Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.sport.pilka-nozna   »   Legia - Lech [24.09.10]

Legia - Lech [24.09.10]

Data: 2010-09-24 22:10:11
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 22:07, Przemek Budzyński pisze:
Trzeba być kompletnym frajerem, żeby przerżnąć mecz mając przeciwnika praktycznie na deskach - prowadząc 1:0 i mając 2-3 stuprocentowe sytuacje na podwyższenie wyniku.
W drugiej połowie Lech zagrał koszmarnie słabo, prawdopodobnie nie wytrzymali fizycznie, odezwał się Turyn w kościach.

Bardzo słabo sędziował ten mecz sędzia Górecki, puszczając pod pretekstem przywileju korzyści ostre faule w obie strony i nie wracając do nich potem z kartkami w ręku. żółtek bylo w tym meczu co najmniej o 3 za mało.

Legia zagrała z ogromną determinacją i zasłużyła na zwycięstwo.

Jeszcze jedna uwaga - Arboleda ma najzwyczajniej potężną obniżkę formy i im szybciej to zrozumie i przestanie zachowywać się jak pajac na boisku i machać łapami do sędziów i kolegów - tym lepiej dla całego Lecha.


Lech frajerem? Czy ty myślisz Ĺźe oni to zrobili za darmo? Nawet Arboledzie juz się nie chciało uczestniczyć w tym spektaklu..  Tego Buricia uchylającego się od piłki powinni pokazywać jako przykład prostytucji na boisku!!

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 22:16:28
Autor: yamma
Legia - Lech [24.09.10]
Jadrys wrote:

Lech frajerem? Czy ty myślisz że oni to zrobili za darmo? Nawet
Arboledzie juz się nie chciało uczestniczyć w tym spektaklu..  Tego
Buricia uchylającego się od piłki powinni pokazywać jako przykład
prostytucji na boisku!!

Hm. Sugerujesz, że Legia kupiła mecz od Lecha? Dobrze się czujesz? Chyba za dużo piwa...
yamma

Data: 2010-09-24 22:24:17
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 22:16, yamma pisze:
Jadrys wrote:

Lech frajerem? Czy ty myślisz że oni to zrobili za darmo? Nawet
Arboledzie juz się nie chciało uczestniczyć w tym spektaklu..  Tego
Buricia uchylającego się od piłki powinni pokazywać jako przykład
prostytucji na boisku!!

Hm. Sugerujesz, że Legia kupiła mecz od Lecha? Dobrze się czujesz? Chyba za dużo piwa...
yamma

Tak! Choć na pewno nie od całego Lecha. Sam widziałeś zachowanie Arboledy, który chciał opuścić boisko i nie firmować swoim nazwiskiem tego spektaklu...

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 22:31:50
Autor: fin
Legia - Lech [24.09.10]
Tak! Choć na pewno nie od całego Lecha. Sam widziałeś zachowanie
Arboledy, który chciał opuścić boisko i nie firmować swoim nazwiskiem
tego spektaklu...


No tak, przecież ewidentnie Peszko i Buric należą do układu, to widać na pierwszy rzut oka! Do tego Wichniar wrócił do Polski, bo tutaj można coś na boku zarobić.

A tak na poważnie - proszę mnie nie rozśmieszać - Arboleda - wyznacznik uczciwości!
Wiesz, czemu chciał opuścić boisko? Bo jest idiotą, co już niejednokrotnie udowadniał.

Dobranoc, choć nie wiem czy zasnę po Twoich wynaturzeniach, jak to czytam, to się strasznie śmieję.

Data: 2010-09-24 22:38:59
Autor: Przemek Budzyński
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-24 22:31, fin pisze:

Wiesz, czemu chciał opuścić boisko? Bo jest idiotą, co już
niejednokrotnie udowadniał.

nie żadnym idiotą. On świetnie wie, jak grać pod publiczkę.

W Turynie zagrał tragicznie. Dziś zawalił obie bramki, najpierw kiks, potem krycie nie tego co trzeba w polu karnym.

Ale Arboleda jest zagłaskany przez media. On uwierzył, że jest Bogiem defensywy. Więc teraz wszyscy są winni - sędziowie (to jego darcie mordy w każdym meczu prędzej czy później źle się dla nie go skończy - już się zaczyna zresztą czujniejsze niż dotąd pilnowanie jego fauli...), a dziś dodatkowo dowiedzieliśmy się, że za jego błędy winni są koledzy z drużyny......i że z takimi beztalenciami to król Manuel II (pierwszy był Garrincha) zadawać się chyba nie będzie.

Szkoda, że dziś nie było Djurdjewicia na boisku. Z obserwacji widzę, że on jeden potrafi Kolumbijczykowi powiedzieć parę słów do wiwatu.

Data: 2010-09-24 22:58:39
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 22:31, fin pisze:
Tak! Choć na pewno nie od całego Lecha. Sam widziałeś zachowanie
Arboledy, który chciał opuścić boisko i nie firmować swoim nazwiskiem
tego spektaklu...


No tak, przecież ewidentnie Peszko i Buric należą do układu, to widać na pierwszy rzut oka! Do tego Wichniar wrócił do Polski, bo tutaj można coś na boku zarobić.

A tak na poważnie - proszę mnie nie rozśmieszać - Arboleda - wyznacznik uczciwości!
Wiesz, czemu chciał opuścić boisko? Bo jest idiotą, co już niejednokrotnie udowadniał.

Dobranoc, choć nie wiem czy zasnę po Twoich wynaturzeniach, jak to czytam, to się strasznie śmieję.

Dobranoc. Życzę miłych i przyjemnych snów o uczciwości i czystej grze w naszym futbolu.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 22:33:01
Autor: Przemek Budzyński
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-24 22:24, Jadrys pisze:

Tak!

wariat. Albo kompletnie zalany. Albo kompletnie naćpany. Quartum non datur.



  Choć na pewno nie od całego Lecha. Sam widziałeś zachowanie
Arboledy, który chciał opuścić boisko i nie firmować swoim nazwiskiem
tego spektaklu...


ROTFL.

Arboleda ma pop...one w głowie i uważa się za absolutnie największą gwiazdę Lecha. Demonstracyjnie odcina się od wszystkich swoich błędów. Kto niby jak nie on miał pilnować Mezengę przy tym dośrodkowaniu, skoro wcześniej cały czas krył Chinyamę?
Ale najprościej to w momencie kiedy strzeli się kichę, pokazać kciukiem - to nie ja, to inni, ci gorsi zawalili.......

Data: 2010-09-24 22:35:11
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 22:33, Przemek Budzyński pisze:
W dniu 2010-09-24 22:24, Jadrys pisze:

Tak!

wariat. Albo kompletnie zalany. Albo kompletnie naćpany. Quartum non datur.

A Ty ślepy na fakty na trzeźwo.




 Choć na pewno nie od całego Lecha. Sam widziałeś zachowanie
Arboledy, który chciał opuścić boisko i nie firmować swoim nazwiskiem
tego spektaklu...


ROTFL.

