoel
maciej wrote:

No i dziwię się, że nikt poza Legią nie chciał defensywnego pomocnika,
który w 34 meczach stela 17 bramek!

A tutaj, drogie dziecko masz statystyki Ashdod z ubiegłego sezonu: http://www.worldfootball.net/teams/fc-ashdod/2011/3/
Pokilkaj sobie na wyniki tych spotkań i zobacz jakie to były bramki. Duża część z nich to rzuty karne.
yamma

Data: 2011-10-01 19:53:30
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Hapoel
W dniu 2011-09-30 07:42, yamma pisze:
Z całej czwórki jaką dysponuje Legia, jedynie Gol ma jakieś
tam inklinacje do takiej gry ale z kolei jest to piłkarz dość słaby
jakościowo.

On nie ma być Messim, on ma zapierdalać. I to robi.
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieliście w mroku, w świetle będzie słyszane, a coście w izbie szeptali do ucha, głosić będą na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-09-30 09:22:44
Autor: maciej
Legia - Hapoel
W dniu 2011-09-30 01:50, smiglostopy pisze:
Gil<gilboa@op.pl>  napisał(a):

Tak się gra jak przeciwnik pozwala.

Raczej, przeciwnik gra tak jak mu sie na to pozwala. Sprawdza sie to
szczegolnie w meczach druzyn ze zblizonym potencjalem. Najwyrazniej bylo to
widac w rewanzu Wisly z Cyprem.

Słuchaj, można wybaczyć wypisywanie tych bredni świeżo po dwumeczu, ok, nie każdy musi potrafić odczytać to co widzi na boisku, można było się łudzić jak wielu tutaj, że Apoel był kiepski, Wisła świetna, a wszystko co złe przez złą, defensywną taktykę i jakby Apoel przycisnąć to Wisła wygrała by z łatwością.

Mając jednak perspektywę występów Apoelu w lidze mistrzów (pokonanie u siebie mistrza Rosji, wyjazdowy remis z bardzo silnym mistrzem Ukrainy) i popisy Wisły zarówno w meczach w lidze europejskiej (bezdyskusyjne porażki) i lidze krajowej (mimo dobrych wyników WSZYSCY ciągle mówią o bardzo kiepskiej grze) pisać dzisiaj, że Wisła ma potencjał APoelu, że jest z nim wyrównana, że APoel zagrał świetnie dlatego, że mu Wisła pozwoliła (a nie dlatego, że nie była w stanie mu się postawić) to trochę... no, bez sensu ;-)

Data: 2011-09-30 12:23:26
Autor: smiglostopy
Legia - Hapoel
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
Słuchaj, można wybaczyć wypisywanie tych bredni świeżo po dwumeczu, ok, nie każdy musi potrafić odczytać to co widzi na boisku

Sledzilem tamta dyskusje i znam twoje argumenty. To jest moje zdanie i bede sie go trzymal;)

Data: 2011-09-30 15:02:14
Autor: maciej
Legia - Hapoel
W dniu 2011-09-30 14:23, smiglostopy pisze:

Sledzilem tamta dyskusje i znam twoje argumenty. To jest moje zdanie i bede sie
go trzymal;)

No i w porządku, czasami można w błędzie trwać :P ;-) ale z perspektywy występów Apoelu w LM i Wisły w LE i "ekstraklasie" (swoją drogą wyjątkową ironią popisał się nadający pierwszej lidze takie miano) nic tym zdaniem nie chwieje? Nie pojawia się iskierka "kurde, dobry jednak ten Hapoel i kiepska ta Wisła na tle poważnych przeciwników"?

Data: 2011-09-30 23:36:18
Autor: smiglostopy
Legia - Hapoel
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
No i w porządku, czasami można w błędzie trwać :P ;-)

...a jak jeszcze nie ma sie swiadomosci tego bledu to juz zupelny wypas;) Jak pisalem. Twoje argumenty znam i nie przekonaly mnie. Nie unikam dyskusji, ale po pierwsze to musztarda po obiedzie, a po drugie, ten watek jest o Legii.

[...]

Apoel byl cienki jak barszcz. Wisla frajersko przegrala. To tak w skrocie. Wiekszosc na ten temat juz zostala napisana.

