Legia - Lech

Data: 2009-04-26 17:53:10
Autor: Mark
Legia - Lech
Tak po pierwszej polowie: zastanawiam sie kto i kiedy podmienil Lecha, i
zamiast zawodnikow graja ich sobowtory.
A graja katastrofalnie. Beznadziejnie kiepsko, jesli porownac  do Lecha z
jesieni.
Koszmarne straty, proste, dziecinne wrecz bledy,, zero taktyki.
Mam nadzieje ze po przerwie sie to zmieni, bo jakis remis by sie przydal.

--
Mark

Data: 2009-04-26 17:54:07
Autor: bodyn
Legia - Lech
Mark pisze:
Tak po pierwszej polowie: zastanawiam sie kto i kiedy podmienil Lecha, i
zamiast zawodnikow graja ich sobowtory.
:) Calkowicie lech gra bez jaj. tak sobie kopia pilke. Pare akcji fajnych ale generalnei Legia lepsza.

Data: 2009-04-26 18:03:48
Autor: stebi
Legia - Lech
Zainwestuj w słownik.

Data: 2009-04-26 17:59:45
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:

Mam nadzieje ze po przerwie sie to zmieni, bo jakis remis by sie przydal.

Ale jak ma sie zmienic, jak wszystkie alternatywy Smuda pozabijal?
Gra jest ustawiona pod Stilica, a on nie chce grac.

Data: 2009-04-26 18:24:03
Autor: Mark
Legia - Lech
Dnia Sun, 26 Apr 2009 17:59:45 +0200, Cavallino napisał(a):

Gra jest ustawiona pod Stilica, a on nie chce grac.

A nie mogl tak "grac" z Wisla?:)
Ale dzis nie tylko on. Nie pamietam od dawna meczu w ktorym Lech robilby
takie proste, dziecinne wrecz bledy w obronie, proste straty, zle zagrania.

--
Mark

Data: 2009-04-26 18:00:59
Autor: tees
Legia - Lech
Mark pisze:
Tak po pierwszej polowie: zastanawiam sie kto i kiedy podmienil Lecha, i
zamiast zawodnikow graja ich sobowtory.

Nie wiem czy nie wychodzi to samo co mnie na maksa wku**** w niektórych gwiazdkach Wis?y. Cze;s'c' moz.e juz. mys'lec' o tym, gdzie wyjedzie grac' w nowym sezonie - wie;c mistrz dla Lecha moz.e im mocno nie pasowac'.

Ale takie sa; efekty jak sie; nie szanuje umów i zawodnik wie, z.e jak tylko mu cos' odwali to moz.e wymóc wszystko na klubie który go zatrudnia (oczywis'cie w druga; strone; to nie dzia?a bo wtedy biedny gracz jest szykanowany i krzywdzony). Doka;d sie; to nie zmieni to normalnie nie be;dzie u nas.

Ale jeszcze przed nami druga po?owa, moz.e sie; cos' zmieni (choc' akurat mnie ten wynik pasuje nawet ;).

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 18:01:35
Autor: tees
Legia - Lech
tees pisze:

Nie wiem co jest grane - zawsze jak odpowiadam na posty Marka - wywala mi kodowanie :-|

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 18:09:33
Autor: AJK
Legia - Lech
26-04-2009  o godz. 18:01 tees napisał:

tees pisze:

Nie wiem co jest grane - zawsze jak odpowiadam na posty Marka - wywala mi kodowanie :-|

Mark pisze w us-ascii, a ty z "ogonkami" i chyba Thunderbird na tym się
wywala. Poszukałbym rozwi±zania w archiwach alt.pl.mozilla, bo na pewmo
kto¶ już tę przypadło¶ć miał.

A teraz zobaczymy czy 40tude Dialog zadziała prawidłowo :-)

--
AJK

Data: 2009-04-26 18:02:31
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Uzytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:

Nie wiem czy nie wychodzi to samo co mnie na maksa wku**** w niektórych gwiazdkach Wis?y. Cze;s'c' moz.e juz. mys'lec' o tym, gdzie wyjedzie grac' w nowym sezonie

Z ta róznica, ze u Was Baszczu i Zienczuk daja druzynie tyle ile moga, a nie sabotuja gry.

Data: 2009-04-26 18:05:12
Autor: tees
Legia - Lech
Cavallino pisze:

Z ta róznica, ze u Was Baszczu i Zienczuk daja druzynie tyle ile moga, a nie sabotuja gry.

Bo im sie; kontrakt konczy wiec tak czy inaczej odejda wiec sie chca zaprezentowac. Stilic ma jeszcze dlugi kontrakt i chce go byc moze rozwiazac inaczej - jak legalnie sie nie da.

Podobnie u nas Cantoro - dokad walczyl o kontrakt - gral zajebiscie. Jak podpisal - wyladowal szybko na lawie...

A co do Zienczuka i Baszcza - jakby na to nie patrzec to szacunek za to zaangazowanie.

pozdrawiam
tees

Data: 2009-04-26 18:07:01
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Uzytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:gt20nj$ic1$3news.onet.pl...
Cavallino pisze:

Z ta róznica, ze u Was Baszczu i Zienczuk daja druzynie tyle ile moga, a nie sabotuja gry.

Bo im sie; kontrakt konczy wiec tak czy inaczej odejda

Wiec tym bardziej juz nie musza.
A graja az milo popatrzec.

wiec sie chca zaprezentowac. Stilic ma jeszcze dlugi kontrakt i chce go byc moze rozwiazac inaczej - jak legalnie sie nie da.

I ja bym go poswiecil na udowodnienie innym, ze jednak taka postawa sie nie oplaca.
Jak posiedzi pól roku na trybunach to moze mu przejdzie, a i inni sie zastanowia.

I tak w takiej sytuacji sensownej kasy nie da sie za niego uzyskac.

Data: 2009-04-26 18:10:38
Autor: tees
Legia - Lech
Cavallino pisze:

Wiec tym bardziej juz nie musza.
A graja az milo popatrzec.

tak jak pisalem - graja rowniez a moze glownie dla siebie.

I ja bym go poswiecil na udowodnienie innym, ze jednak taka postawa sie nie oplaca.
Jak posiedzi pól roku na trybunach to moze mu przejdzie, a i inni sie zastanowia.

prosze, prosze - to juz nie ulegamy kaprysom gwiazdek? milo, ze zmieniles zdanie ;)

pozdrawiam
tees

Data: 2009-04-26 18:24:26
Autor: maciej
Legia - Lech
tees napisal:

prosze, prosze - to juz nie ulegamy kaprysom gwiazdek? milo, ze zmieniles zdanie ;)

No co Ty? Z Kokoszka to jest _ZUPELNIE_inna_sytuacja! ;-)

Data: 2009-04-26 19:05:05
Autor: Cavallino
Legia - Lech
[...]

Ulegamy, ale bez przesady.
Nie chodzi o Stilica, jego juz dla mnie w Lechu nie ma, jak sie da powinni sie go pozbyc chocby dzis.
Chodzi o dawanie dobrego przykladu innym.

Data: 2009-04-26 19:07:32
Autor: tees
Legia - Lech
Cavallino pisze:

Chodzi o dawanie dobrego przykladu innym.
Calkowicie sie zgadzam - miedzy innymi dlatego tez nie chcialem puszczac Kokoszki - zeby na przyszlosc inni jemu podobni nie mieli takich zachcianek.