Arboleda ma pop...one w głowie i uważa się za absolutnie największą gwiazdę Lecha. Demonstracyjnie odcina się od wszystkich swoich błędów. Kto niby jak nie on miał pilnować Mezengę przy tym dośrodkowaniu, skoro wcześniej cały czas krył Chinyamę?
Ale najprościej to w momencie kiedy strzeli się kichę, pokazać kciukiem - to nie ja, to inni, ci gorsi zawalili.......

  Słabszy występ Arboledy nie zmeni faktu Ĺźe mecz został sprzedany. I Arboleda o tym wiedział.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 22:40:11
Autor: Przemek Budzyński
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-24 22:35, Jadrys pisze:


Słabszy występ Arboledy nie zmeni faktu że mecz został sprzedany.

EOD i nie smieć tu.

Data: 2010-09-24 22:48:51
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 22:40, Przemek Budzyński pisze:
W dniu 2010-09-24 22:35, Jadrys pisze:


Słabszy występ Arboledy nie zmeni faktu że mecz został sprzedany.

EOD i nie smieć tu.

A ty Ĺźyj i podniecaj się tym syfem jakim jest polska piłka noĹźna.  Chcesz uchodzić za imbecyla ślepego na fakty, to chociaĹź nie rĂłb tego publicznie.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 23:02:20
Autor: RedLite
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-24 22:48, Jadrys pisze:

A ty żyj i podniecaj się tym syfem jakim jest polska piłka nożna. Chcesz
uchodzić za imbecyla ślepego na fakty, to chociaż nie rób tego publicznie.


Póki co durnia z siebie tutaj robisz ty, wskazując jako koronny dowód puszczenia meczu protestacyjne zejście Arboledy, nie zauważając jednak faktu, że to właśnie dzięki postawie tegoż zawodnika Legia zdobyła gola.

Dwa zwracając się do pl.rec.sport.pilka-nozna z pretensją o podniecanie sie polską Piłką Nożną robisz z siebie durnia kwadratowego.
Pytanie tylko czy masz zamiar to robić dalej (?)

Data: 2010-09-24 23:25:58
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 23:02, RedLite pisze:
W dniu 2010-09-24 22:48, Jadrys pisze:

A ty żyj i podniecaj się tym syfem jakim jest polska piłka nożna. Chcesz
uchodzić za imbecyla ślepego na fakty, to chociaż nie rób tego publicznie.


Póki co durnia z siebie tutaj robisz ty, wskazując jako koronny dowód puszczenia meczu protestacyjne zejście Arboledy, nie zauważając jednak faktu, że to właśnie dzięki postawie tegoż zawodnika Legia zdobyła gola.

To tylko jeden z argumentów. Drugi to odskoczenie od zmierzającej w swiatło bramki Buricia. Trzeci to że drużyna wyszła na drugą połowę bez woli walki. Itditp.


Dwa zwracając się do pl.rec.sport.pilka-nozna z pretensją o podniecanie sie polską Piłką Nożną robisz z siebie durnia kwadratowego.
Pytanie tylko czy masz zamiar to robić dalej (?)

Oj nie miej mi tego za złe, - ja tylko chciałem otworzyć oczy na rzeczywistość niektórym ślepym na fakty fanatykom. Czy to dla nich taki dyskomfort nazwać prawdę po imieniu?

Oczywiście że nie mam zamiaru robić tego dalej.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 23:41:20
Autor: RedLite
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-24 23:25, Jadrys pisze:



Oj nie miej mi tego za złe, - ja tylko chciałem otworzyć oczy na
rzeczywistość niektórym ślepym na fakty fanatykom. Czy to dla nich taki
dyskomfort nazwać prawdę po imieniu?

A ja zwracam ci tylko uwagę na to co sam sobie robisz :]

Oczywiście że nie mam zamiaru robić tego dalej.

Dobra decyzja.

Data: 2010-09-24 22:34:37
Autor: RedLite
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-24 22:24, Jadrys pisze:

Tak! Choć na pewno nie od całego Lecha. Sam widziałeś zachowanie
Arboledy, który chciał opuścić boisko i nie firmować swoim nazwiskiem
tego spektaklu...

Tzn. twoim zdaniem chciał w ten sposób zaprotestować przeciwko swojej postawie (kiedy to nie skoczył do Mezengi)?

Data: 2010-09-24 22:42:06
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 22:34, RedLite pisze:
W dniu 2010-09-24 22:24, Jadrys pisze:

Tak! Choć na pewno nie od całego Lecha. Sam widziałeś zachowanie
Arboledy, który chciał opuścić boisko i nie firmować swoim nazwiskiem
tego spektaklu...

Tzn. twoim zdaniem chciał w ten sposób zaprotestować przeciwko swojej postawie (kiedy to nie skoczył do Mezengi)?


Widział co się dzieje.. Przegrać zawsze moĹźna, błąd popełnić takĹźe, takie rzeczy się zdarzaja najlepszym.  Ale chociaĹź powinni stwarzać pozory Ĺźe chcą wygrać. MĂłwię o grze Lecha oczywiście.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 20:55:47
Autor: UGI
Legia - Lech [24.09.10]
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Widzial co sie dzieje..

Legia kupujaca mecz od Lecha Poznan? Ty sie dobrze czujesz czlowieku?

--


Data: 2010-09-24 23:09:49
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 22:55, UGI pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):


Widzial co sie dzieje..
Legia kupujaca mecz od Lecha Poznan? Ty sie dobrze czujesz czlowieku?


Znakomicie się czuję.  Tak, od Lecha. Włodarzom Legii mogło zależeć na prrzełamaniu złej passy. I na zareklamowaniu nowego stadionu przez pokonanie mistrza, - widziałeś ten tłum kibiców w pierwszych rzędach ubranych w koszulki z logo "N"- ki?


--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 21:58:00
Autor: UGI
Legia - Lech [24.09.10]
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Znakomicie się czuję.  Tak, od Lecha. Włodarzom Legii mogło zależeć na prrzełamaniu złej passy.


I poszli do Lecha z oferta kupna meczu, Lech klepiacy biede po sprzedazy Lewego za piec baniek euro z wielka ulga przyjal oferte od smiertelnego wroga, w sprzedazy posredniczyl oczywiscie Fryzjer, z wieziennej celi dalej kieruje pilkarska mafia a jak. Bo to przeciez o wiele bardziej mozliwa opcja niz to ze Lech po prostu zlekcewazyl Legie, a Arboleda dalej zalicza obnizke formy.


- widziałeś ten tłum kibiców w pierwszych rzędach ubranych w koszulki z logo "N"- ki?


Tak, moze to Cie zszokuje ale dla mnie to nei byl koronny dowod ze Legia kupila mecz.

--


Data: 2010-09-25 07:30:59
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 23:58, UGI pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):


Znakomicie się czuję.  Tak, od Lecha. Włodarzom Legii mogło zależeć na
prrzełamaniu złej passy.

I poszli do Lecha z oferta kupna meczu, Lech klepiacy biede po sprzedazy
Lewego za piec baniek euro z wielka ulga przyjal oferte od smiertelnego
wroga, w sprzedazy posredniczyl oczywiscie Fryzjer, z wieziennej celi dalej
kieruje pilkarska mafia a jak.

Oczywiście nie "kupiona" była cała drużyna Lecha. A miejsce "fryzjera" zajął ktoś o kim wtajemniczeni mówią np. "drukarz".