Data: 2011-10-01 05:24:20
Autor: maciej
Legia - Hapoel
W dniu 2011-10-01 01:36, smiglostopy pisze:

Apoel byl cienki jak barszcz.

A potem był ciżęki jak barszcz, gdy ogrywał mistrza Rosji, a potem znowu był cienki jak barszcz, gdy remisował w mistrzem Ukrainy...

> Wisla frajersko przegrala.

Potem znowu frajersko (bo przecież nie była słabsza, broń Boże) przegrała z Odense, a potem z Twente (tych to wystarczyło już naprawdę tylko delikatnie przycisnąć, taktyka też była zbyt defensywna!).
NMSP ;-)

No nic, można być odpornym na fakty, nikt nie zabroni.

Data: 2011-10-01 04:17:28
Autor: smiglostopy
Legia - Hapoel
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
A potem był ciżęki jak barszcz, gdy ogrywał mistrza Rosji, a potem znowu był cienki jak barszcz, gdy remisował w mistrzem Ukrainy...

Nie widzialem meczy. Pewnie byli lepsi.

Potem znowu frajersko (bo przecież nie była słabsza, broń Boże) przegrała z Odense,

Tez nie widzialem. Trudno mi ocenic.
a potem z Twente (tych to wystarczyło już naprawdę tylko delikatnie przycisnąć, taktyka też była zbyt defensywna!).

Byli slabsi. Chyba nikt nie ma do nich pretensji za ta porazke.

No nic, można być odpornym na fakty, nikt nie zabroni.

Ja te fakty przyjmuje do wiadomosci. Czy sie im opieram, czy nie, nie ma wiekszego znaczenia w ocenie meczu Wisly z Apoelem. Rozmawiamy o konkretnym spotkaniu. Gdyby Podbeskidzie przyjechalo do Warszawy z taka kupa w majtkach jak Wisla na Cypr, myslisz ze wywiezliby punkty? Wystarczylo zagrac w pilke i udalo sie. Jakby przegrali pewnie nikt by sie nie zdziwil. Podobnie bylo z Wisla. Nie byloby dyskusji gdyby przegrali, ale grali w pilke. --

Data: 2011-10-01 06:30:43
Autor: AJK
Legia - Hapoel
01-10-2011, 06:17, smiglostopy napisał:

a potem z Twente (tych to wystarczyło już naprawdę tylko delikatnie przycisnąć, taktyka też była zbyt defensywna!).

Byli slabsi. Chyba nikt nie ma do nich pretensji za ta porazke.

Za "tę" może nie (przy czym to naprawdę jest bardzo chybotliwe
"może")... ale za "taką" - i owszem. --
AJK

Data: 2011-10-01 10:23:30
Autor: maciej
Legia - Hapoel
W dniu 2011-10-01 06:17, smiglostopy pisze:

Nie byloby dyskusji gdyby przegrali, ale grali w pilke.

Grali jak potrafili. Ile potrafią jedni i drudzy pokazały późniejsze mecze zarówno Apoelu jak i Wisły.

Data: 2011-10-01 17:23:31
Autor: smiglostopy
Legia - Hapoel
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
Grali jak potrafili.

Tu sie nie mozemy zgodzic.

Ile potrafią jedni i drudzy pokazały późniejsze mecze zarówno Apoelu jak i Wisły.

Pozniejsze mecze nie maja znaczenia. --

Data: 2011-10-02 12:38:57
Autor: maciej
Legia - Hapoel
W dniu 2011-10-01 19:23, smiglostopy pisze:
maciej<f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>  napisał(a):

Grali jak potrafili.

Tu sie nie mozemy zgodzic.

Ile potrafią jedni i drudzy pokazały późniejsze
mecze zarówno Apoelu jak i Wisły.

Pozniejsze mecze nie maja znaczenia.

W bezpośrednim meczu ich zmiażdżyli, w korespondencyjnych kolejnych występach ich miażdżą, jedyny twój argument to "wydajemisięże...".
Jak dla mnie malutko, zdecydowanie za mało...

Data: 2011-09-30 09:00:05
Autor: Mark
Legia - Hapoel
Dnia Fri, 30 Sep 2011 01:32:40 +0200, Gil napisał(a):

Tak się gra jak przeciwnik pozwala.