Smuda i zarzad LEcha powinni go przeczolgac co najmniej rok - jak bedzie trzeba to i w ME...

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 19:10:37
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Uzytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:gt24cf$rih$4news.onet.pl...
Cavallino pisze:

Chodzi o dawanie dobrego przykladu innym.
Calkowicie sie zgadzam - miedzy innymi dlatego tez nie chcialem puszczac Kokoszki - zeby na przyszlosc inni jemu podobni nie mieli takich zachcianek.

Ale przypomnij sobie co ja proponowalem z Kokoszka.
Wcale nie jego puszczanie, tylko gwarancje gry.
Jesli o to chodzilo to by styklo.

Smuda i zarzad LEcha powinni go przeczolgac co najmniej rok - jak bedzie trzeba to i w ME...

A po co miejsce w ME zajmowac?
Ja bym mu wcale grac nie pozwolil.
Trybuny i niech tam siedzi do skutku.
Az sam nie przyjdzie z mocnym postanowieniem poprawy.

Data: 2009-04-26 19:14:09
Autor: Danpe
Legia - Lech

Cavallino pisze:

[...]

Widac Smuda Cie slucha i Stilicovi zaproponowal to samo.

Trybuny i niech tam siedzi do skutku.

to sie zdecyduj, jednemu radzisz trybuny a drugiemu granie z fochem.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-26 19:16:26
Autor: tees
Legia - Lech
Cavallino pisze:

Ale przypomnij sobie co ja proponowalem z Kokoszka.
Wcale nie jego puszczanie, tylko gwarancje gry.
Jesli o to chodzilo to by styklo.

Ale nie rozumiesz ze gwarancja gry dla kogos kto byl slabszy od Glowy i Clebera w danym okresie to zachcianka podobna jak wyjazd Stlica do Celticu? To nie zawodnik stawia ultimatum i mowi - albo gram albo wyjezdzam, lub - albo mnie sprzedacie albo nie gram. Taka sytuacja to postawienie na glowie wszystkiego!
Proponuje juz nie dublowac tematu o Kokoszce ponownie ;)

A po co miejsce w ME zajmowac?
Ja bym mu wcale grac nie pozwolil.
Trybuny i niech tam siedzi do skutku.
Az sam nie przyjdzie z mocnym postanowieniem poprawy.

Obojetne - wybor kary jest w gestii klubu. OCZYWISCIE JESLI nie okazae sie jednak, ze to SMuda go zajezdzil tak ze ten nie wie o co chodzi w pilce... A to tez jest jakas opcja...

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 19:21:19
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Uzytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:gt24t6$u0v$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Nie do konca.

To nie zawodnik stawia ultimatum i mowi - albo gram albo wyjezdzam, lub - albo mnie sprzedacie albo nie gram. Taka sytuacja to postawienie na glowie wszystkiego!

Jesli zawodnik ma do tego prawo, to nie.
Gdyby Stilic mial odstepne w kontrakcie tez bym to proponowal.

Obojetne - wybor kary jest w gestii klubu. OCZYWISCIE JESLI nie okazae sie jednak, ze to SMuda go zajezdzil tak ze ten nie wie o co chodzi w pilce... A to tez jest jakas opcja...

Niewielka.

Data: 2009-04-26 19:23:33
Autor: tees
Legia - Lech
Cavallino pisze:

Jesli zawodnik ma do tego prawo, to nie.
Gdyby Stilic mial odstepne w kontrakcie tez bym to proponowal.

Cos to prawo slabo dziala - bo Wisla do dzis nie dostala ani 1 euro! Czyli wyglada to tak jak pisalem - prawo dla silniejszego a wy**** polskiego slabiaka.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 19:11:28
Autor: Smok Eustachy
Kokoszka raz jeszcze ex: Re: Legia - Lech
Dnia Sun, 26 Apr 2009 19:23:33 +0200, tees napisał(a):
/.../
Cos to prawo slabo dziala - bo Wisla do dzis nie dostala ani 1 euro!
Czyli wyglada to tak jak pisalem - prawo dla silniejszego a wy****
polskiego slabiaka.

Niechby jeszcze Wiśle dowalili karę to by się nauczyli.

Data: 2009-04-27 20:40:07
Autor: Danpe
Kokoszka raz jeszcze ex: Re: Legia - Lech
On Sun, 26 Apr 2009 19:11:28 +0000 (UTC), Smok Eustachy
<Smok@Eustachy.pl> wrote:

[...]

Niechby jeszcze Wi¶le dowalili karę to by się nauczyli.

czego nauczyli?
Zeby wystawiac cioty na obronie?
Jasne, ze Tobie by to bylo na reke :D

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-27 19:32:05
Autor: Smok Eustachy
Kokoszka raz jeszcze ex: Re: Legia - Lech
Dnia Mon, 27 Apr 2009 20:40:07 +0430, Danpe napisał(a):
/..../
czego nauczyli?
Zeby wystawiac cioty na obronie?
Jasne, ze Tobie by to bylo na reke :D

To jak Ciota to sprzedać.

Data: 2009-04-28 18:59:32
Autor: Danpe
Kokoszka raz jeszcze ex: Re: Legia - Lech

 nie zdazyli :D
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-28 19:04:39
Autor: Mane
Kokoszka raz jeszcze ex: Re: Legia - Lech
Danpe pisze:

To jak Ciota to sprzedać.

 nie zdazyli :D

Czyli jeszcze wieksze cioty :D

Data: 2009-04-29 18:56:36
Autor: Danpe
On Tue, 28 Apr 2009 19:04:39 +0200, Mane <mane1979@gazeta.pl> wrote:

Danpe pisze:

To jak Ciota to sprzedać.

 nie zdazyli :D

Czyli jeszcze wieksze cioty :D

Sugerujesz, ze ktos w Wisle powinien nabyc jakas kule wrozaca, ktory z
kolejnych gnojkow se wymysli, ze bedzie gwiazda na zachodzie lub
wschodzie?
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-26 19:28:45
Autor: Andy
Legia - Lech
"tees" <ra2k@poczta.onet.pl> wrote in message news:gt24cf$rih$4news.onet.pl...
Smuda i zarzad LEcha powinni go przeczolgac co najmniej rok - jak bedzie trzeba to i w ME...

Ale dlaczego Ty i kilku innych zakladacie, ze Stilic cokolwiek sabotuje? Lech jako druzyna gra slabiej niz jesienia, jednym z tych, ktorzy zaliczyli obnizke formy jest Stilic, ale moglbym spokojnie wymienic jeszcze kilku innych (Arboleda, Wojtkowiak do momentu kontuzji, Peszko, Murawski), ktorzy graja znacznie gorzej. W ich przypadku jakos nikt nie chce ich przeczolgac w ME.