Bo to przeciez o wiele bardziej mozliwa opcja niz to ze Lech po prostu
zlekcewazyl Legie, a Arboleda dalej zalicza obnizke formy.

  Ktoś wyreżyserował to spotkanie na podobiznę tego spotkania Legia-Arsenal, duze wyreżyserowane emocje..  Dla gawiedzi  to wyglądało na przebudzenie Legii. Kto by tam zwracał uwagę na to że Lech praktycznie przestał grać. O żadnym lekceważeniu Legii nie ma mowy, to ona wg. scenariusza miała być gwiazdą tego wieczoru.


- widziałeś ten tłum kibiców w pierwszych rzędach
ubranych w koszulki z logo "N"- ki?

Tak, moze to Cie zszokuje ale dla mnie to nei byl koronny dowod ze Legia
kupila mecz.


Dla mnie też nie, - dla mnie wyznacznikiem jest postawa Lecha w tym meczu.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-25 10:03:03
Autor: UGI
Legia - Lech [24.09.10]
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Oczywiście nie "kupiona" była cała drużyna Lecha.


Dawaj nazwiska, posmiejemy sie wszyscy.


A miejsce "fryzjera" zajął ktoś o kim wtajemniczeni mówią np. "drukarz".


Rozumiem ze jestes jednym z wtajemniczonych, to przybliz nam funkcjonowanie obecnej mafii pilkarskiej.



  Ktoś wyreżyserował to spotkanie na podobiznę tego spotkania Legia-Arsenal, duze wyreżyserowane emocje..


No, Choto to tak poniosly emocje ze zerwal achillesa. Albo ktos to wyrezyserowal!



 O żadnym lekceważeniu Legii nie ma mowy, to ona wg. scenariusza miała być gwiazdą tego wieczoru.


Tylko po jaka cholere Lechowi mialoby zalezec na 'przebudzeniu' Legii?



Dla mnie też nie, - dla mnie wyznacznikiem jest postawa Lecha w tym meczu.


Dowod mocny jak stal. --


Data: 2010-09-25 14:28:23
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-25 12:03, UGI pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):


Oczywiście nie "kupiona" była cała drużyna Lecha.

Dawaj nazwiska, posmiejemy sie wszyscy.

Żeby podawać nazwiska to trzeba mieć dowody. W sprawach o korupcję łatwo z oskarżającego stać się oskarżonym.


A miejsce "fryzjera"
zajął ktoś o kim wtajemniczeni mówią np. "drukarz".

Rozumiem ze jestes jednym z wtajemniczonych, to przybliz nam funkcjonowanie
obecnej mafii pilkarskiej.

To już kiedyś zrobi (być może) prokurator..



   Ktoś wyreżyserował to spotkanie na podobiznę tego spotkania
Legia-Arsenal, duze wyreżyserowane emocje..

No, Choto to tak poniosly emocje ze zerwal achillesa. Albo ktos to
wyrezyserowal!

To o niczym nie świadczy. Przypominasz sobie niedawne zgrupowania kadry? Ilu zawodników było kontuzjowanych podczas samych treningów?



  O żadnym lekceważeniu Legii nie ma mowy, to
ona wg. scenariusza miała być gwiazdą tego wieczoru.

Tylko po jaka cholere Lechowi mialoby zalezec na 'przebudzeniu' Legii?

Legia wcale się nie "przebudziła", wcale nie "pokazała charakteru".. to Lech przestał grać.



Dla mnie też nie, - dla mnie wyznacznikiem jest postawa Lecha w tym meczu.

Dowod mocny jak stal.


Dla mnie jako kibica też.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-25 18:58:06
Autor: UGI
Legia - Lech [24.09.10]
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> Rozumiem ze jestes jednym z wtajemniczonych, to przybliz nam
funkcjonowanie
> obecnej mafii pilkarskiej.

To już kiedyś zrobi (być może) prokurator..

Gornik sprzedal mecz Lechii! To pewne! Przeciez byli tacy zajabisci do tej pory!

--


Data: 2010-09-26 01:45:55
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-25 20:58, UGI pisze:
Jadrys<Che@yahoo.com>  napisał(a):

Rozumiem ze jestes jednym z wtajemniczonych, to przybliz nam
funkcjonowanie
obecnej mafii pilkarskiej.
To już kiedyś zrobi (być może) prokurator..
Gornik sprzedal mecz Lechii! To pewne! Przeciez byli tacy zajabisci do tej
pory!


Akurat w tych zawodach  nie było widać znamion "sprzedanie meczu". Po prostu Lechia jako pierwsza pokazała Górnikowi miejsce w szeregu.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-25 18:14:17
Autor: RedLite
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-25 12:03, UGI pisze:

Dawaj nazwiska, posmiejemy sie wszyscy.

W pierwszej połowie Stilic, Rudnevs i Peszko - specjalnie marnowali setki

W drugiej kupiony był już cały zespół Lecha.

Data: 2010-09-25 10:25:23
Autor: DysoN
Legia - Lech [24.09.10]
A moze wrocisz sobie spokojnie na pl.soc.polityka i tam bedziesz spokojnie rozwijac sobie wlasne paranoje? Klimat tam ci bardziej bedzie sprzyjac.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az
osiagnelo forme demokracji znana jako "Jeden Czlowiek, Jeden Glos".
Patrycjusz byl tym Czlowiekiem, ktory mial Glos. -  T. Pratchett

Data: 2010-09-25 11:05:36
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-25 10:25, DysoN pisze:
A moze wrocisz sobie spokojnie na pl.soc.polityka i tam bedziesz spokojnie rozwijac sobie wlasne paranoje? Klimat tam ci bardziej bedzie sprzyjac.


Wiesz DysoN. Jeżeli nie masz nic do powiedzenia na temat meczu, to lepiej zapisz się na grupę  "starych nudziarzy"..
A tak swoja drogą to nawet nie wiedziałem że dla większości użytkowników na "piłce nożnej"  ta parodia futbolu która się odbyła w Warszawie to temat tabu. Prawie nikt nie odniósł się merytorycznie do moich postów.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-25 13:44:37
Autor: AJK
Legia - Lech [24.09.10]
25-09-2010  o godz. 11:05 Jadrys napisał:

A moze wrocisz sobie spokojnie na pl.soc.polityka i tam bedziesz spokojnie rozwijac sobie wlasne paranoje? Klimat tam ci bardziej bedzie sprzyjac.


Wiesz DysoN. Jeżeli nie masz nic do powiedzenia na temat meczu, to lepiej zapisz się na grupę  "starych nudziarzy"..
A tak swoja drogą to nawet nie wiedziałem że dla większości użytkowników na "piłce nożnej"  ta parodia futbolu która się odbyła w Warszawie to temat tabu. Prawie nikt nie odniósł się merytorycznie do moich postów.

