Legia-Lech

Data: 2009-09-25 20:58:55
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Zieliński zaczyna mnie wkurzać.
Ile razy wystawi to Smudowo-Benhakerowe ustawienie 4-5-1, tyle razy Lech gra padlinę.
Zmienia taktykę - jest lepiej i wydaje się że już wie, że Lech bronić się nie umie i nie powinien.
Ale nie - następny mecz i znowu wychodzimy w 4-5-1 i znowu gramy padlinę.
Ileż można?

Trochę odwagi człowieku, Lech potrzebuje trenera który pozwoli mu grać z rozmachem i do przodu.
Ciułaniem remisów na wyjazdach daleko nie zajedziemy, zwłaszcza jeśli te remisy w części okażą się porażkami.

Data: 2009-09-25 13:02:15
Autor: BearBag
Legia-Lech
4-4-2 czy 3-5-1 kaszane grają straszną. Lot pikujący w dół.
Oprocz 10minut na poczatku drugiej polowki byli slabsi i wynik
sprawiedliwy.
Coz w tym sezonie mistrza nei bedzie, nie bedzie nawet chyba walki o
niego.

Data: 2009-09-25 23:16:11
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:91ade3d5-7394-4a3a-9185-c315bbcfb9b0d4g2000vbm.googlegroups.com...
4-4-2 czy 3-5-1 kaszane grają straszną.

Nie ma co porównywać, zmiana taktyki nastąpiła za późno, już była musztardą po obiedzie, zwłaszcza że nie była taka jak być powinna, jako że na boisku dalej zostało dwóch defensywnych.
Lech to nie Wisła i tak grać nie umie i nie będzie.
Kto się założy że nie mam racji?

Data: 2009-09-26 09:10:49
Autor: maciej
Legia-Lech
Cavallino napisał:

Nie ma co porównywać, zmiana taktyki nastąpiła za późno

To, że Lewandowski nie potrafił wyłożyć piłki Stiliciowi (i kilka inych niewykorzystanych sytuacji) to wina taktyki?

Data: 2009-09-26 09:42:05
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h9kfdi$mpt$2nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Nie ma co porównywać, zmiana taktyki nastąpiła za późno

To, że Lewandowski nie potrafił wyłożyć piłki Stiliciowi (i kilka inych niewykorzystanych sytuacji) to wina taktyki?

Nie, to wina Lewandowskiego.
Ale ja nie mam o to do niego pretensji.
Normalnie z taką formą nie powinien grać, podobnie jak Bosy z niewyleczoną kontuzją, ale w danej sytuacji kadrowej nie ma wyboru i grać muszą.
Przynajmniej się starają.
Pretensje mam do tych co markują grę (jak Stilic) albo nawet tego nie (jak Rengifo).
Coraz bardziej utwierdzam się przy stanowisku, że albo trzeba było ich sprzedać latem, albo niech grają w ME jak nie chcą w Ekstraklasie.

Do skutku.

Data: 2009-09-26 13:48:05
Autor: Fidelio
Legia-Lech
To, że Lewandowski nie potrafił wyłożyć piłki Stiliciowi (i kilka inych niewykorzystanych sytuacji) to wina taktyki?

Nie, to wina Lewandowskiego.
Ale ja nie mam o to do niego pretensji.

Gwoli sprawiedliwości to na początku drugiej połowy Lewy był bardzo blisko strzelenia bramki i kto wie jakby się mecz potoczył gdyby trafił.

Data: 2009-09-26 19:14:14
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h9kv1m$mas$1news.onet.pl...
[...]

Ale właśnie powyżej o tą sytuację chodzi i pretensje są, że strzelał zamiast podawać.

Data: 2009-09-25 21:50:12
Autor: Mark
Legia-Lech
Dnia Fri, 25 Sep 2009 20:58:55 +0200, Cavallino napisał(a):

Ale nie - następny mecz i znowu wychodzimy w 4-5-1 i znowu gramy padlinę.
Ileż można?

No trzeba przyznac ze w koncowce to Lech nie wyglada za ciekawie..

Bledy coraz wieksze.

--
Mark

Data: 2009-09-25 23:12:25
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:1wrvajxdzxbgz$.dlgsmok.wot...
[...]

Wykrakałem niestety.
Ale kurna, jak można tego nie wiedzieć przed meczem?
Obrona posypana, a my się bronić zamiarujemy.
I to ze Stilicem w składzie, który robi co może żeby dobrze nie zagrać ani jednej piłki (Rengifo zresztą podobnie, a Lewy bez formy).

Data: 2009-09-25 21:55:01
Autor: Fidelio
Legia-Lech
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h9j3th$2f6$1news.onet.pl...
Zieliński zaczyna mnie wkurzać.
Ile razy wystawi to Smudowo-Benhakerowe ustawienie 4-5-1, tyle razy Lech gra padlinę.

Z tego co ja pamiętam, to za Smudy Lech grał ofensywnie, ładnie i walczyli do końca :-)

Data: 2009-09-25 23:14:16
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h9j76n$c2b$1news.onet.pl...
[...]

Jak to kiedyś budyń słusznie zauważył - jedną rundę (i żeby choć Smuda wiedział dlaczego tak wtedy było).
I to wcale nie tą ostatnią, bo ta była zbliżona do obecnej.

Zauważ o co idą pretensję - o to że zmiany w stosunku do FATALNEJ wiosny Smudy są za małe, że dalej grają nie ci co powinni grać (albo raczej że grają ci co nie powinni).

Data: 2009-09-26 09:09:20
Autor: maciej
Legia-Lech
Cavallino napisał:

Zauważ o co idą pretensję - o to że zmiany w stosunku do FATALNEJ wiosny Smudy są za małe, że dalej grają nie ci co powinni grać (albo raczej że grają ci co nie powinni).

Kto nie powinien grać i kto w ich miejsce?

Data: 2009-09-26 09:39:19
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h9kfdh$mpt$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Zauważ o co idą pretensję - o to że zmiany w stosunku do FATALNEJ wiosny Smudy są za małe, że dalej grają nie ci co powinni grać (albo raczej że grają ci co nie powinni).