Dla przykladu ja zdecydowanie nie poddaje sie owczemu pedowi, by jechac ze Stilicem, bo jesienia gral zajebiscie, a teraz gra dno. A opcje "rocznego przeczolgania" czy " niech spierdala" uwazam za zlosliwe rady kibicow konkurencyjnych klubow :). Stilic jest b. mlody, ma wahania formy, ale mimo tego, ze jest ewidentnie bez formy, to kilka razy wiosna bardzo sie przydal. Taki Murawski jest bez formy i wiosna jest niemal nieprzydatny. Czyli gorzej niz Stilic. To jego moze na 2 lata trzeba przeczolgac? :)

Co do samego meczu, to po pierwszej polowie bylem zalamany, po drugiej czuje spory niedosyt. Walka o mistrza bedzie ciekawa, choc coraz wiecej przemawia za tym, ze Lechowi bardzo ciezko bedzie tytul zdobyc.

Data: 2009-04-26 19:32:28
Autor: tees
Legia - Lech
Andy pisze:

[...]

Taka moja koncepcja :) Poskladalem sobie pare faktow i tyle. Oczywiscie - jak pisalem w jednym z maili - moze to byc tez robota Smudy i jego fachowosci np.

A czemu wszyscy sie czepili Stilica? Bo roznica jest najwieksza i ciezko znalezc cos co by go tlumaczylo.

A co do konkurencyjnego klubu - ja bede za przeczolganiem kazdej gwiazdki czy w Lechu czy w Legii czy w Wisle - jesli beda usilowali cos wymuszac (albo bede mial wrazenie ze probuja cos takiego robic). Myslalem ze to jasne jest vide dyskusje inne np. o Kokoszce ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 19:39:35
Autor: bodyn
Legia - Lech
tees pisze:

A czemu wszyscy sie czepili Stilica? Bo roznica jest najwieksza i ciezko znalezc cos co by go tlumaczylo.
A moze jego obecna forma jest forma normalna?

Data: 2009-04-26 19:41:46
Autor: tees
Legia - Lech
bodyn pisze:

A moze jego obecna forma jest forma normalna?

Myslisz ze to Zienczuk bis? :)

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 19:53:32
Autor: bodyn
Legia - Lech
tees pisze:
bodyn pisze:

A moze jego obecna forma jest forma normalna?

Myslisz ze to Zienczuk bis? :)
Widac, ze nie znasz kariery Zienczuka

Data: 2009-04-26 19:57:07
Autor: tees
Legia - Lech
bodyn pisze:

Widac, ze nie znasz kariery Zienczuka

Odnosilem sie do jego zajebistego zeszlego sezonu. Roznica miedzy tym sezonem a innymi jest mniej wiecej taka jak roznica w grze Stlica ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 20:20:43
Autor: bodyn
Legia - Lech
tees pisze:
bodyn pisze:

Widac, ze nie znasz kariery Zienczuka

Odnosilem sie do jego zajebistego zeszlego sezonu. Roznica miedzy tym sezonem a innymi jest mniej wiecej taka jak roznica w grze Stlica ;)
Z tych dwoch sezonow srednai Zienia jest taka jak zawsze, ok 8 bramek na sezon

Data: 2009-04-26 20:59:38
Autor: tees
Legia - Lech
bodyn pisze:

Z tych dwoch sezonow srednai Zienia jest taka jak zawsze, ok 8 bramek na sezon

Statystycznie można wszystko udowodnić. A tu sprawa jest prosta - Zieńczuk ma ten sezon jak na siebie CIENKI. A poprzedni miał super.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 19:55:23
Autor: bodyn
Legia - Lech
Gneralnie kibice i Wisly moga powiedziec, ze jesli wygraja wszystko do konca to zdobeda mistrza.
Legia moze w Krakwoie zremisowac i reszte wygrac.
Bedzie ciekawie

Data: 2009-04-26 19:54:23
Autor: Andy
Legia - Lech
"tees" <ra2k@poczta.onet.pl> wrote in message news:gt25r8$16p$1news.onet.pl...
A czemu wszyscy sie czepili Stilica? Bo roznica jest najwieksza i ciezko znalezc cos co by go tlumaczylo.

Moim zdaniem najwieksza roznica jest przy Murawskim.

[...]

Ale dlaczego uwazasz, ze Stilic usiluje cos wymuszac?

Bo jakis debil nie potrafiacy ani be ani me po niemiecku z C+, ktory tlumaczyl wywiad ze Stilicem po meczu w Belchatowie tak przetlumaczyl jego slowa, ze Stilic chce czym predzej odejsc z Lecha? W moim odczuciu Semir nie dal zadnego powodu, by tworzyc jakies niestworzone historie. To nie jest glupi chlopak i doskonale wie, ze jesli bedzie gral slabo, to nie odejdzie z Lecha do dobrego klubu.

Data: 2009-04-26 19:59:48
Autor: tees
Legia - Lech
Andy pisze:

[...]

Czytalem o tym w roznych mediach - slyszalem tez o tym miedzy innymi rowniez od kibicow Lecha (tego wywiadu w c+ przyznaje ze nie slyszalem).
Byc moze faktycznie za ostro o nim pisalem - ale tak jak wspominalem, jestem strasznie wyczulony na takie sytuacje - niezaleznie od tego gdzie delikwent gra.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 20:16:48
Autor: Andy
Legia - Lech
"tees" <ra2k@poczta.onet.pl> wrote in message news:gt27ef$53r$2news.onet.pl...
[...]

Zebysmy sie dobrze zrozumieli. Nie wiem, jaki jest powod obnizki formy Stilica, pewnie podobnie jak Ty i inni. Uwazam jedynie, ze nie ma zadnych podstaw, by tworzyc takie historie, jakie tu na prspn (a takze na forum Lecha) przeczytalem.

Data: 2009-04-26 20:51:29
Autor: tees
Legia - Lech
Andy pisze:

Zebysmy sie dobrze zrozumieli. Nie wiem, jaki jest powod obnizki formy Stilica, pewnie podobnie jak Ty i inni.

Racja

Uwazam jedynie, ze nie ma zadnych podstaw, by tworzyc takie historie, jakie tu na prspn (a takze na forum Lecha) przeczytalem.

Podstawy s±. Można się sprzeczać co do tego jak "te podstawy" interpretować - i tu każdy ma dowolno¶ć, przez co dochodzić może do różnych wniosków.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-29 21:47:44
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Zebysmy sie dobrze zrozumieli. Nie wiem, jaki jest powod obnizki formy Stilica, pewnie podobnie jak Ty i inni. Uwazam jedynie, ze nie ma zadnych podstaw,

No już dzisiaj s±, skoro nawet klub grozi Stilicowi przesunięciem do ME (przynajmniej tak podaje prasa).
Ponoć duży udział ma Turina w tym wszystkim, który obraził się na klub że nie gra, chce odej¶ć i buntuje innych grajków z Bałkanów.

Jego to akurat bym wywalił bez chwili zastanowienia.

Data: 2009-04-26 19:43:24
Autor: maciej
Legia - Lech
Andy napisał:

Ale dlaczego Ty i kilku innych zakladacie, ze Stilic cokolwiek sabotuje?

Zdecydowanie popieram, trochę młodzika "przytkało", a tu juz jadą po nim jak po szmacie :-(

Fajny wynik, meczów coraz mniej, a zamiast się wyjaśniać coraz bardziej się komplikuje, nawet interesujące to się zrobiło.

Data: 2009-04-30 18:41:59
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gt26l2$k9g$1atlantis.news.neostrada.pl...
Andy napisał:

Ale dlaczego Ty i kilku innych zakladacie, ze Stilic cokolwiek sabotuje?