W miejscowości, w której kiedyś mieszkałem, pewien autochton ogłosił się
królem Polski z łaski i nakazu Bożego, w celu bliżej niesprecyzowanym,
ale strasznie tromtadrackim i nadętym. Coś tam było o zbawieniu ojczyzny,
upadku moralnym, niewiastach i do rymu. Wieszał te swoje przesłania na
okolicznych płotach i kapliczkach, kolorowe to było, oko przyciągało i
nieraz miejscowi obywatele w wolnych chwilach chichotali sobie przy
lekturze. Autorowi wciąż mówili dzień dobry, pytali, czy nie kupić mu
czegoś, bo właśnie idą do sklepu... ale merytorycznej dyskusji nikt z nim
nie podejmował. Też się gość dziwił, czemu i też wytrwale miał wszystkich
za błądzących grzeszników.

--
AJK (a gdzie indziej podobno się takich zamyka w komórce i daje kawałek
węgla, a oni wtedy cudności malują...)

Data: 2010-09-25 14:26:10
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-25 13:44, AJK pisze:
25-09-2010  o godz. 11:05 Jadrys napisał:

A moze wrocisz sobie spokojnie na pl.soc.polityka i tam bedziesz
spokojnie rozwijac sobie wlasne paranoje? Klimat tam ci bardziej
bedzie sprzyjac.

Wiesz DysoN. Jeżeli nie masz nic do powiedzenia na temat meczu, to
lepiej zapisz się na grupę  "starych nudziarzy"..
A tak swoja drogą to nawet nie wiedziałem że dla większości użytkowników
na "piłce nożnej"  ta parodia futbolu która się odbyła w Warszawie to
temat tabu. Prawie nikt nie odniósł się merytorycznie do moich postów.
W miejscowości, w której kiedyś mieszkałem, pewien autochton ogłosił się
królem Polski z łaski i nakazu Bożego, w celu bliżej niesprecyzowanym,
ale strasznie tromtadrackim i nadętym. Coś tam było o zbawieniu ojczyzny,
upadku moralnym, niewiastach i do rymu. Wieszał te swoje przesłania na
okolicznych płotach i kapliczkach, kolorowe to było, oko przyciągało i
nieraz miejscowi obywatele w wolnych chwilach chichotali sobie przy
lekturze. Autorowi wciąż mówili dzień dobry, pytali, czy nie kupić mu
czegoś, bo właśnie idą do sklepu... ale merytorycznej dyskusji nikt z nim
nie podejmował. Też się gość dziwił, czemu i też wytrwale miał wszystkich
za błądzących grzeszników.


Jeżeli mam być szczery, to nawet takie indywidualności jak ten Twój znajomy robią na mnie lepsze wrażenie od tłumów debili wodzonych za nos przez jakiegoś cwaniaczka, i mających się za coś lepszego.
Czym jest większość Was na tej grupie jak niż wyżej wymienionymi bezkrytycznymi imbecylami.. to Wy żyjacie złudzeniami że polska piłka jest wolna od korupcji. A przypominam że po tych skandalach korupcyjnych nikt nie wyszedł i nie powiedział - "koniec - nie ma już korupcji w naszej piłce". To są Wasze marzenia o czystym sporcie i myślicie że to jest prawdą.  Jednak te Wasze marzenia to czysta utopia na dzień dzisiejszy. Pokazał to wyraźnie wczorajszy mecz w Warszawie.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-25 14:56:21
Autor: AJK
Legia - Lech [24.09.10]
25-09-2010  o godz. 14:26 Jadrys napisał:

A moze wrocisz sobie spokojnie na pl.soc.polityka i tam bedziesz
spokojnie rozwijac sobie wlasne paranoje? Klimat tam ci bardziej
bedzie sprzyjac.

Wiesz DysoN. Jeżeli nie masz nic do powiedzenia na temat meczu, to
lepiej zapisz się na grupę  "starych nudziarzy"..
A tak swoja drogą to nawet nie wiedziałem że dla większości
użytkowników na "piłce nożnej"  ta parodia futbolu która się odbyła
w Warszawie to temat tabu. Prawie nikt nie odniósł się merytorycznie
do moich postów.
W miejscowości, w której kiedyś mieszkałem, pewien autochton ogłosił
się królem Polski z łaski i nakazu Bożego, w celu bliżej
niesprecyzowanym, ale strasznie tromtadrackim i nadętym. Coś tam było
o zbawieniu ojczyzny, upadku moralnym, niewiastach i do rymu. Wieszał
te swoje przesłania na okolicznych płotach i kapliczkach, kolorowe to
było, oko przyciągało i nieraz miejscowi obywatele w wolnych chwilach
chichotali sobie przy lekturze. Autorowi wciąż mówili dzień dobry,
pytali, czy nie kupić mu czegoś, bo właśnie idą do sklepu... ale
merytorycznej dyskusji nikt z nim nie podejmował. Też się gość
dziwił, czemu i też wytrwale miał wszystkich za błądzących
grzeszników.

Jeżeli mam być szczery, to nawet takie indywidualności jak ten Twój
znajomy robią na mnie lepsze wrażenie od tłumów debili wodzonych za
nos przez jakiegoś cwaniaczka, i mających się za coś lepszego. Czym
jest większość Was na tej grupie jak niż wyżej wymienionymi
bezkrytycznymi imbecylami.. to Wy żyjacie złudzeniami że polska piłka
jest wolna od korupcji. A przypominam że po tych skandalach
korupcyjnych nikt nie wyszedł i nie powiedział - "koniec - nie ma już
korupcji w naszej piłce". To są Wasze marzenia o czystym sporcie i
myślicie że to jest prawdą.  Jednak te Wasze marzenia to czysta utopia
na dzień dzisiejszy. Pokazał to wyraźnie wczorajszy mecz w Warszawie.


Panowie, ma ktoś pustą komórkę? Ja zasponsoruję węgiel. --
AJK

Data: 2010-09-25 17:29:12
Autor: Przemek Budzyński
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-25 14:56, AJK pisze:


Panowie, ma ktoś pustą komórkę? Ja zasponsoruję węgiel.


po Twoim poście o autochtonie spodziewałem się raczej jego odpowiedzi w stylu - tak, tak, wmawiasz mi chorobę psychiczną, znane sowieckie metody niszczenia myślących inaczej....


ale zapomniałem, że Jadrys jest walnięty z odchyleniem lewackim, a nie walnięty z odchyleniem prawicowym - bo w/w tekst to specjalność tej drugiej grupy. Ta pierwsza się nim nie posługuje.

Nie moja branża, ale...sugerowałbym jakieś poważne przejścia w dzieciństwie.

Data: 2010-09-25 20:39:33
Autor: CGC
Legia - Lech [24.09.10]
Dnia Sat, 25 Sep 2010 17:29:12 +0200, Przemek Budzyński napisał(a):

ale zapomniałem, że Jadrys jest walnięty z odchyleniem lewackim, a nie walnięty z odchyleniem prawicowym - bo w/w tekst to specjalność tej drugiej grupy. Ta pierwsza się nim nie posługuje.

Nie moja branża, ale...sugerowałbym jakieś poważne przejścia w dzieciństwie.

