Legia - Lechia

Data: 2010-10-03 09:52:46
Autor: UGI
Legia - Lechia
A mnie zawsze zastanawialo czemu ´klubtomy´ tuz po stracie gola nie przestaja dopingowac. I po tym meczu juz wiem, bo jak w strone sektora gosci leci ´coscie tak cicho...´, a potem traci sie trzy bramki to az glupio nie spiewac :)

Data: 2010-10-03 12:56:32
Autor: Torbut
Legia - Lechia

Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i89jpe$e3r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat to "coscie tak cicho" Lechisci spiewali podczas dopingu Legii wiec sporo ludzi tego moglo nie slyszec. w sumie chya lepiej spiewac caly mecz nawet po stracie bramki niz tylko po jej zdobyciu jak Lechia?:)

Legia - Lechia