Legia - Lechia

Data: 2010-10-02 13:11:50
Autor: Roberto
Legia - Lechia
On 2 Paź, 21:38, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Dzisiejszy mecz sponsorowały dwie cyferki: 0 i 8 (albo Skorża wyleci już
teraz albo za 8 kolejek).
yamma

No powiem, że jestem w małym szoku. Ale srawdza się to, że u nas są
lepsi zawodnicy od rezerw a zachodu. To nie lepiej płacić mniej a
wymagać tyle samo???

Data: 2010-10-02 22:26:35
Autor: Max
Legia - Lechia
Nasza liga w tym sezonie jest nienormalna;)

Data: 2010-10-02 23:57:29
Autor: rotax
Legia - Lechia
W dniu 2010-10-02 22:26, Max pisze:
Nasza liga w tym sezonie jest nienormalna;)

Nasza jak nasza, ale w Bundeslidze to dopiero sie dzieje :)

--
Pzdr
rotax

Data: 2010-10-02 22:43:07
Autor: Przemek Budzyński
Legia - Lechia
W dniu 2010-10-02 22:11, Roberto pisze:

No powiem, że jestem w małym szoku. Ale srawdza się to, że u nas są
lepsi zawodnicy od rezerw a zachodu.

ten mecz to akurat średni na to przykład, bo najlepsi w Lechii byli obcokrajowcy - Traore, Buwal i Deleu.

Po prostu trzeba dobrze się zastanowić, kogo z tych rezerw z Zachodu trzeba do siebie ściągać.

Data: 2010-10-02 23:07:27
Autor: Cavallino
Legia - Lechia
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i885gr$bs6$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-10-02 22:11, Roberto pisze:

No powiem, że jestem w małym szoku. Ale srawdza się to, że u nas są
lepsi zawodnicy od rezerw a zachodu.

Może inaczej - lepsi są realni zawodnicy, a nie wirtualne CV.

ten mecz to akurat średni na to przykład, bo najlepsi w Lechii byli obcokrajowcy - Traore, Buwal i Deleu.

Po prostu trzeba dobrze się zastanowić, kogo z tych rezerw z Zachodu trzeba do siebie ściągać.

CV, koniecznie CV.
A teraz tylko czekać, kiedy Bełchatów pogoni jutro Lecha sytego po zwycięstwie z Salzburgiem i liderowaniu w LE.
Jedyna szansa to taka, że Zieliński da odpocząć tym co grają najczęściej, ale zważywszy na przerwę w rozgrywkach jakoś słabo to widzę.

Data: 2010-10-03 00:07:35
Autor: yamma
Legia - Lechia
Roberto wrote:
[...]

A ja nie. Już w I połowie było widać, że Legia gra padlinę i tylko patrzeć jak zostanie za to skarcona. Wszystkie 8 drużyn, które dotychczas potykały się z Legią grały o wiele lepiej jeśli chodzi o grę zespołową (no może z wyjątkiem Cracovii). Te 3 zwycięstwa to głównie zasługa niemocy przeciwnika i indywidualnych umiejętności poszczególnych piłkarzy. W dzisiejszym meczu na palcach jednej ręki można było policzyć akcje, w których uczestniczyło więcej niż 2 piłkarzy Legii. Obecna Legia, to 11 piłkarzy, którzy kompletnie nie czują samych siebie na boisku. Legia po prostu nie gra w piłkę tylko statystuje na boisku. Nie wiem co oni robią na treningach ale najwyraźniej są one niewłaściwe.

Ale srawdza się to, że u nas są
lepsi zawodnicy od rezerw a zachodu.

Nie. To nie tak. Indywidualne umiejętności są cholernie ważne i takie umiejętności ci piłkarze posiadają ale to tylko część tej układanki. Co z tego, że Manu ucieknie obrońcom skoro nie ma do kogo dośrodkować? Co z tego, że Cabral przytrzyma piłkę z 2 obrońcami na plecach skoro nie ma komu podać? Skorży w ciągu tych 3 miesięcy nie udało się stworzyć nawet cienia gry zespołowej.
Teraz jest pytanie podstawowe: czy Legia może grać jeszcze gorzej? Jeśli odpowiedź brzmi "nie" to Skorża powinien polecieć już w poniedziałek bo przecież i tak nie mamy nic do stracenia.
yamma

Data: 2010-10-03 03:20:26
Autor: smiglostopy
Legia - Lechia
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
> No powiem, że jestem w małym szoku.

A ja nie. Już w I połowie było widać, że Legia gra padlinę i tylko patrzeć jak zostanie za to skarcona.

Trzeba szukac pozytywow. Antolowic przy pierwszej interwencji mogl sobie skrecic staw kolanowy (lewy i prawy), a nie skrecil.

--

Legia - Lechia