Znam całkiem sporo normalnych ludzi, którzy nie są na bieżąco z polską
piłką i pewnie dawno bądź nigdy nie byli, którzy wygłaszają podobne do
Jadrysia poglądy. To znaczy te o powszechności korupcji w piłce, nie o
sprzedaniu przez Lecha meczu. :-) I trudno im się dziwić, media zrobiły trochę szumu, ale temat im się
przejadł i jak zwykle w głowach "nieznawców tematu" pozostawiło to niemałe
zamieszanie. W mojej ocenie chłopak jest słabo zorientowany w temacie korupcyjnym,
zapędził się z argumentowaniem, jest mało sprawny erystycznie... Ale jest
normalny. W każdym sensie, poziom wiedzy o korupcji też ma normalny dla
populacji. --
CGC

Data: 2010-09-26 01:39:23
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-25 20:39, CGC pisze:

Znam całkiem sporo normalnych ludzi, którzy nie są na bieżąco z polską
piłką i pewnie dawno bądź nigdy nie byli, którzy wygłaszają podobne do
Jadrysia poglądy. To znaczy te o powszechności korupcji w piłce, nie o
sprzedaniu przez Lecha meczu. :-)

I trudno im się dziwić, media zrobiły trochę szumu, ale temat im się
przejadł i jak zwykle w głowach "nieznawców tematu" pozostawiło to niemałe
zamieszanie.

W mojej ocenie chłopak jest słabo zorientowany w temacie korupcyjnym,
zapędził się z argumentowaniem, jest mało sprawny erystycznie... Ale jest
normalny. W każdym sensie, poziom wiedzy o korupcji też ma normalny dla
populacji.


No ale tak na dobrą sprawę kto jest dobrze zorientowany w temacie korupcji ? Myślę że poza wąskim gronem aktywnych "działaczy" w tym procederze  to nawet organa ściganie wiedzą niewiele.


--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-25 20:56:56
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-25 14:56, AJK pisze:

W miejscowości, w której kiedyś mieszkałem, pewien autochton ogłosił
się królem Polski z łaski i nakazu Bożego, w celu bliżej
niesprecyzowanym, ale strasznie tromtadrackim i nadętym. Coś tam było
o zbawieniu ojczyzny, upadku moralnym, niewiastach i do rymu. Wieszał
te swoje przesłania na okolicznych płotach i kapliczkach, kolorowe to
było, oko przyciągało i nieraz miejscowi obywatele w wolnych chwilach
chichotali sobie przy lekturze. Autorowi wciąż mówili dzień dobry,
pytali, czy nie kupić mu czegoś, bo właśnie idą do sklepu... ale
merytorycznej dyskusji nikt z nim nie podejmował. Też się gość
dziwił, czemu i też wytrwale miał wszystkich za błądzących
grzeszników.

Jeżeli mam być szczery, to nawet takie indywidualności jak ten Twój
znajomy robią na mnie lepsze wrażenie od tłumów debili wodzonych za
nos przez jakiegoś cwaniaczka, i mających się za coś lepszego. Czym
jest większość Was na tej grupie jak niż wyżej wymienionymi
bezkrytycznymi imbecylami.. to Wy żyjacie złudzeniami że polska piłka
jest wolna od korupcji. A przypominam że po tych skandalach
korupcyjnych nikt nie wyszedł i nie powiedział - "koniec - nie ma już
korupcji w naszej piłce". To są Wasze marzenia o czystym sporcie i
myślicie że to jest prawdą.  Jednak te Wasze marzenia to czysta utopia
na dzień dzisiejszy. Pokazał to wyraźnie wczorajszy mecz w Warszawie.

Panowie, ma ktoś pustą komórkę? Ja zasponsoruję węgiel.


To jest odpowiedź na mój post?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-25 21:14:12
Autor: AJK
Legia - Lech [24.09.10]
25-09-2010  o godz. 20:56 Jadrys napisał:


W miejscowości, w której kiedyś mieszkałem, pewien autochton ogłosił
się królem Polski z łaski i nakazu Bożego, w celu bliżej
niesprecyzowanym, ale strasznie tromtadrackim i nadętym. Coś tam
było o zbawieniu ojczyzny, upadku moralnym, niewiastach i do rymu.
Wieszał te swoje przesłania na okolicznych płotach i kapliczkach,
kolorowe to było, oko przyciągało i nieraz miejscowi obywatele w
wolnych chwilach chichotali sobie przy lekturze. Autorowi wciąż
mówili dzień dobry, pytali, czy nie kupić mu czegoś, bo właśnie idą
do sklepu... ale merytorycznej dyskusji nikt z nim nie podejmował.
Też się gość dziwił, czemu i też wytrwale miał wszystkich za
błądzących grzeszników.

Jeżeli mam być szczery, to nawet takie indywidualności jak ten Twój
znajomy robią na mnie lepsze wrażenie od tłumów debili wodzonych za
nos przez jakiegoś cwaniaczka, i mających się za coś lepszego. Czym
jest większość Was na tej grupie jak niż wyżej wymienionymi
bezkrytycznymi imbecylami.. to Wy żyjacie złudzeniami że polska piłka
jest wolna od korupcji. A przypominam że po tych skandalach
korupcyjnych nikt nie wyszedł i nie powiedział - "koniec - nie ma już
korupcji w naszej piłce". To są Wasze marzenia o czystym sporcie i
myślicie że to jest prawdą.  Jednak te Wasze marzenia to czysta utopia
na dzień dzisiejszy. Pokazał to wyraźnie wczorajszy mecz w Warszawie.

Panowie, ma ktoś pustą komórkę? Ja zasponsoruję węgiel.


To jest odpowiedź na mój post?

Ależ skąd! To szesnasty rozdział powieści w wydaniu dźwiękowym "Huragan"
Wacława Gąsiorowskiego.


--
AJK

Data: 2010-09-25 20:21:24
Autor: Smok Eustachy
Legia - Lech [24.09.10]
Dnia Sat, 25 Sep 2010 21:14:12 +0200, AJK napisał(a):
/.../
Ależ skąd! To szesnasty rozdział powieści w wydaniu dźwiękowym "Huragan"
Wacława Gąsiorowskiego.

Jak była ta sytuacja z Rybusem przy wolnym - zamieszanie w murze - co chyba on 1 zółtko dostał to ten gracz Legii co tam pady teatralne wykonywał też dostał? Ten co wcześniej legionistę podgryzał?
Bijatyka przy ustawianiu muru.

Data: 2010-09-25 22:29:54
Autor: yamma
Legia - Lech [24.09.10]
Smok Eustachy wrote:
Dnia Sat, 25 Sep 2010 21:14:12 +0200, AJK napisał(a):
/.../
Ależ skąd! To szesnasty rozdział powieści w wydaniu dźwiękowym
"Huragan" Wacława Gąsiorowskiego.

Jak była ta sytuacja z Rybusem przy wolnym - zamieszanie w murze - co
chyba on 1 zółtko dostał to ten gracz Legii co tam pady teatralne
wykonywał też dostał?

