Legia - Lechia

Data: 2010-10-02 21:38:44
Autor: yamma
Legia - Lechia
Dzisiejszy mecz sponsorowały dwie cyferki: 0 i 8 (albo Skorża wyleci już teraz albo za 8 kolejek).
yamma

Data: 2010-10-02 13:11:50
Autor: Roberto
Legia - Lechia
On 2 Paź, 21:38, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Dzisiejszy mecz sponsorowały dwie cyferki: 0 i 8 (albo Skorża wyleci już
teraz albo za 8 kolejek).
yamma

No powiem, że jestem w małym szoku. Ale srawdza się to, że u nas są
lepsi zawodnicy od rezerw a zachodu. To nie lepiej płacić mniej a
wymagać tyle samo???

Data: 2010-10-02 22:26:35
Autor: Max
Legia - Lechia
Nasza liga w tym sezonie jest nienormalna;)

Data: 2010-10-02 23:57:29
Autor: rotax
Legia - Lechia
W dniu 2010-10-02 22:26, Max pisze:
Nasza liga w tym sezonie jest nienormalna;)

Nasza jak nasza, ale w Bundeslidze to dopiero sie dzieje :)

--
Pzdr
rotax

Data: 2010-10-02 22:43:07
Autor: Przemek Budzyński
Legia - Lechia
W dniu 2010-10-02 22:11, Roberto pisze:

No powiem, że jestem w małym szoku. Ale srawdza się to, że u nas są
lepsi zawodnicy od rezerw a zachodu.

ten mecz to akurat średni na to przykład, bo najlepsi w Lechii byli obcokrajowcy - Traore, Buwal i Deleu.

Po prostu trzeba dobrze się zastanowić, kogo z tych rezerw z Zachodu trzeba do siebie ściągać.

Data: 2010-10-02 23:07:27
Autor: Cavallino
Legia - Lechia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i885gr$bs6$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-10-02 22:11, Roberto pisze:

No powiem, że jestem w małym szoku. Ale srawdza się to, że u nas są
lepsi zawodnicy od rezerw a zachodu.

Może inaczej - lepsi są realni zawodnicy, a nie wirtualne CV.

ten mecz to akurat średni na to przykład, bo najlepsi w Lechii byli obcokrajowcy - Traore, Buwal i Deleu.

Po prostu trzeba dobrze się zastanowić, kogo z tych rezerw z Zachodu trzeba do siebie ściągać.

CV, koniecznie CV.
A teraz tylko czekać, kiedy Bełchatów pogoni jutro Lecha sytego po zwycięstwie z Salzburgiem i liderowaniu w LE.
Jedyna szansa to taka, że Zieliński da odpocząć tym co grają najczęściej, ale zważywszy na przerwę w rozgrywkach jakoś słabo to widzę.

Data: 2010-10-03 00:07:35
Autor: yamma
Legia - Lechia
Roberto wrote:
[...]

A ja nie. Już w I połowie było widać, że Legia gra padlinę i tylko patrzeć jak zostanie za to skarcona. Wszystkie 8 drużyn, które dotychczas potykały się z Legią grały o wiele lepiej jeśli chodzi o grę zespołową (no może z wyjątkiem Cracovii). Te 3 zwycięstwa to głównie zasługa niemocy przeciwnika i indywidualnych umiejętności poszczególnych piłkarzy. W dzisiejszym meczu na palcach jednej ręki można było policzyć akcje, w których uczestniczyło więcej niż 2 piłkarzy Legii. Obecna Legia, to 11 piłkarzy, którzy kompletnie nie czują samych siebie na boisku. Legia po prostu nie gra w piłkę tylko statystuje na boisku. Nie wiem co oni robią na treningach ale najwyraźniej są one niewłaściwe.

Ale srawdza się to, że u nas są
lepsi zawodnicy od rezerw a zachodu.

