Legia Honorowa !!

Data: 2009-02-25 11:08:41
Autor: Vic
Legia Honorowa !!
MH wrote:
Panie Prezydencie ,

Gorąco apeluję do Pana o niezwłoczne wydanie zgody na przyznanie orderu Legii
Honorowej Kaziowi. Komu jak komu , ale jemu się qrva należy !!

Wydaje mi się, że pan prezydent Sarkozy nie zna języka polskiego. Przypuszczam, że w związku z tym twój apel może pozostac niezauważony...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-02-25 12:31:58
Autor: ColgatesBilly
Legia Honorowa !!

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:go35ra$pc8$1mx1.internetia.pl...
MH wrote:
[...]

Ale moze jego FLOOZIE Izabelli zapodac... Order Podwiazki!

Kol

Data: 2009-02-26 08:51:44
Autor: sofu
Legia Honorowa !!

MH wrote:
> [...]

Wydaje mi się, że pan prezydent Sarkozy nie zna języka polskiego.
Przypuszczam, że w związku z tym twój apel może pozostac niezauważony...

A moze by tak zwrócic się do polskiego prezydenta? Niech mu nada order.....
virtiti prostituti !

sofu

Legia Honorowa !!