Legia Honorowa !!

Data: 2009-02-24 23:09:45
Autor: ColgatesBilly
Legia Honorowa !!

"MH" <logiznam1@op.pl> wrote in message news:139f.00000385.49a44cbfnewsgate.onet.pl...
Panie Prezydencie ,

Gorąco apeluję do Pana o niezwłoczne wydanie zgody na przyznanie orderu Legii
Honorowej Kaziowi. Komu jak komu , ale jemu się qrva należy !!

MH

Nie wdajac sie w merytoryczna dyskursje, powiem ze...
tytul wontka wrecz irytuje, zwl. kibica Lecha, i to
przed tak waznym meczem POJUTRO ;)

PS

Moze... LEGIA DZIADY! ( zeby nie powiedziec dosadniej)
byloby bardziej na miejscu?

Kol

Data: 2009-02-24 22:44:51
Autor: jadrys
Legia Honorowa !!
ColgatesBilly pisze:

[...]

A ja powiem, jest po 22-jej... Legia to kur..wa , Legię bić trzeba, kto bije Legię idzie do nieba.. :-)

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-25 08:43:26
Autor: ColgatesBilly
Legia Honorowa !!

"jadrys" <ilicz@wp.pl> wrote in message news:go1po8$hc3$2news.task.gda.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

A jak to kto teraz czyta rano?

Polecam Ci to do przemyslenia...
http://pozamatrixem.salon24.pl/388579.html

P-Kol

Data: 2009-02-25 08:45:07
Autor: jadrys

ColgatesBilly pisze:

[...]

No popełniłem nietakt.. Ale mam za swoje - jestem porównywany do jakiegoś tam Durczoka.. zgroza.. :-!