Nie. To nie tak. Indywidualne umiejętności są cholernie ważne i takie umiejętności ci piłkarze posiadają ale to tylko część tej układanki. Co z tego, że Manu ucieknie obrońcom skoro nie ma do kogo dośrodkować? Co z tego, że Cabral przytrzyma piłkę z 2 obrońcami na plecach skoro nie ma komu podać? Skorży w ciągu tych 3 miesięcy nie udało się stworzyć nawet cienia gry zespołowej.
Teraz jest pytanie podstawowe: czy Legia może grać jeszcze gorzej? Jeśli odpowiedź brzmi "nie" to Skorża powinien polecieć już w poniedziałek bo przecież i tak nie mamy nic do stracenia.
yamma

Data: 2010-10-03 03:20:26
Autor: smiglostopy
Legia - Lechia
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
> No powiem, że jestem w małym szoku.

A ja nie. Już w I połowie było widać, że Legia gra padlinę i tylko patrzeć jak zostanie za to skarcona.

Trzeba szukac pozytywow. Antolowic przy pierwszej interwencji mogl sobie skrecic staw kolanowy (lewy i prawy), a nie skrecil.

Data: 2010-10-02 23:52:50
Autor: Fidelio
Legia - Lechia
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:i881o7$1r$1inews.gazeta.pl...
Dzisiejszy mecz sponsorowały dwie cyferki: 0 i 8 (albo Skorża wyleci już teraz albo za 8 kolejek).
yamma

Nie wyleci po meczu, na którym go nie było ;-)

A Jaga umocniła się na pozycji lidera :-)

Data: 2010-10-03 05:33:19
Autor: PB
Legia - Lechia
On 2 Paź, 23:52, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "yamma" <ya...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:i881o7$1r$1inews.gazeta.pl...

> Dzisiejszy mecz sponsorowały dwie cyferki: 0 i 8 (albo Skorża wyleci już
> teraz albo za 8 kolejek).
> yamma

Nie wyleci po meczu, na którym go nie było ;-)

nie było, jak nie było.....Liga + pokazywała te konsultacje z "kurtką
Dowhania".

Swoją drogą tak się przyglądam meczom ligowym i widzę jakaś dziwną
tendencję do przymykania oczu na egzekwowanie przepisow, które się
same wprowadziło.

Trener odsunięty od meczu z zakazem kontaktowania się z ławką? Olać
to, a że kamery pokażą olewanie? Olać kamery....
Trener usunięty na trybuny? Olać to! Skorża stoi w narożniku boiska i
rzuca uwagi Borysiukowi. Ukarany za to? A gdzie tam.
Piłkarz usunięty z boiska powinien udać się do szatni? Olać to!
Arboleda ukarany czerwoną kartką stoi opodal ławki rezerwowych i nikt
mu słowa nie powie.

To może faktycznie zlikwidujmy te przepisy, skoro primo nikt ich nie
przestrzega, secundo nie jest za nieprzestrzeganie w żaden sposób
karany.

Data: 2010-10-03 09:16:15
Autor: yamma
Legia - Lechia
yamma wrote:
Dzisiejszy mecz sponsorowały dwie cyferki: 0 i 8 (albo Skorża wyleci
już teraz albo za 8 kolejek).

Na jednym z legijnych forów znalazło się zestawienie ukazujące politykę transferową ITI:
"Oto dzieło telewizyjnych nieudaczników w Legii:
1. Kurauzvione
2. Stanford
3. Poledica
4. Dorosz
5. Kowalski
6. Zjawiński
7. Kaczorowski
8. Ghanem
9. Daniel Lopez Cruz
10. Chmiest
11. Klatt
12. Chałas
13. Gottwald
14. Balde
15. Hugo Alcantara
16. Dick
17. Junior
18. Elton
19. Piotr Bronowicki
20. Grzelak
21. Augustyn
22. Ekwueme
23. Giza
24. Balbino
25. Kumbev
26. Descarga
27. Tito
28. Arruabarrena
29. Rocki
30. Komorowski
31. Ostrowski
32. Dong
33. Antolović
34. Kneżević
35. Cabral
36. Bruno Mezenga"

To jest dopiero szok!
yamma

Data: 2010-10-03 10:54:37
Autor: Cavallino
Legia - Lechia
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

33. Antolović
34. Kneżević
35. Cabral
36. Bruno Mezenga"

Lista niepełna.
A gdzie Radovic i Manu?
O Szałachowskim nie wspominając?

Vrdoljak to samo - on może i graczem jest niezłym, ale nie wartym swojej ceny.
Tak połowę tego co zapłacono, a pewnie i tyle nie - skoro właśnie połowę Vrodljaka kosztował Rundevs czy Kriwiec.

Data: 2010-10-03 05:12:22
Autor: PB
Legia - Lechia
On 3 Paź, 10:54, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Lista niepełna.
A gdzie Radovic i Manu?
O Szałachowskim nie wspominając?

Manu jest zawodnikiem IMHO cały czas rokującym, Radovic ma za sobą
parę niezłych sezonów.

Szałachowskiemu karierę krzyżują kontuzję, więc prawdopdobnie autor
listy go usprawiedliwił.

Ja z kolei uważam, że stricte piłkarsko to taki Elton był naprawdę
dobrym napastnikiem. Tyle, że tryb życia miał niepiłkarski.

Data: 2010-10-03 19:19:20
Autor: Cavallino
wrote:
Lista niepełna.
A gdzie Radovic i Manu?
O Szałachowskim nie wspominając?

Manu jest zawodnikiem IMHO cały czas rokującym, Radovic ma za sobą
parę niezłych sezonów.

Zdecydowanie mamy inne pojęcie "niezłości".
Oni mają kilka niezłych, ale akcji w życiu.
A to mocno za mało.

Data: 2010-10-04 12:17:18
Autor: Marcin Kasperski
Legia - Lechia
A gdzie Radovic i Manu?

Radovic miał okres, gdy grał dobrze. Manu daje jeszcze pewne nadzieje.
Wrzucenie ich obok reszty zakłócałoby obraz.,

O Szałachowskim nie wspominając?

Szałachowski był dla Łęcznej tym, czym Jeleń dla Płocka. W Legii też
miał momenty, niestety pasmo kontuzji go zniszczyło. Ale znowu, to
jednak zupełnie inna sytuacja.

Vrdoljak to samo - on może i graczem jest niezłym, ale nie wartym
swojej ceny.

Wiesz, gdyby spośród tych 30 graczy choćby połowa była li i jedynie
"niezła ale przepłacona", to Legia radziłaby sobie przyzwoicie.

Data: 2010-10-04 12:56:35
Autor: Cavallino
Legia - Lechia
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:8762xitg7l.fsfmekk.waw.pl...
A gdzie Radovic i Manu?

Radovic miał okres, gdy grał dobrze. Manu daje jeszcze pewne nadzieje.
Wrzucenie ich obok reszty zakłócałoby obraz.,

Gracz który oprócz tego że się przewraca przy każdym podmuchu wiatru i szybko biega nic więcej nie potrafi gra dobrze?
Bez jaj proszę - tak to możemy oceniać juniorów, a nie ludzi sprowadzanych za setki tys Eur.

MoĹźe i tak.

Data: 2010-10-03 09:52:46
Autor: UGI
Legia - Lechia
A mnie zawsze zastanawialo czemu ´klubtomy´ tuz po stracie gola nie przestaja dopingowac. I po tym meczu juz wiem, bo jak w strone sektora gosci leci ´coscie tak cicho...´, a potem traci sie trzy bramki to az glupio nie spiewac :)

Data: 2010-10-03 12:56:32
Autor: Torbut
Legia - Lechia

Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i89jpe$e3r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat to "coscie tak cicho" Lechisci spiewali podczas dopingu Legii wiec sporo ludzi tego moglo nie slyszec. w sumie chya lepiej spiewac caly mecz nawet po stracie bramki niz tylko po jej zdobyciu jak Lechia?:)

Legia - Lechia