Kto nie powinien grać

Stilic, Rengifo i dwóch defensywnych pomocników w jednym momencie.

i kto w ich miejsce?

Ktokolwiek komu się chce.
Choćby Chrapek w ataku, a Zapotoka w pomocy.
Jak się nie sprawdzą to szukać następnych.
Z tych dwóch w/w już nic nie będzie - wspomnicie moje słowa.
Mogą mieć przebłyski, ale Stilic z zeszłego roku już nie powróci, jak Reniferowi nie dadzą kontraktu z bajki również grać nie będzie chciał.

Był do wzięcia Traore, ale Lech pokpił sprawę i Smuda był szybszy.
A on pokazuje że ma większe papiery i chęci na grę niż nasze obrażone gwiazdeczki.

Data: 2009-09-26 09:46:19
Autor: maciej
Legia-Lech
Cavallino napisał:

Ktokolwiek komu się chce.

Tych już widzieliśmy, to ci, o których Smuda mówił, że się nie nadają i ich wykończył psychicznie. Zieliński też daje się jest w sidłach złego SMudy, bo mówi to samo i tez nie wystawia obecnie i nie ma zamiaru w przewidywalnej przyszłosci.

Choćby Chrapek w ataku, a Zapotoka w pomocy.

I Mikołajczak zdaje się jeszcze jest. Coś zdaje się pisałeś o mistrzostwie Polski...

Jak się nie sprawdzą to szukać następnych.

Zdaje się nic innego tzw. komitet transferowy nie robi :-) Z jakim skutkiem widzimy.

Z tych dwóch w/w już nic nie będzie - wspomnicie moje słowa.

Ale co tu niby wspominać, każdy widzi rzeczy oczywiste.

Był do wzięcia Traore, ale Lech pokpił sprawę i Smuda był szybszy.

A to już przeciez dawno ustaliłeś, że Smuda się nie zna i złe transfery do Lecha to jego wina, a dobre to zasługa komitetu :-)

Data: 2009-09-26 09:55:24
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h9kh17$nfo$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

[...]

Trudno, takie rzeczy się zdarzają i nie wszyscy zawodnicy się sprawdzają.
Trzeba szukać dalej.
Dalsze wstawianie do składu Rengifo i Stilica to ślepa uliczka.
Choćby nie wiem jak dobrzy byli na treningach, gdy nie chcą grać to nie ma z nich pożytku.

W ogóle to jak widzisz, teraz piszę już o dwóch graczach, a pół roku temu dotyczyło to tylko Stilica.
Gdyby w odpowiedniem czasie odpowiednio potraktowano go za obstrukcję, Rengifo pewnie nie zdecydowałby się na podobne pomysły.
Jak widzi że to uchodzi bezkarnie, to sobie bimba.
I tym śladem pójdą inni, więc trzeba to przeciąć.

Choćby Chrapek w ataku, a Zapotoka w pomocy.

I Mikołajczak zdaje się jeszcze jest.

To jak dla mnie zupełnie nietrafiony transfer, facet jest za słaby na tą ligę.

Coś zdaje się pisałeś o mistrzostwie Polski...

Pisałem też że w tym roku będzie o to dużo trudniej i się nie pomyliłem.
Jeśli szybko nie uporządkuje się sytuacji w Lechu, to możemy o tych celach zapomnieć.

Jak się nie sprawdzą to szukać następnych.

Zdaje się nic innego tzw. komitet transferowy nie robi :-) Z jakim skutkiem widzimy.

Mówisz o Chrapku czy o Stilicu?

Z tych dwóch w/w już nic nie będzie - wspomnicie moje słowa.

Ale co tu niby wspominać, każdy widzi rzeczy oczywiste.

Znaczy przyznajesz że mam rację, co oznacza że pół roku temu w sprawie Stilica też ją miałem?
To byłby jakiś przełom i musiałbym Ci pogratulować odwagi w przyznaniu się do błędu.

Był do wzięcia Traore, ale Lech pokpił sprawę i Smuda był szybszy.

A to już przeciez dawno ustaliłeś, że Smuda się nie zna i złe transfery do Lecha to jego wina,

Konfabulujesz.
Nie bardzo rozumiem po co.

a dobre to zasługa komitetu :-)

Z komitetu już chyba za wiele nie zostało, Smuda w Lubinie, Czyżniewski w Arce bodajże....

Data: 2009-09-25 22:07:05
Autor: DysoN
Legia-Lech
Wygrala druzyna lepsza, Legia byla zdeterminowana przez wiekszosc spotkania a Lech tylko chwilami. Stilic to powinien plaszczaka chyba dostac bo sie nie wstal z lozka dzisiaj chyba. Cos tam gral Peszko, Wilk i Djurdevic reszta slabo. W Legii w zasadzie wszyscy rowno, dobrze wspolracowaly formacje choc brakowalo troche dokladnosci. Blysk Chinyamy i po meczu. Wygrana Legii w pelni zasluzona.
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-09-25 22:29:40
Autor: TheBest
Legia-Lech
Cavallino pisze:
[...]

tak sie wydawalo ze szybko za wynikami Smudy zatesknicie ;)

Data: 2009-09-25 23:17:47
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Z Legią akurat tak, uwag większych wtedy nie miałem.
Ale cała reszta jest właśnie taka sama beznadziejna jak cała wiosna Lecha za Smudy.
Nie ma co ukrywać, liczyłem że Zielińskiemu uda się to zmienić - jak na razie mu się nie udaje i dużo w tym jego winy.