Najpopuklarniejsze i najglupsze haslo.
Tak moze mowic tylko slaba druzyna - gra tak jak jej pozwoli przeciwnik.
Silna druzyna sama kreuje gre.

--
Mark

Data: 2011-09-30 12:26:40
Autor: Marek W.
Legia - Hapoel
Mark <tajny@adres.w.pl> napisał(a):
> [...]

Najpopuklarniejsze i najglupsze haslo.
Tak moze mowic tylko slaba druzyna - gra tak jak jej pozwoli przeciwnik.

Na tyle na ile pozwoli jej przeciwnik. Np. ta sam drużyna Hiszpani przeciwko Szwajcarii na MŚ 0-1, i ta sama drużyna Hiszpani przeciwko Polsce 6-0. Mówi Ci to coś.

Data: 2011-09-30 00:43:55
Autor: Cavallino
Legia - Hapoel
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:j62s0r$7im$1inews.gazeta.pl...
maciej wrote:
[...]

Ohayon to defensywny piłkarz?

Data: 2011-10-01 19:50:38
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Hapoel
W dniu 2011-09-30 00:38, yamma pisze:
O! A ten znowu mecz oglądał z kibla. W przerwie zszedł Ohayon a za niego
wszedł Żyro, dzieki czemu Rado został przesunięty do środka "pod" Ljuboję.

Najważniejsze że wszedł Gol za Vrdoljaka.

Chorwat to totalne nieporozumienie. I ostatni z niesławnego "letniego zaciągu" :)

Data: 2011-10-01 21:27:35
Autor: Artur Wieckowski
Legia - Hapoel
W dniu 2011-10-01 19:50, Andrzej Zbierzchowski pisze:
[...]

I tak i nie.
W srodku pola rzeczywiscie jest wiekszym zagrozeniem dla Legii niz przeciwnika, ale na stoperze z Zewlakowem jest pewniejszy niz Komorowski. Ale przyszlosciowo, byc moze lepiej zeby Komorowski gral i sie uczyl od Michala.

pozdr,
AW

Data: 2011-10-01 22:05:11
Autor: Cavallino
Legia - Hapoel
Użytkownik "Artur Wieckowski" <ar.bez.wieckowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:j67pj9$ih9$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mówicie o tym samym graczu, co do którego yamma przed rokiem zapewniał nas, że to super transfer za milion ojro i inni mają się uczyć od Legii jak się robi transfery? (w tym czasie Lech ściągał Rudnevsa za 1/2 - 3/4 tej sumy).

Data: 2011-10-01 22:37:20
Autor: Artur Wieckowski
Legia - Hapoel
W dniu 2011-10-01 22:05, Cavallino pisze:

[...]

Ale z Rudniewem tez jest troche tak jak z ziarnem slepej kury.. Moze faktycznie Lech mial tych ziaren wiecej. Ale i nieudanych wydatkow tez pare bylo. Legia ma nienajgorsze transfery maloletnich graczy..Potrzebna jest jednak jakas spojniejsza polityka z ich wprowadzaniem do doroslej pilki. Przede wszystkim trafniejsze wypozyczenia i odwaga jak Urbana z Rybusem i Borysiukiem. Lewandowski mogl byc w Zniczu z kontraktem w Legii. Niestety nie byl.
Dorosle transfery Jozwiaka sa na ten moment IMHO na duzym minusie. Ljuboja raczej za dlugo tu nie pogra. Szkoda kontuzji Hubnika, bo on zapowiadal sie bardzo pozadnie, a Vrdoljak na stoperze z Zewlakiem moga tworzyc pare najlepszych w tej chwili stoperow w lidze.

pozdr,
AW

Data: 2011-10-02 09:17:00
Autor: Cavallino
Legia - Hapoel
Użytkownik "Artur Wieckowski" <ar.bez.wieckowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:j67tm2$n38$1node2.news.atman.pl...
[...]

To jest nieuniknione, ale jednak zawsze była jakaś perełka.
Legia w zeszłym roku nie kupiła żadnej, a wydała wielokrotnie większą kasę.

Legia ma nienajgorsze transfery maloletnich graczy..

Mówisz o juniorach?

Vrdoljak na stoperze z Zewlakiem moga tworzyc pare najlepszych w tej chwili stoperow w lidze.

