Legia Honorowa !!

Data: 2009-02-24 20:38:39
Autor: MH
Legia Honorowa !!
Panie Prezydencie ,

Gorąco apeluję do Pana o niezwłoczne wydanie zgody na przyznanie orderu Legii
Honorowej Kaziowi. Komu jak komu , ale jemu się qrva należy !!

MH

Data: 2009-02-24 23:09:45
Autor: ColgatesBilly
Legia Honorowa !!

"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:139f.00000385.49a44cbfnewsgate.onet.pl...
Panie Prezydencie ,

Gorąco apeluję do Pana o niezwłoczne wydanie zgody na przyznanie orderu Legii
Honorowej Kaziowi. Komu jak komu , ale jemu się qrva należy !!

MH

Nie wdajac sie w merytoryczna dyskursje, powiem ze...
tytul wontka wrecz irytuje, zwl. kibica Lecha, i to
przed tak waznym meczem POJUTRO ;)

PS

Moze... LEGIA DZIADY! ( zeby nie powiedziec dosadniej)
byloby bardziej na miejscu?

Kol

Data: 2009-02-24 22:44:51
Autor: jadrys
Legia Honorowa !!
ColgatesBilly pisze:

[...]

A ja powiem, jest po 22-jej... Legia to kur..wa , Legię bić trzeba, kto bije Legię idzie do nieba.. :-)

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-25 08:43:26
Autor: ColgatesBilly
Legia Honorowa !!

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:go1po8$hc3$2news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

A jak to kto teraz czyta rano?

Polecam Ci to do przemyslenia...
http://pozamatrixem.salon24.pl/388579.html

P-Kol

Data: 2009-02-25 08:45:07
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

No popełniłem nietakt.. Ale mam za swoje - jestem porównywany do jakiegoś tam Durczoka.. zgroza.. :-!

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-25 08:14:20
Autor: cytruna
Legia Honorowa !!
Panie Prezydencie ,

Gorąco apeluję do Pana o niezwłoczne wydanie zgody na przyznanie orderu Legii
Honorowej Kaziowi. Komu jak komu , ale jemu się qrva należy !!

MH

A już myślałem ze zwróciłi te pół miliarda zetów zachachmęcone od Hajki Grundbaum w warszawskiego budżetu. Gdzie tam, na medalik czekają. Lechu,
gola jednego, drugiego a potem jeszcze kilka.

Data: 2009-02-25 09:18:12
Autor: ColgatesBilly
Legia Honorowa !!

"cytruna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message news:139f.000003e3.49a4efccnewsgate.onet.pl...
[...]

Taz ta cala afera z Lechem, to tylko po to, zeby Kolejorz dal PZPNowi
w lape, jak beda sprzedawac latem za grube miliony euro Stlicza i Lewandowskiego
zeby sie odpierdolili i nie grozili degradacja.

Kol

Data: 2009-02-25 11:08:41
Autor: Vic
Legia Honorowa !!
MH wrote:
Panie Prezydencie ,

Gorąco apeluję do Pana o niezwłoczne wydanie zgody na przyznanie orderu Legii
Honorowej Kaziowi. Komu jak komu , ale jemu się qrva należy !!

Wydaje mi się, że pan prezydent Sarkozy nie zna języka polskiego. Przypuszczam, że w związku z tym twój apel może pozostac niezauważony...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-02-25 12:31:58
Autor: ColgatesBilly
Legia Honorowa !!

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:go35ra$pc8$1mx1.internetia.pl...
MH wrote:
[...]

Ale moze jego FLOOZIE Izabelli zapodac... Order Podwiazki!

Kol

Data: 2009-02-26 08:51:44
Autor: sofu
Legia Honorowa !!

MH wrote:
> [...]

Wydaje mi się, że pan prezydent Sarkozy nie zna języka polskiego.
Przypuszczam, że w związku z tym twój apel może pozostac niezauważony...

A moze by tak zwrócic się do polskiego prezydenta? Niech mu nada order.....
virtiti prostituti !

sofu

Legia Honorowa !!