Zdecydowanie popieram, trochę młodzika "przytkało"

Przytkało mu zwłaszcza głowę.
Ale sądząc po dzisiejszym meczu musiał ktoś z nim przeprowadzić rozmowę odtykającą, względnie wrócił z Bośni jego brat bliźniak, bo nagle daje się biegać, walczyć, mieć przechwyty, celne i sensowne podania, dobrze bite stałe fragmenty, a nawet do bramki trafić.

I tylko nie mów o nagłym powrocie formy sportowej w ciągu 4 dni, bo ze śmiechu zejdę.

Data: 2009-04-30 19:07:50
Autor: maciej
Legia - Lech
Cavallino napisał:

I tylko nie mów o nagłym powrocie formy sportowej w ciągu 4 dni, bo ze śmiechu zejdę.

Ja już schodzę.

Teraz po każdej połowie:
1. albo Stilić zaliczy kilka dobrych zagrań i napiszesz, że twoja teoria jest zajebista i właśnie swoją dobrą grą ją potwierdza
2. albo Stilić zaliczy słabe 45 minut (jak wlaśnie teraz) i napiszesz, że twoja teoria jest zajebista i swoją nędzną grą ją potwierdza

Wybacz, 13 skończyłem wiele lat temu.

Data: 2009-04-30 21:07:01
Autor: Cavallino
Legia - Lech
[...]

Nie rozumiesz chyba tego co czytasz, a nawet na pewno.
Mowa była o zaangażowaniu i chęciach.
A to widać nawet jak nic nie wychodzi (coś jak Murawskiemu dzisiaj).
Wszystko można mu zarzucić, ale nie to że nie chce grać.

I Stilic dokładnie tak samo dzisiaj wyglądał, metamorfoza był jasna dla każdego kto chce coś widzieć.
Zresztą nie tylko jego, szczena na ziemię mi opadła jak Smuda wpuścił na boisko Handżicia - może i on miał cięższą rozmowę. ;-)

Data: 2009-04-30 19:16:56
Autor: maciej
Legia - Lech
Cavallino napisał:

[...]

Jeszcze jedno: nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę (wątpię), ale właśnie 3 proste kopnięcia w 45 minut Stilicia uznałeś za wystarczający dowód na sabotowanie gry przez niego w poprzednich meczach. W drugiej połowie jak rozumiem znowu sabotuje? Cokolwiek nie robi to potwierdza twoją teorię?

Data: 2009-04-30 21:09:41
Autor: Cavallino
Legia - Lech
[...]

Ciekawe, gdzie ja coś pisałem o trzech kopnięciach?

W drugiej połowie jak rozumiem znowu sabotuje?

Nie.
Dalej się starał.

Cudów od niego nie wymagam, nie musi grać w każdym meczu tak jak w tych najlepszych jesienią.
Ale ma chcieć tak grać i próbować się do tej gry przykładać.

Data: 2009-05-01 14:35:45
Autor: maciej
Legia - Lech
Cavallino napisał:

W drugiej połowie jak rozumiem znowu sabotuje?

Nie.
Dalej się starał.

Ty to piszesz o 45 minutach w których piłkę dotknął z 5 razy, komentatorzy jego nazwisko wymienili 2 razy, a ja w 80 minucie zacząłem się zastanawiać, czy go Smuda zmienił w przerwie i realizatorzy zapomnieli podać jakiś komunikat o tym fakcie?
Gość się uniósł od durnego gadania ambicją mimo słabszej formy i całe zdrowie zostawił w pierwszej połowie, a na drugą mu zabrakło siły.

Data: 2009-05-06 09:10:59
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:gteqta$nni$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

[...]

No dobra, zwracam honor, po ostatnim meczu wydaje mi się, że ta pierwsza połowa meczu z Polonią to była tylko demonstracja tego że jak się chce to można, ale jednak się nie chce.

Gość się uniósł od durnego gadania ambicją mimo słabszej formy i całe zdrowie zostawił w pierwszej połowie, a na drugą mu zabrakło siły.

Może i tak było.

Data: 2009-04-26 20:42:50
Autor: yamma
Legia - Lech
Andy wrote:
[...]

Rzadko się z tob± zgadzam ale tutaj podpisuję się obiema ręcami. Teksty, które czytuję na niektórych forach o tym jakoby piłkarzowi X nie chciało się grać zawsze mnie rozbawiaj±. A już zupełnie smiesz± mnie w kontek¶cie takich klubów jak Wisła, Legia czy (w tym roku) Lech - klubów, które bij± się o MP i możliwo¶ć pokazania się w europejskich pucharach. Cudów nie ma, każdy piłkarz miewa wahania formy - taka już jest fizjologia. Rzecz w tym aby taki spadek formy nie miał zbyt dużego wpływu na grę zespołu. Im szersza i równiejsza ławka tym lepiej.
yamma

Data: 2009-04-26 23:45:28
Autor: Cavallino
Legia - Lech
[...]

Oj pojechałe¶.
Zwłaszcza dzisiaj akurat i Peszko i Murawski wypruli sobie płuca żeby odmienić stan rzeczy na boisku i to im głównie zawdzięczamy że im się udało (niezależnie od tego że nie s± w formie, ale chociaż staraj± się jak mog±).
W tym czasie Stilic sobie truchtał i knocił każde zagranie.

Możesz wierzyć, że to skutek słabej formy, ale ja małym dzieckiem nie jestem.
Obejrzyj jeszcze raz i sam zobacz ile rzeczy dałby radę zrobić i do ilu piłek doj¶ć gdyby tylko mu się chciało.

Ja też nie chciałem w to wierzyć, ale dzi¶ straciłem złudzenia do reszty.

Taki Murawski jest bez formy i wiosna jest niemal nieprzydatny.

A jednak dzisiaj się przydał.
I to diametralnie mocniej niz Stilic.
Jestem pewien, że bez niego Lech nie dałby rady zdominować w pomocy Legii w drugiej połowie.

Tak jak już pisałem - nie wszystko musi wychodzić, ale go¶ci którym się nie chce nie trawię.
I nie mam zamiaru ani chwili bronić pobytu takowych na boisko.

Data: 2009-04-26 20:41:04
Autor: Koriat
Legia - Lech
Uzytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisal w wiadomosci news:gt20r4$j6b$1news.onet.pl...
Cavallino pisze:

Z ta róznica, ze u Was Baszczu i Zienczuk daja druzynie tyle ile moga, a nie sabotuja gry.

Bo im sie; kontrakt konczy wiec tak czy inaczej odejda

Wiec tym bardziej juz nie musza.
A graja az milo popatrzec.
No w sumie nie wiadomo, musza-nie musza. Pytanie, czy maja juz obgadane kontrakty z innymi klubami niezaleznie od postawy w tej rundzie. Ale jedno jest pewne. Graja b.dobrze - i nie widac, zeby np. oszczedzali sie przed jakowas kontuzja.

[...]