Nie bardzo zrozumiałem ale teatralny pad zaliczył Henriquez. Obydwaj z Rybusem dostali wówczas po kartce. Zresztą Henriquez później też powinien dostać drugie żółtko za faul taktyczny ale sędzia najwyraźniej uznał, że nie kopie się leżącego. :-)
yamma

Data: 2010-09-25 21:34:21
Autor: Smok Eustachy
Legia - Lech [24.09.10]
Dnia Sat, 25 Sep 2010 22:29:54 +0200, yamma napisał(a):
/.../

Nie bardzo zrozumiałem ale teatralny pad zaliczył Henriquez. Obydwaj z
Rybusem dostali wówczas po kartce. Zresztą Henriquez później też
powinien dostać drugie żółtko za faul taktyczny ale sędzia najwyraźniej
uznał, że nie kopie się leżącego. :-)

SPox. Ogładałem akurat bez dźwięku. Ale potem szedł jakiś meczyk Leicester z Portsmouth chyba 1 liga angielska i poziom niebo a ziemia. Jak małe robociki zasuwali.

Data: 2010-09-26 01:00:34
Autor: Cavallino
Legia - Lech [24.09.10]
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Zresztą Henriquez później też powinien dostać drugie żółtko za faul taktyczny ale sędzia najwyraźniej uznał, że nie kopie się leżącego. :-)

O tym Ĺźe Vrdoljak powinien dostać żółtko juĹź w pierwszej połowie, a to ktĂłre dostał powinno być drugim i drugą czerwoną kartką,  przez litość dla niego juĹź nie wspomniałeś?

Data: 2010-09-25 22:49:53
Autor: Cavallino
Legia - Lech [24.09.10]
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał w wiadomości news:pan.2010.09.25.20.21.23wurg.pl...
Dnia Sat, 25 Sep 2010 21:14:12 +0200, AJK napisał(a):
/.../
Ależ skąd! To szesnasty rozdział powieści w wydaniu dźwiękowym "Huragan"
Wacława Gąsiorowskiego.

Jak była ta sytuacja z Rybusem przy wolnym - zamieszanie w murze - co
chyba on 1 zółtko dostał to ten gracz Legii co tam pady teatralne
wykonywał też dostał?

Dostał.
Nadmienię tylko, że za podobną akcję jak ta Rybusa z odpychaniem przeciwnika Peszko w LM dostał 3 mecze zawieszenia (a więc równoważne czerwonej kartce od razu).

Data: 2010-09-25 23:25:11
Autor: tester
Legia - Lech [24.09.10]
Jak była ta sytuacja z Rybusem przy wolnym - zamieszanie w murze - co
chyba on 1 zółtko dostał to ten gracz Legii co tam pady teatralne
wykonywał też dostał?

Dostał, dostał. A odnośnie teatralnych padów i symulek to sytuacja z 8:56 z tego skrótu też komicznie wygląda.

http://legia.com/www/index.php?akt=17792

Data: 2010-09-27 14:01:44
Autor: Marcin Kasperski
Legia - Lech [24.09.10]
Ależ skąd! To szesnasty rozdział powieści w wydaniu dźwiękowym "Huragan"
Wacława Gąsiorowskiego.

A kysz mi od Huraganu, bo Żubrową napuszczę... Wolałem to od Maya.

Data: 2010-09-27 16:36:08
Autor: AJK
Legia - Lech [24.09.10]
27-09-2010  o godz. 14:01 Marcin Kasperski napisał:

Ależ skąd! To szesnasty rozdział powieści w wydaniu dźwiękowym "Huragan"
Wacława Gąsiorowskiego.

A kysz mi od Huraganu, bo Żubrową napuszczę... Wolałem to od Maya.

Od tego z "Rodziny Połanieckich"? Każdy by wolał :-)

A "Huragan" pamiętam już tylko piąte przez dwudzieste. I to bardziej
właśnie w wydaniu dźwiękowym z Pieczką w roli Żurba i Packiem w roli...
yyy... w roli... Oj, no Florek miał jakiegoś przyjaciela w stopniu
porucznika i to jego grał Pacek. Nie pamiętam natomiast, kto grał samego
Florka. Boszzz, co za skleroza. --
AJK

Data: 2010-09-25 22:45:43
Autor: Cavallino
Legia - Lech [24.09.10]
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1426vjgqfa3nw$.dlgajk.cija...
25-09-2010  o godz. 14:26 Jadrys napisał:

Jeżeli mam być szczery, to nawet takie indywidualności jak ten Twój
znajomy robią na mnie lepsze wrażenie od tłumów debili wodzonych za
nos przez jakiegoś cwaniaczka, i mających się za coś lepszego. Czym
jest większość Was na tej grupie jak niż wyżej wymienionymi
bezkrytycznymi imbecylami.. to Wy żyjacie złudzeniami że polska piłka
jest wolna od korupcji. A przypominam że po tych skandalach
korupcyjnych nikt nie wyszedł i nie powiedział - "koniec - nie ma już
korupcji w naszej piłce". To są Wasze marzenia o czystym sporcie i
myślicie że to jest prawdą.  Jednak te Wasze marzenia to czysta utopia
na dzień dzisiejszy. Pokazał to wyraźnie wczorajszy mecz w Warszawie.


Panowie, ma ktoś pustą komórkę? Ja zasponsoruję węgiel.

Taka prośba, nie cytujecie tego debila, szkoda klawiatury.

Data: 2010-09-26 01:43:13
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-25 22:45, Cavallino pisze:

Taka prośba, nie cytujecie tego debila, szkoda klawiatury.

A ty debilu nie chowaj głowy w piasek i jak ktoś normalny przesyłaj wiadomości do adresata. Czy udając że nie czytasz moich wiadomości chcesz uniiknąc postawienia tej butelki wódki w zakładzie który sam zaproponowałeś i przegrałeś. Czasem to mi wstyd że mieszkałem w Poznaniu ze względu na takie indywidua mieszkające w tym mieście  jak ty. I tak prawdę mówiąc to mam gdzieś ten zakład i tą wódkę. Wypij ją sam to może rozjaśni ci się w łepetynie i przestaniesz się zachowywać jak ostatni dureń. Jak dzidziuś w piaskownicy któremu ktoś chce zabrać cukierka.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-25 18:17:09
Autor: RedLite
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-25 14:26, Jadrys pisze:


Czym jest większość Was na tej grupie jak niż wyżej wymienionymi
bezkrytycznymi imbecylami..

Co za bezczelny cham...
Do wora!

Data: 2010-09-25 20:56:20
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-25 18:17, RedLite pisze:
W dniu 2010-09-25 14:26, Jadrys pisze:


Czym jest większość Was na tej grupie jak niż wyżej wymienionymi
bezkrytycznymi imbecylami..

Co za bezczelny cham...
Do wora!


Bez komentarza.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-25 19:03:01
Autor: DysoN
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-25 11:05, Jadrys pisze:
W dniu 2010-09-25 10:25, DysoN pisze:
A moze wrocisz sobie spokojnie na pl.soc.polityka i tam bedziesz
spokojnie rozwijac sobie wlasne paranoje? Klimat tam ci bardziej
bedzie sprzyjac.


Wiesz DysoN.

Tak, wiem.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az
osiagnelo forme demokracji znana jako "Jeden Czlowiek, Jeden Glos".
Patrycjusz byl tym Czlowiekiem, ktory mial Glos. -  T. Pratchett

Data: 2010-09-24 23:14:44
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 23:09, Jadrys pisze:
widziałeś ten tłum kibiców w pierwszych rzędach ubranych w koszulki z logo "N"- ki?