Data: 2009-09-25 23:51:10
Autor: vilca
Legia-Lech
Trochę odwagi człowieku, Lech potrzebuje trenera który pozwoli mu grać z rozmachem i do przodu.
Ciułaniem remisów na wyjazdach daleko nie zajedziemy, zwłaszcza jeśli te remisy w części okażą się porażkami.
-- -- -- -

czepiales sie Smudy, ale z nim to Lech potrafil chociaz jedna runde grac jak druzyna nie z tej ligi, teraz plujesz (i slusznie, bo jak inaczej reagowac) na Zielinskiego, za kadencji ktorego Lech praktycznie przestal grac, a ktorego to trenera wystawiales swego czasu na oltarze (..."bo nareszcie Lech gra skrzydlami"...), w czasie gdy mowilem, ze Smuda nie gorszy a nawet lepszy.....

vilca

Data: 2009-09-26 00:00:05
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "vilca" <aaa@bbb.pl> napisał w wiadomości news:h9je0j$qtp$1opal.icpnet.pl...
[...]

Czepiałem się właśnie za to, że tylko jedną.

, teraz plujesz (i slusznie, bo jak inaczej reagowac) na Zielinskiego

Co Ty bredzisz człowieku?
Krytyka EWIDENTNYCH błędów trenera to plucie?

Obżarłeś się marychy czy coś masz nie tak pod kopułą?
W każdym razie pieprzysz jak potłuczony, a ja nie mam ochoty tych bredni czytać.
O ile nie zmienisz wypowiedzi na merytoryczne - PLONK WARNING.

Data: 2009-09-26 00:56:34
Autor: vilca
Legia-Lech
ok, widze, ze nic nie zmieniles w swym zachowaniu, tylko jak zwykle te nerwy i nerwy, wrzaski i ciagle odgrywanie jedynego wszechwiedzacego, dyskusja z Toba nadal nie ma sensu, a szkoda.

vilca

Data: 2009-09-26 09:34:43
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "vilca" <aaa@bbb.pl> napisał w wiadomości news:h9jhr8$usq$1opal.icpnet.pl...
ok, widze, ze nic nie zmieniles w swym zachowaniu, tylko jak zwykle te nerwy

A co, piszesz bzdury bzdurami poganiane i oczekujesz głaskania po główce?
Nic z tcyh rzeczy - jak się czepiasz, to najwyżej na kopa możesz liczyć, zwłaszcza jak zlatujesz się jak sęp do ścierwa w jednym z najbardziej wkurzających kibicowsko momentów.

i nerwy, wrzaski i ciagle odgrywanie jedynego wszechwiedzacego, dyskusja

Jaka dyskusja, jak Ty spokojną analizę rzeczywistości, do tego niestety taką która się sprawdziła w 100% nazywasz pluciem, to o dyskusji nie ma mowy.
Kopa i tyle.

Data: 2009-09-26 10:14:32
Autor: vilca
Legia-Lech
[...]
=====

Jakimi bzdurami człowieku? Skończ przy okazji obrażać ludzi, bo najwyraźniej nie masz pojęcia o kulturze dyskusji. Buractwo wychodzi z Ciebie całkowite.

====

[...]

===

Spokojna analiza rzeczywistosci? naucz sie czlowieku po pierwsze spokojnie reagowac.
I chyba jedyna droga abys sie wreszcie nam tu uspokoil to kop, ktory należy juz Tobie od dawna i to od wiekszosci na tej grupie, Panie "The Mądralinski" Cavallino.

vilca

Data: 2009-09-26 10:46:34
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "vilca" <aaa@bbb.pl> napisał w wiadomości news:h9kihf$22jv$1opal.icpnet.pl...
[...]

Ano takimi jak napisałeś.
Jak zaczynasz od wchodzenia komuś na łeb i na tym kończysz, a w temacie ani słowa, to efekt może być tylko taki, że kopa zaliczysz.

[...]

Dokładnie tak.
Jakbyś dokładniej sobie poczytał, to post na który odpowiedziałeś został napisany w przerwie meczu, więc nie było jeszcze ani nerwów ani zbytnich emocji, tylko spokojna analiza tego co widziałem.
I była trafna w 100%.
Może to tak Cię boli, że znowu wyszło na moje?
I nie było do czego się przyczepić, więc pojechałeś z pluciem?

Data: 2009-09-26 17:41:18
Autor: vilca
Legia-Lech
[...]

czlowieku, na razie to wiadomo, ze zawsze to MUSI wyjsc na Twoje, bo masz swoje "jedynie sluszne tutaj" tzw. przemyslenia i chyba kompleks Edypa, bo najwyrazniej musisz miec ostatnie zdanie zawsze na tej grupie, zas Twoja argumentacja -  gdy wypisujesz niejednokrotnie bzdury a potem oczywiscie okazuje sie, ze racji nie miales (bo jak prawda) -przypomina mi argumentacje mojej zony - "nie bo nie".... Wez juz skoncz pieprzyc farmazony....

vilca

Data: 2009-09-26 16:12:33
Autor: Przemek Budzyński
Legia-Lech
vilca <aaa@bbb.pl> napisał(a):
czlowieku, na razie to wiadomo, ze (...)masz (...) chyba kompleks Edypa, bo najwyrazniej musisz miec ostatnie zdanie zawsze na tej grupie,

???!!

Data: 2009-09-26 19:21:42
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "vilca" <aaa@bbb.pl> napisał w wiadomości news:h9lcn7$2vp4$1opal.icpnet.pl...
[...]

Nie musi, ale zazwyczaj wychodzi.
I różnego typu nienawistnicy nie mogą tego ścierpieć, stąd durne zaczepki, pyskówki i takie wejścia jak twoje.
Nie doczekasz się, że będę nastawiał drugi policzek - więc w podskokach na drzewo.
Żeby dłużej nie zaśmiecać grupy uwłaczającą dyskusją na Twoim poziomie piaskownicy: PLONK

Data: 2009-09-27 15:33:03
Autor: vilca
Legia-Lech
a jednak pełnowymiarowy dzieciuch jesteś, no cóż... nie oddam Tobie bo dzieciaków się nie bije prawda...

vilca

Data: 2009-09-26 16:21:00
Autor: Przemek Budzyński
Legia-Lech
vilca <aaa@bbb.pl> napisał(a):
-- -- -- -

czepiales sie Smudy, ale z nim to Lech potrafil chociaz jedna runde grac
jak
druzyna nie z tej ligi

tyle, że to była kwestia bardziej zdolności motywacyjnych Smudy, aniżeli jego rewelacyjnej rzekomo taktyki. Zauważmy w końcu, ileż meczy rozstrzygał Lech w końcówkach, a nawet w czasie doliczonym. Drużyna z sensownie poukładaną taktyką takich rzeczy raczej nie potrzebuje.