Bardzo bym chcial, zeby wreszcie pojawil sie wlasciciel, który nie bedzie patrzyl przez pryzmat szybkiej kasy - tylko popatrzy dalekosieznie. Niewatpliwie posadzenie Stilica na runde na trybunach, czy kiedys Kaluznego, czy kazdego innego to strata kasy w perspektywie tego jednego transferu. Ale docelowo kazdy nastepny grajek przychodzacy do druzyny i podpisujacy kontrakt bedzie sprawdzal do kiedy on obowiazuje. A tak to jest wedle zasady - podpisac podpisze, a jakby mi naprawde wyszlo to sie postawie i mnie sprzedadza. Gdyby wiedzial, ze w klubie wlasciciel nie odpusci i raczej odstawi zawodnika na trybuny to dwa razy sie zastanowi zamiast wykreci jakis numer. A to oznacza, ze w relacjach dlugofalowych poswiecenie takiego Stilica finansowo by sie oplacilo. A sytuacja taka moze zdarzyc sie w kazdym klubie - dzisiaj Stilic w Lechu, a za 2 miesiace taki problem bedzie miala Wisla z Marcelo.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-04-26 20:54:26
Autor: tees
Legia - Lech
Koriat pisze:

[...]

Otóż to. Dok±d będziemy liczyć każdy grosz i trz±¶ć się nad każd± "stracon±" złotówk± - gwiazdki będ± robić swoje.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 21:10:43
Autor: Citizen Cain
Legia - Lech

Użytkownik "Koriat"

[...]

Naiwniak z Ciebie. Problemy, o których piszesz, maj± znacznie lepsze kluby niż Lech czy Wisła. Jak Ashley Cole się uparł, że przechodzi do Chelsea, to przeszedł. Jakby Cristiano Ronaldo się uparł, że nie chce już grać w MU, to założę się, że władze klubu nie odstawiłyby go na trybuny, tylko jednak skasowały forsę. W dzisiejszej piłce rz±dz± piłkarze i nic na to nie poradzisz.

CC

Data: 2009-04-26 22:40:22
Autor: Koriat
Legia - Lech
Użytkownik "Citizen Cain" <cc1@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gt2bi8$bu9$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Koriat"

[...]

Ależ oczywi¶cie, że jest to również problem innych klubów. Rzecz w tym, że procentowo im wyżej tym niebezpieczeństwo takiego numeru jest mniejsze. Kto może sprawić, że C.Ronaldo nagle zacznie sabotować grę: MC, Barcelona, Real M., Chelsea. Niestety, klubów, które mog± sprawić, że każdy dowolny grajek naszej ligi straci ochotę do pracy s± dziesi±tki jeżeli nie setki. A po drugie, wła¶nie takie podej¶cie: nic na to nie poradzimy - co prawda podpisał kontrakt, ale się uparł, wiec musimy się z nim zgodzić prowadzi do tego, że w piłce rz±dz± piłkarze.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-04-26 23:51:23
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

[...]

Dokładnie o tym pisałem.
Np. Arboledzie i Lewandowskiemu dałoby to trochę do my¶lenia w każdym razie.

Data: 2009-04-27 14:52:36
Autor: gasper
Legia - Lech
I ja bym go poswiecil na udowodnienie innym, ze jednak taka postawa sie nie oplaca.

kiedys kibice udowadniali juz cos zawodnikom na treningu i poskutkowalo ;)

Data: 2009-04-26 18:20:32
Autor: bodyn
Legia - Lech
tees pisze:
Cavallino pisze:

[...]

Baszczu to molgby zostac..
Chlop ogra jeszcze z 1.5 roku na pewno

Data: 2009-04-26 19:03:50
Autor: tees
Legia - Lech

Chlop ogra jeszcze z 1.5 roku na pewno

Tym bardziej ze dobrych obroncow na poziomie Baszcza nie spodziewam sie zobaczyc w okienku transferowym....

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 20:44:01
Autor: Koriat
Legia - Lech
Uzytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:gt245h$rih$2news.onet.pl...

Chlop ogra jeszcze z 1.5 roku na pewno

Tym bardziej ze dobrych obroncow na poziomie Baszcza nie spodziewam sie zobaczyc w okienku transferowym....
I to jeszcze takich, za których mozna wydac raptem ok.200k euro, bo tyle maksymalnie chcieli za Baszcza. A nie sadze, zeby nagle znalazly sie pieniadze na transfery.

Data: 2009-04-26 19:01:38
Autor: Danpe
Legia - Lech
On Sun, 26 Apr 2009 18:05:12 +0200, tees <ra2k@poczta.onet.pl> wrote:

Cavallino pisze:

[...]

troszke nie rozumiem pozbywania sie Baszcza, wyglada na to, ze z
Sobole mbedzie tak samo...

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-26 19:06:04
Autor: tees
Legia - Lech
Danpe pisze:

troszke nie rozumiem pozbywania sie Baszcza, wyglada na to, ze z
Sobole mbedzie tak samo...

No niestety, Sobol to bedzie potezna wyrwa. Ale sadze, ze on sam bedzie chcial odejsc, wiec nie podejmie zadnych rozmow z Wisla. To dla niego totalnie ostatni gwizdek zeby zarobic cos w Europie...

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 20:32:50
Autor: Koriat
Legia - Lech
Cavallino pisze:

[...]

Mnie to bardziej przypomina Kaluznego z czasów, gdy zapalal miloscia do Cottbus.

Podobnie u nas Cantoro - dokad walczyl o kontrakt - gral zajebiscie. Jak podpisal - wyladowal szybko na lawie...

A co do Zienczuka i Baszcza - jakby na to nie patrzec to szacunek za to zaangazowanie.
Ano. I teraz wychodzi "madrosc" decydentów, którzy by ich luneli w pakiecie, gdyby ktos zechcial dac po 200k euro za kazdego.
Pozdrawiam
Koriat

Data: 2009-04-26 18:28:46
Autor: Mark
Legia - Lech
Dnia Sun, 26 Apr 2009 18:02:31 +0200, Cavallino napisał(a):

Z ta róznica, ze u Was Baszczu i Zienczuk daja druzynie tyle ile moga, a nie sabotuja gry.

Bo Baszczu, Zieńczuk czy Sobolewski to naprawde klasowi zawodnicy.
Nawet je¶li czasem pod względem umiejetno¶ci gorsi od innych "gwiazd"
(vide Zieniu jak jest bez formy) Ale nie wuobrażam sobie np po Sobolu lub
Baszczu podejscia takiego jak Uche, Kokoszka..

--
Mark

Data: 2009-04-26 19:06:01
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Ale nie wuobrażam sobie np po Sobolu lub
Baszczu podejscia takiego jak Uche, Kokoszka..

Kokoszka też co¶ specjalnie na boisku zawalał?

Data: 2009-04-26 19:11:50
Autor: Mark
Legia - Lech
Dnia Sun, 26 Apr 2009 19:06:01 +0200, Cavallino napisał(a):

Kokoszka też co¶ specjalnie na boisku zawalał?

Nie mial okazji. Znalazl inny sposob.

--
Mark

Data: 2009-04-26 19:17:50
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1cuxyl4fxzpa9.dlgsmok.wot...
Dnia Sun, 26 Apr 2009 19:06:01 +0200, Cavallino napisał(a):

Kokoszka też co¶ specjalnie na boisku zawalał?

Nie mial okazji. Znalazl inny sposob.

I Ci powiem, że ten sposób by mnie mniej zmartwił, niechby Stilicowi obiecać odej¶cie za majstra i niech spierdala.