Do czasu kiedy się Arboleda nie wyleczy co najwyżej. ;-)

Tak, wiem, że może nic być w formie - to taki żart był.

Data: 2011-10-02 15:22:54
Autor: Artur Wieckowski
Legia - Hapoel
W dniu 2011-10-02 09:17, Cavallino pisze:
[...]

Od bardzo dawna Legia nie kupila zawodnika, ktorego moglaby z zyskiem sprzedac (Mucha?). Na ten moment takim zawodnikiem moze byc Radovic. Ale jego dochodzenie do obecnej formy troche trwalo, no i chyba potrzebowal serbskiego wsparcia. Gdyby nie kontuzje, to imho Hubnik tez sie dobrze zapowiadal..Ale fakt, zeszloroczny zaciag wyglada dzis blado.

Legia ma nienajgorsze transfery maloletnich graczy..

Mówisz o juniorach?

Tak jest. Borysiuk, Rybus, Kucharczyk, Jedrzejczyk juz graja calkiem niezle..a kolejni powoli wchodza do skladu. Mlode zaplecze na tle innych druzyn ekstraklasy nie wyglada zle. Z Podbeskidziem to oni powinni gryzc trawe (uzupelnieni starszymi), udowadniajac, ze nie przypadkowo sa na Lazienkowskiej.

Vrdoljak na stoperze z Zewlakiem moga tworzyc pare najlepszych w tej
chwili stoperow w lidze.

Do czasu kiedy się Arboleda nie wyleczy co najwyżej. ;-)

Tak, wiem, że może nic być w formie - to taki żart był.

Arboleda z Wojtkowiakiem moga byc, a Zewlak z Vrdoljakiem sa:)

pozdr,
AW

Data: 2011-10-02 15:32:25
Autor: Cavallino
Legia - Hapoel
[...]

Wojtkowiak to cienias, myślałem raczej o Wołąkiewiczu.

, a Zewlak z Vrdoljakiem sa:)

Żaden formą nie czaruje raczej....

Data: 2011-10-02 15:44:03
Autor: Artur Wieckowski
Legia - Hapoel
W dniu 2011-10-02 15:32, Cavallino pisze:
Wojtkowiak to cienias, myślałem raczej o Wołąkiewiczu.

Wojtkowiak ustawiony przez Smude w kadrze na srodku defensywy imho taki cienki nie byl.

, a Zewlak z Vrdoljakiem sa:)

Żaden formą nie czaruje raczej....

W srodku pola, gdzie trzeba troche wiecej biegac, Vrdoljak faktycznie wyglada na pilkarza bez formy, ale w defensywie, ustawiony tak przymusowo chocby ze Slaskiem, prezentowal sie juz bardzo przyzwoicie.

pozdr,
AW

Data: 2011-10-02 15:56:56
Autor: Cavallino
Legia - Hapoel
Użytkownik "Artur Wieckowski" <ar.bez.wieckowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:j69pr6$ihl$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-10-02 15:32, Cavallino pisze:
Wojtkowiak to cienias, myślałem raczej o Wołąkiewiczu.

Wojtkowiak ustawiony przez Smude w kadrze na srodku defensywy imho taki cienki nie byl.

Ale w Lechu był/jest słabszy od wszystkich którzy grywają w środku obrony.

[...]

Przypomnisz wynik tego meczu? ;-)

Data: 2011-10-02 20:05:22
Autor: Artur Wieckowski
Legia - Hapoel
W dniu 2011-10-02 15:56, Cavallino pisze:
Ale w Lechu był/jest słabszy od wszystkich którzy grywają w środku obrony.

Bosackiego juz nie ma. Kto Twoim zdaniem powinien grac na srodku z Arboleda?

[...]

Tak. Po przerwie jak juz zostal przesuniety do obrony, Legia zagrala z tylu na zero. Jak gral w pierwszej polowie na srodku, to nie zdarzal.

pozdr,
AW

Data: 2011-10-03 17:47:41
Autor: Cavallino
Legia - Hapoel
Użytkownik "Artur Wieckowski" <ar.bez.wieckowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:4E88A7E2.10203gmail.com...
W dniu 2011-10-02 15:56, Cavallino pisze:
Ale w Lechu był/jest słabszy od wszystkich którzy grywają w środku obrony.