PS. Myślisz że te koszulki założyli za darmo?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 23:39:52
Autor: rotax
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-24 23:14, Jadrys pisze:
W dniu 2010-09-24 23:09, Jadrys pisze:
widziałeś ten tłum kibiców w pierwszych rzędach ubranych w koszulki z
logo "N"- ki?


PS. Myślisz że te koszulki założyli za darmo?

No skąd...musieli je kupić przecież za 239 zł.

Pozdrawiam rozbawiony majakami :)
rotax

Data: 2010-09-24 23:45:53
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 23:39, rotax pisze:
W dniu 2010-09-24 23:14, Jadrys pisze:
W dniu 2010-09-24 23:09, Jadrys pisze:
widziałeś ten tłum kibiców w pierwszych rzędach ubranych w koszulki z
logo "N"- ki?


PS. Myślisz że te koszulki założyli za darmo?

No skąd...musieli je kupić przecież za 239 zł.

Pozdrawiam rozbawiony majakami :)
rotax



Być może gdy kiedyś dorośniesz, to zaczniesz rozumieć pewne rzeczy.

Pozdrawiam szczerze zasmucony

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 23:58:58
Autor: rotax
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-24 23:45, Jadrys pisze:
W dniu 2010-09-24 23:39, rotax pisze:
W dniu 2010-09-24 23:14, Jadrys pisze:
W dniu 2010-09-24 23:09, Jadrys pisze:
widziałeś ten tłum kibiców w pierwszych rzędach ubranych w koszulki z
logo "N"- ki?


PS. Myślisz że te koszulki założyli za darmo?

No skąd...musieli je kupić przecież za 239 zł.

Pozdrawiam rozbawiony majakami :)
rotax



Być może gdy kiedyś dorośniesz, to zaczniesz rozumieć pewne rzeczy.

Pozdrawiam szczerze zasmucony


ROTFL....znaczy, ze siedze wsrod samych przekupionych ludzi :)))))))

EOT

Data: 2010-09-25 07:31:36
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 23:58, rotax pisze:
W dniu 2010-09-24 23:45, Jadrys pisze:
W dniu 2010-09-24 23:39, rotax pisze:
W dniu 2010-09-24 23:14, Jadrys pisze:
W dniu 2010-09-24 23:09, Jadrys pisze:
widziałeś ten tłum kibiców w pierwszych rzędach ubranych w koszulki z
logo "N"- ki?


PS. Myślisz że te koszulki założyli za darmo?

No skąd...musieli je kupić przecież za 239 zł.

Pozdrawiam rozbawiony majakami :)
rotax



Być może gdy kiedyś dorośniesz, to zaczniesz rozumieć pewne rzeczy.

Pozdrawiam szczerze zasmucony


ROTFL....znaczy, ze siedze wsrod samych przekupionych ludzi :)))))))

EOT

Tak wygląda rzeczywistość w naszej piłce. Ja też sądziłem że coś się zmieniło, ale ten wczorajszy teatr pozbawił mnie złudzeń całkowicie.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 22:37:37
Autor: yamma
Legia - Lech [24.09.10]
Jadrys wrote:
 W dniu 2010-09-24 22:16, yamma pisze:

Hm. Sugerujesz, że Legia kupiła mecz od Lecha? Dobrze się czujesz?
Chyba za duĹźo piwa...
yamma

Tak! Choć na pewno nie od całego Lecha. Sam widziałeś zachowanie
Arboledy, który chciał opuścić boisko i nie firmować swoim nazwiskiem
tego spektaklu...

LOL! Wiesz co? Weź sobie obejrzyj jeszcze raz wasz mecz z Juventusem a zwłaszcza jak graliście gdy Juve wyrównało. Lech grał dokładnie tak samo na stojąco. Tak jakby czekał na wyrok.
yamma

Data: 2010-09-24 22:47:25
Autor: Fidelio
Legia - Lech [24.09.10]
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i7j284$t77$1inews.gazeta.pl...
Jadrys wrote:
 W dniu 2010-09-24 22:16, yamma pisze:

Hm. Sugerujesz, że Legia kupiła mecz od Lecha? Dobrze się czujesz?
Chyba za duĹźo piwa...
yamma

Tak! Choć na pewno nie od całego Lecha. Sam widziałeś zachowanie
Arboledy, który chciał opuścić boisko i nie firmować swoim nazwiskiem
tego spektaklu...

LOL! Wiesz co? Weź sobie obejrzyj jeszcze raz wasz mecz z Juventusem a zwłaszcza jak graliście gdy Juve wyrównało. Lech grał dokładnie tak samo na stojąco. Tak jakby czekał na wyrok.
yamma

W rzeczy samej, mecz z Juve też był wygrany, ale trzeba było strzału życia Rudnevsa żeby wygranego meczu nie przegrać.
W Warszawie było podobnie tyle, że strzał życia już nie padł.

Data: 2010-09-24 22:56:28
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 22:37, yamma pisze:
Jadrys wrote:
 W dniu 2010-09-24 22:16, yamma pisze:

Hm. Sugerujesz, że Legia kupiła mecz od Lecha? Dobrze się czujesz?
Chyba za duĹźo piwa...
yamma

Tak! Choć na pewno nie od całego Lecha. Sam widziałeś zachowanie
Arboledy, który chciał opuścić boisko i nie firmować swoim nazwiskiem
tego spektaklu...

LOL! Wiesz co? Weź sobie obejrzyj jeszcze raz wasz mecz z Juventusem a zwłaszcza jak graliście gdy Juve wyrównało. Lech grał dokładnie tak samo na stojąco. Tak jakby czekał na wyrok.
yamma

A po co mi oglądać tamten mecz? Widziałem dzisiejszy, - Lech w drugiej połowie przestał grać nie było chyba ani jednego celnego podania . A bramkarz zamiast złapać to uchylił się od piłki.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 22:29:13
Autor: tester
Legia - Lech [24.09.10]
Hm. Sugerujesz, że Legia kupiła mecz od Lecha? Dobrze się czujesz?

A co ty sobie myślisz? Przecież wiadomo o czym "dyskutowali" Iwański z Peszko :)

Data: 2010-09-24 22:22:17
Autor: Przemek Budzyński
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-24 22:10, Jadrys pisze:

Lech frajerem? Czy ty myślisz że oni to zrobili za darmo? Nawet
Arboledzie juz się nie chciało uczestniczyć w tym spektaklu.. Tego
Buricia uchylającego się od piłki powinni pokazywać jako przykład
prostytucji na boisku!!


ale rzeco???? :) :) :) :)

Data: 2010-09-24 22:26:18
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 22:22, Przemek Budzyński pisze:
W dniu 2010-09-24 22:10, Jadrys pisze:

Lech frajerem? Czy ty myślisz że oni to zrobili za darmo? Nawet
Arboledzie juz się nie chciało uczestniczyć w tym spektaklu.. Tego
Buricia uchylającego się od piłki powinni pokazywać jako przykład
prostytucji na boisku!!


ale rzeco???? :) :) :) :)

Układy "fryzjerskie" nadal funkcjonują w naszej lidze.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-24 22:33:57
Autor: Przemek Budzyński
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-24 22:26, Jadrys pisze:

Układy "fryzjerskie" nadal funkcjonują w naszej lidze.


napisałem wyżej, co o tym myślę. Ale w sumie po twoich rewelacjach n/t KRLD - czego oczekiwać?