Data: 2009-04-26 19:14:53
Autor: Danpe
Legia - Lech
On Sun, 26 Apr 2009 19:06:01 +0200, "Cavallino"
[...]

to akurat, czy specjalnie jest sprawa dyskusyjna.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-26 19:22:00
Autor: bodyn
Legia - Lech
Cavallino pisze:
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Ale nie wuobrażam sobie np po Sobolu lub
Baszczu podejscia takiego jak Uche, Kokoszka..

Kokoszka też co¶ specjalnie na boisku zawalał?

A Cleber i Glowa zawalali? Nie. I w nagrode mieli siedziec na lawce aby zobaczyc czy Kokos zwala?
CO to laboratorium doswiadczalne?

Data: 2009-04-26 23:38:56
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gt257l$8a1$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Nigdy, ani razu dosłownie. ;-)
Zreszt± nie o tym mowa, je¶li nie zrozumiałe¶ kontekstu pytania to wróc i czytaj je tak długo aż zrozumiesz.

Data: 2009-04-26 18:06:43
Autor: Danpe
Legia - Lech
On Sun, 26 Apr 2009 18:00:59 +0200, tees <ra2k@poczta.onet.pl> wrote:

Ale jeszcze przed nami druga po?owa, moz.e sie; cos' zmieni (choc' akurat mnie ten wynik pasuje nawet ;).

z Legia w takiej formie moze byc ciezko wygrac, wolalbym jednak remis
w tym meczu, Lech niech se z Poloni± wtopi ;)
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-26 20:52:09
Autor: yamma
Legia - Lech
Danpe wrote:
On Sun, 26 Apr 2009 18:00:59 +0200, tees <ra2k@poczta.onet.pl> wrote:

z Legia w takiej formie moze byc ciezko wygrac, wolalbym jednak remis
w tym meczu, Lech niech se z Poloni± wtopi ;)

Tylko jak zapewne zauważyłe¶ Legia tak± formę prezentuje wył±cznie w I połowie. Dzisiaj Lech spokojnie mógł z nami wygrać. ¦rednio zarabiaj±cy europejski piłkarz te dwie sytuacje jakie mieli w II połowie Wilk i Stilic z palcem w tyłku zamieniłby na bramki. Nie mam pojęcia co się dzieje w legijnej szatni w czasie przerwy ale bardzo mi się to nie podoba. W ogóle, ogl±daj±c ostatnio Legię zaczynam powoli rozumieć pewnych bardzo szanowanych starych kibiców, którzy od jakiego¶ czasu przestali się bawić w kibicowanie na Ł3.
yamma

Data: 2009-04-26 18:25:45
Autor: Mark
Legia - Lech
Dnia Sun, 26 Apr 2009 18:00:59 +0200, tees napisał(a):

Nie wiem czy nie wychodzi to samo co mnie na maksa wku**** w niektórych gwiazdkach Wis?y. Cze;s'c' moz.e juz. mys'lec' o tym, gdzie wyjedzie grac' w nowym sezonie - wie;c mistrz dla Lecha moz.e im mocno nie pasowac'.

Paradoksalnie, w ten sposób jego warto¶ć maleje...
Ale zgadzam sie z Toba, i już w przerwie zimowej pisałem że Lech może miec
dokładnei ten sam problem który miewała Wisła.

--
Mark

Data: 2009-04-26 18:01:46
Autor: ISS
Legia - Lech
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:1mlbbx5p7dxyp.dlgsmok.wot...
[...]
-- -- -- -

jesli Lech nie zmieni stylu gry to wynik 3:0 dla Legii bedzie chyba tylko w minimalnym stopniu odzwierciedlal to co dzialo sie przez 90 minut.
Lech z taka gra nie zasluguje nawet na remis nie mowiac o wygranej.

ISS

Data: 2009-04-26 18:04:44
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "ISS" <iss@astronet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Lech z taka gra nie zasluguje nawet na remis nie mowiac o wygranej.

Niestety.
Tak Ľle graj±cego Lecha to ja nie pamiętam.
Chyba za czasów Michniewicza i tureckiego półksiężyca ostatni raz się zdarzyło.
I co¶ mi mówi że Smuda jednak będzie miał większe problemy z przedłużeniem kontraktu niż się wydawało.
W końcu to on doprowadził do tej sytuacji, że bunt jednego czy kilku graczy praktycznie powoduje że nie ma alternatywy i nie ma co zrobić.

Data: 2009-04-26 18:09:41
Autor: ISS
Legia - Lech

[...]

=======

nie jestem na biezaco, Stilic mialby sabotowac gre Lecha? tylko dlatego, ze...hm... "nie chce mu sie grac"?
Czyzby jakas klotnia w kadrze pomiedzy zawodnikami czy cos Smuda nawywijal wokol Serba?
Imho nie tyle Stilic jest niewidoczny, ale generalnie caly zespol, moze deczko poza Arboleda....

ISS

Data: 2009-04-26 18:31:54
Autor: Mark
Legia - Lech
Dnia Sun, 26 Apr 2009 18:09:41 +0200, ISS napisał(a):

nie jestem na biezaco, Stilic mialby sabotowac gre Lecha? tylko dlatego, ze...hm... "nie chce mu sie grac"?

Stilic juz w zimie bardzo, ale to bardzo chcial wyjechac.
Ja bym tak profilaktycznie wprowadzil zakaz zblizania sie do zawodnikow
przeroznych menedzerow w trakcie rundy - dopiero po zakonczeniu. Bo te
pijawki potrafia nimi czasem tak zakrecic, ze zawodnikowi oczka sei zaswieca
na slowo kasa... A ze po fakcie okaze sie zwe zawodnik jest stratny, to juz
maly problem - menedzer ma prowizje..

--
Mark

Data: 2009-04-26 19:03:14
Autor: Danpe
Legia - Lech
On Sun, 26 Apr 2009 18:04:44 +0200, "Cavallino"
[...]

skorza mial nosa, mowil, ze w pierwszej polowie kibicuje LEgii a w
drugiej Lechowi zeby byl remis.
Jestem zadowolony i z niecierpliwoscia czekam na nastepne mecze.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-26 19:16:17
Autor: CGC
Legia - Lech
Dnia Sun, 26 Apr 2009 18:04:44 +0200, Cavallino napisał(a):

W końcu to on doprowadził do tej sytuacji, że bunt jednego czy kilku graczy praktycznie powoduje że nie ma alternatywy i nie ma co zrobić.

Raczej budżety polskich klubów oraz ich polityki transferowe do tego
doprowadziły. Każdy klub w PL ma ten problem w różnym stopniu natężenia.
Praktycznie każdy klub w PL ma kilka gwiazdek, które, je¶li tylko będ±
zdrowe, maj± 100% gwarancję wyst±pienia w pierwszym składzie. A ich
kontrakty i realia biznesowe czyni± ich niemal nietykalnymi. Niby można
takiego zesłać do młodzieżówki, ale przecież klub będzie go musiał potem
sprzedać i lepiej by było, żeby nie za orzeszki. A jak się dwie czy trzy gwiazdki dogadaj±, to zaczyna sie terroryzm,
negocjacje i nader często egzekucja zakładnika w postaci trenera. Potencjał
szantażu gwiazdki w polskich ligach maj± naprawdę duży. Z drugiej strony nawet Barcelona miała problemy z takim Ronaldinho, którego
bardziej ci±gnęły dyskoteki niż boisko, a nawet na trybunach zarabiałby
nieziemskie kokosy do końca kontraktu. No i co z takim zrobić? Tam ławka
jest teoretycznie dużo dłuższa, ale też oczekiwania i ranga przeciwników
trochę z innej bajki i każda inwestycja w gracza powinna się amortyzować. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-04-26 19:18:55
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomo¶ci news:1ubzv5ywgi8rg.ise9lxkin4o6.dlg40tude.net...
[...]

Ja mówię o więcej niż jednym sposobie gry.
Stilic nie chce  grać - wywalamy go i gramy skrzydłami.
Ale tego sie nie trenuje w Lechu,

Data: 2009-04-26 19:20:03
Autor: tees
Legia - Lech
CGC pisze:

A jak się dwie czy trzy gwiazdki dogadaj±, to zaczyna sie terroryzm,
negocjacje i nader często egzekucja zakładnika w postaci trenera. Potencjał
szantażu gwiazdki w polskich ligach maj± naprawdę duży.

Pelna zgoda - to samo dokladnie pisalem juz pare razy.

[...]

Tylko, ze Barcelona kupi sobie zaraz Messiego nr 2 za Ronaldinho, albo i dwoch takich Messich. A polski klub-biedak-zebrak jak bedzie mial szczescie - to MOZE mu sie uda zalatac dziure po gwiazdce...
Tym bardziej dlatego nie mozemy sobie pozwolic na poblazanie fochom gwiazdek (choc przyznaje ze grozi to powazna wojna)...

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 19:56:25
Autor: CGC
Legia - Lech
Dnia Sun, 26 Apr 2009 19:20:03 +0200, tees napisał(a):

[...]

Historia pokazała, że na takich wojnach trac± wszyscy. Najlepiej się
dogadać, ale tu musi być z obu stron jaka¶ elementarna elastyczno¶ć. A tu
jest masa problemów, pocz±wszy od fochów osobistych, poprzez problemy
kulturowe (gra u nas trochę Ameryki Południowej, Afryki, Bałkanów, każdy ze
swoim podej¶ciem do konfliktów, z tępym machismo wł±cznie), konfliktów
personalnych no i przede wszystkim finansowych. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-04-26 20:02:02
Autor: tees
Legia - Lech
CGC pisze:

Historia pokazała, że na takich wojnach trac± wszyscy. Najlepiej się
dogadać, ale tu musi być z obu stron jaka¶ elementarna elastyczno¶ć.

Tylko ze historia pokazuje, ze elastycznosc "gwiazdek" konczy sie najczesciej jak sie nie spelnia ich fochow.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 21:16:21
Autor: Citizen Cain
Legia - Lech

Użytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl>

Tylko, ze Barcelona kupi sobie zaraz Messiego nr 2 za Ronaldinho, albo i dwoch takich Messich.

Bzdura. Nikt ci od pstryknięcia palcem nie sprzeda najlepszego piłkarza ¶wiata.

CC

Data: 2009-04-26 19:02:26
Autor: tees
Legia - Lech
Mark pisze:
[...]

W drugiej polowie LEgia sie; dostosowa?a - marnie to wygladalo.  Lech troche lepiej i znowu mogli dziabnac w samej koncowce.

Wynik marzenie - Legia nie przyjedzie nadmiernie podbudowana do Krakowa :)

pzdrw
tees

Data: 2009-04-26 19:03:51
Autor: bodyn
Legia - Lech
tees pisze:

Wynik marzenie - Legia nie przyjedzie nadmiernie podbudowana do Krakowa :)
Wynik optymalny. milo

Data: 2009-04-26 19:08:43
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Uzytkownik "bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> napisal w wiadomosci news:gt245l$3lg$1inews.gazeta.pl...
tees pisze:

Wynik marzenie - Legia nie przyjedzie nadmiernie podbudowana do Krakowa :)
Wynik optymalny. milo

Wynik duzo lepszy niz gra.
Dokladnie taki jak zalozylem.
Teraz czekam na powtórke w Krakowie.

Data: 2009-04-26 19:16:34
Autor: Danpe
Legia - Lech
On Sun, 26 Apr 2009 19:08:43 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Teraz czekam na powtórke w Krakowie.

To se lepiej cieple kapcie kup i kalesony, bo predzej Cie zastanie
zima stulecia ;p Watpie w remis w Krakowie, Wisla malo kiedy remisuje i jakos sobie
tego nie wyobrazam w meczu z Legia. Mysle, ze bedzie albo w te albo we
wte, ze wskazaniem na w te ;) --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-04-26 19:26:51
Autor: tees
Legia - Lech
Danpe pisze:

Watpie w remis w Krakowie, Wisla malo kiedy remisuje i jakos sobie
tego nie wyobrazam w meczu z Legia. Mysle, ze bedzie albo w te albo we
wte, ze wskazaniem na w te ;)

Nie ma sie co nakrecac. Przed tym meczem gramy z Piastem, Legia z ŁKS a Lech z Ruchem. Będziemy sie zachwycac i planowac jak wygramy na Slasku ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-04-27 01:10:04
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4l59v4lrpvc682mhunam48gqn4621hr9234ax.com...
[...]

Tak samo mi klarowali tydzień temu tutejsi legioni¶ci, że mam sobie nic nie wyobrażać, że Legia na pewno wygra.
Teraz dziwnym trafem, gdy wyszło tak jak pisałem siedz± cicho i już nic mi nie klaruj±.

Data: 2009-04-27 06:39:16
Autor: Pawel Nowak
Legia - Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-
Tak samo mi klarowali tydzień temu tutejsi legioni¶ci, że mam sobie nic nie wyobrażać, że Legia na pewno wygra.
Teraz dziwnym trafem, gdy wyszło tak jak pisałem siedz± cicho i już nic mi nie klaruj±.

Gdyby Legia grala swoje w drugiej polowie - LEch by nie pryknal... a tak to zastosowali polska taktyke "liczymy na kontry" - no i jak zwykle ta taktyka przyniosla "efekty".

Na plus dla Lecha - przygotowanie fizyczne - tutaj szacunek dla Smudy.

--
Pawel
www.poznanfc.pl

Data: 2009-04-27 08:46:44
Autor: tees
Legia - Lech

Użytkownik "Pawel Nowak" <pablo_no_spam_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gt3ctk$eca$1news.onet.pl...

Gdyby Legia grala swoje w drugiej polowie - LEch by nie pryknal... a tak to zastosowali polska taktyke "liczymy na kontry" - no i jak zwykle ta taktyka przyniosla "efekty".

Gdyby Legia grała swoje w pierwszej połowie, to by się kończyło w najlepszym przypadku 0-0 ;) W drugiej wygl±dało to tak, że nie mieli sił na nic - a nie, że nagle postanowili z własnej woli zacz±ć grać inaczej.

pzdrw
tees

Data: 2009-04-27 09:47:24
Autor: Mark
Legia - Lech
Dnia Mon, 27 Apr 2009 06:39:16 +0200, Pawel Nowak napisał(a):

Gdyby Legia grala swoje w drugiej polowie - LEch by nie pryknal.

....a gdy Lech zaczal grac swoje, to Legia dziwnie przycichla. I cieszylem
sie ze mecz nie trwal dluzej bo druga bramka byla kwestia minut.
Sorry, ale kazdy obiektywnie patrzacy na mecz widzial ze Lech w pierwszej
polowie gral totalna padake i IMO tylko i wylacznie dlatego byl remis.
Legia nie ma sie co napinac, bo na tle *dobrego* zespolu, gdy juz wreszczie
*zaczal* grac, wygladala naprawde cienko.

--
Mark

Data: 2009-04-27 10:15:08
Autor: yamma
Legia - Lech
Mark wrote:

[...]

Legia już od kilku meczów ma fatalne II połówki (Arka, Cracovia, Piast). Lech z kolei jest zespołem, któremu je¶li da się pograć w ¶rodku, to ciężko wyj¶ć ze swojej połowy, bo stosuje taktykę "Alleluja i do przodu" i gra całym zespołem. Tak było np. w rewanżu z Udinese, które w I połowie trochę przysnęło ale za to w II zagę¶ciło ¶rodek i Lech nie istniał. To nie jest tak, że Lech po przerwie zacz±ł grać lepiej, to Legia (surprise, surprise!) pękła kondycyjnie. My tutaj w Warszawie niezmiernie doceniamy wkład pana Ryszarda Sz. ps. "Sztanga" w rozwój naszej drużyny.
yamma

Data: 2009-04-27 10:17:21
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

To nie jest tak, że Lech po przerwie zacz±ł grać lepiej, to Legia (surprise, surprise!) pękła kondycyjnie.

Jasne.
I znowu yamma był na innym meczu.

UGI, ogl±dałe¶ mecz? ;-)

Data: 2009-04-27 18:55:35
Autor: UGI
Legia - Lech

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci

To nie jest tak, że Lech po przerwie zacz±ł grać lepiej, to Legia (surprise, surprise!) pękła kondycyjnie.

Jasne.
I znowu yamma był na innym meczu.

UGI, ogl±dałe¶ mecz? ;-)

W przypadku takich meczów na prawde chcialbym widziec cos innego niz bylo, fajne akcje, checi i gole. Ale polski "hicior" szybko sprowadza czlowieka na ziemie. Mizerie z obu stron w dwóch róznych połowach.

Data: 2009-04-27 12:25:58
Autor: Mark
Legia - Lech
Dnia Mon, 27 Apr 2009 10:15:08 +0200, yamma napisał(a):

To nie jest  tak, że Lech po przerwie zacz±ł grać lepiej,

Nie no, jaja sobie robisz czy co? Sorry, ale slepy jeszcze nie jestem, i z
rozumieniem tego co sie dzieje na boisku zazwyczaj tez problemow nie mam.
_oczywiste_ jest to ze Lech zaczal grac po przerwie lepiej,  co jest
naprawde nietrudne do zauwazenia wobec padaki jaka zaprezentowal w pierwszej
polowie. Ja nie twierdze ze zagral dobrze - na szczescie - (dla Legii, i dla
Wisly) druga polowe zagrali co najwyzej przyzwoicie. A kilka meczy  juz
udowodnilo ze moga lepiej - chocby mecz z Wisla, cale szczescie (z mojego
punktu widzenia) ze nie wyszli z takim nastawieniem do meczu jak wtedy.

to Legia (surprise, surprise!)  pękła kondycyjnie.

A to swoja droga, ale wybacz- to ze Legia pekla nijak sie ma do faktu ze
Lech zagral lepiej

--
Mark

Data: 2009-04-27 11:01:12
Autor: Smok Eustachy
Legia - Lech
Dnia Mon, 27 Apr 2009 12:25:58 +0200, Mark napisał(a):

Dnia Mon, 27 Apr 2009 10:15:08 +0200, yamma napisał(a):

To nie jest  tak, ĹĽe Lech po przerwie zaczÄ…Ĺ‚ grać lepiej,

[...]
A co by się działo na boisku jakby Legia padła a Lech nie zaczął grać lepiej - strach pomyśleć.

Data: 2009-04-27 09:52:10
Autor: Cavallino
Legia - Lech
[...]

I vice versa - Lech pokazał jej w II połowie, że gdy gra swoje nie bardzo można mu się przeciwstawić.
Tak jak pisano przed meczem, kluczowe znaczenie miała gra II linii.
Lech miał utrudnione zadanie, bo grał w dziesi±tkę przez cały mecz, więc trochę potrwało zanim zrozumieli ten fakt i zaczęli grać MIMO obecno¶ci Stilica na boisku.

Przełomowym momentem była 30 minuta,  kiedy poszła pierwsza akcja z klepy, a Peszko "podostrzył" grę, fauluj±c RzeĽniczaka, wtedy zacz±łem podejrzewać że może jednak mecz nie jest do końca stracony, a Legii z miejsca przestało być tak łatwo jak wcze¶niej.
Brawa dla sędziego, że nie wywalił Peszki z boiska, to nie było aż tak groĽne wej¶cie żeby zasłużył na czerwon± (choć wygl±dało kiepsko i jaki¶ młokos z gwizdkiem mógłby przegi±ć) - to by zabiło mecz, a tak go otworzyło.

Data: 2009-04-27 10:11:39
Autor: Aman
Legia - Lech

Tak samo mi klarowali tydzień temu tutejsi legioni¶ci, że mam sobie nic nie
wyobrażać, że Legia na pewno wygra.
Teraz dziwnym trafem, gdy wyszło tak jak pisałem siedz± cicho i już nic mi nie klaruj±.

Owszem ja liczylem na wygrana i nawet kupon mi przez to nie wszedl , ale z tego co pamietam Ty mówiłe¶ o powtórce sprzed roku czyli 0:1 . wszysło na remis :P .

Pozdrawiam

Aman

Data: 2009-04-27 10:16:20
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "Aman" <aman@NIEwp.SPAMUJ.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gt3pbr$2ac$1inews.gazeta.pl...

[...]

No to Ľle pamiętasz.

Data: 2009-04-27 00:44:26
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Uzytkownik "tees" <ra2k@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:

W drugiej polowie LEgia sie; dostosowa?a - marnie to wygladalo.

A Leo i tak widzial swoje:
"Biorac pod uwage cale spotkanie nie bylo na boisku lepszego pilkarza od Rogera"
Ten gosc ma jednak cos z yammy, moze dlatego tak yamma go lubi. ;-)

Data: 2009-04-27 06:36:19
Autor: Pawel Nowak
Legia - Lech
[...]

A byl jakis Polski zawodnik lepszy od Rogera? Pozwaznie pytam i nie mow mi ze LEwandowski bo on przez 75 minut truchtal.

--
Pawel
www.poznanfc.pl

Data: 2009-04-27 09:44:05
Autor: Cavallino
Legia - Lech
Użytkownik "Pawel Nowak" <pablo_no_spam_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gt3co4$e56$1news.onet.pl...
[...]

Tak, zarówno Lewy jak i Chinyama.
Roger był niezły w pierwszej połowie, ale w drugiej nie istniał, tak jak cała pomoc Legii, jedynie Chinyama stwarzał zagrożenie przez cały mecz.
Lewy również - zrobił co do niego należało, a że nie dostawał podań przez pierwsze 30 minut, bo nie było od kogo, to już nie jego wina.

Legia - Lech