To raz. A dwa - drużyna Lecha była podczas tamtej jednej rundy na tzw dorobku. Gracze tacy jak Stilić czy Lewandowski byli niezapisanymi kartami. Teraz Lewandowski, Rengifo, Stilić myślą już głównie o zmianie klimatu na bardziej "euro"-pejski, a nie o wynikach Lecha. A Murawskiego, czwartego muszkietera, jużw ogóle nie ma. Jeden Peszko gry nie udźwignie. Gdy dojdzie kontuzja Arboledy, ogladamy Lecha takiego jak w Warszawie i obawiam się, że Smuda na to wszystko by zdziałał raczej niewiele. Pewne rzeczy są niejako i niestety - zjawiskami w polskiej lidze obiektywnymi. --

Data: 2009-09-26 19:24:05
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Trafiłeś w sedno problemu.

Pewne rzeczy są niejako i
niestety - zjawiskami w polskiej lidze obiektywnymi.

Niestety.
To się każe też zastanowić nad sensem ściągnia obcokrajowców w innym celu niż sprzedaży ich po jednej rundzie.
Czy się sprawdzą czy nie.
Bo jak się sprawdzą to i tak przestaną grać na swoim poziomie, więc po co ich kupować?

Data: 2009-09-26 01:19:29
Autor: smiglostopy
Legia-Lech
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Zieliński zaczyna mnie wkurzać.
Ile razy wystawi to Smudowo-Benhakerowe ustawienie 4-5-1, tyle razy Lech
gra
padlinę.

Moim zdaniem macie w Poznaniu zbyt wybujale ambicje jak na potencjal waszej druzyny. Trzeba pogodzic sie z faktami. Lech podobnie jak Belchatow mial jeden udany sezon i od tamtego czasu gra ligowa szarzyzne. Na pewno sytuacji nie poprawila zmiana trenera, ani letnie transfery. Troche szkoda ze tak sie stalo.Duzo lepiej smakuje zwyciestwo Legii nad Lechem takie jak w koncowce poprzedniego sezonu. Co to za radocha ogrywac ogorkow;) Choc nie powiem, z wyniku jestem dosc zadowolony.

Bosacki na bosaka powinien do Poznania wracac. Przy drugiej bramce zagral jak junior, ale tu wiekszy blad popelnil bramkarz (Brawo dla Chiniyamy, ze takiego farfocla zamienil na bramke). Przy pierwszym golu natomiast, najzwyczajniej w swiecie sie skompromitowal. Grzelak byl od niego dobre 2 metry i nie wykonal nawet zwodu zeby znalezc sie w sytuacji strzeleckiej.

Data: 2009-09-26 09:36:05
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9jq70$2ns$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli coś jak Wy w Warszawie?
Bo potencjały są baaaardzo zbliżone, co w tym meczu było widać.
Mecz wygrał Urban i skuteczność, a nie silniejsza Legia.
Statystycznie mecz na remis.

Data: 2009-09-26 10:19:57
Autor: TheBest
Legia-Lech
Cavallino pisze:

Statystycznie mecz na remis.

statystycznie to ja i moj pies mamy po 3 nogi, Lech gra gorzej niz u Smudy i tego nie zmienisz swoimi zakleciami, popelniono blad zwalniajac go i nie biorac w to miejsce trenera z zagranicy z uznanym nazwiskiem

Data: 2009-09-26 15:34:40
Autor: CGC
Legia-Lech
Dnia Sat, 26 Sep 2009 10:19:57 +0200, TheBest napisał(a):

Statystycznie mecz na remis.

statystycznie to ja i moj pies mamy po 3 nogi,

Odczepcie się od statystyki, obaj. Bo gwałcicie ją okrutnie. --
CGC

Data: 2009-09-26 19:13:18
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:vev0p

Lech gra gorzej niz u Smudy i tego nie zmienisz swoimi zakleciami,

Ale "niż u Smudy" to znaczy kiedy?
a)Rok temu?
No to pełna zgoda, ale tak samo źle gra już od lutego.

b)pół roku temu - tu już zgody nie ma, na mój gust gra jest równie kiepska, przy czym w tym sezonie chociaż przebłyski lepszej bywały

c)trzy lata temu - nie widzę większej różnicy, więc też zgody nie ma

popelniono blad zwalniajac go

Nie zgadzam się.
Smuda sobie nie poradził, więc wyleciał.

i nie biorac w to miejsce trenera z zagranicy z uznanym nazwiskiem

Tutaj możesz mieć rację.
Ale ja jeszcze cały czas mam nadzieję, że efekt końcowy Zielińskiego będzie pozytywny.

Data: 2009-09-26 12:38:18
Autor: Robert Gosik
Legia-Lech
Mecz wygrał Urban i skuteczność, a nie silniejsza Legia.
Statystycznie mecz na remis.

Niestatystycznie to Legia powinna strzelic 2-3 bramki wiecej gdyby nie skutecznosc...
Urban, w pance o posade, ustawil taktyke jakiej kibice zadaja od dwoch lat. Tyle ze przez te dwa lata mial bezkrytyczne poparcie zarzadu.
To ukazuje, ze praca w spokoju, w wielu wypadkach, nie jest wcale lepsza od pracy w ograniczonym do rozszadku stresie.

Data: 2009-09-26 13:27:43
Autor: imax
Legia-Lech

Użytkownik "Robert Gosik" <robroy69@opreszteusun.pl> napisał w wiadomości news:h9kqur$d51$1news.onet.pl...
[...]

Swoja droga, to ciekawe czy trenujacy regularnie Mieciel albo Paluchowski zagraliby lepiej od wiecznie kontuzjowanego Grzelaka... :)

Data: 2009-09-26 12:42:00
Autor: Przemek Budzyński
Legia-Lech
imax <imax@interia.pl> napisał(a):
Swoja droga, to ciekawe czy trenujacy regularnie Mieciel albo Paluchowski zagraliby lepiej od wiecznie kontuzjowanego Grzelaka... :)

Grzelak wcale nie zagrał jakoś rewelacyjnie. Po prostu Bosacki zagrał koszmarny mecz. Ale, jakby powiedział Cavallino - przynajmniej grał fair :) :)

Data: 2009-09-27 08:39:30
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9l26o$rnl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bez przesady, nie każdy pojedynek da się wygrać, zwłaszcza grając z kontuzją.
Ile mógł tyle zrobił.

Ale, jakby powiedział Cavallino - przynajmniej grał
fair :) :)

Pewnie powinienm mu nogę złamać, byłoby skutecznie.
Tyle że miał już kartkę, więc raczej skutek byłby podobny.

Data: 2009-09-27 18:34:53
Autor: imax
Legia-Lech

[...]

Nie twierdze, ze zagral rewelacyjnie. Ale i tak duzo lepiej od Mieciela - przynajmniej strzelil to, co mial do strzelenia.

Data: 2009-09-27 20:59:12
Autor: Cavallino
Legia-Lech
[...]

Ty to się lubisz podłożyć - mógłbyś czekać z kpinami przynajmniej do niedzieli wieczorem.
A tak wywołeś kolejny przykład chamstwa i brutalności Głowackiego.

Pewnie gdyby Bosacki chwycił Grzelaka za gardło i powalił na ziemię to też bramki by nie było, a może i sędzia by nie zauważył i karnego nie gwizdnął?
Wtedy miałbyś kolejnego idola skutecznej gry w defensywie.

Data: 2009-09-26 14:50:39
Autor: smiglostopy
Legia-Lech
Robert Gosik <robroy69@opreszteusun.pl> napisał(a):
Urban, w pance o posade, ustawil taktyke jakiej kibice zadaja od dwoch lat. Tyle ze przez te dwa lata mial bezkrytyczne poparcie zarzadu.

Mysle, ze to bylo bardziej spowodowane kontuzjami 2 podstawowych napastnikow. Co prawda mogl postawic na Rybusa-Paluchowskiego, ale nie dziwie sie ze wybral ustawienie z 3 ofensywnymi pomocnikami tym bardziej, ze sytuacji wcale nie brakowalo. Trzeba pamietac, ze Grzelak to nie jest jakis super snajper. Jak wyjda mu 3 mecze pod rzad to juz dobrze, ale potrafi sie "zablokowac". Wtedy ustawienie 4-5-1 z Szalachowskim w pomocy wcale nie wydaje sie byc takie zle.

To ukazuje, ze praca w spokoju, w wielu wypadkach, nie jest wcale lepsza od pracy w ograniczonym do rozszadku stresie.

Byc moze jest to prawda, ale nie widze powodow dlaczego posada Urbana miala by byc zagrozona. Wyniki ma przyzwoite. Gra nie wyglada zle. Po prostu brakuje skutecznosci. Poza tym nie widac lepszego kandydata na zastepce. --

Data: 2009-09-26 21:49:56
Autor: yamma
Legia-Lech
smiglostopy  wrote:
[...]

Przyzwoite dla kogo? Dla ciebie czy dla Legii? Obawiam się, że dla klubu wyniki nie są przyzwoite. Ja już straciłem rachubę ile razy nasz kochany pan prezes musiał już zmieniać cele jakie wyznaczał drużynie w licznych wywiadach. To, że Legia wygrała z Lechem wcale nie zmienia faktu, że wcześniej przegrała z Odrą Wodzisław i zremisowała z Cracovią i Śląskiem po bardzo brzydkich meczach. No i ma w dalszym ciągu 5pkt straty do Wisły. A na dodatek następna na tapecie jest Jagiellonia, która już parę razy udowodniła, że ma patent na Urbana.

Gra nie wyglada zle.

LOL! A widziałeś statystyki pomeczowe? Lech miał o wiele więcej sytuacji niż Legia. W środku pola w Legii zieje wielka dziura po Vukovicu. Legia po stracie piłki jest bezbronna jak dziecko i tylko indolencji strzeleckiej przeciwników zawdzięcza tak małą liczbę straconych bramek. Lech nie miał prawa przegrać tego meczu mając, bodajże, 19 sytuacji bramkowych. Przegrał dlatego, że w tej drużynie dzieje się coś niedobrego (nie mam pojęcia co).

Po
prostu brakuje skutecznosci.

Co to znaczy "po prostu"? Brak skuteczności, to nie jest jakiś pech czy inny dopust boży tylko efekt pewnych zaniedbań ze strony sztabu szkoleniowego. Jeśli Rybus na początku meczu dostaje tzw. patelnię od Grzelaka i wali prosto w Kasprzika, to nie jest to pech tylko brak pewnych umiejętności. W Lechu zresztą nie było inaczej.

Poza tym nie widac lepszego kandydata na
zastepce.

Czyżby? Bo transfermarkt podaje liczbę ponad 1500 sztuk.
yamma

Data: 2009-09-27 01:18:21
Autor: smiglostopy
Legia-Lech
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Przyzwoite dla kogo? Dla ciebie czy dla Legii? Obawiam się, że dla klubu wyniki nie są przyzwoite.

Oczywiscie ze dla mnie i oczywiscie ze w obecnych okolicznosciach. Wiadomo ze zyczylbym sobie co roku Mistrza Polski i co najmniej cwiercfinalu Ligi Mistrzow;)

Ja już straciłem rachubę ile razy nasz kochany pan prezes musiał już zmieniać cele jakie wyznaczał drużynie w licznych wywiadach.

To niestety prawda. ITI obiecalo Lige Mistrzow 3 lata po przejeciu klubu. Ja jednak nie narzekam. Za chwile bedzie stadion. Jest sporo mlodych chlopakow w pierwszym skladzie (i to nie Indian, czy Serbow). Nawet nie ma spektakularnych transferowych niewypalow jak to ostatnio bywalo. Od kilku lat co prawda bez Mistrza, ale zawsze w czubie tabeli. Mysle ze jest szansa na powstanie profesjonalnej druzyny. Jestem optymista.

Zebysmy cos pograli w pucharach, potrzebna jest zmiana jakosciowa i przeskoczenie jednego szczebelka. Tu nie wystarczy zmiana Urbana na Zielinskiego, czy zakup 2 hiszpanow z 3 ligi. Przyklad Lecha pokazuje, ze nawet talent na miare Lewandowskiego nie gwarantuje sukcesu w pierwszym, czy nawet drugim sezonie. Sposoby na to sa co najmniej 3:):
1)Sciagnac trenera cudotworce + 2-3 naprawde dobrych pilkarzy z zagranicy, co mi sie nie bardzo widzi, a na dodatek moze przekraczac mozliwosci budzetowe... 2)Zostawic Urbana i powtorzyc wyczyn z lat 90tych, posciagac co lepszych z ligi i starac sie powalczyc jeden sezon w Lidze Mistrzow. Ryzyko braku zwrotu kosztow (ktore prawdopodobnie nie bylyby duzo mniejsze niz przy opcji pierwszej) jest dosc znaczne;) Dodatkowo to raczej krotkowzroczny plan.
3)Zostawic Urbana:). Pozwolic mu prowadzic spokojnie druzyne. Dbac o zdrowie Chiniyamy;) i dokupic mu jakiegos zdrowego Szalachowskiego. Zasilac zespol naszymi mlodymi chlopakami, a tym co juz graja stworzyc takie warunki, zeby nie mysleli o wyjezdzie na Cypr czy do drugiej ligi hiszpanskiej tylko koncentrowaliby sie na tym jak nie wypasc z pierwszej jedenastki. Nie ukrywam, ze ostatnia koncepcja jest mi najblizsza.

[...]

Wszystkich meczy nie da sie wygrac, a zrobic to w ladnym stylu to potrafi naprawde malo ktora druzyna. 5 punktow straty to na tym etapie rozgrywek tyle co nic.
> Gra nie wyglada zle.

LOL! A widziałeś statystyki pomeczowe? Lech miał o wiele więcej sytuacji
niż
Legia.

Widziales te sytuacje, czy tylko statystyki?

W środku pola w Legii zieje wielka dziura po Vukovicu.

Przydalby sie jakis solidny defensywny pomocnik, ale na obrone chyba nie ma co tak bardzo narzekac;)

Legia po stracie piłki jest bezbronna jak dziecko i tylko indolencji strzeleckiej przeciwników zawdzięcza tak małą liczbę straconych bramek.

Bede sie upieral, ze mala ilosc straconych bramek to zasluga najlepszej obrony w lidze.
Lech nie miał prawa przegrać tego meczu mając, bodajże, 19 sytuacji bramkowych. Przegrał dlatego, że w tej drużynie dzieje się coś niedobrego (nie mam pojęcia co).

Lech to nigdy nie ma prawa przegrac i co roku przed sezonem jest Mistrzem Polski.

> [...]

inny
dopust boży tylko efekt pewnych zaniedbań ze strony sztabu szkoleniowego.

Nie efekt zadnych zaniedban tylko kontuzji. W zeszlym sezonie bylismy na 2gim miejscu pod wzgledem strzelonych bramek (tylko 1 mniej niz Wisla), a gdyby w miejscu Gizy przed oddaniem strzalu na bramke znajdowalby sie (wstaw dowolnego pilkarza ze skladu Legii wlaczajac Muche) to bylibysmy pierwsi w cuglach;)

Jeśli Rybus na początku meczu dostaje tzw. patelnię od Grzelaka i wali prosto w Kasprzika, to nie jest to pech tylko brak pewnych umiejętności.

Chlopak po prostu musi pograc jeszcze troche. Najlepiej, gdyby gral przeciwko lepszym obroncom niz na treningach, ale o to nie jest tak latwo.

> Poza tym nie widac lepszego kandydata na
> zastepce.

Czyżby? Bo transfermarkt podaje liczbę ponad 1500 sztuk.

Podaj ze 2-3 nazwiska to pogadamy.

Data: 2009-09-26 12:23:39
Autor: Pawel Nowak
Legia-Lech
Mówiłem to juz wiele razy a Cavallino oczywiscie wiedział i wie lepiej

Powody słabego Lecha:
- krótka ławka wystarczyło ze Arboleda nie gra i już jest padaka, nie
wspominając o środku pola, bocznych obrońcach i napastniku.
- brak Smudy ( błędem było zwalnianie Smudy i zatrudnienie Zielińskiego nie
może być tak ze klub walczący o Majstra zatrudnia gościa który nigdy tego
majstra nie zdobył jako piłkarz i jako trener. Zielinski niestety tez nie
liznał trenerki za granicą co widać i czuć.)
Koniu narzekał na Smude i Lecha w tamtym sezonie, ale tamta w porówaniu z tą
padlina to dwa różne światy.  - Tylko Peszko i Djurdjevic w formie. Brak napastników bo Lewandowski jest
daleki od formy z tamtego sezonu i nie zanosi się aby ją odzyskał. Pan Bosacki
powinien  sobie odpoczac od futbolu bo nie dosc ze załatwił nam mecz ze
Słowenia to teraz dwie bramki na jego konto. Gra z kontuzja tak sie konczy... :)

Kilka słów o Legii: Brawa dla Muchy, Choto, Chiniego i Grzelaka to onie robili
jakość na boisku. Pierwszy raz w tym sezonie widziałem ze Legii się chciało
biegać...

--
Paweł
www.poznanfc.pl --

Data: 2009-09-26 14:45:03
Autor: AJK
Legia-Lech
26-09-2009  o godz. 14:23 Pawel  Nowak napisał:

nie może być tak ze klub walczący o Majstra zatrudnia gościa który
nigdy tego majstra nie zdobył jako piłkarz i jako trener.

- Przepraszam, nie wiedziałem - powiedział Bogusław Cupiał i poszedł do
kąta, wstydzić się bardzo, że zatrudnił Macieja Skorżę. --
AJK

Data: 2009-09-26 15:45:57
Autor: Fidelio
Legia-Lech
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1nlpvk5sfb59x$.dlgajk.cija...
[...]

No właśnie, zatrudnił, czyli Lecha nie mógł już poprowadzić ;-)
A drugiego Skorży nie widzę.

Data: 2009-09-26 15:49:48
Autor: Fidelio
Legia-Lech
[...]

Już tu kiedyś pisałem, że rozstanie ze Smudą i zwalanie niepowodzeń na niego to tylko maskowanie realnych problemów tego zespołu i klubu (krótka ławka, brak wpływu trenera na politykę transferową).

Data: 2009-09-26 19:19:43
Autor: Cavallino
Legia-Lech
[...]

Uparcie szukasz problemów nie tam gdzie one są.
A są takie, że czołowi zawodnicy z zeszłego sezonu są bez formy, lub nie chcą grać.
Potwierdzając że z niewolnika nie ma pracownika.

Data: 2009-09-26 19:18:19
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "Pawel Nowak" <nopawel@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9l14b$nnh$1inews.gazeta.pl...
Mówiłem to juz wiele razy a Cavallino oczywiscie wiedział i wie lepiej

Powody słabego Lecha:
- krótka ławka wystarczyło ze Arboleda nie gra i już jest padaka

Przypomnę Ci tylko, że Lech z Arboledą stracił 10 bramek i to z ogórkami.
Djurdjevic nie był winien tej porażki, jeśli już to bardziej Bosy, który i tak by grał.
Więc nie tu jest problem.

Zresztą Legia ma dokładnie taki sam problem, no chyba że będziesz się ośmieszał twierdzeniem iż Szala jest w stanie zastąpić Choto czy Astiza.

- brak Smudy

To akurat pozytyw, przy nic nie grających ulubieńcach Smudy katastrofą byłby brak wykorzystania skrzydeł, a Smuda na 100% by tego nie zrobił.

Koniu narzekał na Smude i Lecha w tamtym sezonie, ale tamta w porówaniu z tą
padlina to dwa różne światy.

Nie, to dokładnie taka sama padlina jak u Smudy na wiosnę.

- Tylko Peszko i Djurdjevic w formie. Brak napastników bo Lewandowski jest
daleki od formy z tamtego sezonu

Ano właśnie.
I tu jest problem, a nie w tym że taki trener albo owaki.
Żaden z nich sobie z tym problemem (plus Rengifo i Stilica) nie poradził, Zielińskie ma jeszcze szansę to zrobić.

Data: 2009-09-28 10:06:20
Autor: Pawel Nowak
Legia-Lech
[...]
Djurdjevic - napisałem przeciez ze to najlepszy obronca Lecha i jedyny ktoremu
sie chce
Ale gdyby grał Arboleda zamiast Bosego - różnica by była.

Zresztą Legia ma dokładnie taki sam problem, no chyba że będziesz się ośmieszał twierdzeniem iż Szala jest w stanie zastąpić Choto czy Astiza.

Oczywiscie zreszta było to widac w pierwszych meczach sezonu.

> - brak Smudy

To akurat pozytyw, przy nic nie grających ulubieńcach Smudy katastrofą byłby brak wykorzystania skrzydeł, a Smuda na 100% by tego nie zrobił.

Nie wazne czym atakujemy wazne ze wygrywamy - za Smudy to sie sprawdzało.

Nie, to dokładnie taka sama padlina jak u Smudy na wiosnę.

Na wiosnę zgadza się były już oznaki wojny Polska - reszta swiata.
Ano właśnie.
I tu jest problem, a nie w tym że taki trener albo owaki.
Żaden z nich sobie z tym problemem (plus Rengifo i Stilica) nie poradził, Zielińskie ma jeszcze szansę to zrobić.

Nie zrobi nic za miękki jest - a szatnia za duża ;)
 --
Paweł
www.poznanfc.pl

Data: 2009-09-28 12:10:03
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "Pawel Nowak" <nopawel@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9q1qs$5ur$1inews.gazeta.pl...
[...]

No właśnie.
Więc znowu Twoja diagnoza to kula w płot.

Ale gdyby grał Arboleda zamiast Bosego - różnica by była.

Ale nie grałby zamiast Bosego, co mogłeś sobie zobaczyć przez ostatnie 7 tygodni.
Oczywiście zgadzam się, że tak być powinno.

Zresztą Legia ma dokładnie taki sam problem, no chyba że będziesz się
ośmieszał twierdzeniem iż Szala jest w stanie zastąpić Choto czy Astiza.

Oczywiscie zreszta było to widac w pierwszych meczach sezonu.

Więc o co Ci chodzi?
Nie to było przyczyną takiego czy nie innego wyniku tego meczu.

> [...]

brak wykorzystania skrzydeł, a Smuda na 100% by tego nie zrobił.

Nie wazne czym atakujemy wazne ze wygrywamy - za Smudy to sie sprawdzało.

Cholernie.
23 punkty w 13 meczach na wiosnę.
To już Zieliński jesienią zdobywa więcej.

Żaden z nich sobie z tym problemem (plus Rengifo i Stilica) nie poradził,
Zieliński ma jeszcze szansę to zrobić.

Nie zrobi nic za miękki jest - a szatnia za duża ;)

Czyli się skreśli.
W to że gwiazdeczki zapragną grać na 100% nie wierzę.
Ja jednak sądzę, że dojrzeje do tego, że innego wyjścia nie ma i trzeba ich na ławie posadzić.

Data: 2009-09-28 10:37:46
Autor: Pawel Nowak
Legia-Lech
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Ale nie grałby zamiast Bosego, co mogłeś sobie zobaczyć przez ostatnie 7 tygodni.
Oczywiście zgadzam się, że tak być powinno.

To od czego jest Zielinski ja sie pytam....

Więc o co Ci chodzi?
Nie to było przyczyną takiego czy nie innego wyniku tego meczu.

Ale w Legii tez jest problem krótkiej ławki. Bo jak nazwać wejście Gizy w
meczu z Lechem. Zresztą Legia szukała stopera...ale jak zwykle kasy zabrakło.

Cholernie.
23 punkty w 13 meczach na wiosnę.

No ale Ci tłumaczę ze już wtedy Smuda chciał przewietrzyć szatnie na co mu nie
pozwolono(bo przecież Lech grający o majstra nie może sobie pozwolić na takie
numery)

To już Zieliński jesienią zdobywa więcej.

Zobaczymy :)

> Nie zrobi nic za miękki jest - a szatnia za duża ;)

Czyli się skreśli.

No ale musi mieć poparcie zarządu i to od nich powinien iść sygnał, bo jak
widać Zielinski nie ma charyzmy...
Ja jednak sądzę, że dojrzeje do tego, że innego wyjścia nie ma i trzeba ich na ławie posadzić.
Myślę ze ławka jest za blisko trzeba by było trochę dalej...

--
Paweł
www.poznanfc.pl

Data: 2009-09-28 12:59:47
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "Pawel Nowak" <nopawel@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9q3lq$e9j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pewnie dostał raport, że kontuzja Bosego nie jest poważna, a Djurdjevic mu podpadł w meczu z Polonią gdy popełnił błąd skutkujący stratą bodajże 3 bramki przez Lecha.

> [...]

meczu z Lechem. Zresztą Legia szukała stopera...ale jak zwykle kasy zabrakło.

W Lechu zabrakło chyba tylko determinacji, zarówno przy stoperze jak i napastniku.
Z drugiej strony szkoda Glika na rezerwę, konkurencji z Arboledą, Bosackim i może również Wojtkowiakiem mógłby nie wygrać.
Co najwyżej z Tanevskim.

Cholernie.
23 punkty w 13 meczach na wiosnę.

No ale Ci tłumaczę ze już wtedy Smuda chciał przewietrzyć szatnie na co mu nie
pozwolono

Pierwszy słyszę, że nie było odwrotnie.

> Nie zrobi nic za miękki jest - a szatnia za duża ;)

Czyli się skreśli.

No ale musi mieć poparcie zarządu i to od nich powinien iść sygnał, bo jak
widać Zielinski nie ma charyzmy...

Się zobaczy.
Rengifo nie boi się jakoś na ławce sadzać.
Smudzie to nawet przez myśl nie przeszło.

Ja jednak sądzę, że dojrzeje do tego, że innego wyjścia nie ma i trzeba ich
na ławie posadzić.
Myślę ze ławka jest za blisko trzeba by było trochę dalej...

Toż ja to mówię od przynajmniej pół roku, niektórzy chcieli mnie za to zjeść.
Ale ławka to tak na początek chociaż.

Data: 2009-09-29 10:42:59
Autor: Cavallino
Legia-Lech
> [...]

Czyli się skreśli.

No ale musi mieć poparcie zarządu i to od nich powinien iść sygnał, bo jak

No i jest sygnał:

"- Trener Zieliński ma wiele elementów, nad którymi musi popracować. Musi np. wykorzenić gwiazdorstwo wielu piłkarzy. Musi w nich wyzwolić dawną moc. Trzeba dać mu możliwość popracowania - mówi Pogorzelczyk"

Więcej:
http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,7088706,Nie_ma_ultimatum_dla_trenera_Lecha_Poznan.html

Czyli znowu zgodnie z moimi odczuciami.

Data: 2009-09-29 09:29:06
Autor: Pawel Nowak
Legia-Lech
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Czyli znowu zgodnie z moimi odczuciami.

Zaraz zaraz przecież mówiłem ze sygnał musi iść od zarządu... i właśnie to
zrobili choć taki sygnał powinien pójść pół roku temu a było wręcz
odwrotnie... Polak mądry po szkodzie...

--
Paweł
www.poznanfc.pl

Data: 2009-09-29 11:53:44
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "Pawel Nowak" <nopawel@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h9sk12$eso$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Czyli znowu zgodnie z moimi odczuciami.

Zaraz zaraz przecież mówiłem ze sygnał musi iść od zarządu... i właśnie to
zrobili

Czyżbym napisał coś innego? ;-)

choć taki sygnał powinien pójść pół roku temu a było wręcz
odwrotnie...

Tzn. co było?
Kazali wystawiać Stilica w każdym meczu?

Data: 2009-09-28 12:48:57
Autor: osLek
Legia-Lech
Cholernie.
23 punkty w 13 meczach na wiosnę.
To już Zieliński jesienią zdobywa więcej

Utrzymując tendencję 1.625 punktu na mecz to w 13 meczach jesienią ciężko będzie mu przebić Smudę.

Data: 2009-09-28 13:01:06
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "osLek" <kelsohaha@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9q4u9$8uj$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cholernie.
23 punkty w 13 meczach na wiosnę.
To już Zieliński jesienią zdobywa więcej

Utrzymując tendencję 1.625 punktu na mecz to w 13 meczach jesienią

Jesienią będzie miał na to 17 meczów bodajże.

Data: 2009-09-28 13:36:51
Autor: TheBest
Legia-Lech
Cavallino pisze:
[...]

czyli ma zdobyc w 17 meczach tyle co Smuda w 13 i to bedzie swiadczylo na jego korzysc? bo nie rozumiem twoich wypowiedzi

Data: 2009-09-28 13:47:18
Autor: Cavallino
Legia-Lech
Użytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

czyli ma zdobyc w 17 meczach tyle co Smuda w 13

Średnio.

i to bedzie swiadczylo na jego korzysc? bo nie rozumiem twoich wypowiedzi

Na jego korzyść to będzie świadczyło jak zdobędzie majstra.
Albo chociaż (z uwagi na to że już teraz strata jest olbrzymia) będzie blisko (zakładając, że Wisła nie będzie tracić punktów)
..
A jak w tych 17 meczach zdobędzie choćby 30 punktów, to będzie znaczyło że nie jest nic gorszy niż Smuda wiosną, niestety lepszy również nie, a co za tym idzie żadna to korzyść.

Legia-Lech