Data: 2010-09-24 22:58:30
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-24 22:33, Przemek Budzyński pisze:
W dniu 2010-09-24 22:26, Jadrys pisze:

Układy "fryzjerskie" nadal funkcjonują w naszej lidze.


napisałem wyżej, co o tym myślę. Ale w sumie po twoich rewelacjach n/t KRLD - czego oczekiwać?

jest mi nawet trochę przykro że jesteś ślepy na fakty.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-25 17:35:34
Autor: Przemek Budzyński
Legia - Lech [24.09.10]
W dniu 2010-09-24 22:58, Jadrys pisze:

jest mi nawet trochę przykro że jesteś ślepy na fakty.


a znasz definicję faktu?

O fakcie przekupstwa możesz mówić wyłącznie (tak, właśnie, uwaga, trudne słowo - WYŁĄCZNIE) - wtedy, kiedy masz na nie dowody takie jak:

  - zdjęcia
- filmy
- zeznania świadków/uczestników wręczania pieniędzy/zawierania umowy.

Wtedy możemy mówić o fakcie.

Do tego momentu wszystko inne jest wyłącznie - uwaga, trudne słowo - PRZEŚWIADCZENIEM.

Ujednolicanie zaś własnych przeświadczeń z faktami jest cechą charakterystyczną psychopatów, paranoików i głupców.

Voila.

Data: 2010-09-25 20:59:48
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-25 17:35, Przemek Budzyński pisze:
W dniu 2010-09-24 22:58, Jadrys pisze:

jest mi nawet trochę przykro że jesteś ślepy na fakty.


a znasz definicję faktu?

O fakcie przekupstwa możesz mówić wyłącznie (tak, właśnie, uwaga, trudne słowo - WYŁĄCZNIE) - wtedy, kiedy masz na nie dowody takie jak:

 - zdjęcia
- filmy
- zeznania świadków/uczestników wręczania pieniędzy/zawierania umowy.

Wtedy możemy mówić o fakcie.

Do tego momentu wszystko inne jest wyłącznie - uwaga, trudne słowo - PRZEŚWIADCZENIEM.

Ujednolicanie zaś własnych przeświadczeń z faktami jest cechą charakterystyczną psychopatów, paranoików i głupców.

Voila.

Widzisz Przemku, pewnie jesteś jeszcze młody i nie znasz życia. To co dla Ciebie jest Faktem-faktami może być grą pozorów sfabrykowana dla niezbyt uważnych obserwatorów.. Były już przypadki że ludzie zostali zamordowani wyrokiem sadowym na podstawie takich "faktów". Natomiast te prawdziwe fakty to jest to co widzisz na własne oczy. I tylko temu dawaj wiarę.
Nie wiem czy brałeś udział w dyskusji na tej grupie na temat sytuacji ludzi żyjących w Korei Płn. A jeżeli braleś, to nie wiem jakie było Twoje stanowisko. Ale większość grupy wykazała się małą odpornością na propagandowe triki. - Czyli bardzo współczuła biedy i braku wolności obywatelom tego kraju. Robili to mimo że nie mają najmniejszego pojęcia jak rzeczywiście żyją ci ludzie w Korei. I powiedz jak ja mam ich nazwać? Czy Oni zasługują na miano ludzi rozumnych?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-09-25 22:47:03
Autor: fantomasz
Legia - Lech [24.09.10]
Oświeć więc, proszę, mnie ciemnego w kwestii "jak rzeczywiście zyją ludzie
w KOrei Północnej"?
Mam przy tym szczerą nadzieję, że twoje wyjaśnienia będą jaśniejsze niż
Korea Pólnocna widziana nocą z satelity.

Data: 2010-09-26 01:41:06
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-25 22:47, fantomasz pisze:
Oświeć więc, proszę, mnie ciemnego w kwestii "jak rzeczywiście zyją ludzie
w KOrei Północnej"?
Mam przy tym szczerą nadzieję, że twoje wyjaśnienia będą jaśniejsze niż
Korea Pólnocna widziana nocą z satelity.

Muszę Ci powiedzieć że znałem sporo ludzi z tego kraju, studentów i robotników . I żaden nie potwierdził tego co na okrągło powtarzają nasze media. Owszem mieli kilkanaście lat temu duże problemu z zaopatrzeniem się w żywność, ale to już tylko wspomnienie. Mają odgraniczenia w poruszaniu się po kraju i bardzo częste kontrole dokumentów, a nawet rewizje w domach.
Pytałem też o żebraków i bezdomnych - z tego co mówili takie coś u nich nie występuje. No i pytałem o inne rzeczy. Jednak nie będę się teraz w nocy o tym rozpisywał. Jeżeli miałbyś jakieś konkretne pytania, to zapytaj - chętnie odpowiem.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-10-01 08:40:08
Autor: Jadrys
Legia - Lech [24.09.10]
  W dniu 2010-09-26 01:41, Jadrys pisze:
 W dniu 2010-09-25 22:47, fantomasz pisze:
Oświeć więc, proszę, mnie ciemnego w kwestii "jak rzeczywiście zyją ludzie
w KOrei Północnej"?
Mam przy tym szczerą nadzieję, że twoje wyjaśnienia będą jaśniejsze niż
Korea Pólnocna widziana nocą z satelity.

Muszę Ci powiedzieć że znałem sporo ludzi z tego kraju, studentów i robotników . I żaden nie potwierdził tego co na okrągło powtarzają nasze media. Owszem mieli kilkanaście lat temu duże problemu z zaopatrzeniem się w żywność, ale to już tylko wspomnienie. Mają odgraniczenia w poruszaniu się po kraju i bardzo częste kontrole dokumentów, a nawet rewizje w domach.
Pytałem też o żebraków i bezdomnych - z tego co mówili takie coś u nich nie występuje. No i pytałem o inne rzeczy. Jednak nie będę się teraz w nocy o tym rozpisywał. Jeżeli miałbyś jakieś konkretne pytania, to zapytaj - chętnie odpowiem.


Nie jesteś "fantomaszu" ciekawy jak brzmi wersja co do stylu, i poziomu życia w Korei Płn. wypowiadana przez tych którzy tam mieszkają?

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-10-02 11:05:33
Autor: Koriat
Legia - Lech [24.09.10]
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:i83voc$ko5$1news.onet.pl...
[...]

Nie jesteś "fantomaszu" ciekawy jak brzmi wersja co do stylu, i poziomu życia w Korei Płn. wypowiadana przez tych którzy tam mieszkają?
Ja bym był bardzo ciekawy. Ale nie tyle relacji od osób, które przyjechały z Korei do nas, ale np. gdybyś się wybierał do Korei Płn i mógł byś zrobić paę fotek i podesłać na grupę, albo przynajmniej wrzucić jakiś link do biura turystycznego, który organizuje jakąś objazdówkę po Korei Płn, jeżeli nie będzie bardzo drogo to może sam bym się wybrał.
pozdrawiam
Koriat

Legia - Lech [24.09.10]

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona