Legia Honorowa !!

Data: 2009-02-25 08:14:20
Autor: cytruna
Legia Honorowa !!
Panie Prezydencie ,

Gorąco apeluję do Pana o niezwłoczne wydanie zgody na przyznanie orderu Legii
Honorowej Kaziowi. Komu jak komu , ale jemu się qrva należy !!

MH

A już myślałem ze zwróciłi te pół miliarda zetów zachachmęcone od Hajki Grundbaum w warszawskiego budżetu. Gdzie tam, na medalik czekają. Lechu,
gola jednego, drugiego a potem jeszcze kilka.

Data: 2009-02-25 09:18:12
Autor: ColgatesBilly
Legia Honorowa !!

"cytruna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message news:139f.000003e3.49a4efccnewsgate.onet.pl...
[...]

Taz ta cala afera z Lechem, to tylko po to, zeby Kolejorz dal PZPNowi
w lape, jak beda sprzedawac latem za grube miliony euro Stlicza i Lewandowskiego
zeby sie odpierdolili i nie grozili degradacja.

Kol

Legia Honorowa !!