Bosackiego juz nie ma. Kto Twoim zdaniem powinien grac na srodku z Arboleda?

Tak jak było przed kontuzją Manu, Wołąkiewicz.
Robi ze wszystkich najsolidniejsze wrażenie.

Data: 2011-10-01 23:13:55
Autor: yamma
Legia - Hapoel
Artur Wieckowski wrote:

W srodku pola rzeczywiscie jest wiekszym zagrozeniem dla Legii niz
przeciwnika, ale na stoperze z Zewlakowem jest pewniejszy niz
Komorowski.

Czy ja wiem, czy pewniejszy? Często lubi pójść na raz. Legia nawet miała kiedyś takiego obrońcę - nazywał się Kumbev. Ivica, to jednak nominalny defensywny pomocnik ale obecnie jest wybitnie poza formą. Piłkarzom takie dołki się zdarzają, nawet tym najlepszym i trzeba je po prostu przeczekać. Taki Astiz prawie cały sezon opłakiwał Urbana ale z tego co widziałem, to zaczyna już znowu wracać do dawnej dyspozycji.
A pamiętacie takiego grajka jak Ronaldhinio? On już chyba od kilku lat szuka formy. Żurawski też miał super sezon w Celtiku a potem już były kontuzje i zjazd z formą.
yamma

Data: 2011-10-02 15:22:46
Autor: Artur Wieckowski
Legia - Hapoel
W dniu 2011-10-01 23:13, yamma pisze:

[...]

Jesli Astiz do tej formy dojdzie, Wawrzyniak skoncentruje sie przede wszystkim na byciu obronca, podobnie jak Jedrzejczyk lub Rzezniczak, to obrona Legii prezentuje sie na papierze bardzo porzadnie. A czy beda stanowili monolit, to przede wszystkim praca dla szkoleniowcow. Vrdoljak byl kupowany jako DM mogacy grac na DC. I na tej drugiej pozycji dzis prezentuje sie lepiej, wiec niech tam gra, albo siedzi na lawce. Gol dzis na pewno zasluguje na pierwsza jedenastke bardziej niz Ivica.

pozdr,
AW

Data: 2011-10-02 15:31:02
Autor: Cavallino
Legia - Hapoel
Użytkownik "Artur Wieckowski" <ar.bez.wieckowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Vrdoljak byl kupowany jako DM mogacy grac na DC.

Skąd pobraliście te skróty, z jakiejś gry?
Jest jakaś lista czy muszę się domyślać?

Data: 2011-10-02 15:50:18
Autor: Artur Wieckowski
Legia - Hapoel
W dniu 2011-10-02 15:31, Cavallino pisze:
[...]

Jak nie wiadomo o co chodzi, to pewnie o to chodzi :)

pozdr,
AW

Data: 2011-10-02 20:00:03
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Legia - Hapoel
W dniu 2011-10-02 15:55, Cavallino pisze:
Czyli o co?

O FM :)

Data: 2011-10-02 20:06:04
Autor: Artur Wieckowski
Legia - Hapoel
[...]

No wlasnie o to: z gry i jesli ktos przypadkowo nie zna to na pewno sie domysli:)

pozdr,
AW

Data: 2011-10-03 17:48:18
Autor: Cavallino
Legia - Hapoel
Użytkownik "Artur Wieckowski" <ar.bez.wieckowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:j6a96c$2db$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ale jednak warto zapodać rozwinięcie kilku skrótów to reszta już pójdzie z płatka.

Data: 2011-10-03 20:05:37
Autor: Artur Wieckowski
Legia - Hapoel
W dniu 2011-10-03 17:48, Cavallino pisze:
Ale jednak warto zapodać rozwinięcie kilku skrótów to reszta już pójdzie
z płatka.

dm defensive midfielder
dc zeby bylo trudniej to central defender :)

pozdr,
AW

Data: 2011-09-30 14:37:42
Autor: paralamentarzista
Legia - Hapoel
Legia spod ściany trafiła pod sufit.
Może teraz będzie więcej na stadionie w LE.
A Liga jaka jest to z PSV komplet możliwy .
I tak chociaz powinno być :\

--

Legia - Hapoel